• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Ford Kuga WOLF

Auteur: autoblogger, gepost 18 augustus 2008 om 13:04 – 23 Reacties

Ford Kuga Wof


De Ford Kuga valt op, de compacte SUV rijdt sinds een tijdje rond op onze snelwegen. Wil je echter wat meer opvallen dan heeft het Duitse WOLF een leuk alternatief.

Het vermogen van de Kuga wordt opgepompt naar 158 pk en 375 Nm (standaard 136 pk en 320 Nm). Daarnaast worden er nette 20-inch sloffen onder gezet. Wolf weet ons tevens te melden dat deze lichtgewicht velgen zorgen voor een lager brandstofverbruik… Uh, juist ja.

The Ford Kuga is an emotionally and technically perfected vehicle which can now even be further enhanced by the exclusive Wolf styling programme. The Ford specialist already devised a power enhancement which improves the serial performance from a standard 136 hp with 320 Nm to 158 hp with 375 Nm. The (German) retail price is 795 euros. The Wolf Race rims measuring 9 x 20“ ET40 in a silver design with high-grade steel outer rim are not only elegant, but also sportive. The set comes with 275/30 R20 Pirelli tyres. The overall price for the light alloy rim set by Wolf is 2,850 euros (Germany). The Wolf sport springs which lower the car by 40 mm render optimal road holding and can be obtained at any Ford dealer or directly at the company Wolf Racing Neuenstein GmbH & Co. KG for 199 euros (Germany).

The light alloy rim programme for the Ford Kuga is also available in the measures 8,5 x 18“ and 8,5 x 19“. The light alloy rims which were exclusively developed by Wolf stand out by their lower weight compared to the serial rims. This does not only reduce the unsprung masses and renders more comfort, it also minimises the fuel consumption, as every additional and unnecessary load leads to a higher total weight and therefore also to a higher fuel consumption. The light alloy rim programme by Wolf is available in various surface finishes. The complete Wolf styling programme can be directly ordered from Wolf Racing, Neuenstein or from your local Ford dealer.

Ford Kuga Wolf

Ook interessant!

  • Wouter maakt autospotters blij met Ford GT
    Wouter maakt autospotters blij met Ford GT
  • Video: schapen hoeden met Ford Focus RS
    Video: schapen hoeden met Ford Focus RS
  • Te koop. Maar niet deze
    Te koop: 2005 Ford GT met een beetje werk
  • Gratis Ford Explorer voor extreme lefgozer

Nieuwste artikelen

  • Lexus LFA is terug als gelikte coupé
  • Zo stel je de goedkoopste Tesla Model 3 Standard van je dromen samen
  • Toyota GR GT is hier: V8, 650 pk, 850 Nm en een aluminium frame
  • Wat als je een supercar als schilderij gebruikt?
FacebookTweetPinLinkedIn

Ford, kuga, tuning, wolf

Vorig bericht: « Extra energie langs de snelweg: windmolens of zonnepanelen?
Volgend bericht: Renault lanceert ‘nieuw’ model: Thalia / Symbol »

Lees Interacties

Reacties

  1. Dennis zegt

    18 augustus 2008 om 13:06

    ik vind hem wel iets hebben. Zou het nooit kopen natuurlijk, maar toch :-)

    Login om te reageren
  2. N!SS@N zegt

    18 augustus 2008 om 13:08

    Zeer lekker!

    Login om te reageren
  3. CSL zegt

    18 augustus 2008 om 13:09

    niet slecht!

    Login om te reageren
  4. Sander autoblog zegt

    18 augustus 2008 om 13:09

    Ziet er zeker goed uit.
    Vooral de brandstofbesparende wielen zijn ook zeer handig (?)

    Login om te reageren
  5. Beem bim bop zegt

    18 augustus 2008 om 13:21

    Zouden ze die wielen ook aan een blanke medemens verkopen?

    Login om te reageren
  6. jorden zegt

    18 augustus 2008 om 13:30

    Zijn ze er ook zonder chroom?
    het ontwerp staat hem voor de rest wel goed!

    Login om te reageren
  7. 007 zegt

    18 augustus 2008 om 13:31

    @ beem bim bop

    hha xD

    het kon idd misschien iets subtieler, 19 inch? :p

    Login om te reageren
  8. BMW zegt

    18 augustus 2008 om 13:32

    Heeel mooi !

    Login om te reageren
  9. Edje® zegt

    18 augustus 2008 om 14:13

    Is die Kuga nou zo een lompe bak dan? Ik kan toch niet zeggen dat ik die patta’s als 20 inch vind ogen onder dit ding… ze vullen de wielkast leuk… maar dik? Neuh…

    Login om te reageren
  10. papa zegt

    18 augustus 2008 om 14:48

    heeft iemand al een Kuga gespot die al verkocht is?

    Login om te reageren
  11. victor zegt

    18 augustus 2008 om 14:55

    papa, uit welk jaar komt u ik heb er al 15 ong gezien, logisch met zo’n mooie auto

    Login om te reageren
  12. Waxweazel zegt

    18 augustus 2008 om 15:38

    een wannabe-pimpcar
    totaal mislukt met zulke te grote velgen. De originele Kuga is al niks, dit is nog minder

    Login om te reageren
  13. Richard Brunsveld zegt

    18 augustus 2008 om 15:43

    Nice, alleen dikkere uitlaat graag :)

    Login om te reageren
  14. Beem bim bop zegt

    18 augustus 2008 om 15:47

    ‘sport springs which lower the car by 40 mm’

    Kan iemand mij uitleggen waarom je een terrein auto gaat verlagen? Heb je dan niet gewoon t verkeerde modelletje gekocht?

    Login om te reageren
  15. 007 zegt

    18 augustus 2008 om 15:49

    @ beem bim bop

    opnieuw goeie opmerking =P

    hha

    Login om te reageren
  16. J. Stienstra zegt

    18 augustus 2008 om 16:24

    Het is en blijft een lelijke auto die Ford Kuga…

    Login om te reageren
  17. Tommy zegt

    18 augustus 2008 om 20:02

    Het blijft een wannebee SUV met maar 1 moter in de prijslijst. Heb gehoord datie wel mooi stuurt en strak op de weg licht trouwens. Maar verder heb niets extra’s. Net zo’n typje als de Opel Antara.

    Login om te reageren
  18. Timmie zegt

    18 augustus 2008 om 20:12

    De meeste verkochte modellen zijn waarschijnlijk FWD en niet AWD. Om dit ding ultiem te vernederen rij je dus (met je 4×4) gewoon een besneeuwde bergpas op…

    Login om te reageren
  19. lincoln zegt

    18 augustus 2008 om 20:25

    het stoerste van de Kuga is .. dat ie maar in 1 uitvoering te koop is ..

    Login om te reageren
  20. lincoln zegt

    18 augustus 2008 om 20:26

    @Tommy .. je hebt toch maar 1 motor per auto nodig .. knullie ..

    Login om te reageren
  21. Citrofiel zegt

    18 augustus 2008 om 21:07

    @ lincoln; Nu nog wel, maar zogauw de productie omhoog kan en Nederland meer auto’s krijgt toegewezen komen er nog heel veel andere varianten…

    Login om te reageren
  22. Tommy zegt

    18 augustus 2008 om 22:53

    @lincoln: En als ik nou een benzine wil? Zoek ik tevergeefs bij de dealer. Wat Timmie zegt, Ford moet zich schamen om dit gevan met FWD aan te bieden. Als je zo’n auto koopt moet er verplicht 4×4 onder anders geen Kuga. Ik zou me kapot laggen als ik met m’n Golf 4motion deze kuga er uit rij in de oostenrijkse sneeuw.

    Login om te reageren
  23. Brian zegt

    18 augustus 2008 om 23:12

    Ik vind dit zeker wel geslaagd!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North