• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Formaliteitje: Onthulling Aston Martin DBS [UPDATED]

Auteur: Dennis, gepost 16 augustus 2007 om 16:19 – 66 Reacties

Aston Martin DBS


Terwijl de de Aston Martin DBS pas deze week officieel onthuld wordt op het Pebble Beach Concours d’Elegance, hebben we ‘m natuurlijk al uitgebreid mogen bewonderen als Bondcar in Casino Royale en is ‘ie ook al een paar keer in het wild gespot. Aston Martin heeft nu ook de officiële foto’s vrijgegeven. Deze auto kun je op verschillende manieren samenvatten: schitterend, bruut, topklasse.

Nog even de statistieken opfrissen: De DBS wordt aangedreven door een V12 die goed is voor 510 pk. De topsnelheid ligt op 302 km/u en hij accelereert in 4,3 seconde naar de 100 km/u. Natuurlijk neemt Aston Martin de DBS volgende maand mee naar de IAA in Frankfurt. Dan zal ook de prijs bekend gemaakt worden, maar we gokken alvast op een bedrag rond 350.000 euro. Vanaf voorjaar 2008 staat hij bij de dealer. Foto’s in groter formaat staan hier en we hebben een FILMPJE van Autocar!

Aston Martin DBS

Aston Martin DBS

Aston Martin DBS

Aston Martin DBS Specification

Body
• Two-door coupe body style with 2+0 seating
• Bonded aluminium VH structure
• Aluminium, magnesium alloy and carbon-fibre composite body
• Extruded aluminium door side-impact beams
• High Intensity Discharge (HID) headlamps (main beam)
• LED rear lamps and side repeaters

Engine
• All-alloy, quad overhead camshaft, 48-valve, 5935cc V12
• Compression ratio 10.9:1
• Front-mid mounted engine, rear-wheel drive
• Fully catalysed stainless steel exhaust system with active bypass valves
• Max power: 380kW (510bhp/517 PS) at 6500rpm
• Max torque: 570Nm (420 lb.ft) at 5750rpm
• Acceleration: 0-100km/h (0-62mph) in 4.3 seconds
• Max speed: 302km/h (191mph)

Transmission
• Rear-mid mounted, six-speed manual gearbox
• Alloy torque tube with carbon fibre propeller shaft
• Limited-slip differential
• Final-drive ratio 3.71:1

Wheels and Tyres
• Front: 8.5’’ x 20’’ Pirelli P Zero 245/35
• Rear: 11’’ x 20’’ Pirelli P Zero 295/30

Steering
• Rack and pinion, Servotronic speed-sensitive power-assisted steering, 3.0 turns lock-to-lock. Column tilt and reach adjustment

Suspension
• Front: Independent double wishbone incorporating anti-dive geometry, coil springs, anti-roll bare and monotube adaptive dampers
• Rear: Independent double wishbones with anti-squat and anti-lift geometry, coil springs, anti-roll bar and monotube adaptive dampers
• Adaptive Damping System (ADS) with Track mode

Brakes
• Front: Ventilated carbon ceramic discs, 398mm diameter with six-piston callipers
• Rear: Ventilated carbon ceramic discs, 360mm diameter with four-piston callipers
• Dynamic Stability Control (DSC) with Track mode
• Anti-lock Braking System (ABS)
• Electronic Brakeforce Distribution (EBD)
• Emergency Brake Assist (EBA)
• Traction control

Dimensions

Length: 4721mm (185.9’’)
Width: 1905mm (75’’) (exc. Mirrors)
2060mm (81.1’’) (inc. Mirrors)
Height: 1280mm (50.4’’)
Wheelbase: 2740mm (107.9’’)
Fuel tank capacity: 78 litres (17.2 Imp.galls, 20.5 US galls)
Weight: 1695kg (3737lb)

Interior
Semi-aniline leather and Alcantara interior. Matrix alloy facia trim and Iridium Silver centre console finish. Carbon fibre door trims and door pulls. Auto-dimming rear-view mirror & garage door opener (USA & Canada only). Sports seats with ten-way electric adjustment, including height, tilt and lumbar. Memory seats & exterior mirrors (three positions). Dual-stage driver/passenger front airbags. Side airbags (Sports seats only). Heated seats (Sports seats only). Heated rear screen. Automatic temperature control. Organic Electroluminescent (OEL) displays. Trip computer. Cruise control. Hard Disk Drive (HDD) satellite navigation system1,2. Bluetooth telephone preparation1. Powerfold exterior mirrors. Front and rear parking sensors. Tyre-pressure monitoring1. Alarm and immobiliser. Remote-control central door locking and boot release. Battery disconnect switch. Battery conditioner. Tracking device (UK only). Boot-mounted umbrella.

In-Car Entertainment
• Aston Martin 700W Premium Audio System with Dolby® Pro Logic II®
• MP3 player connectivity

Options
• Lightweight seats with six-way adjustment, including front and rear height adjust (Does not include side airbags or heated seats feature. Not available in USA or Canada)
• 20’’ alloy wheels with graphite finish
• Satellite radio system (USA only)
• Piano Black facia trim and centre console finish
• Leather storage saddle
• Personalised sill plaques
• Auto-dimming interior rear-view mirror
• Auto-dimming interior rear-view mirror with garage door opener (Europe only)
• Alarm upgrade (volumetric and tilt sensor)
• Tracking device
• First-aid kit
• Ashtray and cigar lighter

Ook interessant!

  • Aston Martin schrapt Superleggera
  • Video: Aston Martin Bulldog op openbare weg gespot
    Video: Aston Martin Bulldog op openbare weg gespot
  • Video: Aston Martin DBX met Mercedes zescilinder
    Video: Aston Martin DBX met Mercedes zescilinder
  • Aston Martin Valkyrie is ein-de-lijk af

Nieuwste artikelen

  • Opel EV’s krijgen OPC-sausje, maar dan net niet: dit is de eerste
  • Gespot – Moddervette Brabus 911 met 900 pk
  • Oeps: Belastingdienst maakt foutje met miljoenen euro’s aan wegenbelasting
  • Nieuwe slimme flitser hangt er wel, maar deelt nog geen boetes uit
FacebookTweetPinLinkedIn

Aston Martin, dbs, pebble-beach

Vorig bericht: « Onthuld: Infiniti EX Crossover
Volgend bericht: Verzekeraars willen voorruit vervangen, niet repareren »

Lees Interacties

Reacties

  1. Solstice zegt

    16 augustus 2007 om 16:21

    Zie ik daar een handbak? :-D

    Login om te reageren
  2. robbie zegt

    16 augustus 2007 om 16:23

    @Solstice, dat heb je goed gezien :D

    Login om te reageren
  3. PieterA zegt

    16 augustus 2007 om 16:25

    Een handbak kan ik alleen maar toejuichen, WEG met da peddelspeelgoed. Topsnelheid valt me alleen nogal tegen.

    Login om te reageren
  4. Klassiekerrally zegt

    16 augustus 2007 om 16:31

    @ PieterA: Topsnelheid… dat gaat tegenwoordig toch echt nergens meer over! Is alleen interessant voor stumpers in de kroeg.
    Souplesse is ’t toverwoord! :)

    Fraaie auto…

    Login om te reageren
  5. Kleine Techno zegt

    16 augustus 2007 om 16:36

    Valt me een beetje tegen, lijkt te veel op andere modellen, beeldschoon interieur trouwens… Vind de Vantage stoerder, maar alles bij AM is te tam….

    Login om te reageren
  6. DAT zegt

    16 augustus 2007 om 16:39

    Kwijl, kwijl, kwijl, kwijl, kwijl, kwijl, kwijl, kwijl.
    Iemand een doekje?

    Login om te reageren
  7. Luc zegt

    16 augustus 2007 om 16:40

    ziet er mooi uti maar zo onorigineel, lijkt teveel op de rest

    Login om te reageren
  8. Fruitcake zegt

    16 augustus 2007 om 16:41

    Leuk dat ze wat Le Mans accenten hebben overgenomen :)

    (wanneer kunnen we hier is makkelijker foto’s neerzetten?)

    Login om te reageren
  9. LeeJon zegt

    16 augustus 2007 om 16:42

    Jeeeeeej een handbak :D:D:D:D:D:D
    Crappyflappypedals zijn maar nix, een echte sportauto moet handgeschakeld zijn en niet vinger geschakeld!

    Hulde aan Aston Martin!

    Login om te reageren
  10. Fruitcake zegt

    16 augustus 2007 om 16:43

    Login om te reageren
  11. P@ zegt

    16 augustus 2007 om 16:56

    fapfapfapfapfapfapfapfapbijtijdelijkgebrekaaneenvriendinmaarffdoorfappenfapfapfapfap

    :P

    Login om te reageren
  12. Floris zegt

    16 augustus 2007 om 16:56

    dat is niet de Le Mans versie maar de GT1 versie. Die deed ook mee op Le Mans maar bij alle andere races in die klasse. Hij doet het overgens wel aardig maar niet echt top.
    Hij heeft wel een super gaaf geluid :D. Ik heb hem 2 weken geleden nog gezien tijdens de 24 van spa. echt een mooie auto!

    Login om te reageren
  13. Michael zegt

    16 augustus 2007 om 16:58

    Schitterende auto!!

    Het interieur is ook best knap alleen die versnellingspook, wat een gedrocht is me dat seg!!!

    Login om te reageren
  14. lincoln zegt

    16 augustus 2007 om 17:00

    tja .. aston martins lijken op elkaar .. maar dat doen mooie vrouwen ook .. maar dit is toch veruit de elegantste van het stel .

    Login om te reageren
  15. PieterA zegt

    16 augustus 2007 om 17:01

    @Klassiekerrally: weet ik maar als topversie mocht dat mss toch wat strakker, ook de Vanquish (S) had op zn top meer in huis.

    Ook al wordt die snelheid nooit gehaald het maakt wel deel uit van de prestige van zo’n auto.

    Login om te reageren
  16. f430 zegt

    16 augustus 2007 om 17:03

    ik vindt hem iets te tuner-achtig

    Login om te reageren
  17. jeroen zegt

    16 augustus 2007 om 17:05

    Voor dat geld 100% zeker een Ferarri 599 GTB Fiorano. Veel sneller, spectaculairder qua looks (Astons zijn net als Audis allemaal hetzelfde op 50 meter afstand), en van de Ferarri heb je meer kans dat alles heel blijft, en Aston heeft wat dat betreft een nog slechtere reputatie.

    Login om te reageren
  18. Rudy zegt

    16 augustus 2007 om 17:05

    Echt een super vette auto!

    Enige wat tegewoordig wel zo is; een std BMW M5 heeft gewoon meer vermogen, en zou onbegrenst harder lopen dan de 30* van deze DBS.

    Login om te reageren
  19. jeroen zegt

    16 augustus 2007 om 17:07

    @f430

    Je hebt gelijk het is eigenlijk gewoon een DB9 met iets meer pk’s en spoilers en dan een dikke ton duurder.

    Login om te reageren
  20. Rudy zegt

    16 augustus 2007 om 17:10

    Iemand trouwens plaatjes op wallpaper formaat?

    Login om te reageren
  21. Sander zegt

    16 augustus 2007 om 17:13

    Mooi mooi mooi!

    Login om te reageren
  22. Sander zegt

    16 augustus 2007 om 17:13

    @ Rudy:
    http://www.desktopmachine.com/cars/13-Aston%20Martin%20wallpapers.html?t=493

    Login om te reageren
  23. Rits zegt

    16 augustus 2007 om 17:20

    Zeker gaaf, maar als ik zou mogen kiezen dan zou ik toch meer neigen naar de normale DB9(of de vantage v8), ziet er wat subtieler dan deze met zijn tupperware atributen.
    Of deze DBS moet helemaal in het zwart zijn incl matzwarte velgen.

    Login om te reageren
  24. bla zegt

    16 augustus 2007 om 17:24

    Omg dit in pianozwarte lak. Dan mag een 599 wel veel sneller zijn en ik vind het een vette wagen, maar altijd de DBS.

    Login om te reageren
  25. Thom zegt

    16 augustus 2007 om 17:25

    Ik zat in het vliegtuig, en daar speelden ze casino royale af.
    ik keek hem eigenlijk alleen maar voor de DBS.

    ik vind het nu niet meer zo erg dat de vanquish weg gaat, DIT maakt heel veel goed! Want dit is wel een MOOIE auto geworden. Ik vind de gok van het aantal euro’s misschien wel aan de laage kant. de vanquish S was volgens MIJ
    359 432 dikke euro’s. Deze zou toch wel IETS duurder zijn?

    Login om te reageren
  26. Aston Martin Rapide zegt

    16 augustus 2007 om 17:26

    Gewoonweg bruut en prachtig! Gelukkig hebben ze het niet te erg overdreven gemaakt en blijft de elegantie nog altijd ongeschonden.

    Mijn favoriet is nog altijd de V8 Vantage, maar deze komt wel erg dicht in de buurt.

    Login om te reageren
  27. Thom zegt

    16 augustus 2007 om 17:27

    (De topsnelheid): BEETJE aan de laage kant? TOCH!!!!?

    Login om te reageren
  28. J zegt

    16 augustus 2007 om 17:33

    Mooiste auto die er op dit moment is!
    Zelfs mooier dan de Lamborghini Gallardo Spyder.
    Precies de verbeterde versie van de DB9, iets aggresiever, maar nog steeds elegant.

    Login om te reageren
  29. bramwillemse zegt

    16 augustus 2007 om 17:37

    my god, wat een prachtige wagen zeg….. op autogespot stonden ook reeds een paar mooie foto’s. Echt een unieke combinatie van een elegante doch brute uitstraling. Erg bijzonder!

    Login om te reageren
  30. RuudV68 zegt

    16 augustus 2007 om 17:40

    J verwoordt het goed: een IETS agressievere uitvoering van ’n DB9……..’n DB9 dus!! Nog steeds ’n MOOIE auto…..maar weinig orgineel of vernieuwend meer…….helaas!!!

    Stel je voor je rijdt op de snelweg: op 100 meter afstand zie je ’n Aston Martin….kan iemand ze -of het nou de voor- of achterkant is- nog uit elkaar houden??

    En dan te bedenken, dat ik van de Vanquish he-le-maal weg was: BLOEDMOOI en BRUUT!!!

    ruud

    Login om te reageren
  31. Berbertjes zegt

    16 augustus 2007 om 17:43

    350.000€ heb je ook een leuke Ferarri of lamborghini voor :):)

    Login om te reageren
  32. The R6 Tornado zegt

    16 augustus 2007 om 17:54

    Prachtig en stijlvol zo een Aston, eender welke versie. Dat interieur vindt je echt nergens, lijkt wel gebeeldhouwd uit een stuk. En 10 maal exclusiever dan andere exoten. In België zie je er gewoon geen.

    Login om te reageren
  33. Pannekoek zegt

    16 augustus 2007 om 18:01

    Juist… Hij heeft 60 pk meer, en de topsnelheid is maar 2 km/h hoger geworden??

    Login om te reageren
  34. VW Polo Abt Version. zegt

    16 augustus 2007 om 18:10

    Voor hetzelfde geld koop ik toch liever een 599GTB.
    Ziet er ook bloedmooi uit, gaat ook zéér snel, en kost in deze categorie héél weinig.
    Weinig geld voor véél auto die ferrari.

    Ontopic:
    Binnenin is het wel héél exclusief en daar geen geen één of andere ferrari, lambo aan tippen.
    Ben benieuwd wat dat gaat zuipen.
    En over de topsnelheid, ja dat verwonderd me, ma zoals andere mensen zeggen haal je dat toch bijna nooit, en telt méér de grip, en optrekvermogen en kopppl (Nm.).

    Login om te reageren
  35. PieterA zegt

    16 augustus 2007 om 18:16

    @The R6 Tornado: dan weet je ze toch niet zitten, heb er al menig gespot is St Martens Latem en omstreken.

    http://www.autogespot.com/viewcars.php?view=spotter&spotter=Pieter+Ameye

    Login om te reageren
  36. janmetdepetop zegt

    16 augustus 2007 om 18:34

    het beste wat je kan overkomen met kleren aan… dat is een ding wat duidelijk is… gewoon een superstrakke bak..

    Login om te reageren
  37. Joost zegt

    16 augustus 2007 om 18:36

    Euh… Mensen, waar kan je in godsnaam tegenwoordig nog 300+ rijden? laat staan 250? Ik woon 10 kilometer van de grens bij duitsland ( 100+ KILOMETER onbeperkt) en zelfs daar moet je bij 230 al vaak snel weer in de remmen…

    Dus laten we eerlijk zijn… 300 is OEREND ;) hard…

    Login om te reageren
  38. Murdock zegt

    16 augustus 2007 om 18:42

    2 PieterA de topsnelheid klopt toch nooit vriend van ons heeft een vanquish en die loopt via de statistieken 300 maar op de teller 310 dus de dbs loopt wel harder dan 302 op de teller hoor.

    Login om te reageren
  39. Esprit_de_Flandre zegt

    16 augustus 2007 om 18:46

    Mooi, maar ik wik ook wel wat meer originaliteit zien van AM. Tijd voor een klein stijlbreukje!

    Login om te reageren
  40. jordey zegt

    16 augustus 2007 om 18:52

    lp640 kost toch 350.000?
    liever die dan:P

    Login om te reageren
  41. Apache zegt

    16 augustus 2007 om 19:09

    @ jordey

    Ik vind Lamborghini iets voor Johnnies met heel veel geld. Ziet er veel te johnny uit. Dit is klasse

    Ik vind enkel dat Aston Martin niet had moeten overstappen naar deze DB9erige voorlichten. Die van de Vanquish (RIP) hadden veel beter gepast bij de rest vind ik. Nu is zijn alienfactor iets te hoog vind ik.

    – Apache

    Login om te reageren
  42. sem zegt

    16 augustus 2007 om 19:24

    ik ben een grote bewonderaar van AM maar of ik er voor 3,5 euroton voor over zou hebben…. nah dan maar de v8, die word dan ineens een stuk realistischer met een prijskaartje van “maar” anderhalve euroton.

    Login om te reageren
  43. phantom zegt

    16 augustus 2007 om 19:38

    wat een prachtbak zeg!, ik ken weiig auto’s die mooier zijn

    Login om te reageren
  44. Tombnolz zegt

    16 augustus 2007 om 19:59

    De ultieme Aston. Hij heeft de mooie, slanke, elegante lijnen van de rest van de familie, maar is ook overgoten door het sportieve en vooral agressieve sausje dat z’n broers moeten ontberen.

    @ autoblog: Ik weet het niet heel zeker, maar ik heb een sterk vermoeden dat een mooi deel van de bezoekers hier Vlamingen zijn. Zou het daarom niet mogelijk zijn wanneer er over prijzen wordt gepraat, er ook de Belgische (veel lagere) prijs bij te vermelden? Als jullie die hebben natuurlijk. Ik heb dus geen flauw benul hoe duur die DBS bij ons gaat kosten, snapje??

    Login om te reageren
  45. mike zegt

    16 augustus 2007 om 20:14

    http://www.evo.co.uk/images/front_picture_library_UK/dir_426/car_photo_213486_7.jpg

    hopen dat er niet teveel zo eindigen

    Login om te reageren
  46. xavier zegt

    16 augustus 2007 om 20:16

    Zie ik daar een deel van een head-up display op de 3e foto? Dat blijft toch de toekomst voor elke wagen.

    Login om te reageren
  47. Js zegt

    16 augustus 2007 om 20:20

    hmmm… eerlijk gezegd ben ik niet heel erg onder de indruk van die 510pk.. Was toch een 6 liter V12 onder de kap ? Had van mij iets meer mogen zijn….

    Maar…..
    Blijft gewoon een mooie auto…

    Login om te reageren
  48. Racer X zegt

    16 augustus 2007 om 20:26

    Een auto met 510 pk moet toch wel beter kunnen dan 302 per uur. Verder vind ik het echt een fraaie wagen.

    Login om te reageren
  49. Esprit_de_Flandre zegt

    16 augustus 2007 om 20:35

    @Tombnolz

    Belgische prijzen, goed idee!

    Login om te reageren
  50. Rick dos zegt

    16 augustus 2007 om 20:52

    Prachtig! Punt! Net als de normale DB9.

    Login om te reageren
  51. 3-serie zegt

    16 augustus 2007 om 20:56

    Vanquish waar ben je? Missen je nu al

    Login om te reageren
  52. donaldduck zegt

    16 augustus 2007 om 22:06

    Mooiste hok ooit,

    Zelfs mooier dan de DB4 Zagato, Bugatti Atlantique,
    Of Lambo Miura

    Login om te reageren
  53. Klassiekerrally zegt

    16 augustus 2007 om 22:23

    Oh man, het is telkens weer verrassend om te zien hoeveel mensen al murw gebeukt zijn door de belachelijke PK en topsnelheid-wapenwedloop.
    510 pk niet veel? Tuurlijk niet…
    300 km/u teleurstellend? Ja hoor…

    Jullie hebben geen idee. Hou toch eens op met dromen en kom terug in de echte wereld!
    Ik durf te wedden dat meer dan 90% van de personen hier (mezelf incluis) daar echt de handen vol aan heeft.

    Login om te reageren
  54. nichos zegt

    16 augustus 2007 om 22:24

    Kvind hem er nu al “verouderd” uitzien eigenlijk.. Deja vu, hoe je het ook wil noemen.

    Login om te reageren
  55. bartholomeo zegt

    16 augustus 2007 om 22:30

    wat een absolute schoonheid !!!

    Login om te reageren
  56. nichos zegt

    16 augustus 2007 om 22:32

    @klassiekerrally: dat je je daar nog aan ergert. Ik overlees die comments gewoon.
    Maar ik ben wel blij dat er zoveel mensen op autoblog zitten die actief (als ingenieur ofzo) motoren ontwikkelen en hier eens eventjes vlug gaan zeggen dat ze zonder probleem 100pk meer (waarom? Me dont know) uit konden gehaald hebben enzo.

    Login om te reageren
  57. nichos zegt

    16 augustus 2007 om 22:33

    ..uit ‘die motor’..

    Login om te reageren
  58. r3fl3x zegt

    16 augustus 2007 om 22:36

    Vooral schuin van achter bloedmooi. Voorkant is weer wat minder, met net iets te veel tupperware. Maar ach… Die voorkant zie je 2 seconden in je binnenspiegel en dan is ie langs je (even geen rekening houdend met alle Porsche, Ferrari en Lamborghinirijders hier op t forum…).

    Login om te reageren
  59. J. zegt

    16 augustus 2007 om 23:16

    Haal de deuken weg uit de motorkap, en ik vind deze auto perfect.

    De kracht van AM zit naar mijn mening juist in de rustige, schone designs. Een AM moet niet vervuild raken met gaten en kieren overal.

    Login om te reageren
  60. Jelle zegt

    16 augustus 2007 om 23:20

    Niet voor mijn portemonnee… zonde.

    Login om te reageren
  61. Henne zegt

    17 augustus 2007 om 09:40

    WOW!!!! Echt een super gave slee!!!
    En dan te denken dat er 2 aan elkaar geplakte Mondeo V6’en zijn gebruikt om het blok te fabriceren.

    Login om te reageren
  62. dekster zegt

    17 augustus 2007 om 12:45

    Ik vind het spijtig dat ze de gladde vormen van de DB9 verpest hebben door er overal gaten en spoilers op te zetten.
    De db9 is er van 2003 en nog steeds niet verouderd, ik geef deze 2jaar en het gaat verouderd lijken.

    Login om te reageren
  63. robbie zegt

    17 augustus 2007 om 15:11

    UPDATE: Persbericht geplaatst

    Login om te reageren
  64. RemcoZ zegt

    17 augustus 2007 om 15:13

    Wat een ontzettend mooie auto is dit! De spoilers maken het geheel helemaal af naar mijn mening. Eén van de mooiste auto’s op dit moment te koop. Ik schrik alleen wel van de verwachte prijs, 350k is wel heel veel geld… Daar koop je een hoop andere, misschien kwa prestaties wel spectaculairdere auto’s voor. Denk aan een Ferrari 599gtb, een Lamborghini Murcielago LP640, Mercedes-Benz CL65 AMG (houd je nog een halve ton over ook), of twee uit onderstaand rijtje:
    BMW M6
    Audi R8
    Mercedes CLS63 AMG
    Porsche 911
    Aston Martin V8 Vantage
    Lamborghini Gallardo

    Login om te reageren
  65. robbie zegt

    17 augustus 2007 om 15:24

    En een FILMPJE!

    Login om te reageren
  66. Aston Martin Rapide zegt

    17 augustus 2007 om 18:16

    @ RemcoZ

    Daar malen de miljonairs niet om. Als ik het geld voor had, ging ik gewoon voor DBS. En weet je waarom…omdat het nou eenmaal de mooiste wagen is van dit moment en bovendien interesseert de topsnelheid me niet. De acceleratie naar 100 in 4.3 sec spreekt mij meer aan. Bovendien is DBS erg exclusief en dus rij je in een unieke auto.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North