• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Foto’s Nissan Skyline GT-R

Auteur: Dennis, gepost 10 mei 2007 om 21:02 – 81 Reacties

Nissan Skyline GT-R


De Nissan Skyline GT-R werd onlangs nog door een webcam betrapt tijdens een testrit op de Nürburgring. Het belooft een pittige Japanner te worden die er naar verwachting in drie varianten zal komen. Naast een gewone GT-R wordt rekening gehouden met een V-Spec uitvoering en een EVO.

Onlangs verschenen deze foto’s in een Japans autoblad. Ze werden ingescand en op het carspyshots forum geplaatst. Het is niet duidelijk of het bewerkte foto’s zijn, maar voor het moment maakt mij dat ook niet zo heel veel uit, want vast staat in ieder geval dat de GT-R een gemene rakker wordt. We mogen rekening houden met minimaal 480 pk voor de normale GT-R en 530 pk voor de EVO. De EVO zal daarbij ook nog een stuk lichter zijn en speciaal uitgerust voor gebruik op het circuit.

Geduld mensen, geduld… (via worldcarfans blog)

Nissan Skyline GT-R

Nissan Skyline GT-R

Nissan Skyline GT-R

Ook interessant!

  • WTF: bedrijf wil 1,9 miljoen euro vangen voor Nissan Skyline
  • Video: Nissan GT-R rijdt pionnen omver
  • Skyline GT-R R34
    Skyline GT-R R34 prijs is officieel krankzinnig hoog
  • Video: Nissan GT-R neemt drempel veel te hard
    Video: Nissan GT-R neemt drempel veel te hard

Nieuwste artikelen

  • Buitenkansje: koop deze unieke AMG op Marktplaats!
  • Gespot – De nieuwe Vanquish in het kwadraat
  • R8-bestuurder wordt bijna gespiest bij crash in Hendrik-Ido-Ambacht
  • Politiehelikopter stopt dronken automobilist bij Lelystad
FacebookTweetPinLinkedIn

gt-r, Nissan, skyline, spyshot

Vorig bericht: « Irmscher Seven Turbo
Volgend bericht: Vrachtwagen kantelt op Golf »

Lees Interacties

Reacties

  1. Marc zegt

    10 mei 2007 om 21:04

    Het heeft in de verte wel wat weg van een 350Z als je het mij vraagt. Gelukkig heeft het die mooie achterlichten gehouden.

    Login om te reageren
  2. AlexZjuH zegt

    10 mei 2007 om 21:06

    en Hij is toch wel erg mooi. Mooie verwijzing naar de r34, het skyline studiemodel van een aantal jaren geleden, maar toch een eigen smoel… Ik zeg: Hardblauwe versie met gitzwarte wielen uitbrengen en dan maar verkopen!

    Login om te reageren
  3. Deon zegt

    10 mei 2007 om 21:09

    HEBBEN HEBBEN!!!
    ik wil ik wil ik wil!!

    Als alles wat gezegd wordt een beetje klopt, dan zou dit nog best eens een behóórlijk serieus scheurijzer kunnen worden!

    Autoblog: ik zou zeggen, vraag die testrit maar vast aan! :P

    Login om te reageren
  4. stefan zegt

    10 mei 2007 om 21:10

    De skyline GTR R34 is mijn lievelings supercar en deze nieuwe is zelfs mooier en sneller.

    Login om te reageren
  5. Citrofiel zegt

    10 mei 2007 om 21:12

    Achterlichten doen me denken aan de Veyron…. Maar daar is niets mis mee! Het ziet er naar uit dat het een erg agressief ogende, stoere wagen wordt. Leuk.

    Login om te reageren
  6. slk zegt

    10 mei 2007 om 21:13

    Dikke auto,maar niet origineel.Lijkt op een ferrari.Maar ja men staat ook niet bekend als originele ontwerpen.spoiler achterop is echt uit de tijd.Jaren 80

    Login om te reageren
  7. m5 zegt

    10 mei 2007 om 21:17

    echt een japanse tuppereware bak

    Login om te reageren
  8. Matsinator zegt

    10 mei 2007 om 21:23

    dit is gewoon supervet!

    Login om te reageren
  9. Fova' zegt

    10 mei 2007 om 21:24

    Wauw, wat een bak. Die uitlaten zijn wel érg dik :-)

    Login om te reageren
  10. bmwF zegt

    10 mei 2007 om 21:25

    laat de testen en filmpjes maar komen

    Login om te reageren
  11. cl600 zegt

    10 mei 2007 om 21:26

    mwao vind de R34 toch echt mooier en meer goeds uitstralen

    Login om te reageren
  12. w0o0dy zegt

    10 mei 2007 om 21:32

    @m5: je wou zeggen dat de M3 dat niet is? Die heeft maar nauwelijks minder wilde spoilers en andere plastic meuk….

    Tis altijd wat…. of de spoilers zijn TE, of de motor is niet bijzonder genoeg of het is de 4 wielaandrijving…. bla bla bla, punt is wel dat dit ding waarschijnlijk de vloer aan gaat vegen met alles wat enigzins een concurrent genoemd mag worden….net als de originele Skyline R26.

    Wikipedia
    “de huidige 4WD-wereldrecords in alle categorieën zijn nog steeds bezet door de Skyline’s (onder andere b.v. de 4WD-topsnelheid van 387 km/h en dragaccerlatie van 0 naar 300 km/h in 7,94 seconden).

    Desbetreffende records daarvan worden geleverd door (gn.) RB26DETT (“The engine of the year 1995, 1996, 1997”), welke van origine ontwikkeld is voor de rally/racerij. Dat blijkt ook uit het feit dat de Skylines 50 keer achter elkaar de JGTC-kampioenschappen domineerden (1ste, 2ste, 3ste plaatsen), wat de belangrijkste racetoernooi van Japan is. In 1989 debuteerde de GT-R in de Japan Touring Car Groep A races en was reeds tijdens het eerste seizoen onverslaanbaar. Gedurende vier jaar won de Skyline het kampioenschap, met 29 zeges uit 29 races. In 1991 deed de R32 GT-R voor het eerst mee aan de 24-uursrace op de Nürburgring in de Groep N klasse, en ging meteen met de zege aan de haal. In hetzelfde jaar werd ook de 24-uursrace op het Spa-Francorchamps circuit voor Groep A en N1 gewonnen. Daarna namen ze niet meer deel aan de races, onder meer omdat Nissan besloot te stoppen met de fabrieksproductie van Skylines. Het merk wou zich richten op ‘de gewone burger’.

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Nissan_Skyline

    Login om te reageren
  13. Poekie Lauda zegt

    10 mei 2007 om 21:41

    Ziet er goed uit, alleen hier en daar iets te druk.
    Dit ding gaat alles verpulveren, en kan niet wachten tot het zover is!

    Login om te reageren
  14. speedlimit zegt

    10 mei 2007 om 21:41

    Yep dit ziet er bijzonder strak maar bruut uit :)
    Enne jaloezie komt uit de duitse hoek…die schijten nu al in hun broek haha!

    Login om te reageren
  15. Greg zegt

    10 mei 2007 om 21:42

    een mooie snelle auto, met een mooie naam!

    Login om te reageren
  16. Rick dos zegt

    10 mei 2007 om 21:45

    wOoOdy come on now! Dit is wel hèèl erg veel tupperware. De hoeveelheid kun je niet met de M3 vergelijken.

    Dat gezegd hebbende wilt het niet zeggen dat ik hem niet mooi vind. Kijk die trompetten die dienst doen als uitlaten. Hij oogt echt lekker agressief.

    Enige minpunten voor mij zijn de too fast too furious achterspoilert en dat ie achter schuin afloopt. Maar voor de rest een prachtige wagen. En volgens mij ook eindelijk 1 die trouw is gebleven aan de prototype. Of niet?

    Login om te reageren
  17. Citrofiel zegt

    10 mei 2007 om 21:54

    @ Rick dos; Je bedoelt dat de achterkant nét niet helemaal verticaal is?! Is dat zo erg?

    Login om te reageren
  18. w0o0dy zegt

    10 mei 2007 om 21:57

    @Rick dos: tuurlijk is dit nog meer tupperware dan de M3 en ja dit is teveel (ik vind de m3 al te), alleen meten sommige mensen wel erg met twee maten.

    Al met al… willen er kennelijk mensen deze auto maar al te graag afzeiken…. waarschijnlijk omdat ze bang zijn dat deze auto inderdaad gehakt gaat maken van hun favoriete auto’s…. het wordt leuk, let maar op.

    Login om te reageren
  19. Armada zegt

    10 mei 2007 om 22:06

    Nee, ik vind hem een beetje too much. Die oude zag er bruut uit op een natuurlijke manier. Dit ziet er meer uit alsof ze een beetje zijn uitgeschoten met de plastische chirurgie.

    Login om te reageren
  20. Rick dos zegt

    10 mei 2007 om 22:06

    @Citrofiel

    Voor mij wel want hoe langer ik er naar kijk, hoe meer ik het idee krijg dat het op een strijkijzer lijkt…….Don´t worry! It´s me! I´ve got a sick mind! ;)

    @w0o0dy

    Mooi! Dan is het duidelijk! ;)

    Login om te reageren
  21. vØlvØ frǽk zegt

    10 mei 2007 om 22:07

    ziet er heel mooi uit
    en de specs liegen er ook niet om..
    hele mooie wagen.. ben benieuwd wat voor een motor erin ligt en hoe groot de turbo is als die erop zit.. :-)

    Login om te reageren
  22. kor zegt

    10 mei 2007 om 22:08

    vind de achter zijde wat te overdreven

    Login om te reageren
  23. Creator zegt

    10 mei 2007 om 22:14

    Het lijkt me een europese nummerplaat te zijn, en deze foto’s staan alleen in japanse tijdschriften?

    Login om te reageren
  24. joep zegt

    10 mei 2007 om 22:15

    ik vind de baisvorm wel erg strak ehh mooi, alleen jammer dat er te veel frutseltjes aan zitten die hem net iets te maken. Die spoilert, en al die gaatjes en lipjes dingetjesfritsels.. nee dat vind ik erg jammer…

    Login om te reageren
  25. Skyline zegt

    10 mei 2007 om 22:16

    Ja ik vind hem mooi maar ik weet niet ik vind de ouwe skyline toch beter denk ik omdat dit waarschijnlijk meer een luxe snelle sportauto word, begrijp me niet verkeerd ik vind deze er echt fantastisch uit zien

    Login om te reageren
  26. RenJie zegt

    10 mei 2007 om 22:22

    530 pk is toch heel wat voor een skyline… maar tegenwoordig is het niks meer turbo(S) erin, intercoolertje hier en daar, motormanagement met laptop tiktik aanpassen en hupakee 1000pk+!! Sterke Skyline motoren dus..

    Bij die japanse sportwagens heb ik nooit het gevoel dat die pk’s wat betekenen qua sterkte. Bij europese autos denk je: w00w! 500+ pk. Maar bij japanners vind ik het minder sterk aankomen. Maar toch een mooie auto en mooie retro achterlichten.

    Login om te reageren
  27. luc zegt

    10 mei 2007 om 22:26

    ik vind hem niks, lijkt wel zo een auto uit need for speed ofzo
    echt weer aziatiscj

    Login om te reageren
  28. Jurrian zegt

    10 mei 2007 om 22:38

    Whaaa HAKASUKA!

    die spoiler is hetzelfde model als de spoiler op de merc CLK DTM AMG en de bmw M3 E46 GTR, maar dan groter, er zal wel een downforce gerelateerde gedachte achter zitten.
    daarnaast vind ik hem persoonlijk uiterst bruut.

    maar buiten dat alles zou ik hem nog willen alstie er zo truttig uit zou zien als een TT.

    Login om te reageren
  29. Seth zegt

    10 mei 2007 om 22:39

    Ik zag laatst een japanse test van een Nissan 350Z, een Honda S2000, een BMW M3 en een Porsche Boxter op een circuit. Daarnaast reed er een Nissan Skyline R34 GTR mee als camerawagen. Deze auto moest de 350Z bijhouden en filmen. De beide Duitsers konden de twee Japanners niet volgen en hadden al vlot een achterstand. Twee rondjes voor het einde vond de bestuurder van de Skyline het welletjes en ging er zelf vandoor. Complete vernedering voor de andere auto’s. En deze R35 moet nog veel beter worden. Ik begrijp dat mS de voorgeschiedenis van de Skyline niet kent. Want dan zei hij wel wat anders dan Japanse tupperwarebak. Toen de Skyline mee ging doen met DTM races, waren gerenommeerde merken als Mercedes en Audi nergens meer. De Skyline is zelfs een tijdje verboden geweest vanwege zijn grote overwicht. Het lijkt erop dat deze auto nog gewelddadiger is. En het mooiste moet nog komen. De vorige Skylines hadden het motorcompartiment zo vol zitten dat het stuur niet naar links kon. Maar deze versie komt er ook linksgestuurd. Dus iedereen met voldoende geld kan gewoon naar de dealer gaan en een linksgestuurde Nissan Skyline bestellen. Kan het leven nog mooier?

    Login om te reageren
  30. J. zegt

    10 mei 2007 om 22:40

    Mooier dan dat ding wat hier een paar dagen geleden stond, maar de koplampen staan me nog steeds niet aan.

    Login om te reageren
  31. floryn zegt

    10 mei 2007 om 22:50

    wow mean machine

    Login om te reageren
  32. Ricavant-1.8T zegt

    10 mei 2007 om 23:06

    Gave auto!!
    dit kan ik best accepteren als opvolger van et vorige model!!

    Login om te reageren
  33. vinox zegt

    10 mei 2007 om 23:15

    Ik denk dat ze bij deze auto net iets minder bescheiden kunnen zijn met het te verwachten aantal verkopen … This one’s gon’ sell, whatever you say.

    Login om te reageren
  34. MarcO zegt

    10 mei 2007 om 23:23

    OK er zijn misschien wat onderdelen ‘overdone’, maar MAN wat een hebbeding. Gave bak eerste klas. Ik wil-em, ik wil-em, ik wil-em. Daar laat ik alle europese bakken voor staan, zeker alle italianen en duitsers…. Kleine twijfel bij een AM V8. Doekje.

    Login om te reageren
  35. De Oerknal zegt

    10 mei 2007 om 23:38

    Wat een ongelooflijk dikke bak, echt vet! Was niet echt overtuigd van de eerde foto’s, maar deze versie ziet er echt bruut uit.

    Login om te reageren
  36. TimMR2 zegt

    10 mei 2007 om 23:56

    erg mooie auto…… alleen de spoiler, die vind ik dan net weer jammer die is echt TE

    Login om te reageren
  37. Pinda WRX zegt

    11 mei 2007 om 00:31

    Met deze gt-r hoef niet eens meer te sporten bij de stoplichten en de snelweg(tenminste als je porsche of een ferrari heb).
    Gekke beest deze bak en die spoiler dat hoort nou eenmaal bij de Japanners

    Login om te reageren
  38. ThoMaster zegt

    11 mei 2007 om 00:39

    @ Seth

    Nog een voordeel, als er genoeg plaats is om het stuur links te plaatsen, blijft er dus ook extra ruimte over voor aanpassingen aan het blok, dta betekend nog snellere Skylines lijkt me!

    Login om te reageren
  39. Arie Nap zegt

    11 mei 2007 om 00:58

    Looks is niet waar het om gaat bij deze auto.

    Wat mij nog steeds facineerd is de vraag of het een Bi-turbo V6 of Bi-turbo V8 wordt, ongeblazen V8 zal het niet worden denk ik

    Login om te reageren
  40. niek zegt

    11 mei 2007 om 02:02

    Zie ik dat goed? Het stuurwiel aan de rechterkant? En dat voor een europese test. Betekend dit weer dat deze auto weer Australia/Asia only wordt? Kan iemand dit bevestigen/(hopelijk) ontkrachten?

    En over die tupperware. Het is gewaagd, maar de huidige markten voor de skyline (Australie/Azie) gaan hier van smullen. Hier in Nederland zie ik hem nog niet zo snel rond rijden met al die calvanisten hier. Het is zeker een auto die mijn dag goed kan maken als ik hem voorbij zie blazen!

    Ik denk echter dat het geen concurrent zal worden voor duitse sport sedans/coupes. Daar lijkt de auto me te anders voor. ALS deze al in Europa wordt uitgebracht, dan blijft het een niche auto. Opmerkingen dat onze oosterbuuren zenuwachtig moeten worden lijken mij nogal voorbarig.

    Login om te reageren
  41. Johan zegt

    11 mei 2007 om 08:34

    In tegenstelling tot de vorige skyline foto’s (paar weken terug) vind ik dit wel een echte skyline.

    En deze is wel bruut.

    Login om te reageren
  42. Baronnetje zegt

    11 mei 2007 om 08:51

    Vet hoor, Skylines heersen zwaar, vooral de r-32 en r-34, de R-33 waren de Japanners wat minder enthousiast over.
    Erg mooie auto’s maar niks voor mij, doe mij maar een s14 of s14a…

    Login om te reageren
  43. Bobbejaan zegt

    11 mei 2007 om 09:16

    oud nieuws en natuurlijk een broodje aap

    Login om te reageren
  44. Alwood zegt

    11 mei 2007 om 09:39

    tsja… dan moet er inderdaad wel een hele dikke GT2 komen anders is europa verloren! verloren zeg ik je :o ze komen eraan!!! whaa :P

    Login om te reageren
  45. Jullio zegt

    11 mei 2007 om 09:53

    Dat word dus de evo versie met zwart metalic en black chrome velgen

    Login om te reageren
  46. nicky zegt

    11 mei 2007 om 10:33

    hij is heel mooi maar ik had em liever niet in de coupe versie
    en dat achterraam is te 350Z achtig dat vind ik niet zo mooi alles bij elkaar is het een mooie auto maar ik ga liever voor het oude model

    Login om te reageren
  47. Celica_4x4-T zegt

    11 mei 2007 om 10:33

    Dan maar iets meer tupperware dan een M3, hij ziet er zelf met al die tupperware nog veel beter uit. En hij zal op vrijwel alle fronten beter en sneller zijn dan de M3.

    Iemand die het geld heeft om een keuze te kunnen maken tussen een M3 en een Skyline moet wel heel erg gefrustreerd zijn om voor een M3 te kiezen…

    Login om te reageren
  48. trevor zegt

    11 mei 2007 om 10:55

    Kan iemand die foto’s ff bewerken en ze hier ff posten hoe die auto eruit zou zien in het blauw..(Mooiste kleur van de r-34)…
    Denk wel dat deze wagen bijna al het andere spul naar huis gaat sturen..

    Login om te reageren
  49. trevor zegt

    11 mei 2007 om 11:08

    oh en nog ff 1 opmerking over die pk’s. Die japanners praten meestal over pk’s aan de wielen..De europeanen aan het blok. Bij de oude sky-line(maar ook de EVO’s van Mitsubishi) bleek de 280pk die ze max leverderen meestal eerder 330-350-pk te zijn. Zou dus beteken +25% meer vermogen.. 530 pk zou dan dus eerder 650 pk aan het blok zijn…

    Login om te reageren
  50. gmy zegt

    11 mei 2007 om 11:24

    NICE vind hem echt mooi!!

    Login om te reageren
  51. CSL zegt

    11 mei 2007 om 12:52

    Zo te zien weten mensen weinig af van de nieuwe Skyline. Deze auto moet volgens Nissan een Concurrent worden voor de Porshe 911. Een vergelijking met een M3 is ook dan erg dom, hoewel die met een turbo de vloer afveegt met deze auto’s :)
    Ik vind hem zelf mooi en brutaal en dat hoort bij zulke auto’s. Ok hij is niet zo mooi maar wel lekker agressief…

    Login om te reageren
  52. CSL zegt

    11 mei 2007 om 13:07

    Zo te zien weten mensen weinig af van de nieuwe Skyline. Deze auto moet volgens Nissan een Concurrent worden voor de Porshe 911. Een vergelijking met een M3 is ook dan erg dom, hoewel die met een turbo de vloer afveegt met deze auto’s :)
    Ik vind hem zelf mooi en brutaal en dat hoort bij zulke auto’s. Ok hij is niet zo mooi maar wel lekker agressief…..

    Login om te reageren
  53. jan zegt

    11 mei 2007 om 13:07

    Vette wagen hoor, de nieuwe skyline. Maar ik wil ff 1 ding kwijt.
    Het feit dat de mensen hierzo de skyline de heletijd met de M3 vergelijken, wilt toch zeggen dat de M3 de maatstaf is. De M3 heeft de lat hoger gelegd, nu dus aan de andere merken om deze lat te kunnen bereiken.

    Login om te reageren
  54. Sjefke zegt

    11 mei 2007 om 13:09

    Nee sorry ik vind de verhoudingen totaal niet kloppen… De aparte onderdelen zijn leuk maar het geheel loop ik nou niet echt warm voor…

    Login om te reageren
  55. joris zegt

    11 mei 2007 om 13:25

    Erg dik
    maar een beetje te ordinaire spoiler
    en de uitlaten zijn bijna net zo groot als de achterlichten

    Login om te reageren
  56. Nismo zegt

    11 mei 2007 om 13:40

    Nee volgens mij zijn deze toch echt geshopt.
    Nismo-Skyline.nl had deze foto’s een lange tijd geleden ook al online geplaatst en wat later werden er foto’s van de Skyline geplaatst waar die gewoon afgeplakt was en denk niet dat Nissan dat dan nog gaat doen, maar ziet wel mooi uit zo

    Login om te reageren
  57. CSL zegt

    11 mei 2007 om 14:09

    De volgende Skyline, waarschijnlijk een V-Spec :) :

    Login om te reageren
  58. Bestiun zegt

    11 mei 2007 om 14:55

    ziet er goed uit! die wil ik wel hebben

    Login om te reageren
  59. lotus esprit zegt

    11 mei 2007 om 15:07

    wordt absoluut de snelste en beste in zijn klasse mischien wel de snelste auto op de nurburgring aller tijden net zoals de r32 een lange tijd geleden de snelste was

    Login om te reageren
  60. Apache zegt

    11 mei 2007 om 15:57

    wow, prachtig jongens. De vorige Skylines waren lelijke brolbakken, maar deze ziet er tenminste echt top uit! Prachtig bruut.

    – Apache

    Login om te reageren
  61. MJ zegt

    11 mei 2007 om 16:12

    In de Top Gear van afgelopen maand stond al een artikel over de nieuwe GT-R. Waarschijnlijk krijgt hij hetzelfde blok als de 350Z, alleen geblazen door een dubbele turbo.

    Login om te reageren
  62. rob zegt

    11 mei 2007 om 17:17

    ik vind die soiler niks maar de rest super.
    zou ik zeker wille hebben
    maar moet ik helaas nog 3 jaar wachten jmmr:(

    Login om te reageren
  63. Roy zegt

    11 mei 2007 om 17:34

    R32 = mooi
    R33 = lelijk
    R34 = mooi
    R35 = lelijk
    R36 = ??

    ben benieuwd hoe de volgende GT-R eruit gaat zien. Beetje stuivertje wisselen daar bij nissan.

    Login om te reageren
  64. Wat_een_gezeik zegt

    11 mei 2007 om 18:00

    Dit beloofd veel goeds!!

    Login om te reageren
  65. Leo zegt

    11 mei 2007 om 19:11

    Ziet er gelikt uit!!!!!!

    Login om te reageren
  66. w0o0dy zegt

    11 mei 2007 om 19:14

    @CSL al heeft een M3 700pk, dan nog heeft die op een circuit steeds geen kans tegen de Skyline, tenzij het een Nascar circuit betreft.

    Login om te reageren
  67. stefan zegt

    11 mei 2007 om 20:00

    Natuurlijk heeft de M3 geen kans tegen GT-R SUPER-HICAS en ATESSA-ETS kan je niet verslaan.

    Login om te reageren
  68. Oly zegt

    11 mei 2007 om 20:08

    Volgens ij snappen maar een paar mensen hier het fenomeen van een Skyline het gaat er niet om dat ie er super gelikt uitziet maar dat ie der uit ziet als een monster en ook met een monster van een motor, en dat ie dus ook gewoon de concurentie van de baan veegt. Daar gaat het om bij een Skyline en ik denk dat dat ze ook wel weer gaat lukken ook met dit model.

    Login om te reageren
  69. Stef zegt

    12 mei 2007 om 20:02

    De GT-R is een icoon in de japanse wereld, helaas zijn west-europeanen ontzettend beknopt in hun denken wat betreft niet Europese auto’s. Het is wachten tot de GT-R menig Porsche, Ferrari, Mercedes, Bmw en vermoedelijk Audi record breekt. En dat in een prijsklasse vele malen lager als voorgenoemde supersport uitvoeringen.

    Ik moet wel eerlijk bekennen, dat ik als Audi liefhebber wel hoop dat de RS4 deze auto het vuur aan de schenen kan leggen.

    Nissan vertelde me iig dat deze auto wederom niet naar Europa komt, en gezien het vele lekkers wat ze zelf in eiden land/continent houden, zal dat nu vermoedelijk wel wederom het geval zijn.

    Login om te reageren
  70. tamino zegt

    17 mei 2007 om 17:17

    mooie bak, maar hij lijkt een beetje op de nissan 350 z

    Login om te reageren
  71. CSL zegt

    17 mei 2007 om 23:11

    @w0o0dy
    Grapje zeker!!
    Een e30 M3 met turbo rijdt al even snel als een Carrera GT op de circuit. Laat staan de nieuwe types met zulke hypervermogens.
    Een standaard CSL was al sneller dan de Nismo Getunde Skyline Vspec2 met over de 500pk.
    Er rijden E46 M3’s op de ring met rond de 450pk en zeten makkelijk 7:30 op de klok.
    En dan hebben we het nog op basis van standaard 3serie geproduceede auto.
    Als je niets over M3 weet moet je ook niks zeggen. Dat zie ik tegenwoordig steeds vaker.

    Wat betreft de nieuwkomer. Ik ben zeer benieuwd naar deze nieuwkomer, hoewel ik niets van turbo’s e.d. moet hebben. Heb ik gehoord dat de nieuwe GTR een fantastische onderstel heeft. Sommigen beweren dat die 7:15!!! op de ring neer heeft kunnen. Als dat officieel zou zijn, dan ben ik de eerste die er 1 gaat bestellen. zetten.http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/208327/nissan_gtr.html

    Login om te reageren
  72. Gert-Jan zegt

    21 mei 2007 om 10:47

    Ik vind de deze R35 egt vet, als ik het geld had kocht ik er 1tje.
    Want skylines staan bekend om het geweldige bochtenwerk, daarom hebben ze ook lang gedomineerd in de Japanse klasses.

    Login om te reageren
  73. NISSAN GT-R R36!!! zegt

    28 mei 2007 om 20:34

    MEGA! GELIJK KOPEN…. hoeveel zou die kosten…?!

    Login om te reageren
  74. ricardo zegt

    20 juni 2007 om 23:03

    Mamma!!!! whaaaaaah ik moet huilen. waarom is de voorkant zo verlept.
    Dat moest ckr van renault want anders was die te perfect

    Login om te reageren
  75. keislair zegt

    6 juli 2007 om 10:21

    He Roy, hoe ziet een R35 er uit?
    Die nieuwe beloofd een echt vette bak te worden. Ben benieuwd wat en hoe hij het tegen over de europese concurrenten doet. En natuurlijk hoeveel potentieel er in zit voor tuners. De evo ziet er al erg goed uit.

    Login om te reageren
  76. Rick Dos zegt

    26 juli 2007 om 23:03

    Ik zelf zeg PR stunt maar het wordt onder de noemer spy video aangeboden. Ziet er wel goed uit. Met de Porsche immer in achtervolging.

    http://www.worldcarfans.com/4070726.001/nissan-gt-r-high-quality-spy-video

    Login om te reageren
  77. Mr X zegt

    1 augustus 2007 om 00:57

    Mooie koplampen goed verbeterd zag er vroeger uit alsof dat ding aan t huilen was.
    De Nissan Skyline vond ik al jaren de beste straatrace MONSTER, maar bij dit model ziet t er allemaal wat beschaafder uit wel jammer de Skyline gevoel is weg :(.

    Login om te reageren
  78. skyline2600 zegt

    17 augustus 2007 om 13:30

    Een skyline met een M3 vergelijken gaat inderdaad wat ver, heel ver

    vooral wat de wegligging betreft, blijft het vergelijk niet reeël
    wel eens met een M3 gereden? blijft vullis, PK’s zeggen niets als je het nuttige koppel wat echt overgebracht wordt op het wegdek niet meeteld

    Laatst tests gezien waarbij een Brabus / mercedes het zwaar aflegd bij een skyline R32 ..

    Bovendien worden driftkings zenuwachtig van de duitse auto’s omdat het altijd weer bevestigd wordt dat deze degelijke auto’s niet heel blijven..

    Het bewijs: kijk op japanse sites/amerikaanse sites en zie daar;

    oude Supra’s/300zx/skyline’s/200sx of silvia’s van tot 20 jaar oud
    welke een zeer degelijke aandrijflijn hebben zo sterk zelfs dat ze het dubbele
    vermogen dan waarvoor ze ontworpen zijn probleemloos aankunnen

    Het enigste duitse merk wat enigzins zou kunnen meepraten over 4-wiel aandrijving is de uitvinder AUDI waarbij ze ook gigantische vermogens lees koppels kunnen overbrengen op het wegdek zonder al te veel slip.

    Hoop jullie hiermee bijgepraat te hebben , het hoeft niet mooi te zijn, want smaken verschillen, maar het is wel zo dat een auto wat een kanon heet te zijn
    je ook afschiet als een kanon…

    Login om te reageren
  79. niko zegt

    11 november 2007 om 14:28

    ik vind dat de gtr DE AUTO IS DAT ALLES HEEFT klasse, steil,elegantie,echte mooie wagen gewoon af. ik vind wel dat die beter past als opvolger van de 300zx twinturbo

    Login om te reageren
  80. AB zegt

    18 november 2007 om 10:04

    Mooi of niet: een beest van een auto :) Mogen ze bij mij zo op de inrit neer komen zetten ;) !

    Login om te reageren
  81. racer zegt

    11 oktober 2009 om 12:48

    het is een beest van een auto en zeer aantrekelyk
    maar wordt je ook zo vrolyk van tank naar tankstatsion
    je zul je maand salaris er zo mee op ryden je kunt van zo
    auto beter van dromen dan aan schaffen

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North