• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Geperfectioneerde GT-R nu ook als Track Edition

Auteur: RubenPriest, gepost 27 maart 2017 om 17:59 – 27 Reacties

Afbeelding Geperfectioneerde GT-R nu ook als Track EditionAfbeelding Geperfectioneerde GT-R nu ook als Track EditionAfbeelding Geperfectioneerde GT-R nu ook als Track EditionAfbeelding Geperfectioneerde GT-R nu ook als Track EditionAfbeelding Geperfectioneerde GT-R nu ook als Track EditionAfbeelding Geperfectioneerde GT-R nu ook als Track EditionAfbeelding Geperfectioneerde GT-R nu ook als Track EditionAfbeelding Geperfectioneerde GT-R nu ook als Track Edition

GT-R
Een nog agressiever uiterlijk, zonder extra pony’s.

De vernieuwde GT-R heeft van zichzelf al een meer dan uitdagend voorkomen. De Track Edition doet er nog een schepje bovenop. Nissan neemt de GT-R Track Edition in april mee naar de New York autoshow, waar de wereld voor het eerst kennis mag maken met de extra sportieve versie van de 911 Turbo-concurrent.

De Track Edition is te herkennen aan nieuwe 20-inch wielen, een carbon spoiler en andere Recaro-stoelen. Onderhuids is het onderstel strakker afgesteld. Vorig jaar werd de facelift van de rijdende PlayStation ook in de grootste stad van de Verenigde Staten getoond. De Track Edition zal worden gepositioneerd als middenweg. Met de GT-R als instapper en de Nismo GT-R met 600 pk als topmodel. De GT-R Track Edition wijkt qua prestaties niet af van de instapper. Dit betekent 570 pk en 633 Nm aan koppel.

De GT-R Track Edition zal vanaf deze zomer te bestellen zijn.

Ook interessant!

  • Video: Nissan GT-R rijdt pionnen omver
  • Video: Nissan GT-R neemt drempel veel te hard
    Video: Nissan GT-R neemt drempel veel te hard
  • hightech Nissan GT-R
    Hightech Nissan GT-R wordt níet elektrisch
  • Nissan GT-R Nismo Special Edition, inbegrepen bij de NFT
    Nieuwe Nissan GT-R Nismo voegt echt wat toe

Nieuwste artikelen

  • Video: Mijn knipperlicht staat aan, DUS ik kom
  • Porsche pakt de beste Carrera op de juiste wijze aan
  • Nee maar! Keert de leukste hot hatch terug?
  • De PORSCHE 997.2 Turbo Cabrio van Dick heeft het ALLEMAAL #MijnAuto
FacebookTweetPinLinkedIn

gt-r, new-york-2017, Nissan, track-edition

Vorig bericht: « Koop je eigen leaseauto als het contract eindigt
Volgend bericht: Samenstellen: de nieuwe 911 GT3 volgens jou »

Lees Interacties

Reacties

  1. rob5nismo zegt

    27 maart 2017 om 18:19

    Graag afleveren bij mij graag

    Login om te reageren
    • bussie88 zegt

      27 maart 2017 om 18:24

      @rob5nismo: dat kan grager

      Login om te reageren
      • serialchiller zegt

        27 maart 2017 om 20:20

        @bussie88: ik wil het nog veel gragererder!!

        Login om te reageren
        • vondudenstein zegt

          27 maart 2017 om 22:32

          @serialchiller: aller graagstest!!

          Login om te reageren
  2. tarquesh zegt

    27 maart 2017 om 18:20

    Wat voor een GT-R is me egaal als ik er maar één een keer ga bezitten.
    Wel nog even een Datsun 280Z scoren, want die staat ook op mijn bucketlist.

    Login om te reageren
    • cloverleaf zegt

      27 maart 2017 om 20:23

      @tarquesh: Die 280Z is denk ik het allermooiste wat ooit uit Japan is gekomen! Misschien op nuru massage na ;)

      Login om te reageren
      • G-Ammo zegt

        28 maart 2017 om 12:09

        @cloverleaf: 2000GT? Hakosuka? NSX? Zo kan ik nog wel even doorgaan :)

        Login om te reageren
  3. stfu zegt

    27 maart 2017 om 18:30

    Toch mooi nog zo’n ‘ouderwetse’ koets. Lekker tijdloos, redelijk anoniem maar heerlijk dik. Beter dan die overdesignede auto’s van tegenwoordig.

    Login om te reageren
  4. Rick-dos zegt

    27 maart 2017 om 18:32

    Kan aan mij liggen maar heb het gevoel dat de hype rond de GT-R wel een beetje over is. Tot voor kort zag ik ze nog wel regelmatig rijden maar al een tijdje niet meer gezien.

    Hoeft niks te zeggen natuurlijk…

    Login om te reageren
    • kniesoor zegt

      27 maart 2017 om 19:51

      @rick-dos:
      Ben het met je eens, dat de hype er een beetje af is. Op zich ook niet zo vreemd, wetende hoe lang de auto er al in min of meer onveranderde vorm is. Dat neemt niet weg, dat het een geweldige auto is. En nu de hype-proleten er niet zo veel interesse meer in hebben, blijven de echte liefhebbers over. Lijkt me goed nieuws, behalve voor Nissan zelf want evt. lagere verkoopaantallen.

      Login om te reageren
      • super zegt

        27 maart 2017 om 20:16

        @amghans:
        Ik zie ze in de koot dazuur nog regelmatig rondrijden. Hoeft ook niks te zeggen natuurlijk.

        Login om te reageren
    • vondudenstein zegt

      27 maart 2017 om 22:35

      @rick-dos: screw the hype. Laat de hype vooral wegblijven. Ding is en blijft vet. En maakt curieus naar de opvolger

      Login om te reageren
  5. jeroenwz zegt

    27 maart 2017 om 18:47

    Blijft een ontzettend gave wagen. In NL tweedehands al te koop vanaf zo’n € 65.000.
    If I were a rich man…

    Login om te reageren
    • cloverleaf zegt

      27 maart 2017 om 20:27

      @jeroenwz: Ik heb zelf de arme mensen versie, de 350Z. Veel lol voor relatief weinig. Maar binnen een paar jaar zou ik graag zo’n GT-R voor de deur hebben staan, alleen dan liever niet met 20″ wielen. Kan me niet voorstellen dat dat de rij eigenschappen en prestaties te goed komen.

      Login om te reageren
      • TimD zegt

        27 maart 2017 om 23:17

        @cloverleaf: nee ze zullen het vast niet geweten hebben daar in Japan….

        Login om te reageren
        • cloverleaf zegt

          28 maart 2017 om 00:46

          @timd: voorheen werd die volgens mij standaard geleverd met 18″. Vraag me af wat de voordelen zijn van 20″ behalve evt grotere schijven en looks…

          Login om te reageren
          • TimD zegt

            28 maart 2017 om 07:49

            @cloverleaf: altijd 20″

            Login om te reageren
    • TimD zegt

      27 maart 2017 om 23:16

      @jeroenwz: 50.000 zelfs!

      Login om te reageren
  6. focusrs1 zegt

    27 maart 2017 om 20:19

    Fantastische wagen!
    Blijft toch een droom van bijna iedere auto liefhebber.. bij mij sinds Gran Turismo 1 op de eerste Playstation.

    Login om te reageren
  7. pinut187 zegt

    27 maart 2017 om 20:21

    Met de benaming rijdende Playstation doe je de GT-R te kort aan. Het is zoveel meer.

    Login om te reageren
  8. gerjan zegt

    27 maart 2017 om 20:57

    Nee dank ik. Ik hou hier niet van. Vond het van binnen en buiten geen mooie auto

    Login om te reageren
  9. Dutchdriftking zegt

    27 maart 2017 om 21:08

    Lijkt me een fijne uitvoering.

    Login om te reageren
  10. steelfighter zegt

    27 maart 2017 om 21:11

    Wat kost een servicebeurt….

    Login om te reageren
    • kniesoor zegt

      27 maart 2017 om 21:14

      @steelfighter:
      Een stuk minder dan bij veel van z’n soortgenoten. Dwz, als je ervoor naar Total Car Concept gaat.

      Login om te reageren
    • TimD zegt

      27 maart 2017 om 23:18

      @steelfighter: altijd meer als van een Micra, maar kosten vallen reuze mee! Grote beurt, inclusief alle vloeistoffen zo rond de 750/800 euro!

      Login om te reageren
  11. begbers zegt

    27 maart 2017 om 21:51

    Ik moet toch toegeven dat ik het onwijs knap vind van nissan. Eerst bouwen ze DE sportauto die doet wat geen ander kan. Vervolgens weten ze het lompe/simpele uiterlijk toch een stuk fraaier/moderner te laten ogen met de ’17 uitvoering. Petje af..

    Login om te reageren
  12. mrrallycross zegt

    28 maart 2017 om 10:29

    Lekker hoor. Ben benieuwd naar z’n opvolger

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North