
Het hoeft niet altijd snel en exotisch te zijn, met een sexy babe in bikini op de motorkap. Deze rode klassieke Volvo en zijn bestuurder bewijzen deze stelling.
Zo veel leuke oude Volvo’s zie je niet meer op de weg, het schijnt het favoriete mikpunt te zijn van blondjes in Suzuki Swifts.
Deze man, bekend van zijn rol in in de jaren ’40 detectiveserie Fast talking, high trousers wist de kamikaze-blondines tot nu toe gelukkig te ontwijken. Hij was op weg naar een van zijn vriendinnen, toen marcomanta hem op de korrel nam.
Autoliefde is van alle tijden, je weet toch?
Bekijk zijn spot op Volvojunk!
gangstahhhh ..
Dat is gewoon een hele fijne broek..alleen klemt ‘ie een beetje onder de oksels.
Wat was het mooi… de tijd van gaten en kuilen!
Who give a rat’s ass about his broek?
Classic 142, gewoon Geil.
@desjonnies:
giveSSSS
En die wieldoppen, de meesten weten geeneens waar die voor dienen……………………….
@desjonnies: Leg maar uit dan, ik zou niet weten waar ze voor dienen.. Is dan ook geen auto uit mijn tijd;)
@desjonnies:
dorpie hier verderop ook zo,n okselbroeker rondlopen ..
in een Rover 3500 SD1 (ooit hagelnieuw gekocht) en zijn eeuwige sigaar ..
@lincoln:
Mijn buuv, 84, ook een SD1
Ach ja Linc, toen Engelse auto’s nog chique waren.
@desjonnies: Leer eerst Engels…
Oude volvo’s zie je juist wel veel in het dagelijkse verkeer, 1 van de weinige klassiekers, die nog steeds geschikt zijn voor dagelijks gebruik, en Citroen niet te vergeten.
@stirling:
Saab 99 & 96
Renault 16
Peugeot 404 & 504
de echte Mini
de echte Fiat 500
iedere Amerikaan met een rechte zes of een V8 en met Chassis
en eigenlijk alles waar ooit Datsun op heeft gestaan.
@desjonnies:
Je vergeet alles met een 3 puntige ster en alles met een blauw witte propellor
@undifined1: Echte klassieke mercedessen, rijden niet dagelijks rond,en een mooie bmw uit de jaren zestig, begin 70 is al helemaal zeldzaam.
@stirling: Een BMW of Merc uit jaren 70-80 is nog steeds veelal present op de wegen. Ken ook een hoop die ze dagelijks of in ieder geval aantal dagen in de week rijden.
@jzaero: Je wil mijn 628 CSi kopen? Raad ik je af. Saab 99, Peugeot 304 cabrio of een knaloranje Fiat 500 misschien?
@bungabungastig: Allemaal leuke auto’s, maar voor mij geen optie als dagelijkse auto (rijdt 600km per week regelmatig). Ken echter wel mensen die E30jes gewoon dagelijks rijden.
@desjonnies: eensch! Behalve de Datsuns want… roest!
@Svenska_Aeroplan_AB:
Renault 16 en de klassieke Mini zijn ook enorm roestgevoelig. Beide prachtige auto’s hoor, maar roesten…
@Svenska_Aeroplan_AB:
@mgmgb
Dacht meer aan de geschiktheid voor het hedendaagse verkeer.
Fiat 500 en Mini in de stad.
Deed laatst een classic Mini op de snelweg.
Kon niet begrijpen dat ik hordes van die dingen heb gereden voor dagelijks gebruik.
Mis die R16 eigenlijk wel heel errug op dit moment.
Zo’n TX met vijfbak en fauteuils, iedereen loopt altijd te zagen over de DS, nix mis mee maar voor een fractie heb je zo’n TX die eigenlijk net zo bijzonder is.
En Datsuns, die dingen gingen echt never nooit kapot.
@desjonnies: Oh ja de amerikanen, dat klopt, die zijn nog talrijk.
Echter de peug’s, mini’s, renault.s en de vijfhonderds, zie ik niet zo veel meer.
Die man is zijn sjaaltje vergeten dat hebben alle Volvo rijders
@pim63amg: En een ruitjes broek.
Ik zou dr een verlagingssetje onder gooien :p
Hei smoke zoek je ruzie, pas op anders stuur ik @alwood op je af.
En mijn 240 is mooier …..
Man, Volvo en broek: “Wat zijn we samen al oud geworden, hè?”
Ik vind leraren en tandartsen bij Volvo v70 passen
@reggie-boy_rood:
was de Volvo marketing toch nog voor iemand van nut ..
@reggie-boy_rood:
Volvo is Volvo niet meer. En daarmee is de doelgroep en het koperspubliek veranderd.
@9000cse: Ze kunnen ook mercedes na doen om naast hun eigen lijn ook een lijn voor uitbrengen voor jonger publiek (mercedes A klasse & CLA) Zelfs in de radio commercials zeggen ze het!
@reggie-boy_rood:
Is dat niet gebeurd dan? Beide merken verliezen zo hun oude vaste klanten. En hoe vast die nieuwe klanten zijn, valt nog te bezien. Meestal kiezen die voor het resultaat van hun calculator en veranderen keer op keer van merk. De oude vaste klanten waren merkentrouw, de nieuwe zijn trouw aan hun fiscale bijtelling.
@reggie-boy_rood: Want beiden verdienen ongeveer hetzelfde en kunnen met gemak een v70 kopen, die erg goedkoop is…
inderdaad rond de 80 dikke pens, futloos net zoals de autos, klopt helemaal…..
Schone liefde, dat is al dat ik hierover te zeggen heb
Ik ken ook zo iemand.
Hij heeft zijn 14(en nog een cijfertje dat ik even niet weet) al sinds 1972.
Er zit nooit een vuiltje op.
@perez: 144 of 142?
Zeg, zo’n broek… Waar koop je die?
@mout:
Hans Anders.
@mout:
Die zijn er net zo min meer als die Volvo’s.
Keitoffe Volvo! Maar waarom al dat gedoe over die broek?
@toyotafortuner: het gaat hier altijd over smaak, kleding van vrouwen en mode in het algemeen op autoblog. Sorry.
Holy crap, niemand merkt op dat dit n unieke uitvoering is! Er zijn er maar weinig geleverd met meer dan vier deurstoppers op de portieren!! Geen wonder dat die kerel met leipe swag staat te posen!!
Milieu-vriendelijker kan het bijna niet!!!
Net zo oud als de auto.
Gelukkig is mijn rode Volvo coupe wat moderner zodat ik ook wat moderner kleding kan dragen. Wel een fijne gedachte (zoals hierboven al gezegd) dat je met je Volvo oud kunt worden.
Ik ken verschillende V60, S60, XC60 en nog wat eigenaars. Ze zijn allemaal in de 30 en dragen normale broeken.
@driftkicker:
Maar dat zijn dan ook geen echte Volvo’s.
Dus de berijders zijn ook maar gewone wannabee’s.
Volvo modellen in een notendop:
100 serie: Ouwelullenbak
200 serie: Zie boven, behalve 245 Turbo, echt een jongerenmobiel.
850: Eveneens een ouwelullenbak, behalve de 850 R, dat is by far me favoriete auto :) *kuch* naamloze verhaal *kuch*
900-serie: Ouwelul-mobiel, vooral de 945.
Oude V70/S80: Zakelijke auto’s.
Alle nieuwe Volvo’s: Leasesletten of lage-bijtelling rommel.