Het hoeft niet altijd snel en exotisch te zijn, met een sexy babe in bikini op de motorkap. Deze rode klassieke Volvo en zijn bestuurder bewijzen deze stelling.
Zo veel leuke oude Volvo’s zie je niet meer op de weg, het schijnt het favoriete mikpunt te zijn van blondjes in Suzuki Swifts.
Deze man, bekend van zijn rol in in de jaren ’40 detectiveserie Fast talking, high trousers wist de kamikaze-blondines tot nu toe gelukkig te ontwijken. Hij was op weg naar een van zijn vriendinnen, toen marcomanta hem op de korrel nam.
Autoliefde is van alle tijden, je weet toch?
Bekijk zijn spot op Volvojunk!
47 reacties
Classic 142, gewoon Geil.
giveSSSS
En die wieldoppen, de meesten weten geeneens waar die voor dienen……………………….
dorpie hier verderop ook zo,n okselbroeker rondlopen ..
in een Rover 3500 SD1 (ooit hagelnieuw gekocht) en zijn eeuwige sigaar ..
Mijn buuv, 84, ook een SD1
Ach ja Linc, toen Engelse auto’s nog chique waren.
Saab 99 & 96
Renault 16
Peugeot 404 & 504
de echte Mini
de echte Fiat 500
iedere Amerikaan met een rechte zes of een V8 en met Chassis
en eigenlijk alles waar ooit Datsun op heeft gestaan.
Je vergeet alles met een 3 puntige ster en alles met een blauw witte propellor
Renault 16 en de klassieke Mini zijn ook enorm roestgevoelig. Beide prachtige auto’s hoor, maar roesten…
@mgmgb
Dacht meer aan de geschiktheid voor het hedendaagse verkeer.
Fiat 500 en Mini in de stad.
Deed laatst een classic Mini op de snelweg.
Kon niet begrijpen dat ik hordes van die dingen heb gereden voor dagelijks gebruik.
Mis die R16 eigenlijk wel heel errug op dit moment.
Zo’n TX met vijfbak en fauteuils, iedereen loopt altijd te zagen over de DS, nix mis mee maar voor een fractie heb je zo’n TX die eigenlijk net zo bijzonder is.
En Datsuns, die dingen gingen echt never nooit kapot.
Echter de peug’s, mini’s, renault.s en de vijfhonderds, zie ik niet zo veel meer.
En mijn 240 is mooier …..
was de Volvo marketing toch nog voor iemand van nut ..
Volvo is Volvo niet meer. En daarmee is de doelgroep en het koperspubliek veranderd.
Is dat niet gebeurd dan? Beide merken verliezen zo hun oude vaste klanten. En hoe vast die nieuwe klanten zijn, valt nog te bezien. Meestal kiezen die voor het resultaat van hun calculator en veranderen keer op keer van merk. De oude vaste klanten waren merkentrouw, de nieuwe zijn trouw aan hun fiscale bijtelling.
Hij heeft zijn 14(en nog een cijfertje dat ik even niet weet) al sinds 1972.
Er zit nooit een vuiltje op.
Hans Anders.
Die zijn er net zo min meer als die Volvo’s.
Maar dat zijn dan ook geen echte Volvo’s.
Dus de berijders zijn ook maar gewone wannabee’s.
100 serie: Ouwelullenbak
200 serie: Zie boven, behalve 245 Turbo, echt een jongerenmobiel.
850: Eveneens een ouwelullenbak, behalve de 850 R, dat is by far me favoriete auto :) *kuch* naamloze verhaal *kuch*
900-serie: Ouwelul-mobiel, vooral de 945.
Oude V70/S80: Zakelijke auto’s.
Alle nieuwe Volvo’s: Leasesletten of lage-bijtelling rommel.