• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Gespot voor het Amstel Hotel

Auteur: appeltje, gepost 8 maart 2007 om 13:00 – 58 Reacties

Gespot voor het Amstel Hotel


Als je vraagt waar je in Amsterdam moet zijn voor mooie auto’s, zijn er meerdere antwoorden mogelijk, maar de hoofdlijnen zijn winkelstraten en hotels. De P.C. Hooftstraat en de Cornelis Schuytstraat zijn daarbij de belangrijkste straten, van de hotels zijn het Hilton en het Amstel hotel onmisbaar.

Verwacht niet dat er permanent Ferrari’s en Bentley’s voor het Amstel Hotel staan, maar in de afgelopen tien maanden is er wel al heel wat langs gekomen dat de moeite waard was om vast te leggen. In twee afleveringen geef ik een ruim overzicht van alles dat er in die periode voor het Amstel Hotel heeft gestaan, sommige zijn al eerder langs geweest maar zijn zo belangrijk dat ik ze hier gewoon nog eens laat zien!

Audi RS4 Cabriolet

Het cabrio seizoen begon al vrij vroeg dit jaar, want deze onthoofde wolf in schaapskleren stond op 20 januari jongstleden voor het Amstel Hotel, ik ga er niet van uit dat de auto heel lang geleden aangeschaft was want het is een heel nieuw model. Tot nu toe heb ik er samen met mijn collegae nog maar 15 keer eentje op de openbare weg kunnen vastleggen. Anderzijds is het wel belangrijk om te weten dat alleen de echt fanatieke spotters zich over een dergelijke auto buigen, veel mensen lopen zo aan de auto voorbij of vinden het niet interessant genoeg om de ccd-chip mee te belasten. Maar het heeft ook weer wat leuks dat de auto juist niet heel erg opvallend is, een paar heldere hint geeft zoals de twee vrij dikke uitlaten en grote honingraatgrills, en een 420pk V8 voorin heeft liggen. Heel erg veel voor een weinig opvallend cabrio’tje, toch?

Audi RS4 Cabriolet - Foto Jim Appelmelk
Audi RS4 Cabriolet - Foto Jim Appelmelk
Audi RS4 Cabriolet - Foto Jim Appelmelk
Audi RS4 Cabriolet - Foto Jim Appelmelk

Bentley Arnage T

Één van de populairste gasten van het Amstel Hotel is deze Bentley Arnage T, wie er regelmatig komt moet hem ongetijfeld wel eens hebben gezien. De T was een extensie op de al niet zo gekke Red Label met 420pk, die weer boven de ook al niet verkeerde Green Label met 354pk stond. De eerste twee modellen zijn al een hele tijd geleden vervangen door respectievelijk de T (-Mulliner) en de R met een wat moderner gezicht, en de Green Label met BMW V8 werd zelfs sinds 2001 al niet meer aangeboden. Uiterlijke verschillen tussen de modellen zijn redelijk subtiel, afgezien van de velgen. De T heeft mistpitten en ovale uitlaten, waar de R en de Green Label geen mitpitten hadden en tevens via ander gevormd metaal uitademden.

Bentley Arnage T - Foto Jim Appelmelk
Bentley Arnage T - Foto Jim Appelmelk
Bentley Arnage T - Foto Jim Appelmelk
Bentley Arnage T - Foto Jim Appelmelk
Bentley Arnage T - Foto Jim Appelmelk
Bentley Arnage T - Foto Jim Appelmelk

BMW M6

Het Amstel Hotel is een echt BMW-Hotel, er is bijvoorbeeld een M5 die er nogal vaak staat en ik heb er zelfs al een combo kunnen schieten van twee M5’s in dezelfde kleur, achter elkaar geparkeerd. De M6 kom je er eigenlijk niet zo veel tegen, dit zijn de enige twee die ik er in de laatste 10 maanden kon traceren. Een interessant detail is trouwens dat de dure auto’s bijna allemaal aan de hotel-kant van de heg geparkeerd staan, aan de andere kant heb ik hooguit vijf keer iets enigszins boeiend aangetroffen, waaronder de lichtblauwe M6.

BMW M6 - Foto Jim Appelmelk
BMW M6 - Foto Jim Appelmelk
BMW M6 - Foto Jim Appelmelk
BMW M6 - Foto Jim Appelmelk
BMW M6 - Foto Jim Appelmelk
BMW M6 - Foto Jim Appelmelk
BMW M6 - Foto Jim Appelmelk
BMW M6 - Foto Jim Appelmelk
BMW M6 - Foto Jim Appelmelk

Ferrari 360 Modena

Ferrari’s zie je er haast nooit, afgezien van een F430 Spider die er regelmatig komt, en een 612 die wat verder weg geparkeerd staat. Deze 360 Modena stond er in de gietede regen, dus een uitgebreide fotoshoot is het niet geworden. Wat wordt er trouwens gevonden van de kleur van de auto? Het staat best aardig en contrasteert mooi met de gele logo’s, maar echt ideaal vind ik het niet voor een 360, ik vind een felle kleur zoals rood of geel beter staan.

Ferrari 360 Modena - Foto Jim Appelmelk

Ferrari 456 M GT

De wat meer op comfort gerichte 456 M GT heeft echter totaal geen behoefte aan een felle kleur, en de mensen die er eentje kopen (gelukkig) ook niet. Ik kan me herinneren dat ik een paar keer foto’s van een fel gekleurd exemplaar heb gezien en dat past er niet bij, zowel omdat je het niet gewend bent bij deze auto, als omdat het geen erg woeste auto is. De 456 M GT volgde trouwens de 456 GT op, waarbij “M” net als bij de 575 M Maranello staat voor Modificato.

De twee modellen zijn van elkaar te onderscheiden aan de hand van kleine details, zoals de aanwezigheid van luchtsleuven in de motorkap van de 456 GT, waar de motorkap van de M GT geen openingen heeft maar wel twee “vouwen” heeft aan de zijkanten. Ook de grill van de M GT is wat anders, wat ronder en met ronde mistpitten “binnenin”. De naam slaat trouwens op de motorinhoud, zoals vrijwel altijd bij Ferrari’s. Er ligt dezelfde motor in als in de 550 Maranello, maar bij de 550 Maranello verwijst de naam naar de totale inhoud, bij de 456 (M-) GT is het de inhoud per cilinder.

Ferrari 456 M GT - Foto Jim Appelmelk
Ferrari 456 M GT - Foto Jim Appelmelk
Ferrari 456 M GT - Foto Jim Appelmelk
Ferrari 456 M GT - Foto Jim Appelmelk
Ferrari 456 M GT - Foto Jim Appelmelk

Lamborghini Murciélago

Zowel de gele als de zwarte zijn al eerder langs gekomen, maar omdat het toch wel twee van de beste spots zijn laat ik ze nog even zien. Ze staan zelfs op bijna dezelfde parkeerplaats! Daar staan de meeste exclusieve auto’s dan ook, vlakbij de ingang. Heeft het mischien iets te maken met de beveiliging? Meestal laten ze je wel fotograferen bij het Amstel hotel, bij de zwarte Murci kwamen ze ons op een gegeven moment wel verzoeken om te stoppen. We waren op dat moment dan ook met zijn drieën aan het fotograferen, het blijft natuurlijk een kostbare auto om erg zuinig op te zijn. Het is trouwens opvalend hoeveel Murci’s in een onopvallende kleur zijn gespoten, waar bijvoorbeeld heel veel Ferrari’s knalrood zijn. Hopen sommige eigenaren dan toch dat ze niet zullen opvallen in een zwarte Lamborghini?

Lamborghini Murciélago - Foto Jim Appelmelk
Lamborghini Murciélago - Foto Jim Appelmelk
Lamborghini Murciélago - Foto Jim Appelmelk
Lamborghini Murciélago - Foto Jim Appelmelk
Lamborghini Murciélago - Foto Jim Appelmelk
Lamborghini Murciélago - Foto Jim Appelmelk

Maserati 3200 GT

Met welke auto is de Maserati 3200 GT het beste te vergelijken? De eerste auto die me te binnen schiet is de eveneens redelijk onopvallend doch mooi vormgegeven DB7, en inderdaad is deze auto in veel opzichten een goede concurrent van de Maser. Beide auto’s zijn uitgerust met een 3,2 liter motor die grof gezegd ongeveer 350 pk levert. De Maser kostte echter wat minder, had wat meer vermogen, en vind ik toch echt net wat mooier vormgegeven.

Het resultaat is dat je de 3200 GT aanzienlijk veel vaker tegen komt dan de Aston, wat natuurlijk ook komt door de komst van de DB7 Vantage met een wat potenter uiterlijk en 85pk meer. Één van de meest kenmerkende details van de Maser, de boogvormige achterlichtjes, bleken niet zo in de smaak te vallen bij de Amerikanen (!?!), en zijn dus vervangen voor andere exemplaren op de 4200 GT. Gelukkig zijn die eveneens aardig om te zien.

Maserati 3200 GT - Foto Jim Appelmelk
Maserati 3200 GT - Foto Jim Appelmelk
Maserati 3200 GT - Foto Jim Appelmelk

Mercedes-Benz CLS 55 AMG

Een AMG zul je niet echt vaak tegen komen voor het Amstel Hotel, zoals gezegd rijdt de klandizie eerder in een M5. En als je dan al met een Benz komt, ben je er bescheiden over en laat je logo’s op de achterkant achterwege. De CLS, een auto die om zijn vormen een vierdeurscoupé wordt genoemd, is met zijn vloeiend aflopende achterkant inderdaad een opvallende en onderscheidende auto. Voor het eerst zagen we de auto in oktober 2004, ik althans, zijn er andere mensen die hem al eerder hebben gezien?

De auto positioneert zich tussen de E klasse en de S klasse in wat betreft prijs, en heeft ook nog een hele dosis CL, gezien zijn coupé-achtig aandoende lijnen. Het is ook te merken aan het motorenaanbod, aanvankelijk was de auto alleen leverbaar met de 5,0 liter V8 die 306 pk levert, later kwamen er een AMG met hetzelfde 476 pk krachtige blok uit de E 55 AMG , en een CLS 350 met 224 pk. Nog iets later kwam er zelfs een dieselmotor beschikbaar.

Mercedes-Benz CLS 55 AMG - Foto Jim Appelmelk
Mercedes-Benz CLS 55 AMG - Foto Jim Appelmelk

Mini Cooper S Works GP, nummer 0112

In de zomer van 2006 kwam Mini met een leuke verrassing; de Mini Cooper S Works was onder handen genomen waarmee de Cooper S Woks GP was ontstaan. Het vermogen van de 1,6 liter 4-in-lijn steeg met 8pk, wat het resultaat is van het opschroeven van het toerental waarmee de compressor draait en het monteren van een beter luchtfilter. De achterbank en de airco verdwenen, wat samen met het toepassen van aluminium onderdelen zorgde voor een afname in massa van 40 kilo. Het is daarmee de snelste fabrieksmini, maar veel sneller dan de Cooper S Works is hij niet. Hij is dus ten opzichte van de Cooper S Works vooral leuk om de looks en het bijzondere eraan.

0-100 kost hem 6,5 seconde (0,2 seconde minder) en de topsnelheid is 240 km/u (14km/u hoger), echt hard voor zo’n klein dingetje. Aan de buitenkant werd er ook wat geknutseld, de auto kreeg bijvoorbeeld chili red buitenspiegels, wat hem op een vrij onsmakelijke manier onderscheidt van andere varianten. Het originele motief van de matzwarte velgen vind ik echter erg mooi en heel vernieuwend, en het spoilertje staat leuk doch ietwat nutteloos. De auto is in een beperkte oplage van 2.000 individueel genummerde exemplaren op de markt gebracht, en meteen uitverkocht. Het “individuele” nummer staat boven de deur aan de bestuurderskant.

Mini Cooper S Works GP - Foto Jim Appelmelk
Mini Cooper S Works GP - Foto Jim Appelmelk
Mini Cooper S Works GP - Foto Jim Appelmelk
Mini Cooper S Works GP - Foto Jim Appelmelk
Mini Cooper S Works GP - Foto Jim Appelmelk

Porsche Cayenne Turbo S

Één van de eerste gespotte exemplaren was in mei 2006 deze Cayenne Turbo S voor het Amstel Hotel, en daar was ik destijds best trots op. Nog steeds vind ik het beste en leuke auto om te spotten, ook omdat het een geinig idee is dat er nog maar heel erg weinig op Nederlands kenteken staan. Tot voor kort was er nog maar één gespot met NL platen, momenteel zijn dat er ook nog maar 5. Blijkbaar heeft men er hier niet zo veel behoefte aan.

Gelijk hebben ze, want de Cayenne Turbo S is hier ontzettend duur (167.950 euro, iets duurder dan een Cayenne V6 èn een Cayenne S samen!) en voegt niet echt veel toe aan de al niet gekke Cayenne Turbo. Die werd aangeboden met 450 pk en naar keuze zelfs 500. Deze heeft er 521, ik denk niet dat veel mensen behoefte hebben aan die 71 dan wel 21 extra paardenkrachten in hun SUV’tje. De auto is te herkennen aan grotere remschijven achter, sommige exemplaren hebben een klein heuveltje onder de ruitenwisser achter.

Porsche Cayenne Turbo S - Foto Jim Appelmelk
Porsche Cayenne Turbo S - Foto Jim Appelmelk
Porsche Cayenne Turbo S - Foto Jim Appelmelk
Porsche Cayenne Turbo S - Foto Jim Appelmelk
Porsche Cayenne Turbo S - Foto Jim Appelmelk

Rolls-Royce Phantom

Deze superluxe en imposante wagen mag natuurlijk ook niet ontbreken op het lijstje, óók omdat het een auto is die je nog regelmatig voor het Amstel Hotel zult zien. Eigenlijk is het weer zo’n typische Amstel-Hotel-auto, de concurrent Maybach heb ik nog nooit voor het Amstel Hotel gezien. Daarnaast is de Phantom nog een stuk populairder dan de Maybach, waar ik me wel iets bij kan voorstellen. De verlengde versie met een 25 centimeter langere wielbasis zien we helaas nog niet zo veel. Dat is een auto die in totaal 8 centimeter over de 6 meter zit, en dus krijg je er een reflector onder de achterdeur bij. Een andere leuke versie is de Black Edition, die in beperkte oplage van 25 exemplaren is aangeboden en inmiddels al is aangeschaft door de gedreven Ferrari-verzamelaar Harry van de Moesdijk.

Rolls-Royce Phantom - Foto Jim Appelmelk
Rolls-Royce Phantom - Foto Jim Appelmelk
Rolls-Royce Phantom - Foto Jim Appelmelk
Rolls-Royce Phantom - Foto Jim Appelmelk
Rolls-Royce Phantom - Foto Jim Appelmelk
Rolls-Royce Phantom - Foto Jim Appelmelk
Rolls-Royce Phantom - Foto Jim Appelmelk
Rolls-Royce Phantom - Foto Jim Appelmelk

Volvo 1800 ES

Ten slotte nog één van de weinige klassiekers, een paar weken geleden zagen we ook al dat er een Merak stond, deze stond er tegelijk met de gele Murci. Wie op foto 2 goed tusen de blaadjes van de heg door kijkt ziet nog iets geels. Voor de grap ben ik zelf trouwens eens gaan zoeken op het Volvo 1800 register van Nederland, waar ik terug kan vinden dat deze oorspronkelijk Amerikaans was, en in 2001 en 2005 uit is geroepen tot mooiste exemplaar! Daarmee durf je wel bij het Amstel Hotel aan te komen, tussen de vele BMW’s en Bentley’s. Toentertijd was het een nogal dure auto, en tevens is het de vraag of de nogal onorthodoxe vormgeving bij veel mensen in de smaak viel. Het resultaat is dat er maar 8.077 werden gebouwd, en je ze tegenwoordig dus maar zelden ziet.

Volvo 1800 ES - Foto Jim Appelmelk
Volvo 1800 ES - Foto Jim Appelmelk
Volvo 1800 ES - Foto Jim Appelmelk

Ook interessant!

  • Gespot: een knalrode Carrera GT op geel kenteken
  • Gespot - De toekomstige favoriete auto van Nederlanders
  • Gespot - Welke auto schuilt hier in de mist?
  • Gespot - Nieuwe Lotus Emira

Nieuwste artikelen

  • Goed nieuws: EV’s zijn net zo dodelijk als benzineauto’s – hybrides zijn veel gevaarlijker
  • Lolbroek rijdt expres te hard langs politie en vraagt agenten om geinige flitsfoto
  • Volkswagen heeft goed nieuws voor de Polo met verbrandingsmotor!
  • Premium sedans verkopen voor geen meter in Europa, op deze EV na
FacebookTweetPinLinkedIn

Gespot

Vorig bericht: « Porsche met speciale velgcoating
Volgend bericht: Lumma CLR 500 RS in Genève »

Lees Interacties

Reacties

  1. maikel zegt

    8 maart 2007 om 13:08

    echt mooie auto’s ongelovelijk

    Login om te reageren
  2. vincent zegt

    8 maart 2007 om 13:12

    Phantom op luxemburgse plaat. leuk!

    Login om te reageren
  3. Porsche Fan zegt

    8 maart 2007 om 13:23

    Mooie foto’s weer:D

    favoriet: Porsche Cayenne Turbo S :D

    Login om te reageren
  4. Jochen zegt

    8 maart 2007 om 13:37

    Phantom staat op Nederlandse plaat hoor ;)
    Schitterende wagens… stuk voor stuk

    Login om te reageren
  5. Sven zegt

    8 maart 2007 om 13:37

    Mooie auto’s!
    Geinig ook zo’n Works…
    Btw, is Appeltje nieuw hier?
    Nog niet vaak een post van hem/haar gezien?

    Login om te reageren
  6. Sven zegt

    8 maart 2007 om 13:38

    @ Jochen:
    Het zijn 2 verschillende vriend;)

    Login om te reageren
  7. lotte zegt

    8 maart 2007 om 13:38

    Oejoejoej… Maser *Smelt*

    Login om te reageren
  8. Americaantje zegt

    8 maart 2007 om 13:52

    Jah, die Phantom op Nederlandse plaat komt hier uit Limburg ;) heb ik ook meerdere foto’s van, maar ook verder mooie wagens voor de rest.

    Login om te reageren
  9. autoblogger zegt

    8 maart 2007 om 13:58

    @Sven: appeltje is hier al heel lang…
    http://www.autoblog.nl/archive/author/appeltje/
    alleen veel van zijn artikelen zijn door sacha gepost, zie meer op:
    http://www.autoblog.nl/archive/category/gespot/

    Login om te reageren
  10. autogekkk zegt

    8 maart 2007 om 14:07

    De velgen van Mini zijn echt vet man. Kunnen we ze niet apart kopen ofzo?

    Login om te reageren
  11. Jochen zegt

    8 maart 2007 om 14:09

    @Sven
    Whoops, idd :)
    SOrry ;)

    Login om te reageren
  12. Justin zegt

    8 maart 2007 om 14:17

    Één van de meest kenmerkende details van de Maser, de boogvormige achterlichtjes, bleken niet zo in de smaak te vallen bij de Amerikanen (!?!), en zijn dus vervangen voor andere exemplaren op de 4200 GT. Gelukkig zijn die eveneens aardig om te zien.

    Eveneens aardig om te zien?? De achterlichten van een 4200 GT???? Je bedoelt echt die Koreaanse recht toe recht aan dingen die een 4200 GT ontsieren?? Volgens mij mis ik wat, maar sinds de 3200GT zijn de achterlichten bij Maserati toch echt het zwakste punt (zie ook de Quattroporte)….

    Login om te reageren
  13. arjan zegt

    8 maart 2007 om 14:20

    veel van deze auto’s zie ik wel eens.. rs4, m5/6, ferrari’s, bentley conti etc..

    behalve die lambo murci.. die heb ik gewoon echt nog geen 1 keer zien rijden op de openbare weg..

    mss toch maar eens een dagje amsterdam meenemen..

    Login om te reageren
  14. SugarFree zegt

    8 maart 2007 om 14:28

    Leuke spots!
    Mooie eerste foto van die Phantom trouwens; technisch niet perfect, maar wél een mooi sfeerplaatje.
    Trouwens wel eens gelet op de afwerking van het klepje bij de vulopening voor de brandstof (is daar 1 woord voor?? benzineklepje is het ook weer niet helemaal)? De kieren zijn zo groot dat als je je sleuteltjes bent vergeten, je via die ingang alsnog binnenkomt. Kán nie voor da geld!
    Verder mooie auto’s; die volvo, ook tof!

    Login om te reageren
  15. Reiner zegt

    8 maart 2007 om 14:32

    De Ferrari 456 GT is en blijft mijn favoriet. Nooit eerder en nooit meer zijn elegantie en sportiviteit (alhoewel het een cliche is) zo mooi gecombineerd in een auto. Niets te veel en niets te weinig. Wereldklasse.

    Login om te reageren
  16. Eric zegt

    8 maart 2007 om 14:34

    Let op de plaat van de Audi RS4 ! Passend !!!!

    Login om te reageren
  17. ///AMG zegt

    8 maart 2007 om 14:37

    Vette spots.
    vooral die phantom is chill

    Login om te reageren
  18. MurcieBoy zegt

    8 maart 2007 om 14:48

    ik weet het zeker ik ga in amsterdam wonen
    dit is toch niet meer normaal man zoveel mooie auto’s
    mijn god ik zal vannacht goed slapen ;)

    Login om te reageren
  19. Hans zegt

    8 maart 2007 om 15:08

    De Rs4 en de Bmw M6 zijn het mooiste.

    Login om te reageren
  20. Appeltje zegt

    8 maart 2007 om 15:31

    @ Justin

    Ach, ieder zijn mening :), ik vind het nog steeds wel leuke achterlichten, zoveel auto’s hebben toch geen achterlichten die erop lijken?

    Verder bedankt voor jullie reacties! Vanaf nu verschijnen de artikelen onder “Appeltje”, en niet meer onder Sacha, dat is net veranderd.

    Login om te reageren
  21. Pieter zegt

    8 maart 2007 om 15:32

    Maybachs zijn easy in Amsterdam:
    Er staan er wat bij enkele huizen in oud zuid (ik weet er zo al een donkerblauwe en een grijze te staan). Ook komen er geregeld 2 verschillende bij de Rai, een engelse en een britse.
    Moet ik er de volgende keer als een tourist voor gaan staan om mijn telefoontje vol te schieten?

    Login om te reageren
  22. Pieter zegt

    8 maart 2007 om 15:33

    Sorry, ik bedoelde BELGISCHE en een Britse.

    Login om te reageren
  23. Justin zegt

    8 maart 2007 om 15:36

    @appeltje; uiteraard, dat is het leuke van auto’s; ieder zijn mening. En je bijdrage wordt sowieso op prijs gesteld hoor! :-)

    Login om te reageren
  24. Appeltje zegt

    8 maart 2007 om 15:45

    @ Pieter een Blgische e een Britse? De Britse is een 62 toch/ Die kom ik wel eens tegen, de Belgische ken ik niet, misschien de 57S die laatst was gefilmd ten tijde van de Autoraiparade? Voor zover ik weet staat er maar ééntje voor een huis hier, maar as jij er nog een weet, maak dan gerust foto’s als een toerist :P ik ben wel benieuwd namelijk!

    Login om te reageren
  25. Pordon zegt

    8 maart 2007 om 15:58

    CLS AMG is echt vet!!!

    @sven… Appeltje nieuw…! zeg let jij wel op als je deze site bekijkt al die mooie gespotte auto’s
    yeah appeltje de beste:P

    Login om te reageren
  26. Leon zegt

    8 maart 2007 om 16:01

    Wow! mooie wagens! Ik ga ook een keer naar het Amstel Hotel :P

    Login om te reageren
  27. nicky zegt

    8 maart 2007 om 16:08

    zitten hele mooie auto’s tussen
    en klasse foto’s

    Login om te reageren
  28. S AMG zegt

    8 maart 2007 om 16:14

    Klasse foto’s echt waar. Ik vind zwart toch wel de beste kleur voor de Murcielago.
    Ja toch?

    Login om te reageren
  29. dekster zegt

    8 maart 2007 om 16:15

    “…begon al vrij voer dit jaar…” ? ;)
    (bij de audi RS4 cabriolet)

    Login om te reageren
  30. Tom zegt

    8 maart 2007 om 17:32

    Strak!! haha kenteken bij die rs4 FUN!! echt speelgoed!

    Login om te reageren
  31. Chrisjuh zegt

    8 maart 2007 om 17:44

    De Phantom is de topper qua BPM voor de Nederlandse overheid, namelijk: 150603 euro aan BPM!! Tjing tjing

    Login om te reageren
  32. jantjebeton zegt

    8 maart 2007 om 17:46

    ik snap niet waarom dat iedereen zo hilarisch erover doet. Ik woon in belgie aan de grensstreek met nederland. als je op een zonnige dag door de villawijken hier rijdt, zie je dit ook. een bentley is echt niet meer zo’n exclusieve auto en dan heb ik het niet eens meer over M5 of M6’jes.

    Login om te reageren
  33. Mischa zegt

    8 maart 2007 om 17:46

    Die Audi FU – N op het kentekenplaat lijkt me logisch denk ik…

    Login om te reageren
  34. Sven zegt

    8 maart 2007 om 17:56

    @ Chrisjuh
    Nee hoor, dat is de Enzo: € 249320 aan BPM;)

    Login om te reageren
  35. YK zegt

    8 maart 2007 om 17:56

    Ey, waarom checkt niemand MIJN oprijlaan??? Vindt je veeeeel mooiere auto’s?

    Login om te reageren
  36. CSL zegt

    8 maart 2007 om 18:16

    De M6 en de gele Lamborghini Murciélago zijn erg mooi.

    Login om te reageren
  37. TT freak zegt

    8 maart 2007 om 18:17

    Doe mij de Rs4 maar.. lekker discreet

    Login om te reageren
  38. Sven zegt

    8 maart 2007 om 18:18

    @ YK
    We zijn niet geintresseerd in Fiat Uno’s;)
    Nee zonder gekheid, wat staat er zoal op jou oprijlaan?

    Login om te reageren
  39. Appeltje zegt

    8 maart 2007 om 18:19

    @ Dekster oeps :-X typfoutje…
    @ Sven de Enzo wordt al lang niet meer geleverd, de veyron daarentegen :o

    Hee en bedankt voor jullie complimenten m.b.t. de fotografie! Ik heb er veel plezier in :)

    Login om te reageren
  40. Ties zegt

    8 maart 2007 om 19:09

    die 2de phantom heb ik ook in Hilvarenbeek gespot (andere kant van nederland) en ik ook al in Tilburg gespot!
    check dit: http://autogespot.nl/viewimages.php?id=a214748364814012007102910

    Login om te reageren
  41. henk zegt

    8 maart 2007 om 20:01

    wat bruut het die RR phantom!!!….de m6 vind ik ook echt top

    Login om te reageren
  42. Speedlimit zegt

    8 maart 2007 om 20:07

    Doe maar gek en doe ’n M6…echt helemaal top!!!

    Login om te reageren
  43. ruben zegt

    8 maart 2007 om 20:07

    zo een mercedes amg stond stond ook eens bij ons in de straat

    Login om te reageren
  44. Dink zegt

    8 maart 2007 om 20:17

    De Murci en de Volvo voor mij:


    De gaafste kleur voor een Murci.


    Zo’n achterruit is onbetaalbaar! ook wel de doodskist van Sneeuwitje genoemd.

    Login om te reageren
  45. Ties zegt

    8 maart 2007 om 20:43

    @ dink, dat is geen murcie

    Login om te reageren
  46. Dink zegt

    8 maart 2007 om 22:09

    Je hebt helemaal gelijk! Gallardo, maar de kleur is wel heel gaaf. Ik bleek toch nog een oranje Murci te hebben:

    Login om te reageren
  47. Maarten zegt

    8 maart 2007 om 23:38

    Het is ook geen Gallardo ;-)

    Login om te reageren
  48. Chris zegt

    8 maart 2007 om 23:54

    Hmmm mijn ex werkgever heeft zo’n porsche Cayenne Turbo S (500 PK)


    Een enorm bakbeest….


    Toch wel een dikke kar

    Login om te reageren
  49. Chris zegt

    8 maart 2007 om 23:56

    Login om te reageren
  50. Maarten zegt

    9 maart 2007 om 00:35

    Toch maar even andere velgen gephotoshopped? :P

    Login om te reageren
  51. tycho zegt

    9 maart 2007 om 02:44

    @ Dink:

    DIABLO

    Login om te reageren
  52. Chris zegt

    9 maart 2007 om 13:53

    Die bovenste zijn de winterbandjes….. tja vind persoonlijk die onderste beter…

    Login om te reageren
  53. Maarten zegt

    9 maart 2007 om 16:35

    Ah oke. ik vind die onderste ook heel wat mooier idd!

    Login om te reageren
  54. Dink zegt

    9 maart 2007 om 18:17

    Ik wordt gek . . . ik haal alles door elkaar! Wat is er met me aan de hand?

    Een maatje gaat een Diablo kopen, dat zal ’t zijn.

    Deze kwam ik twee weken geleden tegen, bij het organiseren van een Tunnel Run in Londen. Een eigenaresse!

    Login om te reageren
  55. Maarten zegt

    9 maart 2007 om 22:44

    Drie keer is scheepsrecht ;)

    Toch bedankt voor de leuke fotobijdrage, ze misstaan niet tussen de spots van Appeltje ;)

    Login om te reageren
  56. Dink zegt

    10 maart 2007 om 08:44

    Dank je Maarten, volgende week een Bentley met Merlin motor?

    Login om te reageren
  57. Tombnolz zegt

    10 maart 2007 om 17:31

    De Murcielago doet mijn hart nog steeds 100x harder slaan. Wat een mooie auto! Daartegen is de Gallardo het gehandicapte broertje!

    Login om te reageren
  58. Dink zegt

    10 maart 2007 om 17:41

    Nou, nou, nou . . . de spider lijkt me erg aangenaam hoor. But nothing beats her bigger V12 brother.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North