• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Lumma CLR 500 RS in Genève

Auteur: sir_smokalot, gepost 8 maart 2007 om 15:00 – 59 Reacties

Lumma CLR 500 RS


Tunert Lumma heeft zich voor de Autosalon van dit jaar uitgeleefd op de BMW M5. Dit was al aangekondigd, maar het eindresultaat is altijd leuk om te zien. Onder de kap werd het vermogen opgeschroefd van 507 naar 560 pk en de begrenzer verwijderd. Hierdoor stopt de teller niet bij de 250, maar pas als de sportieve sedan een snelheid van 327 km/u op de klok heeft gezet. Toch is het vooral het optische gedeelte dat de aandacht trekt.

Als je deze beemer over het hoofd ziet wordt het tijd voor een laserbehandeling, want de auto schreeuwt aan alle kanten. Volgens mij is oranje-zwart een nieuwe maatstaf in kleurstelling, want we zagen het al eerder bij Edo Competition en TechArt. Leg je het nieuwste Lumma-project echter naast de schetsen die ze er vorige maand van vrijgaven dan lijkt het ineens weer heel erg ingetogen… Hoe dan ook: dit is weer zo’n echte hate it or love it-auto, de reacties zulllen verdeeld zijn, maar origineel is hij wel.

Lumma CLR 500 RS

Lumma CLR 500 RS

Lumma CLR 500 RS

Lumma vergelijking

Ook interessant!

  • Video: BMW-rijder rijdt als BMW-rijder
  • BMW Haters
    BMW vindt BMW-liefhebbers BMW-haters!
  • altijd weer die BMW-rijders
    Video: altijd weer die BMW-rijders
  • handgeschakelde M4 veel sterker
    Handgeschakelde M4 veel sterker dan BMW opgeeft

Nieuwste artikelen

  • Koop deze puike Aston Martin voordat het te laat is
  • Superschattig Kevertje heeft een geweldenaar onder de kap
  • Kijk, deze moderne auto heeft geen verblindende koplampen
  • Meest ongepaste auto voor vleugje F1 krijgt een vleugje F1
FacebookTweetPinLinkedIn

BMW, geneve-2007, lumma, m5, oranje, tuning

Vorig bericht: « Gespot voor het Amstel Hotel
Volgend bericht: Geweld tegen wegwerkers neemt af »

Lees Interacties

Reacties

  1. GuZ zegt

    8 maart 2007 om 15:02

    hate it. Sjonnie ten top

    Login om te reageren
  2. Clavo zegt

    8 maart 2007 om 15:02

    Doe mij toch maar een ‘jak’.

    Login om te reageren
  3. koentjuh zegt

    8 maart 2007 om 15:05

    vet ding man!
    mooi oranje en zwart

    Login om te reageren
  4. Jurrian zegt

    8 maart 2007 om 15:07

    je kan zeggen wat je wil, maar racy is hij zeker, typisch zo’n auto waar iedereen naar omkijkt op een trackday terwijl porsches en ander bruut materiaal straal voorbij gelopen word omdat het er van stikt

    Login om te reageren
  5. Hans zegt

    8 maart 2007 om 15:09

    Die is echt mooi maar doe mij toch maar een standaard M5 met 507 pk:)

    Login om te reageren
  6. 911 zegt

    8 maart 2007 om 15:10

    Wel stoer, maar zou m zelf noooooooooooit van mijn leven willen hebben

    Login om te reageren
  7. Vogelz zegt

    8 maart 2007 om 15:10

    Dit is pas een BMW jongens…

    Login om te reageren
  8. MurcieBoy zegt

    8 maart 2007 om 15:12

    i love it nog nooit zoveel oranje gezien op en in een auto en 327 km/h?! die begrenzer mogen ze er wel vaker afhalen ;)
    en @hans
    ben je soms bang voor die auto of wat?!

    Login om te reageren
  9. Fej zegt

    8 maart 2007 om 15:13

    In het zwart ziet hij er nog redelijk goed uit denk ik! Het interieur is een beetje te kleurig voor mij!

    Login om te reageren
  10. Laurens zegt

    8 maart 2007 om 15:13

    Ik zou er nog heel misschien overheen kunnen komen als hij een ander kleurtje had.. Maar door dat interieur haak ik echt af. Vooral het stuur en de middenconsole/dashboard.. Ik zou hem inderdaad niet zomaar voorbij lopen, puur omdat hij te lelijk is om niet gezien te worden.

    Login om te reageren
  11. oly zegt

    8 maart 2007 om 15:14

    de schetse waren vetter voor me gevoel en ook als je de schetse ziet hebbe ze de verbredings kit nie zo breed gemaakt zoals ze van plan waren wel jammer. maarja zei zo. en ze hebbe de lucht uitlate er nie meer in jammer heel jammer

    Login om te reageren
  12. Bdwn zegt

    8 maart 2007 om 15:15

    Interieur is een beetje over de top! Maar aan de buitenkant is het echt een dikke auto! Leuk dat handtekening dingetje i.p.v. het nummerbord ;)

    Login om te reageren
  13. Bart zegt

    8 maart 2007 om 15:20

    Specs en zo ok…maar die kleuren en zo geven me epilepsie-aanvallen…
    Zelfs als je s’nachts aan het rijden bent is alles verlicht binnenin…wat een fel interieur…bah

    Login om te reageren
  14. natan zegt

    8 maart 2007 om 15:23

    achterkant vind ik jammer, uitlaten passen er niet echt bij vind ik, maar mwoah leuk om mee te beginnen als ik 18 word, dacht ik zo

    Login om te reageren
  15. SamSam zegt

    8 maart 2007 om 15:31

    doe mij maar orgineel!!!!!!!!!!!!!!!

    Login om te reageren
  16. ThoMaster zegt

    8 maart 2007 om 15:34

    Wat een brute wagen, als je je wil onderscheiden m.b.v je auto dan is dit DE auto om te rijden! Hij is idd iets ingetogener als de schetsen maar nog steeds opvallend genoeg, de M5 straalt met dit kitje tenminste echt brute kracht uit.

    @Bdwn: Het handtekening dingetje is btw het logo van Lumma volgens mij, zie je vaker op showwagens hoor.

    Login om te reageren
  17. SugarFree zegt

    8 maart 2007 om 15:37

    Ik heb er eentje besteld, maar de mannen van Lumma wel 10.000,- bovenop de prijs betaald om dat afzichtelijke interieur er uit te slopen en er iets normaals in te zetten.

    Cultuurbarbaren, zondagsrijders, volksverlakkerij gewoon ;)

    Login om te reageren
  18. Fej zegt

    8 maart 2007 om 15:43

    Je hebt bijbetaald om het interieur niet te hebben??? Als je je 5-serie bij Lumma afgeeft zit dat oranje interieur er toch niet op, dus hoeven ze het er toch ook niet af te halen?

    Login om te reageren
  19. Werner zegt

    8 maart 2007 om 15:43

    Jammer van het interieur, maar voor de rest is die wel mooi, vind ik.

    Login om te reageren
  20. RRPhantom zegt

    8 maart 2007 om 15:45

    Ben niet van de Sjonnie Bakken maar dit is wel een ”love it”!
    Leuke bak.

    Login om te reageren
  21. BOL zegt

    8 maart 2007 om 15:57

    Ultieme sjakenbak!!

    Leuk om voor de deur van de Powerzone te parkeren op zaterdagavond ;-)

    Login om te reageren
  22. ML Benz zegt

    8 maart 2007 om 15:59

    echt heel lelijk. spuug spuug. Die diffuser past toch niet bij die auto, neem dan
    een echte sports car. Geen goeie combi dus. Leuk voor als je in het kamp woont.

    Login om te reageren
  23. Robin zegt

    8 maart 2007 om 16:16

    orgineel please

    Login om te reageren
  24. RenJie zegt

    8 maart 2007 om 16:19

    alles prachtig, achterkant sucks. De standaard M5 is inderdaad leuker! :)

    Login om te reageren
  25. Sil zegt

    8 maart 2007 om 16:22

    Op het interieur na niks mis mee dacht ik zo!

    Login om te reageren
  26. Sil zegt

    8 maart 2007 om 16:24

    Op het interieur na niks mis mee dacht ik zo

    Login om te reageren
  27. Amigdale zegt

    8 maart 2007 om 16:24

    Is er iemand die daadwerkelijk zo gek is om tot de aanschaf van zo’n verkrachte klassieker over te gaan? Dat een of andere marginaal met teveel geld een 520i koopt, die oranje spuit en vervolgens helemaal loos gaat in de plastiekfabriek kan ik nog begrijpen. Maar doe dit toch niet met een gloednieuwe M5… die wagen is standaard al lekker genoeg.

    Login om te reageren
  28. Bramzel zegt

    8 maart 2007 om 16:25

    Het enige wat ik er leuk aan vind zijn die verdonkerde achterlichten, volgens mij zouden die erg gaaf staan op een zwarte (M)5. Verder sluit ik me aan bij hen die zeggen: Doe mij het origineel maar ;)

    Login om te reageren
  29. MarcO zegt

    8 maart 2007 om 16:29

    Zoooooo fout….. heerlijk!

    Login om te reageren
  30. David USA zegt

    8 maart 2007 om 16:32

    Die kit is heel erg dik, alleen de kleur is niet mooi evenals het interieur!

    Login om te reageren
  31. Bayerische Motoren zegt

    8 maart 2007 om 16:45

    begrenzer eraf is ok
    voor de rest foute kleur zowel interieur als exterieur
    de kit zelf kan wek.

    Login om te reageren
  32. Fiesta ST zegt

    8 maart 2007 om 16:58

    Het past gewoon niet bij een 5 serie.
    Als je op wil vallen moet je niet in een zakensedan willen rijden..

    Login om te reageren
  33. SugarFree zegt

    8 maart 2007 om 17:00

    Maakte een grapje, sorry ;)
    Maar niet als het gaat over het interieur, dan ben ik heel erg bloedserieus.
    Overigens is een standaard M5 ook niet aan mij besteed; ook niet als ik het geld had. Dan een Quattroporte :)

    Login om te reageren
  34. niels zegt

    8 maart 2007 om 17:06

    Vaak kun je helemaal custom werken bij dat soort bedrijven en helemaal het interieur naar eigen smaak helemaal invullen,

    Ik zou het model van de auto in het Zilver willen hebben en dan het interieur in het zwart leer met rode stickels, en de wielen dan gewoon zilver in plaats van zwart en dan in het dashboard wat carbon terug laten komen en dan heb je al een hele andere auto:

    Groet

    Niels

    Login om te reageren
  35. SugarFree zegt

    8 maart 2007 om 17:06

    Ik zit weer even terug te kijken en ik vind het toch wel heel erg…

    Zie je eerst een foto van een spuuglelijke klokkenwinkel, een afgrijselijk dashboard, een nog veel lelijker versnellingspook en het lelijkste onderdeel van het auto-interieur (de handrem!) in de smerigste kleuren.

    Dán scroll je verder naar beneden en kijk je tegen twee stoelen aan die je (als notoir hondenhater) nog niet wilt gebruiken als slaapplek voor de schepseltjes ;)

    zucht…

    Login om te reageren
  36. Xemurai zegt

    8 maart 2007 om 17:20

    Dees staat zeker in me top 3 mooiste bwm’s :D damn wat een gaaf ding!

    Login om te reageren
  37. CSL zegt

    8 maart 2007 om 17:27

    Is de kofferbak, dak en de motorkap ook nou van carbon?
    doe maar in het Zwart en met 4 dikke pijpen eronder ;)
    Verder dikke bak.

    Login om te reageren
  38. C200 Kompressor zegt

    8 maart 2007 om 18:00

    Deze BMW is gewoon verkracht, ECHT VRESELIJK LELIJK DING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Login om te reageren
  39. Florijn zegt

    8 maart 2007 om 18:15

    alsjeblieft ik kan deze topics gewoon neit meer aanzien zouden de tuningposts niet op een adere page gepost kunnen worden

    Login om te reageren
  40. BMW 535d owner zegt

    8 maart 2007 om 18:54

    BMW M5 met die Lumma-kit, buitenkant helemaal in het WIT (de ultieme kleur voor een sportauto op dit moment) en dan het interieur alles in het zwart (leer) met rode sticksels!!! (H)

    En natuurlijk het motorische gedeelte dat ie 560 pk-tjes heeft!!

    Login om te reageren
  41. joeri zegt

    8 maart 2007 om 19:01

    Dat orange verpest de auto. Het intertieur is met dat orange ook verschrikkelijk.

    Gewoon een andere kleur zou al véél beter zijn.

    Login om te reageren
  42. Rikus zegt

    8 maart 2007 om 19:04

    Inderdaad.. Gewoon in het wit spuiten.. dikke wielen met een zwart hart en klaar.. het interieur wat aangepast.. dit is wel over de top.. Meestal valt de “echte” tegen in vergelijking met de tekening maar deze is meer dan geslaagd.. alleen als ik de reacties zo lees denken mensen dat ze hem alleen in het oranje hebben.. ik denk dattie oranje is omdat het concept zo is en omdat ie zo gigantisch opvalt.. tijdens een tuning show loopt niemand die wagen voorbij zonder er naar te kijken.. Duz mensen.. hij kan ook in een andere kleur :D

    Login om te reageren
  43. Karaya zegt

    8 maart 2007 om 19:43

    Vreemd dat deze auto met al die peekaas extra maar 327 haalt, dan mag je vraagtekens zetten bij de claims dat een normale M5 zonder begrenzer 330 haalt.

    Of ben ik gek?

    Login om te reageren
  44. ENDER zegt

    8 maart 2007 om 19:50

    beetje f430 style bij de ”onderbumper” of hoe dat ook heet

    Login om te reageren
  45. Speedlimit zegt

    8 maart 2007 om 19:57

    Mooi interieur maar de kleur buitenkant is net ’n sinnaasappel

    Login om te reageren
  46. Calimero zegt

    8 maart 2007 om 19:58

    Vet!!!!

    Login om te reageren
  47. Wouterman! zegt

    8 maart 2007 om 20:07

    Fijn dat hij iets ingetogener is dan de schetsen!!!
    Ik vind hem persoonlijk erg vet met al die matzwarte accenten, alleen jammer dat het geen koolstofvezel is… :D
    Die diffusor en rookglazen bij de achterlichten zijn ook VET, maar niet over the top, net zoals de hele auto!!!
    Het interieur daarentegen… Koppijn :P

    Login om te reageren
  48. Lexus-menia zegt

    8 maart 2007 om 23:48

    Zijn die gasten zo Orjanje fanaten dat sinaasappel kleur moeten geven
    bahhhh
    Das een mooie auto verpesten
    please bmw return to the real world

    Login om te reageren
  49. Tarzan zegt

    9 maart 2007 om 00:02

    Heel erg mooi!! Vooral die 2 uitlaten inplaats van 4 maken het een stuk meer auto en een stuk minder fast & furious. Ook grappig het verschil van mening hierover :)

    Login om te reageren
  50. June zegt

    9 maart 2007 om 01:26

    Vet body kit, maar de kleur oranje en het interieur combo is to much. Wel vette bak, sowieso standaard al.

    Login om te reageren
  51. Fuego zegt

    9 maart 2007 om 13:59

    Precies een diffusor achteraan?

    Login om te reageren
  52. Rikus zegt

    9 maart 2007 om 15:48

    Tog zou ik heeel graag willen weten wat voor wielen onder deze BMW zitte.. weet iemand dit?

    Login om te reageren
  53. Tombnolz zegt

    10 maart 2007 om 16:29

    Auwww, m’n ogen! Afzichtelijk, dat interieur.

    Login om te reageren
  54. H.J. Vaesen zegt

    10 maart 2007 om 16:55

    -Speechless-

    Ik verbaas me dat het überhaupt rendabel is om dit te bouwen. M5 zoiezo al een verschrikkelijk ordinaire auto waar je niet in gezien wilt worden, maar dit slaat alles.

    Login om te reageren
  55. RobV70T5 zegt

    19 maart 2007 om 17:54

    — # Karaya schrijft (8 March 2007 om 19:43 ):

    — Vreemd dat deze auto met al die peekaas extra maar 327 haalt, dan mag je vraagtekens zetten — bij de claims dat een normale M5 zonder begrenzer 330 haalt.

    — Of ben ik gek?

    Bredere sloffen dan standaard en een dikkere voorspoiler zorgen alleen maar voor meer luchtweerstand. Ergo, je topsnelheid zal er onder lijden.

    Login om te reageren
  56. ingelover zegt

    22 maart 2007 om 12:30

    een vet srakke BMW zo zouden alle auto`s er uit moeten zien vo0ral die bekledng

    Login om te reageren
  57. miki zegt

    23 maart 2007 om 19:27

    subliem maar toch liever vier uitlaten

    Login om te reageren
  58. Stoes zegt

    25 juni 2007 om 12:50

    Ik krijg rillingen over mijn rug van de lelijkheid van het interieur. Over het algemeen vind ik dar BMW’s een mooi interieur hebben en daar moet je niks aan aanpassen. Het enigste wat ze van mij in de M-modellen mogen gaan gebruiken is een carbon dashboerd. Misschien een ideetje voor de nieuwe M3 CSL als die nog komt.

    Login om te reageren
  59. piet zegt

    1 augustus 2010 om 11:30

    mooie bak je ziet nog wel dat het nog steeds een m5 is maar wel mooier en het is goed dat ze die begrenzer eraf hebben gehaald dat moeten ze bij de produktieauto ook doen.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North