• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Goedemorgen! De nieuwe Focus ST

Auteur: sir_smokalot, gepost 15 september 2010 om 08:45 – 89 Reacties

Ford Focus ST 2011
Ford is lekker bezig. Na ons verwend te hebben de Focus RS, komen ze nu met hun een-na-scherpste model, de ST. Belangrijkste feiten: 250 pk uit een 2.0 liter viercilinder, en een geil geel oranje kleurtje, dat ‘Tangerine Scream’ gedoopt is.

Inderdaad, de nieuwe Focus ST ruilt zijn 2.5 liter vijfcilinder in voor een vierpitter met 500 cc minder, want we willen de milieumafia natuurlijk niet te veel munitie geven om op Ford te schieten. Desalniettemin hebbben de engineers van Ford het vermogen van de nieuwe ST weten op te krikken van 225 naar 250 pk. Da’s 125 pk per liter!

Over een paar weekjes is deze brute Focus al bewonderen op de Autosalon van Parijs. Begin 2012 zal het eerste exemplaar daadwerkelijk van de productielijn rollen, dus dan kunnen wij hem, net zoals zijn voorganger, ook op de pijnbank leggen. Leuk detail: omdat de Focus Fords verkooptopper is, hebben ze besloten hem overal over de wereld nagenoeg in dezelfde vorm te releasen. Dit houdt in dat maar liefst 80% van alle onderdelen wereldwijd gedeeld zal worden. Dit is ook de reden waarom de ST al zo vroeg op de autoshow staat: Ford heeft besloten meteen de complete nieuwe Focus-lineup te tonen. Naast de gepeperde ST zullen dus ook de hatchback en de stationwagon-variant hun opwachting maken. But who cares?!

Ook interessant!

  • Ford Focus facelift
    Ford Focus facelift, nieuwe neus en 48V
  • Mountune Ford Focus ST is de RS die we nooit kregen
    Mountune Ford Focus ST is de RS die we nooit kregen
  • Gaat de vernieuwde Ford Focus weer een verkooptopper worden?
  • Ford Focus ST Edition
    Ford Focus ST Edition is doekje voor het bloeden

Nieuwste artikelen

  • Europese specs Tesla Model Y L bekend, dit moet je weten
  • Welke Porsche met turbo kies jij?
  • Goedkopere Tesla Standard-modellen hebben niet het gewenste effect
  • Alfa Romeo gooit Ferrari-sausje over de Junior
FacebookTweetPinLinkedIn

concept, focus, focus-st, Ford, Parijs-2010

Vorig bericht: « Nederlandse automobilist grootste melkkoe van Europa
Volgend bericht: Porsche toont Carrera GTS – 408 pk »

Lees Interacties

Reacties

  1. Philip zegt

    15 september 2010 om 08:48

    De anticlimax.

    Login om te reageren
  2. Nick_BE zegt

    15 september 2010 om 08:48

    Ze zijn hem vergeten af te werken, er zit een groot gat waar de voorkant zou moeten zijn.

    Ben wel benieuwd hoe hij zich qua prestaties/rijgedrag gaat verhouden t.o.v. de Megane RS

    Login om te reageren
    • Pixed zegt

      15 september 2010 om 08:50

      @Nick_BE: shit, ik dacht al dat de bagageruimte was… :)

      Login om te reageren
    • lambo4all zegt

      15 september 2010 om 09:24

      @Nick_BE: inderdaad ziet er niet uit, maar denk (en hoop!) dat dat in het productiemodel wel wat gewijzigd gaat worden.

      Login om te reageren
  3. Pixed zegt

    15 september 2010 om 08:51

    een extra dat graag…

    Login om te reageren
  4. Bipje zegt

    15 september 2010 om 08:51

    wat een afzichtelijke auto :o

    Login om te reageren
  5. a_buis zegt

    15 september 2010 om 08:51

    ” 250 pk uit een 2.0 liter (…) Da’s 112,5 pk perliter ”

    Ehm, was het laat gisteravond of vroeg vandaag?

    Login om te reageren
    • sir_smokalot zegt

      15 september 2010 om 08:55

      @a_buis: Het was heel laat gisteravond :) Thanks!

      Login om te reageren
  6. jack_abarth zegt

    15 september 2010 om 08:54

    Gaap, honda draaide 10(!!!) jaar geleden al 120pk/liter NA.
    Maargoed, al met al nog niet super slecht. Verwacht overigens wel dat er een turbo opgeschroefd zit.

    Login om te reageren
  7. timberleek zegt

    15 september 2010 om 08:57

    zo op het eerste gezicht zeg ik ‘sorry ford, liever de oude’

    Maar ik zie hem graag nog wel een keer in het echt. belichting kan ook veel fout doen (al is het wel een atoombomkrater in de voorkant

    250/2 = 112,5?

    Login om te reageren
  8. paulusrx7 zegt

    15 september 2010 om 08:58

    wat een lelijk ding doe mij het vorige model maar.

    Login om te reageren
  9. lange zegt

    15 september 2010 om 08:59

    Ford Sierra cosworth, had toch ook al 250pk uit een 2liter turbo dus wat is er nu bijzonder aan 125pk/liter

    Login om te reageren
  10. TheVeenmeister zegt

    15 september 2010 om 09:01

    Doe mij dan toch maar de 5-pitter ST…
    Die is veel mooier.

    Wat een afzichtelijk ding zeg, zeker die achterkant!

    Login om te reageren
  11. jurgen zegt

    15 september 2010 om 09:03

    zooo wrede machine!!!!

    daar kunnen andere merken nog wat van leren!!!

    FORD ROELEERT op het gebied van hot hatches!

    Login om te reageren
  12. wimbers zegt

    15 september 2010 om 09:07

    dus.. is er nog nieuws?

    Login om te reageren
  13. Bumer zegt

    15 september 2010 om 09:10

    *Kijkt naar achterkant van deze auto en kotst toetsenbord onder* He jakkes…

    Login om te reageren
  14. 911GT2 zegt

    15 september 2010 om 09:12

    Hmm ik vind hem goed, vooral in deze kleur!

    Login om te reageren
  15. vitorio zegt

    15 september 2010 om 09:13

    in een woord: Lelijk

    in twee woorden: focking lelijk

    moet ik doorgaan?..

    Login om te reageren
  16. Merry zegt

    15 september 2010 om 09:20

    Leuke auto maar het zo ook een Kia of Hyundai kunnen zijn.

    Login om te reageren
  17. CSL zegt

    15 september 2010 om 09:24

    ziet eruit als een mislukte mazda!

    Login om te reageren
  18. Benjamin1 zegt

    15 september 2010 om 09:27

    Is dit dan de geevolueerde vorm van de afschuwelijke nieuwe Fiesta?

    Login om te reageren
  19. Orichy zegt

    15 september 2010 om 09:27

    De lelijkste auto van het jaar, daar komt hij wel voor in aanmerking.
    Eerst alleen de achterkant, nu is ook nog de voorkant niet om aan te gluren.
    En dat interieur kon ook niet laagwaardiger van niveau, plastieke meuk allemaal, wat ook nog als een wirwar aan elkaar is geschroefd.

    Ik was tot en met de vorige generatie wel, gecharmeerd van de Ford-automobielen. Maar sinds de huidige Mondeo, voor de facelift, is het tranen met tuiten. Alles wat daarna kwam is te treurig om te aanschouwen.

    Login om te reageren
  20. Danny zegt

    15 september 2010 om 09:32

    Eén geluk; het duurt volgens de tekst nog bijna 1,5 jaar voordat we dit in de spiegels tegenkomen…

    Login om te reageren
  21. Jipp zegt

    15 september 2010 om 09:47

    of we dit nu mooi moeten vinden, de kleur is ten eerste al niet zo sterk voor een hot hatch (waar was de marketing afdeling van ford), en de mule is wel erg groot…

    denk dat deze focus het minder gaat doen dan zijn voorganger.

    Login om te reageren
  22. Jurrian zegt

    15 september 2010 om 09:51

    die voorkant vind ik nog wel iets agressiefs hebben, maar de achterkant, van welke Kia hebben ze dat overgenomen?

    Login om te reageren
  23. JoepeN zegt

    15 september 2010 om 09:52

    T’is niet bepaald een schoonheid. En die kleur helpt ook niet echt. Terwijl ik afgelopen weekend nog het oude/huidige model in dat fantastische oranje voorbij zag knallen: wat een gaaf ding was dat. En wat klonk die vijfcilinder lekker…

    Login om te reageren
  24. mardec zegt

    15 september 2010 om 09:58

    Mooie kist, geef maar hier :D

    Login om te reageren
  25. Orichy zegt

    15 september 2010 om 10:02

    Deze Focus is geïnspireerd op dit gephotoshopt model;

    Login om te reageren
  26. Orichy zegt

    15 september 2010 om 10:03

    Hij is geïnspireerd op dit model; http://hvtm.totalcar.hu/image.php3?imgURL=.%2Fcar%2Fl%2Fford%2F923285.jpg&title=Ford+Focus+I+RoboT+-+Hammer%27s+Virtual+Tuning+Magazine&xl=1&language=en

    Login om te reageren
  27. Bumer zegt

    15 september 2010 om 10:07

    @Orichy: Ik vind die photoshop mooier dan die nieuwe Focus ST. De nieuwe is gewoon een grote puinzooi.

    Login om te reageren
  28. Guido zegt

    15 september 2010 om 10:15

    je reinste onzin die milieu blablaaa!
    Verder belooft dit weer een kek bakkie te worden

    Login om te reageren
  29. Jokkebrok zegt

    15 september 2010 om 10:18

    Wat een lelijk ding!!

    Login om te reageren
  30. Jochempie zegt

    15 september 2010 om 10:22

    Lekker dik!! Nu nog een station-variant.

    Login om te reageren
  31. 8C_Competizione zegt

    15 september 2010 om 10:22

    De vorige ST was nog redelijk anoniem en niet schreeuwerig qua exterieur: een wolf in schaapskleren(als je een normale kleur had zonder de racing stripes), waar ik wel van hou als ik een auto uit dit segment zou moeten kiezen(een supercar is wat anders die mag wel wat meer sportiviteit uitstralen). Maar dit exterieur kan ik niet mooi vinden, die ledjes ook in de koplampen:S En de 4 ipv. 5 cilinders…Jammer!

    Login om te reageren
  32. Mbaas zegt

    15 september 2010 om 10:35

    raar ding

    Login om te reageren
  33. pieter zegt

    15 september 2010 om 10:44

    ik vind dit een erg mooie auto, nu nog even weten wat
    hij gaat kosten en dan kunnen we gaan sparen.

    Login om te reageren
  34. Henry zegt

    15 september 2010 om 10:49

    Mannen!

    Ik heb net de originele foto´s van Ford gezien. De kleur op hier getoonde afbeeldingen is de “20x verkeerd gewassen” variant. De echte kleur is veel mooier! Autoblog graag een update!

    Dit wordt wederom de benchmark in het segement.

    Achterlichten zijn in het echt trouwens veel minder opvallend. Kortom gewoon een erg dikke bak!

    Kijk al uit de het vergelijk met de Megane RS, DS4 racing en andere kanonnen!

    Login om te reageren
    • sir_smokalot zegt

      15 september 2010 om 11:37

      @Henry: Dank voor je oplettendheid!
      De eerste, internationale, foto’s weken inderdaad qua kleur af van de later gepubliceerde. We passen ze nu aan!

      Login om te reageren
  35. Scarbir zegt

    15 september 2010 om 10:54

    Gadverdarre wat een gedrocht. Wie verzint dat nou, dat gapende gat aan de voorkant?

    Login om te reageren
  36. timmm9 zegt

    15 september 2010 om 11:00

    jammer dat ze geen nieuwe velgen ontworpen hebben! deze zijn ook beschikbaar op alle oude modellen!

    Login om te reageren
  37. Specht zegt

    15 september 2010 om 11:07

    Hebben ze bij ford soms ontwerpers van Peugeot overgenomen?
    Wat een lelijk hok.

    Login om te reageren
  38. Wichard zegt

    15 september 2010 om 11:07

    Bij de voorkant lijkt het wel alsof Ford dacht, hey, laten we een Aston Martin front combineren met een Peugeot front én dat op de auto zetten! Gemiste kans in mijn ogen. Ook omdat de auto van strak naar heel erg (goedkoop) Aziatisch is gegaan.

    Login om te reageren
    • KaCh1ng zegt

      15 september 2010 om 11:43

      @Wichard: ja dacht ik ook aan , aston voorkant ;p
      vorig model was mooier :(

      Login om te reageren
  39. troublesome88 zegt

    15 september 2010 om 11:26

    Als er boven dit artikel had gestaan “nieuwe Hyundai” had ik het ook geloofd.. Ik vind dat je als automerk een identiteit moet creëren wat tijdloos is.. BMW vind ik daar een goed voorbeeld van, de grill is al >30 jaar hetzelfde, iedereen herkent gelijk dat het een BMW is.. Bij Ford lijkt de identiteit elke paar jaar te veranderen, of beter nog nooit te zijn gevonden..

    Login om te reageren
  40. forza! zegt

    15 september 2010 om 11:34

    Wat een ongelooflijk achterlijk lelijk mormel! Om Hans T. te citeren: Net een soort gesmolten ET! Kleur, achterzijde, fout!!! (De voorzijde kan best wel door de beugel). Brr…de laatste keer dat ik misselijk werd van een auto zat ik erin en ging ik heel hard heel dwars. Die stap kunnen we bij deze gelukkig al overslaan ;)

    Login om te reageren
  41. Pier zegt

    15 september 2010 om 11:37

    Lekker dan, als je erin zit lijkt het wel een of andere Koreaanse MPV! En de achterkant is ook nix. Gewoon lekker de vorige ST, met 5 cilinders. Ook al heeft deze 25 pk meer, daarmee wordt het 5-pitter geluid never niet gecompenseerd!

    Login om te reageren
  42. tonniej zegt

    15 september 2010 om 11:38

    Ik ben een enorme Focus fan al sinds model 1 en een ST is toch wel een erg mooi model (mk2 voor en na de facel) maar hieraan moet ik echt nog even heel erg wennen. Maargoed, dus tot 2012 de tijd om eraan te wennen.

    Login om te reageren
  43. rider zegt

    15 september 2010 om 11:46

    hoe mooi en lekker die 5 cylinder ook was, qua verbruik/prestatie verhouding is hij al echt sterk verouderd. en bovendien is het ook een vrij zwaar blok. als de nieuwe ST er is, zou ik wel eens een vergelijkingstest met de 5 cylinder versie willen zien. overigens, ford heeft echt werk gemaakt van het interieur. ziet er prachtig uit en erg modern. (nadeel is wel dat er aan moderne dingen een houdbaarheidsdatum kleeft, het is vrij snel gedateerd).
    over de buitenkant ben ik niet helemaal positief, moet hem eerst in het echt zien.

    Login om te reageren
  44. bob zegt

    15 september 2010 om 11:49

    graag tegen een Megane 250 cup laten rijden :)

    Login om te reageren
  45. Tommy2 zegt

    15 september 2010 om 12:19

    Het gaat hier slechts om een conceptcar hoor, zoals gezegt zal de echte ST pas in 2012 leverbaar worden.

    Login om te reageren
  46. Klassiekerrally zegt

    15 september 2010 om 12:20

    Wat een lelijk hok…

    Login om te reageren
  47. Lelijk eendje zegt

    15 september 2010 om 12:22

    Direct de prullenmand in! Die is lelijk zeg, met een radiatorrooster ter grote van een krater van een atoombom, en achterzijde die ook op niks een trekt met die afzichtelijke lampen. :( :(

    Login om te reageren
  48. Northwestern zegt

    15 september 2010 om 12:30

    Hee een Peugeot!

    Login om te reageren
  49. Meneer_sander zegt

    15 september 2010 om 12:37

    Hoe maak ik die nieuwe lelijke Focus, in een sjonnie auto, voor dummies?

    Login om te reageren
  50. Sm0keGun zegt

    15 september 2010 om 13:02

    na de astra was de focus de mooiste
    nu zakt hij lager dan de golf !

    zo een schande die vorige was toch wel mooier :(

    Login om te reageren
  51. 911 zegt

    15 september 2010 om 13:05

    125 PK/Liter zou alleen speciaal zijn al het een atmosferische motor was, maar dit is zeker een turbomotor.

    Login om te reageren
  52. ThomasBol zegt

    15 september 2010 om 13:07

    Uhm.. Hebben hier Japanners mee geholpen met het design? Ik vind het niks. Sorry Ford, maar een nieuw model is niet altijd beter. Doe mij maar een 2008 model ST in het blauw :)

    Login om te reageren
  53. Nagel zegt

    15 september 2010 om 13:22

    Ja, wie dit nou weer verzonnen heeft, echt mooi kan je het niet noemen.

    Login om te reageren
  54. T-Mon zegt

    15 september 2010 om 13:53

    doe maar niet ford…

    Login om te reageren
  55. Mr. CO2 zegt

    15 september 2010 om 14:10

    Ik vind het zelf best een geslaagd model, de achterlichten vallen in het echt waarschijnlijk best wel mee en als je ‘m te opvallend vindt dan neem je toch een ‘normale’ Focus of een Golf ofzo. Bovendien lijkt deze Focus veel op de Fiesta, en vreemd genoeg vinden de meesten (ik ook) die wel mooi. En het is geen verassing dat er een 4-cilinder in zit, de 5-cilinder klinkt leuk maar is erg onzuinig en Ford moet ook gewoon aan de emissie-eisen voldoen. Vrijwel alle andere auto’s in dit segment hebben ook een 4-pitter en daar klaagt niemand over.

    Login om te reageren
  56. Lan_Evo zegt

    15 september 2010 om 14:10

    Vond de vorige Focus veel mooier! Dit lijkt alsof het getekend is door een chimpansee die ze een paar krijtjes hebben gegeven.

    Login om te reageren
  57. elpistolero zegt

    15 september 2010 om 15:06

    doe mij maar de ouwe.
    die uitlaat/uitlaten vind ik ook echt lelijk.
    1 links en 1 rechts is veel mooier

    Login om te reageren
  58. ardonjr zegt

    15 september 2010 om 15:09

    Liever de 2006 versie… kan er weinig aan doen, maar deze nieuwe Focus kan ik absoluut niet mooi vinden. Jammer!

    Login om te reageren
  59. shrink zegt

    15 september 2010 om 15:27

    Ik kan er werkelijk met m’n verstand niet bij. Ford maakt technisch meer dan uitstekende auto’s. Deze auto is bovendien financieel heel belangrijk voor ze. En dan geven ze hem zo een afgrijselijk uiterlijk mee.

    Wie wil daar nou in gezien worden? Hier haalden ze 20 jaar geleden in Oost Europa nog hun neus voor op!

    Login om te reageren
  60. Hoflander zegt

    15 september 2010 om 15:37

    Wat een azijnpissers zijn jullie, dikke grill, 250 pk en als hij ook nog net onder de 30 mile blijft is het echt een toppertje hoor…. ziet er erg vet uit.

    Login om te reageren
  61. majinstar zegt

    15 september 2010 om 16:23

    Vond de vorige ST een stuk mooier om te zien.

    Login om te reageren
  62. Atenza zegt

    15 september 2010 om 16:24

    Tjonge jonge, moet elke auto tegenwoordig druk en lelijk? Wat een walgelijk ding zeg!

    Subtiel dik en sowieso strak vormgegeven. VEEEEEL mooier! Waarom zijn domme vissenbek met ST logo zielig weggepropt, al die drukke lijntjes en walgelijke achterlampen?

    Login om te reageren
    • DannyHoff zegt

      15 september 2010 om 16:51

      @Atenza:
      Ja, deze vind ik veel mooier dan de nieuwe Focus ST
      Alleen jammer dat er geen sedanverien van is. :|

      Login om te reageren
  63. DannyHoff zegt

    15 september 2010 om 16:48

    Ik wil de sedanversie zien :(

    Login om te reageren
    • Citrofiel zegt

      15 september 2010 om 17:15

      @DannyHoff: Ik denk dat de sedan niet lang op zich laat wachten. Die doet het tenslotte in veel markten goed.

      Login om te reageren
      • Atenza zegt

        15 september 2010 om 17:24

        @Citrofiel: Sedan is allang bekend. Maar die zal vast niet als ST komen ;)

        Login om te reageren
        • DannyHoff zegt

          15 september 2010 om 18:21

          @Atenza: Dat vind ik juist jammer.
          Dat er geen ST sedan komt :)
          Vooral omdat ik de sedan heel mooi vind .
          Als iemand deze sedan wil omtoveren (photoshoppen) tot een ST heel erg bedankt. :)
          http://www.netcarshow.com/ford/2011-focus_sedan/1024×768/wallpaper_06.htm

          Login om te reageren
        • Citrofiel zegt

          15 september 2010 om 21:56

          @Atenza: Oh ja. Ik vind hem zelf zo oninteressant dat ik hem allang vergeten was. ;)

          Login om te reageren
  64. Ricardo... zegt

    15 september 2010 om 16:52

    wat een grafding

    Login om te reageren
  65. willem zegt

    15 september 2010 om 17:09

    Hopenlijk nu wel leverbaar met cruise control!!!!

    Login om te reageren
  66. Citrofiel zegt

    15 september 2010 om 17:11

    Bijna toch? ;)

    Die bek vind ik echt afschuwelijk, de rest kan ermee door. Die van Atenza is veel geslaagder.

    Login om te reageren
  67. Style zegt

    15 september 2010 om 17:19

    gadverdamme ziet er van de voorkant uit als een gehandicapte potvis en de achterlichten zijn veel te groot.

    doe maar de huidige RS

    Login om te reageren
  68. Henk zegt

    15 september 2010 om 17:20

    mijn ogen ”teiltje zoeken doet”

    Login om te reageren
  69. Flamingo zegt

    15 september 2010 om 17:21

    mooi dingetje maar eigenlijk als je der vorige ziet niet zo speciaal want de vorige is eigenlijk even nieuw om te zien en ook wel wat mooier..
    binnekantje is volgens mij wel wat leuker geworden
    maargoed, ik moet m een keer int echt zien want plaatjes zijn ook maar plaatjes

    Login om te reageren
  70. Henk zegt

    15 september 2010 om 17:28

    de megane had de uitlaat ook in het midden en 250pk uit 2 liter en was die ook niet geel? lekker origineel dus wat we van ford gewend zijn

    Login om te reageren
  71. Mootjuh03 zegt

    15 september 2010 om 17:50

    Doe mij de vorige maar!
    Deze is lelijk en misvormd!

    Login om te reageren
  72. DW zegt

    15 september 2010 om 18:05

    @ jack abarth,

    honda mag dan wel 120pk/L hebben gehaald (inderdaad een prestatie) maar dat is niet te vergelijken,

    honda 120pk + 90NM @ 8500rpm
    Turbomotor 125pk + 150NM @ 4500rpm

    Login om te reageren
  73. Tonnie zegt

    15 september 2010 om 19:17

    De achterlichten en ik hebben een klein meningsverschil, ik ben het niet met zijn vorm eens… voor de rest vind ik het best een mooie auto.

    Login om te reageren
  74. phantom zegt

    15 september 2010 om 20:12

    Die stomme grote vissenbek!! Die vuile gore lelijke achterlichten? wie heeft dit ontworpen; “Sluit hem levenslang op”!!!

    Login om te reageren
  75. clubbtraxx zegt

    15 september 2010 om 23:41

    Daaag Ford!

    Ze waren juist zo goed bezig met hun kinetic design maar deze nieuwe designtaal lijkt op een slecht gelukte peugeot. (en die ‘gelukte’ waren al niet mooi meer).

    Peus is gelukkig weer op de goede weg, Ford ab-so-luut niet. Shame though want het stuurt allemaal erg goed.

    Login om te reageren
  76. Gerrelekker zegt

    16 september 2010 om 23:09

    Precies een of andere Citroen met de Volvo S60 door de mixer gehaald! Gatver! Waaro moet alles toch zo ‘opbollen’ vantegenwoordig? De vorige/huidige is zoveel mooier!

    Login om te reageren
  77. Adolf Van Oostende zegt

    17 september 2010 om 23:02

    Nu speciaal voor de NL-ers de Focus ST met trekhaakverwarming (dmv de uitlaten) zodat de sleurhut nooit aan de trekhaak vastvriest .

    Login om te reageren
  78. Dimglor zegt

    19 september 2010 om 15:43

    Deze ziet er gewoon echt niet uit… Die nieuwe Focus is zeker geen verbetering…

    Login om te reageren
  79. Shelby3000 zegt

    1 november 2010 om 20:30

    Dé wegracer van 2012! Dé groffere kant van de VW Golf GT! Hij is veel ruiger, natuurlijk! Kan niet wachten tot hij er is. Hier kan Opel absoluut niet tegen op, haha.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North