• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Hamann Guardian gespot op Autosalon

Auteur: ricardo, gepost 5 maart 2011 om 15:13 – 17 Reacties

Hamann Guardian

Iek, een obesitas-Cayenne!

Uit de comments bij het artikel waarin we deze Porsche Cayenne voor het eerst aan jullie voorstellen wordt wel duidelijk dat we hier een gevalletje love it or hate it bij de hand hebben. Cayenne’s met een tuningkitje worden wel vaker digitaal verguisd, vertrapt en bespuugd, maar toch blijven toko’s als Hamann stug doorgaan met het ingrijpend verbouwen van deze Porsche. Begrijpelijk, want de markt is er nog steeds voor.

Goed, dan deze Hamann Guardian. 550 pk, 770 Nm en in 4,4 tellen torpedeer je deze rollende bodykit naar de honderd km/u. In Genève werd een uitvoering geparkeerd met aan één kant normale velgen, en aan de ander zijde exemplaren met een chroom velgrandje. Voorkeur, iemand? Foto’s!

Ook interessant!

  • Video: straatracen met een Porsche Cayenne
    Video: straatracen met een Porsche Cayenne
  • Derde SUV van Porsche boven de Cayenne
    Derde SUV van Porsche boven de Cayenne
  • Video: on board Porsche Cayenne Nurburgring record
    Video: on board Porsche Cayenne Nurburgring record
  • Porsche Cayenne Turbo GT rijtest video
    Porsche Cayenne Turbo GT rijtest video

Nieuwste artikelen

  • Nieuw automerk uit controversieel land, maar het is geen Chinees!
  • Is de dieselauto dood en begraven?
  • Doemscenario: komende jaren meer verkeersdoden
  • Video: Dit ongeluk zie je van een kilometer ver aankomen
FacebookTweetPinLinkedIn

Autoshows, cayenne, geneve-2011, hamann, Porsche, tuning

Vorig bericht: « Hummer-achtige EV meldt zich in Genève
Volgend bericht: Reventón Roadster gesignaleerd in hotelgarage »

Lees Interacties

Reacties

  1. ascari15 zegt

    5 maart 2011 om 15:23

    De performance mag er zijn maar het uiterlijk zou ik niet doen. Waarom doen al die tuners toch zo’n moeite voor de cayenne. Er zijn er zoveel.
    En ze zijn allemaal lelijk.

    Login om te reageren
  2. Kuukske zegt

    5 maart 2011 om 15:40

    Titel
    Autoslaon=Autosalon ;)

    Login om te reageren
  3. Dev zegt

    5 maart 2011 om 15:41

    Nou ik kan er niks aan doen maar ik vind em wel wat hebben. Quanta costa?

    Login om te reageren
  4. Jochempie zegt

    5 maart 2011 om 15:43

    Sjongejonge. Ze blijven maar komen, de peperdure bakken met de botoxingrepen als op een Golf uit 1994. Triest. En voordat iemand gaat roepen dat ik jaloers ben: denk er nog eens over na, zou dat écht zo kunnen zijn? Op een varken op wielen? Ik zou wel jaloers zijn dat iemand de uitgave zou kunnen doen.

    Login om te reageren
    • As_long_as_it_is_fast zegt

      5 maart 2011 om 16:53

      @Jochempie: Alsof de Cayenne nog niet lomp genoeg is op zichzelf. ;)

      Login om te reageren
  5. norge zegt

    5 maart 2011 om 16:34

    Hoog sjonnie gehalte ,bah.

    Login om te reageren
    • highperformance zegt

      7 maart 2011 om 21:51

      @norge: uh, like the virgin Mary said: “come again”??? mark your words my friend ;-)

      Login om te reageren
      • norge zegt

        8 maart 2011 om 00:28

        @highperformance:Dat was snel:D

        Login om te reageren
        • highperformance zegt

          8 maart 2011 om 18:16

          @norge: ik zeg sorry ;-)

          Login om te reageren
          • norge zegt

            8 maart 2011 om 21:31

            @highperformance:Ik ook dan sjonnie 8)

            Login om te reageren
  6. Northwestern zegt

    5 maart 2011 om 18:30

    Agressief sjonnieplastiek.

    Login om te reageren
  7. mout zegt

    5 maart 2011 om 20:13

    Maar je vroeg een voorkeur. Nou, eh… een Astra 1.4 dan maar? :lol:

    Wel lastig, velgen kiezen bij zo’n vierwielkliko. Mijn zwarte kliko thuis heeft ook zwarte wielen, dus doemediema. Zonder randje dus.

    Login om te reageren
  8. Dimglor zegt

    6 maart 2011 om 12:08

    Als ik eerlijk ben vind ik er hem op deze foto’s beter uitzien dan op de persfoto’s…

    Login om te reageren
  9. JaxDryke zegt

    6 maart 2011 om 14:23

    Ben benieuwd wat ze dachten toen ze de achterkant van deze nieuwe Cayenne totaal verpestten.

    De eerste Cayenne was gewoon perfect, de tweede heeft een erg mooie voorkant, maar een Touareg achterkant.

    Deze make-over maakt het er niet beter op.
    Van mij krijgt ie 2 sterren, namelijk voor het sjonnie-gehalte (vin’k meestal wel mooi hehe) en voor matzwart.

    Login om te reageren
  10. JaxDryke zegt

    6 maart 2011 om 14:26

    de achterkant van deze make-over door Hamann ziet eruit als een London Taxi met een hormoonprobleem.

    Login om te reageren
  11. killla zegt

    8 maart 2011 om 08:08

    hij is mooi maaar deze jonge b6thjes hebben geen smaak

    Login om te reageren
  12. Cantago zegt

    10 maart 2011 om 23:07

    De zwarte velgen graag, zonder dat chromen randje. Dan is het apparaat nog een beetje te pruimen;)

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North