• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Hamann Mirr6r doet het dit jaar rustiger aan

Auteur: maru, gepost 9 maart 2014 om 11:18 – 10 Reacties

Hamann Mirr6r
Voor wie de Mirr6r vorig jaar in Genève toch een beetje te overdreven vond, kan nu zijn hart ophalen met de (deels) gematteerde versie.

De nieuwe Mirr6r komt uiteraard weer met verbeterde prestaties, upschmuck voor het exterieur en goodies voor de inzittenden. Hamann installeerde een koolstofvezel wide body kit, inclusief de motorkap die nu nog maar 9,5 kilo weegt. Verder zijn er de standaard veranderingen doorgevoerd aan de kin, kont (diffuser) en sideskirts waar de tunerlover het warm van krijgt. Schroef het geheel 35 mm naar beneden, installeer een sportuitlaat et voila: een nieuw product.

Ons hart gaat pas echt sneller kloppen na een kijkje onder de motorkap. De 4,4 liter V8 levert nu 620 pk en 760 Nm, 10 procent meer dan vorig jaar, dankzij ECU tuning. Vlug geregeld en sneller weg bij het stoplicht: 0 – 100 km/u duurt nu nog maar 4,2 seconden.

De flinke 21 inch velgen heten Forged Formula uitgevoerd in mat zwart, Anniversary Evo 21 voor de mat grijze versie. Hier komt breed Vredestein rubber omheen te liggen voor goede grip, maar de remmerij moet je zelf nog aanpassen. Even naar de BMW dealer voor een setje koolstof-keramische remmen, dus.

Ook interessant!

  • BMW heeft toffe dingen in petto voor 50 jaar M
  • Hamann M3
    Is deze Hamann M3 nu gewoon geslaagd dik geworden?
  • De Autoshow van Genève keert nu écht terug!
  • Video: BMW-rijder rijdt als BMW-rijder

Nieuwste artikelen

  • Video: Een goede reflex is goud waard!
  • Audi viert 50 jaar vijfcilinder met een overheerlijke hommage
  • Grote sedan krijgt terugroepactie vanwege bizar probleem met lak
  • De Renault CLIO V6 van Peter is de gekste hot hatch ooit gebouwd #MijnAuto
FacebookTweetPinLinkedIn

6-serie, Autoshows, BMW, Coupe, geneve, geneve-2014, grijs, hamann, m6, tuning

Vorig bericht: « Lazareth Wazuma GT is heerlijk vreemd
Volgend bericht: VW Multivan Alltrack voor luxe offroaden in een busje »

Lees Interacties

Reacties

  1. rocky zegt

    9 maart 2014 om 11:27

    LOL dit noemen ze “rustig aan doen”? Ik vind het wel druk(jes) maar goed ik heb niet het geld daarvoor ;-)

    Login om te reageren
  2. jordy14 zegt

    9 maart 2014 om 11:36

    Zonder die spoiler en in één kleur ist die nog best te pruimen.

    Login om te reageren
  3. norge zegt

    9 maart 2014 om 11:50

    Plastic fantastic.

    Login om te reageren
  4. fant zegt

    9 maart 2014 om 11:58

    Ik vind hem best mooi, op die rare zwarte zijvleugeltjes aan de spoiler na.

    Login om te reageren
  5. thmsnl zegt

    9 maart 2014 om 12:06

    Wat een beest!

    Login om te reageren
  6. mrniesoe zegt

    9 maart 2014 om 12:30

    @thmsnl helemaal eens met jou!

    Login om te reageren
  7. mdemooistelettervanhetalfabet zegt

    9 maart 2014 om 13:28

    Wie kan er eens voor zorgen dat Hamann failliet gaat? Die lelijke rotzooi die ze elke keer weer op auto’s plakken…

    Login om te reageren
  8. JvH zegt

    9 maart 2014 om 14:13

    Dikk

    Login om te reageren
  9. isobmw zegt

    9 maart 2014 om 16:22

    Nu sneller weg bij het stoplicht?
    De standaard versie doet er ook gewoon 4.2 seconde over..

    Login om te reageren
  10. 367pk zegt

    9 maart 2014 om 21:39

    Carbon remmen zitten er al onder (goudkleurige remtangen) en standaard M6 gaat inderdaad al in 4.2 sec naar de honderd. Volgende keer dus beter nadenken voordat er commentaar wordt gegeven.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North