• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Hamilton krijgt 3 plaatsen straf, Verstappen start van P2! *Update*

Auteur: willeme, gepost 29 juni 2019 om 18:11 – 83 Reacties

Mercedes Red Bull


Gerechtigheid!

Het duurde even, maar eindelijk lijkt de spanning in de Formule 1 weer een beetje terug te komen. De racewagens van Mercedes waren overduidelijk niet in hun element. We weten allemaal dat Hamilton een grootheid is, maar voor de afwisseling was het wel prettig om te zien dat hij dit keer géén pole position wist te pakken.

Die eer ging gelukkig naar Charles Leclerc. De Monegask rijdt tot nu toe een ijzersterk weekend, met een foutloze kwalificatie. Ondanks dat alles tegenzat, wist de Brit alsnog beslag te leggen op P2. Echter, het was al bekend dat Hamilton in Q2 de Fin Kimi Raikkonenen blokkeerde. Nu zijn daar veel excuses voor te verzinnen, maar als de raceleiding consequent is, geven ze Hamilton ook een straf. Zo luidde de consensus onder de diverse kenners.

De raceleiding is consistent, zo blijkt. Want Hamilton heeft een grid-straf gekregen. Hij wordt drie plaatsen terug gezet en zal de race starten vanaf P5. Goed nieuws voor Max Verstappen, want hij schuift hierdoor op naar de tweede startpositie. Naast Charles Leclerc zal hij van de voorste startrij vertrekken.

Daarbij zijn er nog wat gridstraffen uitgedeeld. Op alfabetische volgorde zijn er straffen uitgedeeld aan: Albon, Hamilton, Hulkenberg, Magnussen, Russell en Sainz. Hamilton zal dus van P4 starten, daar Magnussen van P5 naar P10 is gezet.

De startopstelling van de Grand Prix van Oostenrijk 2019 inclusief gridstraffen is als volgt:

1. Leclerc
2. VERSTAPPEN
3. Bottas
4. Hamilton (gridstraf)
5. Norris
6. Raikkonen
7. Giovinazzi
8. Gasly
9. Vettel
10. Magnussen (gridstraf)
11. Grosjean
12. Ricciardo
13. Perez
14. Stroll
15. Kvyat
16. Hulkenberg (gridstraf)
17. Kubica
18. Russell (gridstraf)
19. Albon (gridstraf)
20. Sainz (gridstraf)

Ook interessant!

  • Video: Hamilton pakt Verstappen
  • Video: Verstappen pakt Hamilton
  • Video: Verstappen en Hamilton vechten het uit
  • Video: Verstappen en Hamilton elimineren ELKAAR!

Nieuwste artikelen

  • Goedkoopste Nissan GT-R R35 ter wereld heeft een nadeel
  • Huh? Keert dan alsnog deze leuke sportauto terug?
  • BMW onthult wat NOOIT achter een betaalmuur gaat komen
  • Deze auto’s worden volgend jaar helaas geen youngtimer
FacebookTweetPinLinkedIn

Formule 1, Max Verstappen, Mercedes, oostenrijk, Racing, Red Bull Racing

Vorig bericht: « Special: Renault Sport Spider
Volgend bericht: Autoblog Gemist: De video’s van week 26 »

Lees Interacties

Reacties

  1. Robert zegt

    29 juni 2019 om 18:23

    Tja, en dan kan een ‘georganiseerde optocht’, zoals waarnaar een gemiddelde Formule 1 wedstrijd zich meestal ontwikkelt, zo maar weer eens naar een podiumplaats voor Max Verstappen toe leiden. Speculaties vooraf, ik weet het, maar ik zie weinig redenen voor twijfels.

    Login om te reageren
    • VeniVidiVici zegt

      29 juni 2019 om 18:24

      @RRRobert: Lekker objectief… *kuch*

      Login om te reageren
      • Robert zegt

        29 juni 2019 om 18:44

        @venividivici: FYI, speculeren is nóóit objectief. Je kunt er statistieken bijhalen, historie in meenemen of desnoods onderbuikgevoelens, het blijft giswerk.

        Login om te reageren
    • moondustfocus zegt

      29 juni 2019 om 18:53

      @RRRobert: neem nog een slokje azijn

      Login om te reageren
      • mp014 zegt

        29 juni 2019 om 21:36

        @moondustfocus: huh?

        Login om te reageren
        • posthumus zegt

          30 juni 2019 om 05:56

          @mp014: neem aan dat hij @venividivici wilde quoten

          Login om te reageren
    • sjonniedeluxe zegt

      29 juni 2019 om 18:58

      @RRRobert: ik denk alleen dat nu de mercedessen niet voorop staan, het niet een grote optocht gaat worden maar dat er daadwerkelijk actie komt

      Login om te reageren
      • lekkerlinksrijden zegt

        29 juni 2019 om 19:30

        @sjonniedeluxe: ik denk dat Bottas te veel wilt en Max en hij eraf gaan in de 2e bocht. LeClerc wordt 2e en Lewis pakt de overwinning

        Login om te reageren
      • Robert zegt

        29 juni 2019 om 20:34

        @sjonniedeluxe: ik hoop het. Ook de mislukte kwalificatie van Vettel kan mogelijk voor de (brood)nodige reuring zorgen, vanuit het middenveld. Als zegt mijn onderbuik (je weet wel, dat subjectieve element wat kan worden ingezet bij speculaties) dat Vettel (weer) te graag en te snel wil oprukken naar de voorhoede en daarbij (weer) een fout maakt wat hem kansloos maakt voor een goede klassering.

        Login om te reageren
      • Stefje zegt

        30 juni 2019 om 06:09

        @sjonniedeluxe: het is te hopen. Maar ik vrees dat als Mercedes de snelheid weet te vinden ze gewoon wachten tot iedereen gaat pitten, dan een gat groot genoeg rijden om zelf ook te pitten en daarna de kopposities vast te houden. Ook deze race zal wel weer in de pitstraat beslecht worden dan. Laten we hopen dat ze die snelheid niet vinden, want inhalen en niet op kop rijden kunnen ze niet bij Mercedes.

        Login om te reageren
  2. FB_100001036415374 zegt

    29 juni 2019 om 18:23

    Max langs Leclerc
    Hamilton achter Bottas
    Magnussen P4
    Vettel P9
    Gaat een leuke race worden denk ik zo

    Login om te reageren
    • dees zegt

      29 juni 2019 om 18:24

      @brent_decat: Vroeger was dit het recept voor een leuke race. Tegenwoordig? neh. Zal een optocht worden en vanwege het korte circuit zullen veel mensen op een ronde komen.

      Login om te reageren
      • papa zegt

        30 juni 2019 om 06:02

        @dees: hopen dat max gasly lapt

        Login om te reageren
    • koeckenbacker zegt

      29 juni 2019 om 18:31

      @FB_100001036415374: magnussen heeft penalty helaas. Norris p4!!!1!!

      Login om te reageren
      • FB_100001036415374 zegt

        29 juni 2019 om 18:36

        @koeckenbacker: Klopt! zag het net. Norris P4!

        Login om te reageren
  3. 87sandyd zegt

    29 juni 2019 om 18:32

    MaAr AlS mAx HeT wAs ZoU hIj HaRdEr GeStRaFt WoRdEn…

    Ik word zo moe van die Max fans he, bah bah.

    Ik durf zelfs te zeggen dat de straf onnodig was, want Raikonnen is gewoon door naar Q2.

    Maar goed, objectiviteit en Formule 1 gaan nou eenmaal niet samen.

    Login om te reageren
    • stfu zegt

      29 juni 2019 om 18:36

      @87sandyd: uh oke. Krijgt Hamilton een straf, is het nog niet goed.

      Login om te reageren
    • willeme zegt

      29 juni 2019 om 18:45

      @87sandyd: Persoonlijk vind ik de straf niet terecht. RAI was al door. Dankzij die gekke heuvels in Oostenrijk is het zicht lastig.

      Aan de andere kant: de wedstrijdleiding is in elk geval consistent en geeft iedere overtreder, ongeacht de omstandigheden, de straf zoals deze is voorgeschreven. Dat is op zich wel keurig.

      Login om te reageren
      • rollingstoned zegt

        30 juni 2019 om 08:46

        @willeme: de straf is wel terecht. Of RAI door is is helemaal niet relevant. Het gaat eron dat HAM hem hinderde. Gelukkig trekken ze nu wel één lijn. HAM is het er zelf ook mee eens trouwens.

        Hamilton reageerde op de straf via zijn social media en meldde het volgende erover: “De straf is helemaal terecht en ik accepteer die zonder moeite.”

        “Het was mijn fout en ik zal daar de volledige verantwoordelijkheid over dragen. Op dat moment was ik er niet van bewust”, concludeerde de Brit over de kwestie.

        https://www.gpblog.com/nl/nieuws/40325/hamilton-trekt-boetekleed-aan-na-gridstraf-mijn-fout-en-mij-verantwoording-.html

        Login om te reageren
        • willeme zegt

          30 juni 2019 om 09:14

          @rollingstoned: Ja, ik geloof ongeveer 99% niet van zijn antwoord :-D.

          In technische zin heeft de leiding gelijk. Dit seizoen hanteren ze heel erg letterlijk het reglement. Ten opzichte van vorige seizoenen is er minder willekeur. Dus in dat opzichten zitten de stewards, Hamilton en jij op één lijn ;-).

          Maar ik vind persoonlijk de straf veel te zwaar voor hetgeen wat er gebeurde. Sowieso maken die gridstraffen het er niet leuker, duidelijk of overzichtelijker op. Op deze manier van regels moet je letten wat er naast de baan gebeurd, dan op de baan. Dat mag van mij wel iets minder, vind ik.

          Login om te reageren
          • rollingstoned zegt

            30 juni 2019 om 09:45

            @willeme: Drie plekken gridstraf is gewoon de standaard straf die je krijgt als je iemand hindert. RUS kreeg dezelfde straf voor het hinderen van KVY in Q1.

            Login om te reageren
            • willeme zegt

              30 juni 2019 om 10:10

              @rollingstoned: Ik ben op de hoogte van de regels ;-). En ik vind de maatregel niet in verhouding staan tot hetgeen wat er gebeurt is. Wel fijn dat ze consequent zijn dit seizoen, maar het wordt er niet beter op zo. Naar mijn mening, althans ;-)

              Login om te reageren
    • scorpion80 zegt

      29 juni 2019 om 18:54

      @87sandyd: Wie zegt dat? Of oordeel jij alvast over de zgn. ‘Max fans’, nog voordat er ook maar iets geroepen is? Zet je vooringenomen reacties voor volgende races ook maar vast klaar dan. Of zet erbij dat je reactie een herhaling van die van voorgaande race(s) was, daar die je iedereen een plezier mee.

      Login om te reageren
      • 87sandyd zegt

        29 juni 2019 om 19:32

        @scorpion80: Ga ff op Facebook kijken, het staat er vol mee. Ik keek de kwalificatie bij mijn schoonfamilie. Daar deden ze ook al zulke uitspraken…

        Ik doe deze uitspraak nav uitspraken van andere mensen. Ik leg ze geen woorden in de mond.

        Login om te reageren
        • scorpion80 zegt

          29 juni 2019 om 19:46

          @87sandyd: Je wordt dus moe van mensen op Facebook en van je schoonfamilie. Daar kan je iets aan doen hoor. Die mensen heb je zelf geaccepteerd :-)

          De straf is trouwens terecht, of iemand door is naar Q2 is daarbij niet relevant.

          Login om te reageren
          • 87sandyd zegt

            29 juni 2019 om 20:11

            @scorpion80: zijn ook meningen ;) Ach, het zal ook wel de warmte zijn

            Login om te reageren
        • unknown234 zegt

          29 juni 2019 om 19:48

          @87sandyd: facebook..*proest*. Einde discussie

          Login om te reageren
          • bluster zegt

            29 juni 2019 om 20:31

            @unknown234: inderdaad, Facebook is bij mij al lang exit.. Autoblog volgt binnenkort, tenzij het inhoudelijk meer te bieden heeft

            Login om te reageren
            • stationcar zegt

              29 juni 2019 om 22:26

              @bluster:
              Geef anders gelijk even een goede tip voor iets beters dan Autoblog? ?

              Login om te reageren
              • bluster zegt

                30 juni 2019 om 07:39

                @stationcar: de app van netcarshow. Saaie lay-out, weinig tekst, maar 100% auto

            • kenner zegt

              30 juni 2019 om 08:54

              @bluster: doei

              Login om te reageren
        • lekkaah zegt

          29 juni 2019 om 23:10

          @87sandyd: kwalificatie kijken bij je schoonfamilie terwijl het ook nog eens 33 graden is, wat een kudt Zaterdag zeg

          Login om te reageren
          • bischero zegt

            30 juni 2019 om 10:04

            @lekkaah: hahaha

            Login om te reageren
        • rhellema zegt

          30 juni 2019 om 07:12

          @87sandyd: wat de neuk heb je dan ook op Facebook te zoeken? Facebook is een beetje het SBS6 van internet. Ik noem het ook wel tokkietown!

          Login om te reageren
          • gandini zegt

            30 juni 2019 om 09:48

            @rhellema: Haha, ik kan het niet beter verwoorden. Om die reden al een tijdje geleden verwijderd, maar je blijft er door die plug-ins soms toch nog mee geconfronteerd worden.

            Login om te reageren
        • rollingstoned zegt

          30 juni 2019 om 08:42

          @87sandyd: Asl we zo graag op Facebook zouden willen kijken dan zaten we wel daar i.p.v. op Autoblog…

          Login om te reageren
    • mick0210 zegt

      29 juni 2019 om 20:11

      @87sandyd: Ja hij was door naar q2 maar dat betekent nog niet dat het geen gevolgen had. Ik weet het niet meer maar misschien moest RAI wel een keer extra naar buiten om een betere tijd te zetten. Wat weer banden kost voor de race.

      Login om te reageren
  4. koeckenbacker zegt

    29 juni 2019 om 18:34

    Maar even serieus. Een penalty voor dit?? Vind ik wat overdreven, en dat zeg ik als die-hard Ferrari fan.
    Zouden ze een recht lijntje willen trekken?

    Maargoed, ik heb wel zin in de race morgen. Dat was vorige week wel anders.

    Login om te reageren
  5. rob5nismo zegt

    29 juni 2019 om 18:43

    Hamilton vanaf p5 dat duurt 3 bochten en hij zit alweer in de versnellingsbak van Max

    Login om te reageren
    • reactief zegt

      29 juni 2019 om 19:01

      @rob5nismo: Nou de kwalificatie tijd scheelde nauwelijks. En de party mode bij Mercedes doet meer dan die van Honda. Dus ben benieuwd naar de racepace.

      Nu ben ik ook wel sceptisch n.a.v. de afgelopen races, maar ik heb toch hoop dat het leuk wordt morgen.

      Login om te reageren
      • Erik zegt

        29 juni 2019 om 19:08

        @reactief: de partymode gebruikt Mercedes ook indien het tijdens de race nodig is.

        Ferrari verpest het voor Leclerq, want die focussen zich op Vettel;
        Verstappen/Honda houdt het niet t.o.v. Mercedes.
        Bottas wordt zenuwachtig met Hamilton in zijn spiegels
        Norris wordt 5e.
        Hamilton 1e, kan een veel beter tempo rijden op geel dan Leclerq. Dat hebben we wel in Frankrijk gezien.

        Login om te reageren
        • reactief zegt

          29 juni 2019 om 19:24

          @erik2907: Heerlijk zo’n uitgesproken voorspelling. Ik wacht de race gewoon af. We zullen zien! Hopelijk geen deceptie.

          Login om te reageren
      • rob5nismo zegt

        29 juni 2019 om 21:41

        @reactief: maar goed ik hoop ook op een mooie race met veel actie op de baan en spanning tot de laatste bocht

        Login om te reageren
    • VeniVidiVici zegt

      29 juni 2019 om 19:05

      @rob5nismo: Ja en dan gaat dat domme kunstmatige hulpje DRS genaamd open en is het… dag Max!

      Login om te reageren
      • rob5nismo zegt

        29 juni 2019 om 21:40

        @venividivici: drs is pas bij ronde 3

        Login om te reageren
  6. vaakbenjetebang zegt

    29 juni 2019 om 19:02

    Aan de ene kant is het terecht, want consequent. Aan de andere kant is het de vraag hoe zinvol het is om consequent te zijn in iets doms. Wat mij betreft houden ze meteen op met dit soort grid- en uitslagvervalsing.

    Login om te reageren
  7. tfsi zegt

    29 juni 2019 om 19:41

    Lekker voor Hamilton.
    Zo moet dat!

    Login om te reageren
  8. acakoning zegt

    29 juni 2019 om 20:01

    Ik hoop dat Ferrari nu ook echt LeCler steunt en niet probeert Vettel alleen maar naar voren te krijgen..

    Login om te reageren
  9. duderuud zegt

    29 juni 2019 om 20:02

    Ik ga ook soeculeren. Binnen 10 ronden gaat Hamilton Verstappen voorbij met een DRS. Want het kan natuurlijk niet zo zijn dat een RB sneller is dan een Ferrari of een Mercedes…

    Login om te reageren
  10. acakoning zegt

    29 juni 2019 om 20:23

    @willeme je startopstelling heeft Hamilton op P4..

    Login om te reageren
    • willeme zegt

      29 juni 2019 om 20:35

      @acakoning: Klopt. Magnussen stond daar. Maar die krijgt óók een gridstraf. Dus schuift Hamilton weer een plaatsje op.

      Login om te reageren
      • bernoulli zegt

        29 juni 2019 om 21:27

        @willeme: Magnussen stond op 5.

        Login om te reageren
        • willeme zegt

          29 juni 2019 om 21:28

          @bernoulli: en daar staat Norris nu, toch?

          Login om te reageren
  11. gandini zegt

    29 juni 2019 om 20:29

    @willeme: Hamilton start 5e toch? Of heb ik dat nu verkeerd begrepen?

    Login om te reageren
  12. bluster zegt

    29 juni 2019 om 20:33

    Klopt, vanaf 5 (3 plaatsen straf)

    Login om te reageren
    • bluster zegt

      29 juni 2019 om 20:35

      @bluster: oh nee, 4 omdat Magnussen ook opschuift

      Login om te reageren
      • bluster zegt

        29 juni 2019 om 20:38

        @bluster: overal staat wat anders, maar ik ga uit van 5

        Login om te reageren
        • willeme zegt

          29 juni 2019 om 20:51

          @bluster: Hamilton schuift een plaatsje op omdat Magnussen óók vijf plaatsen naar achteren gezet wordt.

          Login om te reageren
          • Gulli zegt

            29 juni 2019 om 21:01

            @willeme: moet hij dan niet alsnog dáárna een plekje zakken? Anders is de straf een mindere straf omdat iemand anders ook een straf krijgt

            Login om te reageren
            • willeme zegt

              29 juni 2019 om 21:17

              @gulli: Dit is wat het reglement voorschrijft. En de lijst die F1 zelf communiceert:

              https://www.formula1.com/en/results.html/2019/races/1008/austria/starting-grid.html

              Maar het is absoluut wat onduidelijk ;-)

              Login om te reageren
              • Erik zegt

                29 juni 2019 om 21:35

                @willeme: feitelijk zou MAG van 5 naar 10 gaan, VET van 10 naar 9.
                NOR van 6 naar 5.

                Je zou denken doordat HAM van 2 naar 5 gaat NOR dan weer zou doorschuiven van 5 naar 4.

                Echter, eerst worden de tijdstraffen uitgedeeld, daarna de mechanische straffen.

                Dus:

                HAM van 2-5 = MAG van 5 naar 4
                Door de versnellingsbakwissel zou MAG van 4 naar 9 gaan maar omdat hier een gelijkwaardig voordeel wordt gehaald en de tijdstraf het voordeel geniet van de mechanische straf gaat MAG toch rekenkundig van 5 naar 10. Ingewikkeld, maar zo is het.

              • Erik zegt

                29 juni 2019 om 21:42

                @erik2907: m.a.w., MAG mag met een mechanische straf niet profiteren van een tijdstraf van een andere coureur.

              • Edge zegt

                29 juni 2019 om 21:56

                @erik2907: Nee, so werkt het niet. Gridstraffen worden net als alle andere jaren op volgorde waarin ze uitgedeeld zijn toegepast. Wat nieuw is, is dat men gaten in de grid laat en pas na het toepassen van alle straffen de auto’s weer opschuift. Het heeft dus niks te maken met het soort straf. Deze tweet laat de methodiek goed zien https://mobile.twitter.com/rachelbrookestv/status/1145038343836786690?s=21

              • willeme zegt

                29 juni 2019 om 22:29

                @edge: Dank voor de bijdrage ;-).

              • Erik zegt

                29 juni 2019 om 22:40

                @edge: dus feitelijk zeg je dat Hamilton mazzel heeft dat MAG wegviel. Anders was HAM op vijf gekomen en MAG op 4. Maar omdat MAG als 1e wegviel was er het plekje vrij om HAM op 5 te zetten en wegens de lege plaats schuift 3 naar 2, 4 naar 3 en 5 naar 4.

                Dus, mechanische straf gaat voor tijdstraf. Anders was MAG van 4 naar 9 gegaan.

                Deze mevrouw (tweet) plaatst MAG van 5 naar 11. Feitelijk had MAG op 10 moeten komen en was hij, net als HAM (van 2+3 = 5 min één lege plek = 4) opgeschoven van 5 naar 10 minus één lege plek = 9.

              • Edge zegt

                29 juni 2019 om 22:52

                @erik2907: Ja. Hamilton profiteert daardoor van de nieuwe methodiek. Norris heeft pech, want volgens de methodiek van de vorige jaren zou hij twee plaatsen gewonnen hebben en P4 krijgen.

              • gandini zegt

                30 juni 2019 om 11:17

                @willeme: Ah zo zit het dus, dank!

  13. bernoulli zegt

    29 juni 2019 om 21:25

    -edit: dank u, is inmiddels gefixt-

    Login om te reageren
  14. mashell zegt

    29 juni 2019 om 21:32

    Dat wordt een superspannende race, Hamilton moet er wel drie inhalen. Alle drie een makkie maar toch…

    Login om te reageren
  15. erikhj zegt

    29 juni 2019 om 22:59

    Gewoon een FIA actie om kunstmatig “spanning” terug te brengen…..

    Login om te reageren
  16. Houthakker zegt

    29 juni 2019 om 23:12

    Ham zet die auto op de partymodus en heeft dan een mijoenjard pks meer tov de rest, dus rijdt in 20 rondjes weer vooraan. Ik hoop dat ik er helemaal naast zit trouwens!?

    Login om te reageren
  17. vonklausenburg zegt

    30 juni 2019 om 05:58

    Mijn voorspelling vanaf de SBS6-tribune:
    Ronde 1:
    – bocht 1 getouwtrek BOT en VER;
    – bocht 2 HAM verschalkt BOT;
    – Sector 2 afstand stabiliseert;

    Ronde 2:
    – bocht 2 HAM pakt VER
    – LEC op 5 seconden afstand.

    Ronde 71:
    – 1 HAM
    – 2 LEC (mislukte pitstrategie)
    – 3 BOT
    – 4 VER (mislukte pitstrategie)
    – 5 VET

    Login om te reageren
  18. gebruikersnaam3 zegt

    30 juni 2019 om 08:09

    Zijn Verstappen fans nou zo dom dat ze niet begrijpen wie verstappen is als we zijn naam niet in hoofdletters schrijven, of is er een andere reden waarom dat gedaan wordt?

    Login om te reageren
    • willeme zegt

      30 juni 2019 om 08:35

      @gebruikersnaam3: Het is vrij simpel. Niet iedereen leest het artikel, maar wil alleen even snel de uitslag zien en is benieuwd waar Verstappen is geplaatst. Het is een vrij gangbare manier om dan de Nederlandse inzending in hoofdletters aan te duiden. Bij de Tour de France, voetbal en dergelijke zie je dat eveneens. Met name op Teletekst is het gebruikelijk. Persoonlijk zie ik het probleem niet echt zo.

      Login om te reageren
      • SpiderIV zegt

        30 juni 2019 om 08:54

        @willeme: wat een keurige nette en uitgebreide uitleg. Je hebt waarschijnlijk een goede nacht gehad en hebt zoiets van “mij krijgen ze niet gek, ik sta overal boven” ??

        Login om te reageren
      • Gulli zegt

        30 juni 2019 om 09:41

        @willeme: lol je hebt het maar zwaar met ons. De FIA maakt het je wat dat betreft ook niet makkelijk met al die achterlijke regeltjes van ze. Bedankt voor elke week de updates en vooral voor je geduld ? Fijne race zometeen, pak er een biertje bij op ons!

        Login om te reageren
      • Erik zegt

        30 juni 2019 om 12:55

        @willeme: dus begrijp ik goed dat je dezelfde strategie en anderen volgt zonder een eigen mening en dan maar hoofdletters toepast zoals bij de Tour, Teletekst enzo door VERSTAPPEN dan maar zo te schrijven voor de luie lezers?

        Volg je dan ook je partner maar (als je die hebt uiteraard) voor het gemak dan?

        Login om te reageren
        • willeme zegt

          30 juni 2019 om 13:09

          @erik2907:

          Volgens mij is de hitte nog een beetje blijven hangen :-D. Waarschijnlijk is het niet de bedoeling, maar je reactie komt een beetje onsympathiek over.

          Artikelen kunnen op meerdere manieren gelezen worden. De één leest alles tot aan de laatste komma, sommige mensen kijken voornamelijk naar de afbeeldingen, anderen kijken voornamelijk wat achter de linkjes zit et cetera. Er zijn ook mensen die graag willen zien wat de Nederlandse deelnemer heeft gedaan. Daarom staat deze in grote letters. Ik zie daarin het probleem niet heel erg. Het is een duidelijke en beproefde methode.

          Login om te reageren
          • Erik zegt

            30 juni 2019 om 13:51

            @willeme: het is zeker niet onsympathiek bedoeld.

            Vind het meer ‘aapjes gedrag’ zonder een eigen identiteit.

            Misschien een kleurtje aanbrengen, letters in bold, letters schuin, ander lettertype of gewoon zoals de Nederlandse taal het bedoeld heeft?

            Login om te reageren
            • willeme zegt

              30 juni 2019 om 14:29

              @erik2907: deze methode werkt het best over alle platformen (app, mobiele site, site, tablet etc). Werkt gewoon prima, zie het probleem er niet zo van in. Dan maar een aapje zonder eigen identiteit ;-).

              We kunnen het nooit iedereen naar de zin maken :-D

              Login om te reageren
  19. MaartenD zegt

    30 juni 2019 om 08:50

    Mijn samenvatting van de race: rondes 1 tm 5 spanning op de baan, rondes 6 tot en met einde, Mercedessen hebben iedereen ingehaald….zzzzz…..gaaaap…..zzzzz…Hamilton 1…Bottas 2….Le Clerq 3

    Login om te reageren
    • donjunior zegt

      30 juni 2019 om 12:43

      @maarten020: Je snapt het niet.. zo moet je ook geen race kijken. De vraag is meer.. op hoeveel rondes wordt Kubica gezet, na hoeveel rondjes (of bochten) zet Grosjean zijn auto in de muur (of tegen een ander), hoe lang duurt het (in minuten) voordat Grosjean gaat klagen en over klagen gesproken, wanneer gaat Hamilton over de boordradio roepen dat hij het niet red op zijn banden (en vervolgens met 10 minuten voorsprong 1e wordt) tot slot kun je jezelf ook nog afvragen of Stroll überhaupt de race gaat uitrijden en wanneer (nja meer, bij wie) de FIA een twijfelachtige straf gaat uitdelen. Als je zo kijkt dan heb je ineens veel meer plezier van de race..

      Login om te reageren
  20. mark1055 zegt

    30 juni 2019 om 11:24

    Ik kijk de motogp vanmiddag wel, gebeurt meer in 2 ronden dan in een heel seizoen f1

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North