• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Hofele Ceyster GT600

Auteur: autoblogger, gepost 19 mei 2008 om 21:28 – 20 Reacties

Porsche Cayenne Ceyster
Hofele heeft op basis van de gefacelifte Cayenne een bodykit ontworpen en geeft deze de naam “Ceyster GT600”.

Bij het horen van die naam denk je natuurlijk meteen aan 600 paardjes, maar niets blijkt minder waar. De motor blijft onaangetast, in plaats daarvan biedt men een compleet nieuwe voorbumper, extra mistpitten, side skirts, dikkere luchtinlaten, dubbele uitlaatpijpjes en een afneembare diffusor…

Nee, doe mij dan maar zo’n Gemballa GTR700 Tornado.

Porsche Cayenne Ceyster

Ook interessant!

  • Video: straatracen met een Porsche Cayenne
    Video: straatracen met een Porsche Cayenne
  • Derde SUV van Porsche boven de Cayenne
    Derde SUV van Porsche boven de Cayenne
  • Video: on board Porsche Cayenne Nurburgring record
    Video: on board Porsche Cayenne Nurburgring record
  • Porsche Cayenne Turbo GT rijtest video
    Porsche Cayenne Turbo GT rijtest video

Nieuwste artikelen

  • Verrassend. Een plan van de overheid dat niet werkt
  • De Chinezen vinden ons oerdom
  • Range Rover ontwikkelt de beste auto voor elke narcist
  • Snelwegblokkeerders lopen straks het risico op een flinke tik
FacebookTweetPinLinkedIn

cayenne, hofele, Porsche, tuning

Vorig bericht: « Dit is een super Lada!
Volgend bericht: Tesla, the new kid on the block? »

Lees Interacties

Reacties

  1. Br3chtje zegt

    19 mei 2008 om 21:31

    Tupperware !
    Dat is wat ik er van vind :o

    Login om te reageren
  2. Koenamg zegt

    19 mei 2008 om 21:31

    Afneembare diffusor? Misschien gemakkelijk om boodschappen te doen of zo?

    Login om te reageren
  3. W1ck3D zegt

    19 mei 2008 om 21:36

    Ik vind het wel iets hebben. Beetje agressiever maar niet zo over the top als de Gemballa.

    Login om te reageren
  4. IloveXF zegt

    19 mei 2008 om 22:20

    koenamg: Afneembare diffusor? Misschien gemakkelijk om boodschappen te doen of zo?

    Misschien een afneembare trekhaak?? voor de vakanties;)

    verder wel mooi ding maar wat gaat dat kosten???
    hij maakt hem net dat beetje agressiever wat je aan de cayenne mist…

    Login om te reageren
  5. P1et zegt

    19 mei 2008 om 22:22

    Voorkant is best geslaagd imo. achterkant daarintegen.

    Login om te reageren
  6. The Godfather zegt

    19 mei 2008 om 22:24

    als je zo’n tupperware bestelt zou je toch denken dat het niet alleen SHOW maar ook GO is. sorry maar het kan me niet bekoren!!!

    Login om te reageren
  7. Ejay zegt

    19 mei 2008 om 22:30

    Vast ontworpen voor de Amerikaanse markt, aangezien ik geen mogelijkheid zie om een nummerbord voorop te hangen. Best geinige bodykit overigens.

    Login om te reageren
  8. RenesisHP zegt

    19 mei 2008 om 22:30

    Zonder performance-upgrade is het eigenlijk in deze klasse een beetje not done.

    Login om te reageren
  9. vla zegt

    19 mei 2008 om 22:44

    Ziet er nog niet eens zo slecht uit!

    Login om te reageren
  10. Bertus zegt

    19 mei 2008 om 22:47

    Grrretverrr…… Zit ik wéér onvoorbereid tegen zo’n Cheyenne ding aan te kijken!

    Ik wil een Cayenne alert in de titel!!!!!!!!!!!!!!!

    Login om te reageren
  11. Mark zegt

    19 mei 2008 om 23:04

    Ziet er van voor in ieder geval goed uit! Van achteren daarentegen…..

    Wel zwak dat er dan niet gewoon ook 600 paardjes ingepropt zijn.

    Login om te reageren
  12. roberto zegt

    19 mei 2008 om 23:05

    jammer dat ze niets met het vermogen hebben gedaan.. Al kijk ik naar de zijkant lijken die luchthapper een beetje afgepakt van lorinser, en de spoiler vindt ik op de ABT-spoiler voor de Q7 lijken, kortom: een bouwknutsel van allerlei tuners..

    Login om te reageren
  13. Sjoerd zegt

    20 mei 2008 om 01:49

    Ziet er toch net zo uit als die andere meuk van porsche (met een of andere tunert die naar een tupperwareparty is geweest)?

    Het doet mij hélémaal niets, zo’n gedrocht….
    Net als de Q7 en X5…

    ach ja, ieder zijn smaak, ik blijf mooi doorrijden in mn Mini.
    Iets minder beenruimte, maar ik hoef tenminste niet een carrosserie ter grootte van een flatgebouw voort te trekken over het asfalt.

    Login om te reageren
  14. Marvin zegt

    20 mei 2008 om 08:12

    Smaakloze Duitsers.

    Login om te reageren
  15. Jesper zegt

    20 mei 2008 om 08:37

    @ Bertus: Je ziet toch aan de eerste foto meteen al dat het een Cayenne is?! Als je die niet herkent moet je maar eens je huiswerk gaan maken…

    OnT: Ik vind het helemaal niet gek gedaan, maar kope zou ik m nooit. Vooral omdat ie suggereert dat ie retesnel is, terwijl je er door een soccermom Cayenne Turbo wordt uitgetrokke…

    Login om te reageren
  16. BennyB zegt

    20 mei 2008 om 09:02

    Ik vind dit tot nu toe wel de mooiste kit voor een Cayenne. Misschien wel even naar Gemballa om er de peper aan toe te voegen…

    Login om te reageren
  17. Jorden zegt

    20 mei 2008 om 15:49

    Op de turbo vind ik het heel stoer.
    Op een standaard cayenne vind ik het een beetje zielig.

    Login om te reageren
  18. paul zegt

    20 mei 2008 om 19:06

    hoe je een llelijke auto nog lelijker kan maken…

    zo dus…

    Login om te reageren
  19. bartholomeo zegt

    21 mei 2008 om 00:28

    jammer dat ze die zijschorten nooit goed krijgen

    Login om te reageren
  20. gerardo zegt

    21 mei 2008 om 13:54

    Barbie-auto voor Hazes-adepten

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North