• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

IMSA Lamborghini Murcielago LP640

Auteur: Wouter, gepost 6 november 2007 om 20:33 – 41 Reacties

Lamborghini Mucielago LP640 IMSA


Je vindt een LP640 te gewoon, maar pieste helaas net naast het potje voor de Reventón. Jammer, maar gelukkig kunnen we namens het Autoblog aankoopadviesteam de volgende suggestie doen: ga even langs bij IMSA.

De carbon deeltjes worden -net als in de F1- in een autoclave afgebakken en geven de Murcielago LP640 net dat beetje extra persoonlijkheid wat de Italiaan wel kan gebruiken. De nieuwe voorspoiler sluit perfect aan op de 35 mm verbrede wielkasten. Bovenop die wielkasten vinden we airducts die de luchtweerstand moeten verminderen. Sideskirts, een diffuser en spoiler achter ontbreken uiteraard ook niet.

Mocht je ook nog aanpassingen aan het onderstel of motor willen, dan kan IMSA je daarbij ook helpen (via worldcarfans).

The brand new imsa technical and aerodynamic-enhancement program for the Lamborghini Murcielago LP640

Imsa, the world-acclaimed, German High-Tech Engineering specialist, exclusively presents, after successfully introducing the stunning imsa GTV Supercar based on all versions of the Lamborghini Gallardo, its new technology and design-enhancement program for Lamborghini’s current top-of-the-range supercar, the Murcielago LP640.

Special emphasis must be laid on the technology- and design-package made from Autoklav moulded carbon fibre. Technology which is normally only being used in Formula 1 and other Top-motorsports Series.

Imsa’s main target was, for all owners of the Lamborghini top-of-the-range-model, to offer an exclusive product line, transforming the Murcielago both technically and optically into a unique work of art, with the aim of significantly enhancing the exclusivity of Lamborghini’s top-model.

The strinkingly aggressive and aerodynamically highly effective front apron (spoiler) perfectly aligned to the wheel arches (widened 35mm on each side), directly becomes apparent.

On the upper side of the wheel arches, imsa CFK air ducts have been integrated, resulting in a significant reduction of the drag effect caused by non-aerodynamic airflow at higher and highest velocity.

The imsa side-skirts on the underside guarantee the optimum airflow to the imsa diffuser, which has been developed for an aerodynamically perfect interaction with the imsa rear spoiler. Imsa herewith achieved to considerably lower the downforce at higher and highest speeds.

The benefits for the driver are a significant enhancement of driving stability, safety and enjoyment. All parts of the imsa-aerodynamic-enhancement program are either available in carbon-on-sight or can be painted in any colour of choice.

The imsa aerodynamic-enhancement-program is available from November 2007 on and will soon be available for the “standard” Murcielago as well.

The imsa technical enhancement program also includes – exactly as for the imsa GTV Supercar based on the Lamborghini Gallardo – exclusive imsa multi-part sports wheels with central locking system, various sports chassis with individual settings, and, last but not least, various imsa engine modifications and own engines.

At imsa, each customer is fully involved in the creation of his personal, unique imsa-Megacar handcrafted according to highest German standards of quality and precision.

Additionally, personalised tailor-made interiors inclusive of various multi-media applications are also being fitted on special request.

Ook interessant!

  • Koop deze Lamborghini Murciélago Roadster op Marktplaats
  • Murcielago steelt de show in garage Groningen
    Murcielago steelt de show in garage Groningen
  • Fabrieksnieuwe Murciélago
    Fabrieksnieuwe Murciélago wacht op een nieuw baasje
  • Video: eerste onderdelen voor de Lamborghini Urus uitpakken

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Steven Bergwijn in zijn Ferrari Purosangue
  • Video: Toch wel eng, zo’n auto op jouw weghelft
  • Stem op de Autoblog Auto van het Jaar 2025!
  • Goedkoopste 997 van Marktplaats is ook de opvallendste
FacebookTweetPinLinkedIn

imsa, Lamborghini, lp640, murcielago, tuning, wit

Vorig bericht: « VW T2 tuning
Volgend bericht: Koop de Land Rover van de Dalai Lama »

Lees Interacties

Reacties

  1. MARS zegt

    6 november 2007 om 20:39

    @wouter Alles van carbon gaat in een autoclave, het is een component materiaal.. Dus niet alleen de F1..

    Login om te reageren
  2. VinnieG zegt

    6 november 2007 om 20:39

    GAAF!

    Login om te reageren
  3. babbaloerie zegt

    6 november 2007 om 20:39

    Het lijkt wel of hij een snor heeft ;)

    Login om te reageren
  4. PieterA zegt

    6 november 2007 om 20:42

    Niet meer foto’s? (maar die ene ziet er al niet goed uit)

    Login om te reageren
  5. Leon(2) zegt

    6 november 2007 om 20:42

    Psst! Je vindt ;)

    Login om te reageren
  6. Leejon zegt

    6 november 2007 om 20:46

    Ooo bah :| Staat voor geen meter!

    Login om te reageren
  7. Citrofiel zegt

    6 november 2007 om 20:49

    Jakkes! Wat een verschrikkelijk ding… Ik vind wel vaker (getunede) auto’s niet geslaagd, maar dit spant de kroon!! Zo’n auto zo serieus weten te verprutsen.

    Login om te reageren
  8. jonas zegt

    6 november 2007 om 20:52

    Dit doet pijn :(
    Wat een gedrocht zeg…

    Login om te reageren
  9. dekster (Union Fait La Force) zegt

    6 november 2007 om 20:53

    Ik zou dit eigenlijk wel op m’n LP640 zetten, oh wacht, ik heb geen 640 :(

    Login om te reageren
  10. jasper zegt

    6 november 2007 om 21:03

    kunnen ze het niet gewoon laten zoals het is? hij ging al hard genoeg en was supermooi dus waarom al deze bullshit erop?

    Login om te reageren
  11. C6.R zegt

    6 november 2007 om 21:12

    @ PieterA:

    Ik zie nog een aantal vierkante centimeters waar geen gaten en sleuven in gepland zijn, jammer hoor…

    Login om te reageren
  12. Luc zegt

    6 november 2007 om 21:15

    dit is nou echt zonde om je lambo zo te gaan verneuken

    Login om te reageren
  13. lincoln zegt

    6 november 2007 om 21:17

    Isma ??? .. ik wil ASMA die is teminste ECHT in voor verandering.

    Login om te reageren
  14. Franqie zegt

    6 november 2007 om 21:28

    Het lijkt inderdaad of die een snor heeft… Die airducts boven de wielen vind ik nog niet eens zo slecht, maar verder…

    Login om te reageren
  15. StormRAM zegt

    6 november 2007 om 21:32

    g e w e l d i g ! ! !

    Login om te reageren
  16. Ca.dil zegt

    6 november 2007 om 21:35

    (slechte) Photoshop, eerst zien dan geloven!

    Login om te reageren
  17. 1.8t_mtm zegt

    6 november 2007 om 21:51

    wat moet ik denken :(

    Login om te reageren
  18. Klassiekerrally zegt

    6 november 2007 om 22:13

    Minder is vaak meer…

    De Reventon vind ik knap gemaakt, de IMSA tupperware party is in mijn ogen niet echt een verbetering.

    Login om te reageren
  19. M5 lover zegt

    6 november 2007 om 22:14

    of een ”standaart” (inzoverre een lambo al standaart is) of een paar tonnetjes extra voor een reventon maar dit word em zoiezo niet, vind het zonde van de auto, doe dit maar op die kit car van een paar posts geleden die verdient het maar deze niet.

    Login om te reageren
  20. Demter zegt

    6 november 2007 om 22:20

    verkrachting…..

    Login om te reageren
  21. jurrian zegt

    6 november 2007 om 23:21

    Wouter, heb jij zelf deze fotoshop gemaakt als impressie?

    Login om te reageren
  22. niek zegt

    7 november 2007 om 03:04

    Ik ben er nog niet uit, mooi of niet mooi. Zijn er geen foto’s van de achterkant beschikbaar. Dat kleine spoilertje ziet er niet onaardig uit

    Login om te reageren
  23. M Freak zegt

    7 november 2007 om 06:46

    Volgens mij is het net als wat een paar andere denken een photosjop. En niet de beste ook!

    Login om te reageren
  24. L-M zegt

    7 november 2007 om 07:56

    Gelukkig zullen we toch nooit zo’n auto zien rond rijden in Nederland of in Belgie :)

    Login om te reageren
  25. Jesper zegt

    7 november 2007 om 08:50

    AAUUW mn ogen!! haal het weg! haal het weg!

    Login om te reageren
  26. Turbopaultje zegt

    7 november 2007 om 09:16

    “and, last but not least, various imsa engine modifications and own engines”.

    Ben vooral benieuwd wat daar achter zit. Met de Gallo hebben ze het al tot 610 pk geschopt………….. of die motor dan nog zijn normale levensduur heeft ?

    Van het Lambo-bodywork moet men liever met de vingers afblijven, tenzij het een racer wordt :-)

    Login om te reageren
  27. RenesisHP zegt

    7 november 2007 om 10:05

    Ziet er meer uit als een versie voor het circuit, zeker met die velgen.
    Toch is het wel een prettige uitvoering geworden. Ik vind zelf dat het extra aggresieve op een lambo kan, en laten we eerlijk wezen, het had een stuk slechter kunnen zijn.
    De LP640 is een prachtauto, maar haalt het voor mij niet bij de Countach wat betreft aggresieve uitstraling.
    Vind zelf dat de LP640 Roadster aggresiever overkomt dan een normale 640, dus doe mij die maar in het parelmoer wit met zwarte velgen zonder extra tupperware.

    Login om te reageren
  28. ColinZ3 zegt

    7 november 2007 om 12:27

    Geef mij maar de originele.. ik vind dit er echt niet uit zien :S maarja, ieder zijn eigen smaak

    Login om te reageren
  29. HYUNDAI H85 AMG zegt

    7 november 2007 om 12:29

    ColinZ3, niemand gaat jouw een geven. Je zou hem toch zelf moeten kopen.

    Ja iedereen heeft zijn eigen smaak, zo lust een bananenshake, de ander weer kiwishake, en de ander lust helemaal geen shake
    (om maar een voorbeeld te geven)

    Ik lust bananen en kiwishake en ik vindt het een hele dikke bak.

    Login om te reageren
  30. ColinZ3 zegt

    7 november 2007 om 13:01

    @ HYUNDAI H85 AMG
    heb jij niks beters te doen?
    trouwens waar slaat dit op? ff on-topic blijven he ;)

    Login om te reageren
  31. Markus zegt

    7 november 2007 om 14:14

    Ik vind deze juist fraaier dan de Reventon! Maar om een goed beeld te vormen zijn er natuurlijk wel wat meer foto’s nodig.

    Login om te reageren
  32. Markus zegt

    7 november 2007 om 14:15

    Haha Hyundai H85 AMG, volgens mij lust jij wel meer dan een bananenshake… net een joint op zeker?

    Login om te reageren
  33. Wohoow zegt

    7 november 2007 om 15:10

    @Markus, ja ik lust wel meer aahhaha
    Nee joint is niet voor vandaag maar mischien morgen :P (of toch wel vandaag)

    Login om te reageren
  34. Wohoow zegt

    7 november 2007 om 15:11

    Oeps ben ik nou gesnapt ? HYUNDAI H85 AMG is van mij.

    Login om te reageren
  35. Jobb zegt

    7 november 2007 om 15:21

    haha, dus dat is gewoon geshopt die foto

    Login om te reageren
  36. stefano zegt

    7 november 2007 om 17:42

    Van een Lp 640 moet je gewoon afblijven

    Login om te reageren
  37. kowalsk zegt

    7 november 2007 om 20:24

    zelfs zo verneukt als deze is vind ik m nog gaaf… maar doe toch maar naturel.

    Login om te reageren
  38. Rick dos zegt

    7 november 2007 om 20:49

    Over Reventon gesproken……

    Moet toch ook niet lang meer duren voordat een Murci eigenaar de optie wordt geboden om een ombouwkitje gepresenteerd te krijgen?

    Zoals je TT op een R8 laten lijken of je 316i op een M3 laten lijken….

    Login om te reageren
  39. Lamborghini zegt

    8 november 2007 om 19:40

    Echt übervet!

    Login om te reageren
  40. redactie ferrari zegt

    13 november 2007 om 17:07

    volgens mij ben je niet echt gezond als je deze auto noet mooi vind, ook al ben ik de eigenaar van veel ferrari zaken in nederland deze lamberghini vindt ik toch mooi.

    Login om te reageren
  41. soulja boy zegt

    12 april 2008 om 17:37

    zo’n auto hij heeft zoveel gekost hem weten te verneuken en verpoepen

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North