• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

JAAAAAAAA! Stukje front van Alfa Milano

Auteur: autoblogger, gepost 3 juli 2009 om 16:23 – 86 Reacties

Oh boy, een Milano grille, hoe vet


Het is echt moeilijk om me in te houden, maar dit is echt fucking heet nieuws mensen! Hier hebben we jaren op gewacht! Een glimp van de nieuwe ongecamoufleerde Alfa Romeo Milano, de opvolger van de reeds klassieke Alfa 147. Here it is!

Geil he? Die donders originele LEDjes en die strakke grille waar straks een kenteken overheen komt te hangen. Vooral dat laatste, als ik ergens gek op ben dan zijn het de non-symmetrische eigenschappen van een auto… Juist ja. Nu alleen nog wachten tot iemand wat ordinaire sloeries inhuurt om over die auto te glijden, dat zou het nog net wat spannender maken. (via autoblog.it)

Ook interessant!

  • Video: Alfa Romeo Giulia GTAm doet 0-200 km/u
    Video: Alfa Romeo Giulia GTAm doet 0-200 km/u
  • Alfa Romeo draait de boel om met de C41
  • collectables alfa romeo gt
    Alfa Romeo GT 3.2 V6
  • De Alfa Romeo Giulia GTA is goedkoper geworden

Nieuwste artikelen

  • Koop de Nederlandse voorloper van de Porsche 911 Dakar [video]
  • Kerstspecial: de geschiedenis van de Pausmobiel
  • Dit waren de dikste spots van 2025!
  • Video: Zijn Golf-rijders over de hele wereld hetzelfde?
FacebookTweetPinLinkedIn

Alfa Romeo, milano

Vorig bericht: « Chinezen doen bod op Opel (the story continues)
Volgend bericht: Bentley doet pop-art »

Lees Interacties

Reacties

  1. cheetacars zegt

    3 juli 2009 om 16:25

    NICE!! Ziet er goed uit, minder stoer enzo dan de 147, maar dat went wel. Nu de rest nog :P

    Login om te reageren
  2. deVia zegt

    3 juli 2009 om 16:25

    bah, vond de 147 mannelijker, dit is een nare auto…

    Login om te reageren
  3. Maarten SLR zegt

    3 juli 2009 om 16:26

    Wat een gedrocht, de MiTo was zo perfect mooi!!! Hoe kunnen ze dit nou doen??

    Login om te reageren
  4. TYPHOON zegt

    3 juli 2009 om 16:26

    zo speels moeten ze die auto nu ook weer niet maken, dan wordt ie te babyachtig.

    Login om te reageren
  5. CasperH zegt

    3 juli 2009 om 16:28

    Pff, tegen de tijd dat het ding op de markt is lijkt hij alweer verouderd doordat we hem al achthonderd keer hebben gezien. Die gasten bij Alfa hebben geluk dat ze aardige tekenaars hebben, want met hun vernieuwingsdrang (die 147 is uit 1972 toch?) is een tijdloos ontwerp strikt noodzakelijk!

    Login om te reageren
  6. Maikel zegt

    3 juli 2009 om 16:28

    hij ziet er geslaagd uit, vind het een strakke voorkant hebben. Doe mij er maar eentje ;)

    Login om te reageren
  7. autoblogger zegt

    3 juli 2009 om 16:30

    @Maarten SLR: de MiTo “perfect mooi”?!?

    Login om te reageren
  8. mrB zegt

    3 juli 2009 om 16:30

    het vlak waar het kenteken moet komen steekt idd wel er opvallend uit. Het klopt ook niet helemaal dit

    Login om te reageren
  9. Simpson zegt

    3 juli 2009 om 16:36

    niet slecht. Ik hoef hem zelf niet, maar een leuke aanwinst voor ’s neerlands wegen.

    Al die saaie C4 picasso’s en Prii verveelt ook maar

    Login om te reageren
  10. bramwillemse zegt

    3 juli 2009 om 16:37

    haha mooie objectieve journalistiek autoblogger ;-) Daarom kom ik hier zo graag.

    Ik vind het er wel aardig uit zien, maar vrees het ergste…. Weer zo’n hompje auto zoals de mito? Ook al is dat best een liev en mooi hompje …

    Login om te reageren
  11. Neluz zegt

    3 juli 2009 om 16:42

    ziet er al mooi uit :D nu de rest nog van de auto :P

    Login om te reageren
  12. erce zegt

    3 juli 2009 om 16:43

    en weer die kentekenplaat naar de zijkant. kom op alfa, dat kan beter

    Login om te reageren
  13. Solstice zegt

    3 juli 2009 om 16:47

    Ongelooflijk hoe mensen zich druk kunnen maken om iets triviaals als de plek van de kentekenplaat. Aanpassingsmoeilijkheden? Blijf dan gewoon in die Golf (met kentekenplaat veilig in het midden) rijden! :x

    Login om te reageren
  14. lincoln zegt

    3 juli 2009 om 16:47

    effe een rare vraag ..
    heeft 1 van jullie de Mito al eens in het echt gezien ??

    dat ding zou de wereld veroveren .. maar nog weinig van gemerkt ..

    Login om te reageren
  15. Chris zegt

    3 juli 2009 om 16:48

    Damn…… m’n 159 wordt over een paar weekjes geleverd. Misschien had ik toch langer moeten wachten en voor de milano moeten gaan.
    Nouja, over 4 jaar zien we wel weer :)

    Login om te reageren
  16. sebastianchubasco zegt

    3 juli 2009 om 16:51

    mito is uitgebreid te zien meer wereldlijke steden als amsterdam…

    Login om te reageren
  17. CasperH zegt

    3 juli 2009 om 16:51

    Chris, de 159 is veel mooier.

    Login om te reageren
  18. Henkie zegt

    3 juli 2009 om 16:55

    Eindelijk.
    ziet er op het eerste gezicht goed uit, ben alleen bang dat de wielkasten, net als bij de Mito, en bij veel andere auto’s te ruim uitgesneden zijn, endan daardoor 17 inch wielen nog klein lijken. Voor de rest ben ik positief, mits de auto niet te duur wordt. Met de techniek zit het in iedergeval wel goed!

    @ mrB:
    Bij de Alfa 156 zat er ook zo’n uitstekend vlak op de bumper waar de kentekenplaat op hoort te zitten. Hier zie je na plaatsing van de plaat niets meer van. Al had mijn 156 vroeger nog gewoon en “amerikaans” plaatje voorop, dat was veel beter.

    @ Chris:
    De nieuwe 1750 TBi? ben namelijk wel benieuwd hoe die is ;)

    Login om te reageren
  19. robbie zegt

    3 juli 2009 om 16:56

    @lincoln, je wist nog niet dat de MiTo een bedreigde diersoort is? Kijk maar op de lijst van het WWF :D

    Login om te reageren
  20. Cas zegt

    3 juli 2009 om 17:04

    Hmm…. Op het eerste gezicht ben ik blij met mijn MiTo als ik de voorkant van dit apparaat zie…

    Login om te reageren
  21. shrink zegt

    3 juli 2009 om 17:08

    Te vroeg om te zeggen “net zo lelijk als de Mito”, maar erg veel hoop geeft dit ook weer niet (zegt een alfa-rijder op zoek naar een nieuwe).

    Login om te reageren
  22. Benjamin1 zegt

    3 juli 2009 om 17:11

    Hij is liev!!!!

    Login om te reageren
  23. 156/2005 zegt

    3 juli 2009 om 17:13

    @ Shrink

    Koop gewoon een 166 met de échte 3.2l, niet duur, exclusief, mooi. Wel eentje van na de facelift. ;)

    Login om te reageren
  24. matthijsln zegt

    3 juli 2009 om 17:16

    Gelukkig niet de uilen-ogen van de Mito, maar wel erg rond. Had van mij wel wat stoerder en scherper gemogen… En wat Henkie zegt mbt de wielkasten

    Login om te reageren
  25. Svenska_Aeroplan_AB zegt

    3 juli 2009 om 17:22

    Zoals eerder gemeldt: laat het uitmelken van een concept nou aan Heras-Hekwerk-Audi over… Begin er niet aan Alfa, please!

    Weer een 8C kloon onderweg.
    En had hem nog zo op het oog voor mn vriendin als opvolger voor de 147!
    Wat nu????

    Login om te reageren
  26. christophe zegt

    3 juli 2009 om 17:32

    Valt op het eerste zicht wel mee die voorzijde , heeft iedereen die hier over de mito aan het klagen is deze wel al eens in het echt gezien? Valt reuzegoed mee…

    Login om te reageren
  27. WiseguyNL zegt

    3 juli 2009 om 17:32

    Van stoer merk naar vrouwenautofabrikant. Nee dankje.

    Login om te reageren
  28. Blue zegt

    3 juli 2009 om 17:34

    Had gehoopt op agressieve looks zoals de 159 die heeft, maar nee. Kans gemist. Valt echt tegen….

    Niettemin, ben ik nu alleen maar blijer met mijn 159. :)

    Login om te reageren
  29. Frank zegt

    3 juli 2009 om 17:37

    Toch altijd knap, dat op basis van 1 vaag shot van een half front, jullie altijd direct kunnen zien of het een mooie auto is of niet…..

    Login om te reageren
  30. SDM zegt

    3 juli 2009 om 17:41

    Ben ik nu de enige die ziet dat dir bijna precies exact hetzelfde is als een MiTo?
    Je weet wel die auto die iedereen lelijk vind, waarom zou deze dan wel mooi zijn.. snap er geen drol meer van en sluit me aan bij Frank.

    Login om te reageren
  31. wj zegt

    3 juli 2009 om 17:41

    Als het nou over Alissa ging . .
    http://www.truthordarepics.com/sexstoryarchive/alissamilano/images/alissamilano.jpg

    Login om te reageren
  32. GOD zegt

    3 juli 2009 om 17:42

    LOL @ autobloggers stuk text :lol:

    @ Frank

    met jou kan ik praten

    Login om te reageren
  33. vin zegt

    3 juli 2009 om 17:46

    @ Wiseguy NL
    Stoer merk? Sex op wielen bedoel je!
    En echte schoonheid is vrouwelijk:

    Login om te reageren
  34. Frank zegt

    3 juli 2009 om 17:48

    Tipo 33 Stradale…prachtig!

    Login om te reageren
  35. AMG Powerrr zegt

    3 juli 2009 om 17:52

    veelbelovend om te zien. Neus is een stuk meer in verhouding dan de MiTo. En kentekenplaat aan de zijkant. Dat hoort gewoon bij Alfa Romeo.

    Login om te reageren
  36. J. zegt

    3 juli 2009 om 17:53

    Ziet er niet verkeerd uit, maar ik ben meer een aanhanger van het ultra-agressieve uiterlijk van de Brera en de 159.

    Login om te reageren
  37. Noël zegt

    3 juli 2009 om 18:03

    Wat betekent: Su esplicita richiesta di Alfa Romeo abbiamo rimosso la fotografia dell’Alfa Romeo Milano.
    Staat op autoblog.it

    Login om te reageren
  38. Joost1990 zegt

    3 juli 2009 om 18:06

    Zeg autoblogger, niet zo ironisch he. Dit merk heeft tenminste nog zijn eigen ziel.

    Login om te reageren
  39. Alfisti zegt

    3 juli 2009 om 18:08

    Dit ziet er best mooi uit! Maar het was niet echt een verrassing, aangezien het een grote versie van de MiTo ging worden. Ben wel benieuwd hoe ze ’t gaan oplossen aan de achterkant, want dat is de mooiste kant van de MiTo…

    Wil wel veel liever weten hoe ‘ie rijdt :)

    Login om te reageren
  40. Nanning zegt

    3 juli 2009 om 18:19

    Met de 1750 TB wordt dit een (h)eerlijke Alfa!!

    Login om te reageren
  41. Laue zegt

    3 juli 2009 om 18:35

    Rustig blijven autoblogger.

    het is maar een alfa.

    Login om te reageren
  42. B-ride zegt

    3 juli 2009 om 18:37

    To all die een MiTo lelijk vinden,

    Of ze hebben hem nog niet in het echt gezien ofwel met de verkeerde kleur en velgen.

    Je moet moet niet te krenterig zijn voor deze wagen.

    Mijn vriendin heeft er een en iedereen ja iedereen vindt hem meer dan cool.

    Login om te reageren
  43. Laue zegt

    3 juli 2009 om 18:49

    @ B-Ride

    ja, ik heb de mito in het echt gezien in diverse kleuren.
    nee, ik vind hem niet mooi. Ik word alleen al moe van het interieur.

    over goede smaak valt niet te twisten.

    Login om te reageren
  44. Dirk zegt

    3 juli 2009 om 18:50

    Lijkt net of de bumper gesmolten is? :P

    Naja, heb het niet zo met alfa ;)

    Login om te reageren
  45. Pert zegt

    3 juli 2009 om 19:09

    Leuke auto, als je van sleutelen houd…….

    Login om te reageren
  46. Doewap zegt

    3 juli 2009 om 19:24

    Autoblog, wor es wakker joh!!!
    Dit is gewoon een Delta met een andere lipstick en een stringetje.
    Ooit was Alfa Romeo een automaker, tegenwoordig is het meer een coverbandje.
    Ze gaan een 169 op basis van een Chrysler bouwen, godbeterd…

    Login om te reageren
  47. Lada zegt

    3 juli 2009 om 19:28

    Dus Alfa’s familie-gezicht word de platgeslagen vissenkop?

    Login om te reageren
  48. designfreak zegt

    3 juli 2009 om 19:30

    @ autoblogger

    Wat heb jij een naar taalgebruik.
    Zo dat ben ik kwijt.

    Login om te reageren
  49. VonStroke zegt

    3 juli 2009 om 19:45

    Weer veel te massief die muil, net zoals bij de MiTo.

    Login om te reageren
  50. lyxaz zegt

    3 juli 2009 om 19:52

    original photo

    Login om te reageren
  51. christophe zegt

    3 juli 2009 om 20:11

    het is gewoon eens wat anders dan al die opeltjes en volkswagen golfs. Wat mij betreft heeft alfa steeds meer looks dan de rest.

    Login om te reageren
  52. Benz.. zegt

    3 juli 2009 om 20:22

    Huh… waar is het Dodge-logo? ;)

    Login om te reageren
  53. Jakob_147 zegt

    3 juli 2009 om 20:22

    Vind de koplampen toch minder presence hebben dan de mito, jammer genoeg. voor het totale plaatje nog even wachten.

    ondertussen rijd ik mooi verder met mijn 147 :)

    Login om te reageren
  54. ChryslerFan zegt

    3 juli 2009 om 20:26

    jezus kan iemand mij vertellen waar alfa mee bezig is?
    de 147 was een bloedmooie auto maar dit!!!
    dit lijkt egt nergens op !! het spijt me om te zeggen maar
    dit is wel het allerlaatste wat ik had gehoopt van de nieuwe alfa’s.

    Login om te reageren
  55. tripple zegt

    3 juli 2009 om 20:26

    blijft een gare alfa, en verkopen doet ie toch niet

    Login om te reageren
  56. hape zegt

    3 juli 2009 om 20:29

    De rendering van Giuseppe Amici is echt goed, let maar eens op de details !
    http://www.autoblog.nl/archive/2009/06/23/rendering-alfa-romeo-milano.

    Autoblog hoopt natuurlijk met z’n sarcastische ondertoon op vele reacties… hoe doorzichtig zo langzamerhand.

    In ieder geval is de foto hier niet verwijderd…..

    AGGIORNAMENTO: Su esplicita richiesta di Alfa Romeo abbiamo rimosso la fotografia dell’Alfa Romeo Milano.

    betekent dat autoblog.it de foto van de Milano op uitdrukkelijk verzoek van Alfa Romeo heeft verwijderd.

    Login om te reageren
  57. STJ zegt

    3 juli 2009 om 20:58

    Die rond koplampen moet en echt weg vind het echt ongeloofelijk lelijk. Het lijkt net een koreaan of zo!

    Login om te reageren
  58. johnny t zegt

    3 juli 2009 om 21:02

    Autoblogger , kun jij niet gelijk naar die geenstijl clubje. Hier heb je weining tot niets te zoeken.

    BTW al die aandacht voor Alfa begint me ook te benauwen. Laat het aub geen massa auto worden HEER.

    Login om te reageren
  59. aptabak zegt

    3 juli 2009 om 21:47

    mooie wagen hoor,zeg nu eens eerlijk,heeft Alfa Romeo ooit lelijke auto’s gemaakt de laatste 10 jaar????????

    Login om te reageren
  60. Golf FSI 2.0 zegt

    4 juli 2009 om 00:22

    Fucking?? Vind ik niet thuis horen in een autoblog artikel.

    En ja je hoort het, ben geen Alfa fan.

    Login om te reageren
  61. SummerSky zegt

    4 juli 2009 om 01:11

    Gewoon weer een Italiaans Signor Rossi (wie kent ‘m nog?)-koekblik, om daar nou enthousiast van te worden…
    Een echte Alfa begint bij de 159, daarvoor is het allemaal marketinggeneuzel

    Login om te reageren
  62. R1k zegt

    4 juli 2009 om 02:14

    Wat ik ervan kan zien ziet het er mooi uit, net als de andere ‘nieuwe’ modellen, de MiTo en de 8C uiteraard. Deze manier van het nieuws brengen spreekt mij ook niet heel erg aan, maar als andere mensen daar blij van worden.

    Login om te reageren
  63. Rick dos zegt

    4 juli 2009 om 07:33

    Op deze manier krijg je Alfa natuurlijk nooit uit het slop…

    Login om te reageren
  64. Nijntje_ zegt

    4 juli 2009 om 07:59

    te vroeg om een oordeel te vellen, ik vind hem wel oké langs voor… Toch vraag ik me 1 ding af, die 159 koplampen, die waren net zoooo mooi, waarom die niet meer? :(

    Login om te reageren
  65. 6C Jordy zegt

    4 juli 2009 om 09:25

    @Vin,

    Jij snapt! Mooie autos zijn vrouwelijk.
    Autorijden doe je met een auto,
    Met een Alfa doe je dat dan met een vrouw. (als een echte hetero)

    Moet er niet aan denken om met een “mannelijke” auto te rijden.
    Voelt zo gay……

    @autoblogger,
    “”als ik ergens gek op ben dan zijn het de non-symmetrische eigenschappen van een auto””

    Dan zul je wel een dolgelukkig mens zijn. De eerste symmetrische auto moet nog ontworpen worden.

    Login om te reageren
  66. Bugger zegt

    4 juli 2009 om 11:18

    @ autoblogger en 6c Jordy; Het kenteken maakt ook geen deel uit van de auto, dat is noodzakelijk kwaad dat achteraf gemonteerd wordt. Dus het non-symmetrische heeft daar niks mee te maken.

    Login om te reageren
  67. mashell zegt

    4 juli 2009 om 13:02

    Minder kinderachtig dan een MiTo maar nog steeds niet volwassen.

    En natuurlijk is een kenteken wel een deel van de auto, dat is verplicht! Dat de ontwerpers bij Alfa teveel jaren 70 porno kijken en graag driehoekjes in het midden plaatsen om de auto wat vrouwelijks te geven doet daar niets aan af.

    Login om te reageren
  68. johnny t zegt

    4 juli 2009 om 13:18

    zoals bugger het zegt , maar waarom dat gepapegaai. Als de eerste er niet over begonnen was , was de rest niet gevolgd.
    Heb lef en begin eens over roest ! Zolang niet gehoord….
    Want weten we zeker dat deze niet roest ?

    Login om te reageren
  69. F355GTB zegt

    4 juli 2009 om 13:49

    Ziet er niet slecht uit!
    Werd ook wel eens tijd om de 147 te vervangen, al is het nog steeds de mooiste auto in z’n klasse. Wel vind ik het een beetje jammer dat ineens ieder merk van LED-jes moet gaan werken…
    @johnny t: Dat Alfa’s zouden roesten is echt crap! De enige auto die ik heb gehad die NIET roestte, was een Alfa.
    Dat roest-imago van Alfa stamt uit de Alfasud-tijd. Hier een citaat van Wikipedia:

    In eerste instantie waren de reacties op de Alfasud positief: de auto zag er goed en sportief uit, reed goed en had nog relatief veel ruimte binnenin. Later kwamen echter de kwaliteitsproblemen aan het licht: de afwerking liet te wensen over en de Alfasud had problemen met roest. Om deze problemen op te vangen werd in 1978 de Alfasud Super gebouwd met een ander soort staal dat beter bestand was tegen roest. Het roesten van de Alfasud zou echter nog jaren voor een imagoprobleem zorgen bij Alfa Romeo.

    Login om te reageren
  70. Smokin zegt

    4 juli 2009 om 14:22

    @F355GTB:

    Bijkomend probleem was destijds dat de Sud-jes in het zuiden van Italië gemaakt werden, waar ze vaker staakten dan werkten. Al die tijd lagen de carosseriën buiten.

    Daar is toen in een paar jaar tijd een naam ontstaan die ze ervoor nooit hadden, en erna nooit kwijtgeraakt zijn. Ik heb zelf vele Alfa’s gehad, maar nooit eentje die roestte. Mijn Honda Civic CRX daarentegen….

    Login om te reageren
  71. Bert zegt

    4 juli 2009 om 15:05

    Net zo lelijk als de Mito.
    Ik zeg: Ze zijn de weg kwijt bij Alfa. Het ziet er toch gewoon niet uit. Wat een vissenkop!
    Na 2 x 145, 2x 156, 1x GTV, 1 x159 ben ik nu definitief afgehaakt. Voor mij geen AR’s meer.

    Login om te reageren
  72. Bugger zegt

    4 juli 2009 om 15:34

    @ mashell; Een verplichting maakt het toch nog geen onderdeel van de auto? Een geel hesje of brandblusser is tegenwoordig ook in veel landen verplicht, dat is ook een deel van een auto volgens jou?
    Is het ook niet zo dat in bijvoorbeeld sommige Amerikaanse staten een kenteken aan de voorkant niet verplicht is?
    Ik vind de voorkant van de Milano wel mooi trouwens, en waarom het gay of vrouwelijk zou zijn is mij niet duidelijk.

    Login om te reageren
  73. johnny t zegt

    4 juli 2009 om 15:57

    mashell, een alfa roest niet meer hoor ik net en kijkt niet boos genoeg volgens jouw (en mijn interpretatie) . De Ibiza , is dat niet iets dan ? Kijkt wel een beetje boos namelijk.

    Login om te reageren
  74. Citrofiel zegt

    4 juli 2009 om 17:57

    De koplampen vind ik nog meevallen, maar toch had ik ze liever anders gezien…

    Login om te reageren
  75. sebastianchubasco zegt

    4 juli 2009 om 18:52

    mito doet het extreem goed op de duitse automarkt!!! (italiaspeed.com)

    Fiat Group Automobiles has posted a highly impressive month’s sales in Germany during June with the Fiat, Lancia and Alfa Romeo brands all seeing their sales volumes surging year-on-year as the overall new car market rose thanks to the government’s scrappage scheme.

    The scrappage scheme sees the German government paying cash incentives to owners to take older, more polluting vehicles off the road and trade them in for newer, efficient models in order to stimulate stagnant sales caused by the economic downturn, and it has been effective helping the German new car market bounce back in recent months, and with 427,111 new vehicles arriving on the country’s roads in June, the market was up by 40.5 percent. After the first half of the year 2,059,405 new cars have been registered in Germany, which puts the market up 26.1 percent on the same period last year.

    Alfa Romeo was in fact the fourth best performing brand year-on-year in Germany during June with an 86 percent increase in sales after seeing 1,478 of its sporty cars finding buyers, driven in particular by demand for the new MiTo. Only Lada (+193.5 percent), Renault/Dacia (+96.9 percent) and SEAT (+95.9 percent) saw bigger sales gains than posted by Alfa Romeo. The Italian brand claimed a 0.3 percent share of the German market last month. After the first half of the year Alfa Romeo has notched up 6,639 registrations in Germany, which is a 111.5 percent increase in sales on the same period last year, with only Lada (+138.2 percent) and Hyundai (+130.8 percent) posted bigger gains over the year’s opening six month period. It also gives the Italian brand a 0.3 percent share of all sales in Germany so far this year.

    In volume terms the Fiat brand had a very strong month with 17,323 sales in Germany during June which put it up 82.0 percent year-on-year and gave it a 4.1 stake in the market. After the first six months of the year the Fiat brand (which includes Abarth sales) has 102,487 registrations which equates to a 106.9 percent year-on-year rise in sales and gives it a 5.0 percent share of the total market. The third FGA brand, Lancia, also outperformed the total market last month as with 382 sales of its three model range – the Ypsilon, Delta and Musa – it was up a very strong 49.8 percent year-on-year. After the first six months of 2009 Lancia has sold 2,095 of its cars in Germany which puts it up 17.0 percent on the same period last year.

    Login om te reageren
  76. 6C Jordy zegt

    4 juli 2009 om 19:01

    @Bugger & Johny,

    Daarom vraag ik het hem ook.
    Ruitenwissers zitten immers ook niet in het midden…….

    Login om te reageren
  77. sebastianchubasco zegt

    4 juli 2009 om 19:05

    mag je eigenlijk niet het nummerbord in 2en hakken, stukje links, stukje rechts… :)

    Login om te reageren
  78. johnny t zegt

    4 juli 2009 om 19:06

    ach , roest doet geen opgeld meer , nu weer het kenteken , ook een zeker traditie van het merk !

    Login om te reageren
  79. F355GTB zegt

    4 juli 2009 om 21:25

    @Smokin :
    Dat van die stakingen, had ik ook vernomen ja.
    Maar we zijn het dus eens. Mensen die zeggen dat Alfa’s roesten, stammen nog uit de alfasud-tijd… of praten hun vader na…
    Die van mij roestte (als enige auto) dus ook niet. Andere alfa-bezitters die ik spreek, geven ook aan nooit last te hebben van roest.
    Alfa rules!

    Login om te reageren
  80. clubbtraxx zegt

    4 juli 2009 om 23:47

    En weeeeer die nummerplaat uit het midden :-(

    Welke idioot dat bedacht heeft en dan niet doorheeft dat er echt potentiele kopers door afhaken snap ik niks van.

    Login om te reageren
  81. johnny t zegt

    5 juli 2009 om 10:15

    potentiele kopers om een nummerplaat …..heb het lef alleen al eens ernaar te kijken , laat staan kopen.
    Als het voltallige volk Alfa gaat rijden stop ik ermee. Amen.

    Login om te reageren
  82. erce zegt

    5 juli 2009 om 13:44

    Solstice schrijft:
    3 July 2009 om 16:47

    Ongelooflijk hoe mensen zich druk kunnen maken om iets triviaals als de plek van de kentekenplaat. Aanpassingsmoeilijkheden? Blijf dan gewoon in die Golf (met kentekenplaat veilig in het midden) rijden! :x

    fijn onderbouwd solstice. Een kentekenplaat is een wezelijk onderdeel van het design van een auto, want valt altijd op. Het naar de zijkant plaatsen van de kentekenplaat is pure designarmoede. Er zijn tientallen mooiere auto’s te noemen die wel een passende oplossing hebben gevonden voor de kentekenplaats.

    Login om te reageren
  83. KoFFiE zegt

    5 juli 2009 om 16:59

    Best geslaagd die milano! Ziet er allesinds minder hoog uit dan de MiTo, iets wat daarbij toch effe wennen was…

    En wat een gezeik over dat kenteken… Ik vind dat net mooi staan dat dat niet centraal in het midden zit, alsof dat zoiets superbelangrijk zou zijn ofzo… Het driehoekige schildje heeft voorrang wat mij betreft :D
    

    Login om te reageren
  84. 6C Jordy zegt

    6 juli 2009 om 11:20

    @erce,

    Zolang kentekenplaten geen standaard afmetingen en/of kleuren hebben moet je de kentekenplaat simpelweg wegdenken.
    Op geen enkele auto staat een kentekenplaat mooi.

    Koop jij toevallig alleen een gele auto omdat onze plaat toevallig geel is?
    Of een witte als je belg og duitser bent?

    Login om te reageren
  85. erce zegt

    6 juli 2009 om 19:20

    @ c6 jordy: kentekenplaten hebben in europa al jaren een standaard afmeting. behalve bij onze zuiderburen, maar daar is wel meer niet standaard. Maar de reden dat jouw kentekenplaat netjes past in de door de fabrikant gereserveerde ruimte komt omdat die plaat dus een standaard afmeting heeft (in belgie lossen ze dat op door er een b-tje naast te plakken en een soort wapentje van de dealer). ik zou in ieder geval niet gezien willen worden in een auto waarvan de ontwerper van ellende niet wist wat ie met de kentekenplaat moest, dus hem dan maar ergens aan de zijkant van de bumper heeft geplakt. Maar ja, ik rijd dan ook maar in een saaie bmw e92 3 serie coupe (toch, solstice?)

    Login om te reageren
  86. 6C Jordy zegt

    7 juli 2009 om 23:29

    @ erce,

    Dus het is nog steeds geen standaard. De wereld reikt verder dan de E.U.
    Is die saaie coupe van je toevallig geel?

    Ik zou niet gezien willen worden in een auto waarvan de ontwerper van ellende alleen wist waar de kentekenplaat moest. Waardoor die vergat de rest van de wagen redelijk te vormen.

    Echte ontwerpers laten zich niet bedreigen door een “standaard geaccepteerde plaats voor de gele plaat”. Al zit die plaat op de motorkap, als het ontwerp maar mooi is.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North