• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Kies maar: baby blauwe Aventador of rode 288 GTO

Auteur: Alwood, gepost 4 maart 2012 om 13:00 – 114 Reacties

Baby blue Aventador vs 288 GTO


Zomaar een parkeergarage midden in Londen en dan kom je dit tegen. Klikken jullie door, zonder ik mij even af.

Dit is natuurlijk geen keus, dit heb je allemaal of helemaal niet. Een “VIP” parkeergarage, het lekkerste van ‘vroeger’ en de extreemste theatrale vierwieler die er anno 2012 van de band komt rollen. Twee compleet verschillende auto’s maar beiden goed voor ultiem automotive vermaak. Beiden ook heel erg duur, de 25+ Ferrari tegenwoordig zelfs iets duurder dan de piepjonge Lambo.

Met de 400pk 2,9 liter achtcilinder turbo wilde Ferrari ooit heel graag rally’s rijden. Helaas werd “Group B” afgeschaft voor ze de krans kregen. De techniek konden de Italianen hergebruiken in de F40.

Zoals het een GTO betaamt is de Ferrari een echte topsporter. Lamborghini’s Aventador is meer een aandachtsgeil showmodel. Dat heeft absoluut goede kanten. De Aventador ligt lekker makkelijk op het oog en na een kort aandringen krijg je de show van je leven. Wilde sprongen, adembenemend geluid en vuur!

Moest je, met het mes op de keel, toch voor een van de twee kiezen. Liever analoog of digitaal? Een theatrale hardbody of hopeloos hopeloos eigenwijze topatlete? (bron: crankandpiston.com)

Bonus video Cadogan Car Park:

Ook interessant!

  • Lamborghini is nog niet klaar met uitmelken Aventador
    Lamborghini is nog niet klaar met uitmelken Aventador
  • Maak je Donkervoort D8 GTO nu nóg duurder
  • Gespot - Heerlijke plaatjes van een Aventador SVJ
  • Dit kun je verwachten van de allerlaatste Aventador

Nieuwste artikelen

  • Goed nieuws: EV’s zijn net zo dodelijk als benzineauto’s – hybrides zijn veel gevaarlijker
  • Lolbroek rijdt expres te hard langs politie en vraagt agenten om geinige flitsfoto
  • Volkswagen heeft goed nieuws voor de Polo met verbrandingsmotor!
  • Premium sedans verkopen voor geen meter in Europa, op deze EV na
FacebookTweetPinLinkedIn

288, aventador, blauw, Ferrari, garage, gto, Lamborghini, londen, parkeergarage, rood

Vorig bericht: « Sexy nieuwe velgen op de Fisker Karma, mag dat?
Volgend bericht: Reminder: Top Gear S18E06, 21:00, BBC2 »

Lees Interacties

Reacties

  1. jgdadam zegt

    4 maart 2012 om 13:04

    Zonder enige twijfel kies ik voor de Ferrari!

    Login om te reageren
    • mclarenmercedes zegt

      4 maart 2012 om 13:08

      @jgdadam: You have the right to remain silent, everything you say can and will be used against you. Waarom de Ferrari??

      Login om te reageren
      • Bartol zegt

        4 maart 2012 om 14:02

        @mclarenmercedes: waarom? Wel, omdat na 28 jaar deze wagen nog steeds tot de verbeelding spreekt. ’t Is een echt icoon! Begrijp me niet verkeerd: hoewel de lambo veel efficiënter is en rijdt, zal hij die status toch nog moeten bewijzen!

        Login om te reageren
      • jzaero zegt

        4 maart 2012 om 14:47

        @mclarenmercedes: @jgdadam: De Ferrari is een icoon, de Lamborghini gaat dat wellicht ook worden, maar de 288GTO heeft een charme die huidige supercars gewoon niet meer hebben.. Toen waren Ferrari’s nog echt mooi, samen met de F40 een prachtige auto. Een handbak met een prima aandrijflijn. Sneller en nieuwer is niet altijd beter in mijn ogen. De Lamborghini rijdt werkelijk alles aan flarden, maar de 288GTO doet dat in stijl..

        Login om te reageren
        • mclarenmercedes zegt

          4 maart 2012 om 16:31

          @jzaero: Nou duidelijk :P

          Login om te reageren
      • loloo zegt

        4 maart 2012 om 18:12

        @mclarenmercedes: kwist niet dat mensen ZO dom konden zijn

        Login om te reageren
        • toon zegt

          4 maart 2012 om 20:35

          -edit: nutteloze bijdrage-

          Login om te reageren
        • amgpowerrr zegt

          5 maart 2012 om 07:29

          @loloo: dat ze een 2012 model boven een oude ferrari verkiezen die ik zelf ook niet mooi vind uh juist.

          Login om te reageren
    • btracing zegt

      4 maart 2012 om 13:15

      @jgdadam: eensch!

      Login om te reageren
    • midasracer zegt

      4 maart 2012 om 15:07

      @jgdadam: yep, niets aan toe te voegen. De mooiste klassieke Ferrari. De Lambo is me veel te klinisch.

      Login om te reageren
  2. agera zegt

    4 maart 2012 om 13:04

    Easy de blauwe Aventador

    Login om te reageren
  3. Revvji zegt

    4 maart 2012 om 13:04

    Te makkelijk, de 288 GTO, sowieso! Zelfs al was de Aventador m’n ding geweest, dan nog genoot de 288 GTO bij mij de voorkeur, het is gewoon m’n favoriete Ferrari.

    Login om te reageren
  4. eevee zegt

    4 maart 2012 om 13:07

    Zeker de 288 GTO!

    Login om te reageren
  5. FlowMotion zegt

    4 maart 2012 om 13:08

    GTO, verkopen en alle mogelijke Lamborghinis voor terugkopen.

    Login om te reageren
    • a3aan zegt

      4 maart 2012 om 13:31

      @FlowMotion: mee eens!

      Gto kopen en verkopen voor de Aventador (niet blauw) + murchialago lp640

      Login om te reageren
  6. HDM zegt

    4 maart 2012 om 13:11

    Aventador, en onmiddelijk de klauwen en buitenkant van nieuwe kleur voorzien.

    Login om te reageren
  7. alcantara zegt

    4 maart 2012 om 13:13

    Wat is er zo bijzonder aan zo’n GTO, behalve de veel te hoge prijs voor een 25 jaar oude bak die niet al te hoog scoort op gebied van betrouwbaarheid?

    Login om te reageren
  8. alcantara zegt

    4 maart 2012 om 13:13

    beiden

    Login om te reageren
    • loloo zegt

      4 maart 2012 om 18:58

      @alcantara: beide, zonder “n”, het zijn objecten geen personen

      Login om te reageren
      • toon zegt

        4 maart 2012 om 20:38

        -edit: nutteloze bijdrage-

        Login om te reageren
  9. norge zegt

    4 maart 2012 om 13:14

    De 288 GTO natuurlijk ! Reden ? Nja ik hou van Italiaanse sportwagens .

    Login om te reageren
    • gekkenhuis zegt

      4 maart 2012 om 13:17

      @norge: De aventador is een buitenlander zeker?

      Login om te reageren
      • agera zegt

        4 maart 2012 om 13:18

        @gekkenhuis: Ik begrijp zijn punt wel :P

        Login om te reageren
      • agera zegt

        4 maart 2012 om 13:19

        @gekkenhuis: Lamborghini maakt deel uit van VAG daarom.

        Login om te reageren
      • MAB zegt

        4 maart 2012 om 14:40

        @gekkenhuis: echt he.. ze overdrijven echt met oh lamborghini is van audi, toen ze deel uitmaakte van audi was wel de mooiste murcielago uitgekomen!

        Login om te reageren
    • agera zegt

      4 maart 2012 om 13:17

      @norge: Aventador is een halfbloedje geen volbloed Italiaan :P. Duitse vader en Italiaanse moeder

      Login om te reageren
      • bigcar zegt

        4 maart 2012 om 17:46

        @agera: hmm.. italiaanse moeder :mrgreen: lol :D

        Login om te reageren
    • wouteraerox zegt

      4 maart 2012 om 13:18

      @norge:
      Both italian sportscars..

      Login om te reageren
      • norge zegt

        4 maart 2012 om 13:27

        @wouteraerox: nope maar 1.

        Login om te reageren
      • akrapovic zegt

        4 maart 2012 om 14:05

        @wouteraerox: dat ben ik ook niet met je eens. Sinds lambo van Audi is, zijn er toch veel dingen veranderd. Ik zeg neit dat het negatief is, maar een rasecht italiaanse sportwagen vind ik het niet meer

        Login om te reageren
        • jzaero zegt

          4 maart 2012 om 14:48

          @akrapovic: Het is veel te veilig geworden.. ;)

          Login om te reageren
    • Megakix zegt

      4 maart 2012 om 13:47

      @norge: hmmm…geen smaakkeuze, maar een politieke keuze voor jou.. ? ;-)

      Login om te reageren
      • norge zegt

        4 maart 2012 om 14:05

        @Megakix: Eh ja ,maar de GTO is ook een zeldzame klassieker ;)

        Login om te reageren
        • norge zegt

          4 maart 2012 om 14:16

          Login om te reageren
          • lincoln zegt

            4 maart 2012 om 14:22

            @norge:

            ideaal voor de snorremans met Hawaii hempie ..

            of hadden ze daar ook stiekum een Corvette drive-line in hangen ??

            Login om te reageren
            • norge zegt

              4 maart 2012 om 14:26

              @lincoln: Neuh ,maar dat was een eenvoudige 308.

              Login om te reageren
              • Megakix zegt

                4 maart 2012 om 15:18

                @norge: oke..doe mij de verschillen tussen die 2 ? ;-)

              • norge zegt

                4 maart 2012 om 15:48

                @Megakix: Uiterlijk een paar lampjes en gleuven op het eerste gezicht ,maar de 388 is gewoon een racer en de 308 een “gewone” straatauto .

              • norge zegt

                4 maart 2012 om 15:51

                288 natuurlijk :oops: wat slaat op de motor wat een 2.8 met turo’s was

              • Megakix zegt

                4 maart 2012 om 18:31

                @norge: oh…las net een 2,9l motor… ?

              • norge zegt

                4 maart 2012 om 18:35

                @Megakix: Zou kunnen …..

              • Alwood zegt

                5 maart 2012 om 10:07

                @Megakix: beetje italiaans afgerond… 2855cc

              • Megakix zegt

                4 maart 2012 om 18:31

                @norge: toch was die dude best blij met z’n Ferrari :lol:

              • norge zegt

                4 maart 2012 om 18:41

                @Megakix: Misschien omdat de auto niet van hem was?

              • Megakix zegt

                4 maart 2012 om 21:58

                @norge: ..als je goed kijkt, zie je aan zijn blik dat hij denkt: “God, gelukkig géén 288 GTO”…beetje mensenkennis, komop zeg ;-)

  10. james125 zegt

    4 maart 2012 om 13:14

    Als die ferrari in een concoursstaat verkeert, kiesmik die, als het een afgeragd ding is zonder twijfel de nieuwe Aventador.

    Trouwens, is dit die van die familie die allemaal van die blauwe karren heeft?

    Login om te reageren
    • mclarenmercedes zegt

      4 maart 2012 om 13:17

      @james125: De Al thani’s :)?

      Login om te reageren
      • james125 zegt

        4 maart 2012 om 16:26

        @mclarenmercedes: ja, die!

        Login om te reageren
  11. bbroek zegt

    4 maart 2012 om 13:19

    mag ik ze ook allebij?

    Login om te reageren
  12. Thijs_B zegt

    4 maart 2012 om 13:20

    No doubt… GTO

    Login om te reageren
  13. ferrarithijs zegt

    4 maart 2012 om 13:23

    Je maakt het ons wel heel makkelijk Alwood, wat denk je zelf?
    NATUURLIJK DE GTO!!!!!!!

    Login om te reageren
  14. Jokkebrok zegt

    4 maart 2012 om 13:23

    Lol, doe de aventador maar!

    Login om te reageren
  15. Volvo_440_turbo zegt

    4 maart 2012 om 13:30

    Niks persoonlijk tegen degenen die de Aventador zouden verkiezen, ik zou ook wel blij zijn moest ik die auto hebben maar als je moet kiezen tussen deze twee, toch wel de GTO, je zou dan een cultuurbarbaar zijn om NIET voor de GTO te kiezen…

    Login om te reageren
  16. jaapiyo zegt

    4 maart 2012 om 13:31

    GTO in a heartbeat.

    Ik zat er zo’n 3 jaar geleden al naar te kijken op mobile.de. Gewoon voor de fun helaas. Toen waren ze zo’n 400K. Nu staan ze meestal te koop voor 600K+.

    Jammer dus, was een goede investering geweest.

    Login om te reageren
    • Megakix zegt

      4 maart 2012 om 13:46

      @jaapiyo: de rijken worden eenvoudig rijker…

      Login om te reageren
    • lincoln zegt

      4 maart 2012 om 14:14

      @jaapiyo:

      snel .. kopen dan .. over 3 jaar 9 ton die meuk ..

      Login om te reageren
  17. moondustfocus zegt

    4 maart 2012 om 13:35

    Doe mij die Ferrari maar, lekker oldschool

    Login om te reageren
  18. jerz93 zegt

    4 maart 2012 om 13:39

    De GTO natuurlijk, veel meer stijl dan die batmobile.

    Login om te reageren
  19. Megakix zegt

    4 maart 2012 om 13:45

    Aventador !!! (hekel aan ouwe roestige meuk uit grootvaders tijd..)

    Login om te reageren
    • norge zegt

      4 maart 2012 om 14:06

      @Megakix: It takes a troll to see a troll ;)

      Login om te reageren
      • Megakix zegt

        4 maart 2012 om 15:17

        @norge: grinnik…weetje, het was niet eens als trolololo geschreven; alles wat ouder is dan 5 jaar = oud.

        Login om te reageren
  20. mbevo zegt

    4 maart 2012 om 13:54

    De GTO,die Lambo kan me gestolen worden,en wat een k#t kleur trouwens

    Login om te reageren
  21. Nico94 zegt

    4 maart 2012 om 13:58

    Het liefst gewoon de Aventador en de 288 GTO! Kan niet kiezen tussen die twee.

    Login om te reageren
  22. SHFT zegt

    4 maart 2012 om 14:02

    Die GTO natuurlijk! Wat een klassieker is die bak

    Login om te reageren
  23. barbro zegt

    4 maart 2012 om 14:04

    Zonder idealistisch, nostalgisch en sentimenteel geleuter kies ik aber naturlich voor de Lambo en a-contrario redenerend voor de Ferrari 288 GTO.

    Login om te reageren
  24. stefandeman zegt

    4 maart 2012 om 14:04

    mag ik ook gewoon iets anders kiezen, een slr of een gellardo spyder ofzo ??

    Login om te reageren
  25. gizmothestig zegt

    4 maart 2012 om 14:05

    288 GTO, zonder twijfel.

    Login om te reageren
  26. JaxDryke zegt

    4 maart 2012 om 14:09

    Ik zou 100% voor de 288 GTO kiezen, maar pas er niet in.
    Ik had al moeite om überhaupt in de cockpit van een F40 te komen, in de cockpit geraken van een 288 GTO lukte al helemaal niet (ben veel te lang). De Aventador vind ik maar een lelijke bak, snap werkelijk waar niet waar ze mee bezig zijn.

    Login om te reageren
  27. raoulkroes zegt

    4 maart 2012 om 14:12

    De Aventador in de kleur van de 288 GTO!

    Login om te reageren
  28. lincoln zegt

    4 maart 2012 om 14:18

    je kan aan de comments duidelijk zien dat er een hoop luitjes nog nooit een Italiaanse oldtimer hebben gehad ..

    tis weer krokodillentranenzondag zeker ..

    Login om te reageren
    • norge zegt

      4 maart 2012 om 14:25

      @lincoln: tja roest en mechanische problemer zijn niet vreemd voor auto’s uit die tijd .Maar het wordt ze vergeven als alles werkt .

      Login om te reageren
      • lincoln zegt

        4 maart 2012 om 14:38

        @norge:

        als alles werkt ??

        shake it dude ..
        er is geen enkel specifiek moment dat werkelijk alles naar behoren werkt bij die dingen ..

        Login om te reageren
        • E34M5Touring zegt

          4 maart 2012 om 21:21

          @lincoln: Ach zolang de motor maar loopt. Kan je hem nog is starten en zitten luisteren in de garage. Zou voor mij genoeg zijn.

          Login om te reageren
          • lincoln zegt

            4 maart 2012 om 21:39

            @E34M5Touring:

            ben ooit eens bij de verkoop betrokken geweest op Zandvoort bij de Marlboro masters ofzo ..
            petjes posters speelgoed-autootjes Senna-troep en .. ceedees met F1 geluiden ..

            had niet echt een hoge pet op van de klanten ..
            en met de geluiden-aanschaffers had ik regelrecht medelijden ..

            Login om te reageren
            • E34M5Touring zegt

              4 maart 2012 om 22:00

              @lincoln: Ja een cdtje is niet echt wat ik bedoelde. De auto zit er dan wel omheen natuurlijk. Die hoeft verder niet te rijden, beetje naar kijken af en toe…

              Login om te reageren
  29. autoliefhebbert zegt

    4 maart 2012 om 14:29

    Generieke concurrentie. Dat is bijna het zelfde als je vraagt of je voor een kunstwerk van Leo da Vinci zou gaan of voor die skull van Damien Hirsch: een van de twee moet je meer aanspreken dan de ander, waarbij je van de da Vinci zeker weet dat je iets met historische waarde in huis hebt gehaald.

    Ik zou without a doubt voor de Ferrari gaan.

    Login om te reageren
  30. demis95 zegt

    4 maart 2012 om 14:45

    die baby blauwe aventador , zou die niet van de ”al thani’s” kunnen zijn ?

    Login om te reageren
  31. lowbird zegt

    4 maart 2012 om 14:55

    Ferrari 288 GTO altijd! Zelfs als er niets van werkte en ik er alleen naar kijken kon. Er gaat niets boven de beleving van die auto.

    Login om te reageren
  32. xilver zegt

    4 maart 2012 om 14:59

    Aventador plz…

    Login om te reageren
  33. xlnc zegt

    4 maart 2012 om 15:00

    288 GTO voor mij. Ik ben helemaal geobsedeerd van deze wagen. Prijs is in stijgende lijn. Is de eerste echte sportwagen. Een ware kunstwerk. De Aventador vind ik echt heel erg mooi maar de 288 GTO is klassiek en puur.

    Login om te reageren
  34. xlnc zegt

    4 maart 2012 om 15:01

    @ lowbird.
    En ook ik zou deze kiezen als er niets aan zou werken. Ik denk dat ik uren met een drankje naar de 288 GTO zou kunnen kijken.

    Login om te reageren
  35. Alex_79 zegt

    4 maart 2012 om 15:07

    De 288 GTO, voor de volle honderd procent. Ontworpen als Groep B rallymonster, maar niet verder gekomen dan de testfase. Gelukkig maakten ze van de brute groep B-auto een sportwagen met een van de mooiste carrosseriën die ik als leek op een ferrari heb kunnen vinden (de Dino (niet eens een officiële ferrari) is een goede tweede. De Aventador is snel en bruut, dat zeker, maar de GTO is bruut, snel en heel elegant.

    Login om te reageren
  36. dymf zegt

    4 maart 2012 om 15:22

    Dit is geen keuze: GTO.
    En dat er dan nog steeds mensen zijn die een lambo kiezen.. Hihi gekkies!!

    Maar er zijn mensen die zeggen: GTO daarna verkopen om lambo te kopen.
    Hoe durven ze..
    Voor de GTO zou ik nog de voorkant van me huis er uitzagen zodat ik hem in de woomkamer kan neerzetten om na mijn dagelijkse ritje samen bij te komen XD

    Login om te reageren
  37. meneersander zegt

    4 maart 2012 om 15:22

    Ferrari, mi gusta!

    Login om te reageren
  38. maferick74 zegt

    4 maart 2012 om 15:25

    De Lambo daalt in prijs en de Ferrari stijgt in prijs. Vraag en aanbod. Maarja appels met peren vergelijken….

    Login om te reageren
  39. 4991 zegt

    4 maart 2012 om 15:49

    288 GTO! Een van mijn favoriete Ferrari’s. En ook nog zeldzamer dan de LP-700

    Login om te reageren
  40. renesf zegt

    4 maart 2012 om 16:12

    100% GTO

    Login om te reageren
  41. jordy14 zegt

    4 maart 2012 om 16:57

    Zeker de GTO!

    Login om te reageren
  42. maxx1 zegt

    4 maart 2012 om 17:15

    WOW, die Lambo kleur is echt super :O Nu vind ik hem wel mooi. De Lambo graag.

    Login om te reageren
  43. thowmas97 zegt

    4 maart 2012 om 17:19

    Sowieso die 288 GTO

    Login om te reageren
  44. Dimglor zegt

    4 maart 2012 om 17:26

    Doe mij maar de GTO.. Simpelweg omdat die nu gewoon in waarde stijgt en omdat het een collector’s item zal worden…

    Login om te reageren
  45. Tonnie zegt

    4 maart 2012 om 17:46

    Ferrari tochwel, nu vind ik de lambo’s mooier, maar ik gok dat de rijervaring zonder al die hedendaagse technische snufjes heel wat mooier is :D

    Login om te reageren
  46. PeugeotGTI zegt

    4 maart 2012 om 18:13

    De 288 GTO is een van mijn favoriete sportwagens aller tijden.
    De Ferrari dus, zonder een spoortje twijfel.
    Senna > Schumacher
    Ajax > Feyenoord
    Ferrari > Lamborghini
    Dus

    Login om te reageren
  47. bartsmit zegt

    4 maart 2012 om 18:20

    Als ik een GTO wil zien ga ik wel naar het museum. Keuze is dus makkelijk.

    Login om te reageren
  48. bartsmit zegt

    4 maart 2012 om 18:23

    De GTO is valse romantiek. Het is een oud barrel geworden. Toen was het een leuke auto, nu niet meer.

    Login om te reageren
  49. BaRa zegt

    4 maart 2012 om 18:25

    Ga eens even uit dat de doel, Alwood, dan kan ik die bal binnen koppen. Eeeeeeen hop! De GTO heeft weer eens gewonnen. Niet echt een wedstrijd of een keuze, niet?

    Login om te reageren
  50. stefanbier zegt

    4 maart 2012 om 20:09

    eeeh lamborghini xk rs ? deze kleur past alleen op de jaguar

    Login om te reageren
  51. theblackdude zegt

    4 maart 2012 om 20:11

    aventador of course, niet eens over twijfelen.

    Login om te reageren
  52. Volvo_440_turbo zegt

    4 maart 2012 om 20:21

    @ Bartsmit, voor een GTO te kunnen rijden moet je een man zijn, voor een Aventador niet…

    In een oude auto rij je nog echt, in een nieuwe wordt je gereden… Nieuwe auto’s zijn geen auto’s meer voor mij.
    Sta je met een nieuwe auto in panne, moet je de wegenwacht bellen, een oude auto krijg je zelf nog aan de praat…

    In een oude auto heb je véél meer sensaties als in nieuwe auto’s. Gelukkig hebben sommige kleine constructeurs dat begrepen…

    Niet tegenstaande dat ik enigszins moet toegeven dat nieuwe auto’s uiteraard beter zijn…

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      4 maart 2012 om 20:45

      @Volvo_440_turbo:

      een jaren 80 Ferrari met turbo en primitieve computers gun je je grootste vijand nog niet ..

      en zelf aan de praat krijgen ??
      dan mag je wel heel handig zijn .. en een slangemens tegelijk ..

      Login om te reageren
      • norge zegt

        4 maart 2012 om 20:52

        @lincoln: Of veel geld hebben.

        Login om te reageren
        • dennisr zegt

          4 maart 2012 om 21:00

          @norge: kun je nog zoveel geld in je zak hebben, met pech langs de kant.. denk ut nie! :P

          Login om te reageren
        • lincoln zegt

          4 maart 2012 om 21:03

          @norge:

          dan heb je bij deze officieel voor de Lambo gekozen ..

          Login om te reageren
          • norge zegt

            4 maart 2012 om 21:19

            @lincoln: Rare conclusie trek je daar ,De Ferrari is mijn keuze ,maar de reden dat ik geen Ferrari heb is niet de aankoop prijs. Meer het geld en de tijd die het onderhoud kost van deze in mij ogen machtige machines.Een 308 GTS is niet zo duur maar het onderhoud wel .Maar als ik het geld zou hebben….

            Login om te reageren
            • rechercheur zegt

              4 maart 2012 om 22:16

              @norge:

              Mmmmmwwwhhhaahahaha, daarom rijd je een Hyundai i30 en een VW busje, die zijn lekker goedkoop in onderhoud. Anders had er een Ferrari 308 in je garage gestaan. Get a life, dude …

              Login om te reageren
              • lincoln zegt

                4 maart 2012 om 23:10

                @rechercheur:

                knap stukje denkwerk .. chapeau ..

  53. Jochempie zegt

    4 maart 2012 om 20:41

    De GTO!

    Login om te reageren
  54. dennisr zegt

    4 maart 2012 om 21:01

    uiteraard Ferrari om te verkopen en dan alles kopen wat ik wil hebben..

    MAAR, als ik moet kiezen.. welke auto ik nu wil hebben die ik niet mag verkopen.. tja dan de Lamborghini.. dan is zo’n Ferrari toch niet mijn ding.. rijcomfort is op langere termijn ook wel nice

    Login om te reageren
  55. rijbewijzer zegt

    4 maart 2012 om 21:39

    Doe mij die Aventador maar, ik vind het sowieso een mooiere auto (om nog maar niet te spreken over de prestaties) en daarnaast zou ik het zonde vinden om echt los te gaan in die Ferrari omdat er (blijkbaar) nog veel liefhebbers voor zijn

    Login om te reageren
  56. Volvo_440_turbo zegt

    4 maart 2012 om 23:03

    @ Lincoln, ik heb een tijdlang met oude krengen zoals volvo 480 turbo en volvo 440 turbo rondgereden, meestal, als ze in panne vielen kreeg ik ze zelf weer aan de praat, helaas was dat eenmaal niet het geval toen ik tegelijkertijd: de koppeling,de versnellingsbak én multiriem aan gort heb gekregen, vraag me niet hoe ik dat toen geflikt heb, want ik weet het niet… was wel een duur affaire, ook al heb ik toen een handje geholpen om het ding te repareren.

    Een auto met een gigantisch turbogat, een mx 5 turbo met een méééga grote turbo op, een selfmade projectje, heb ik ook al gereden, en believe me, eenmaal als de turbo er inkomt is dit kicken! Maar je moet wel het stuurtje héél goed vasthouden en zeker geen gas geven in bochten… Volgens mij kan je dat wel wat vergelijken met die auto’s van de jaren tachtig want heel erg geraffineerd reed dat mx 5 ding niet.

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      4 maart 2012 om 23:20

      @Volvo_440_turbo:

      ooit een 480 gehad ..
      met een Renault blokkie als ik het goed heb ..
      nooit geen problemen mee gehad ..

      ik ben uiteraard ook pro-ouwe meuk ben as we speak met een revisie bezig van een Lincoln startmotor en heb hier ook 2 Taunus remklauwen voor me neus liggen ..
      lekker Lego-achtige werkjes ..

      ook ooit een Maseratie Bi-Turbo gehad ..
      heb er nog steeds een trauma van .. da,s echt geen leuke meuk ..

      Login om te reageren
  57. Volvo_440_turbo zegt

    4 maart 2012 om 23:33

    Toch een leuke hobby niet? Mijn 480 turbo gaf zoveel foutcodes dat hij theoretisch gezien niet meer kon rijden… Maar dat ding bleef wel rijden,ondanks wat mankementen toch veel plezier mee gehad! Nu rij ik een nieuwe auto, maar een ziel heeft die niet… Ok,ik heb nog een oude saab,maar die gaat ook weg,heb helaas geen tijd meer om zelf te sleutelen…

    Login om te reageren
  58. lennertg zegt

    5 maart 2012 om 00:16

    die keuzeis gewoon te simpel, GTO. Rauwe italiaanse rasauto

    Login om te reageren
  59. michelyman zegt

    5 maart 2012 om 01:18

    GTO! Hard gaan zonder al te veel snufjes als ABS etc. en omdat het een Ferrari is :D (Ferrari fan in hart en nieren)

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North