
De marketingafdeling van Volkswagen heeft weer een leuke campagne bedacht. Ik hoop alleen wel dat het budget toereikend is voor alle claims die hier mogelijk uit voort kunnen komen, want wat is nu het verhaal: Volkswagen heeft foto’s van deuken en diepe krassen in verschillende kleuren op dunne magneetvellen laten drukken.
Deze kun je dan op een auto naar keuze plakken (natuurlijk wel even de goede kleur uitzoeken), waardoor het lijkt alsof de auto is aangereden. We kunnen alvast beginnen met turven van de verschillende hartverzakkingen. Op het moment dat de bestuurder de schade van dichtbij bekijkt wordt duidelijk dat het hier een grap betreft in het kader van de “Small but tough” campagne van de Volkswagen Polo. Kom jij net als ik ook niet meer bij van het lachen (ehum, kan iemand mij even kietelen). Nu maar hopen dat die magneetvellen geen krassen maken op je lak.
(via: germancarblog.com)






grapjassen die mannen van Volkswagen
nu maar hopen dat de eigenaar van de auto met VW sticker niet uit frustratie de auto naast hem beschadigd…..Beetje erg flauwe grap die stickers….
Ik vind het wel meesterlijk :p
Wat al niet te doen om in de media te komen
Ik kan dr ook wel om lachen. Iig origineel!
Whaha, leuke om mijn vader mee te pesten :P
hehe :) ! deze ga ik dus even regelen bij de Wahl Oosterhout ;)
Goed idee om de Polo weer onder de aandacht te brengen.
Sow…die op die x3 is extreem!:|
Haha echt erg
Deutsche humor ist fantastisch!
Weer een vooroordeel bevestigd!
volkswagen: die naam. het klinkt net als een cabaret groep!
HAHAHA die duitsers hebben echt humor!!! (niet)
Geen leuk geintje. Magneetvellen en zand gaan heel slecht samen….
zand?????? dat zou betekenen dat je dan toch al een smerige auto hebt…. en dat zou opvallen want die magneet vellen zijn wel schoon?????
maar er zijn wel al een hoop mensen die minder humor dan duiters hebben.
Toch een goeie actie weer van VW, geen verkeerde marketingafdeling daar.
haha, ik vind het toch wel een leuke grap. erg orgineel. en natuurlijk gaat het betrefende slachtoffer eerst goed naar de deuk kijken voordat hij uit frustratie de auto naast hem beschadigd. en wat hij dan ziet staan is “Polo tough” haha, en dat is natuurlijk weer een verwijzing naar de slogan van VW (polo) “ijzersterk” of “niet stuk te krijgen”. kort om, ik vind de VW humor ijzersterk!
Die krasje op de [Volkswagen] Murcièlago van Domme Tommie, zouden dat nu ook magneetstickers zijn?
haha dat vind ik wel een hele goede stunt echt heel mooi en het leuke is dat je het ook weer bij iemand anders mag doen natuurljik daarna dus in 99% van de gevallen wordt de plaat doorgegeven
leuk verzonnen
jammer dat 1 april net geweest is
Vind het eigenlijk wel een ludieke actie. Is weer eens wat anders dan een reclame waarin een auto de hemel in geprezen wordt.
En dan beweren sommigen dat Duitsers geen humor hebben????
Haha, ik had een paar maanden geleden al ’s zo’n sticker op m’n auto. Die was geloof ik van een autoschadeherstelbedrijf. Kon er wel om lachen :)
Leuk! Hoe kom je aan die stickers?
iig beter dan een megawuppie op je hoedenplank. Maar ik denk dat de lol er snel vanaf is. Pff waar mensen hun geld allemaal niet aan uitgeven.
Het dunste boekje uit de duitse literatuur?…. 100 jaar duitse humor. Dat boekje mag in herdruk. … Komt een halve pagina bij.
ggg je ziet toch wel meteen dat dat een sticker is, zo n vierkante rand valt echt wel op hoor. maar wel grappig alleen ik zou er nooit intrappen.
Ik vind het gewoon een meesterlijke grap.
Opplakken en vanaf een eindje met een cam de reacties opnemen. Leuk toch?!
Is goed tegen korte lontjes. Ja, goed tegen korte lontjes.
Je kunt niet anders dan grijnzen als je bij je auto komt, en merkt dat het niet waar is :)
lachuhhh!
Net zoals altijd weer een aparte campagne van Volkswagen. Volkswagen. Wie anders?
“Nu met gratis spotrepair”!. Dat lijkt me beter haha.
wat een leuke campagne van volkswagen