• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Lamborghini Huracan LP850-4 “Lucifero”: vlammen!

Auteur: sir_smokalot, gepost 31 mei 2014 om 10:13 – 13 Reacties

Afbeelding Lamborghini Huracan LP850-4 “Lucifero”: vlammen!Afbeelding Lamborghini Huracan LP850-4 “Lucifero”: vlammen!Afbeelding Lamborghini Huracan LP850-4 “Lucifero”: vlammen!Afbeelding Lamborghini Huracan LP850-4 “Lucifero”: vlammen!Afbeelding Lamborghini Huracan LP850-4 “Lucifero”: vlammen!

Lamborghini die naar de Tunerkan
Voorlopig bestaat deze opgefokte Huracan alleen in photoshopland, maar tuner Wheelsandmore zweert dat ze tot 850 paardjes in Lambo’s nieuwste gaan prakken. To the Aventador and beyond!

De eerste Huracans worden langzaamaan uitgeleverd, en dus komt ook de belangstelling voor tuning op gang: Wielenenmeer voorziet de Gallardo-opvolger van concave wielen met centrale slotbout, 20 en 21 inch groot, met hieromheen 245/30/20 en iets plattere veel bredere 305/25/21-banden. Uiteraard gaat de grootste maat op de achteras.

Wil je moar vermogen in je stier, dan biedt de tuner 3 tuningfases om de standaard 610 pk en 560 Nm op te krikken: stage 1 geeft je 640 pk / 600 Nm, daarna komt er drukvulling bij kijken in de vorm van een compressor. Stage 2 is goed voor 777 pk / 700 Nm, toevallig evenveel paarden als in hun (V12) Aventador.

Het maximaal haalbare is Stage 3 met 850 pk / 730 Nm. Bij deze bak vermogen krijg je tevens een versterkte koppeling en
een sperrend differentieel. Overigens heeft de Huracan standaard ook al een mechanisch sperdiff, dus we weten niet precies wat Wheelsandmoar hiermee bedoelt.

Voor later heeft WaM nog een setje hydraulisch verstelbare vering op de agenda staan. Benieuwd wanneer we het eerste exemplaar in levenden lijve mogen aanschouwen..

Ook interessant!

  • Lamborghini Huracán STO rijtest video
    Lamborghini Huracán STO rijtest video
  • Video: Lamborghini Huracan STO is bloedverziekend snel op Hockenheim
    Video: Lamborghini Huracan STO is bloedverziekend snel op Hockenheim
  • Video: deze Lamborghini Huracán crash zag iedereen aankomen
    Video: deze Lamborghini Huracán crash zag iedereen aankomen
  • Gespot: de duurste Lamborghini Huracán van Nederland

Nieuwste artikelen

  • Koop deze puike Aston Martin voordat het te laat is
  • Superschattig Kevertje heeft een geweldenaar onder de kap
  • Kijk, deze moderne auto heeft geen verblindende koplampen
  • Meest ongepaste auto voor vleugje F1 krijgt een vleugje F1
FacebookTweetPinLinkedIn

huracan, Lamborghini, lp610-4, tuning, wheelsandmore

Vorig bericht: « Benz of Ford? Pornoster wil burgemeester Toronto worden
Volgend bericht: Gespot: 75 jaar BMW-historie in één klassiekertoer »

Lees Interacties

Reacties

  1. supersim200 zegt

    31 mei 2014 om 10:15

    Lekker heuuurr

    Login om te reageren
  2. rotarypowah zegt

    31 mei 2014 om 10:22

    Maar het zijn geen echte centerlock wielen, het is gewoon een kapje. Net als op die P1 van wielenenmeer.

    Login om te reageren
  3. kyle zegt

    31 mei 2014 om 10:46

    Beetje eigenwijs, maar wel een foutje in de tekst.

    Jullie noemen de bandenmaten 245/30/20 en 305/25/21 waarbij jullie zeggen dat de achterbanden platter zijn dan de voorbanden.
    Dit is niet helemaal waar aangezien de hoogte (het tweede getal) een percentage is van de breedte van de band (het eerste getal). De voorbanden zijn dus: 30% * 245mm = 73.5mm hoog en de achterbanden 25% * 305mm = 76.25mm hoog.

    In feite zijn de achterbanden dus hoger (en niet platter) dan de voorbanden :)

    Login om te reageren
    • sir_smokalot zegt

      31 mei 2014 om 12:06

      Haha, pluim voor het rekenwerk, heb het aangepast.

      Login om te reageren
  4. Arno's zegt

    31 mei 2014 om 10:48

    Ik vraag me af of dit beter gaat rijden op de openbare weg met zulke platte banden

    Login om te reageren
    • tupperware zegt

      31 mei 2014 om 12:33

      @asmulders:
      Daar ga je al revvend met een gangetje van 30 in Londen weinig van merken..

      Login om te reageren
    • EJS zegt

      31 mei 2014 om 12:38

      @asmulders:

      Dit heeft niks met rijden te maken. Gaat er gewoon om wie de grootste heeft :-)

      Login om te reageren
  5. woot zegt

    31 mei 2014 om 12:59

    Wat kijkt ie toch heerlijk kwaad

    Login om te reageren
  6. rolov zegt

    31 mei 2014 om 13:34

    Knappe velgjes.

    Login om te reageren
  7. biohazardracer zegt

    31 mei 2014 om 13:38

    Ow wat een heerlijke lambo zeg!!….. geen vervelende poespas, gewoon strak en netjes.

    Login om te reageren
  8. HZW zegt

    31 mei 2014 om 16:14

    Stage 3 zal wel een Bi-Compressor zijn neem ik aan.

    Login om te reageren
  9. agera zegt

    31 mei 2014 om 22:16

    In deze uitvoering is het een snoepje eerlijk gezegd terwijl ik aan het wennen was aan de Huracan. Dit levert echter een positieve bijdrage daaraan.

    Login om te reageren
  10. badboys zegt

    31 januari 2015 om 14:37

    Heerlijke uitvoering van de Lambo Huracan staat hem super.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North