• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Lexus GS Hybride zwaar gepimpt door Job Design

Auteur: Dennis, gepost 26 oktober 2008 om 21:29 – 55 Reacties

Lexus GS Hybrid Job Design
Hier ga ik niets over zeggen, want dit is puur een kwestie van zwijgzaam toekijken en je verbazen terwijl je met je hoofd schudt en je achter je oor krabbelt.

Nou vooruit dan maar, een klein beetje info kan geen kwaad. Job Design is de Japanse tuner die deze Lexus GS Hybride cosmetisch om zeep heeft geholpen. Dat ze hier heer en meester in zijn, hebben zal al een keer aangetoond met de Lexus LS600h die een vergelijkbare behandeling kreeg en ook een Mercedes CLS werd eerder niet gespaard.

Het moge duidelijk zijn dat Job Design met deze ingreep weer zwaar over the top is gegaan. Maar wie weet, smaak is heel persoonlijk en de diversiteit van ons publiek kent geen grenzen, dus wellicht zijn er mensen te vinden die deze lading tupperware wel kunnen waarderen. Ik zou het zelf alleen niet hardop zeggen.

Lexus GS Hybrid Job Design

Ook interessant!

  • De prijs van de nieuwe Lexus NX is niet niks
    Lexus gaat Porsche na-apen
  • Rijtest: Lexus NX450h+ 306 pk plug-in hybride
  • Lexus GS opvolger
    Lexus GS opvolger komt uit verrassende hoek
  • De prijs van de nieuwe Lexus NX is niet niks
    Prijs van de nieuwe Lexus NX is niet heel verkeerd

Nieuwste artikelen

  • De stationwagon van Dacia komt eraan: dit weten we tot nu toe
  • Video: Achtervolging politie vs Porsche Macan
  • Laadprijzen in Nederland: dit zijn de duurste en goedkoopste tarieven in jouw gemeente
  • De Bentley van Ali B is verkocht: zoveel leverde hij op!
FacebookTweetPinLinkedIn

gs, Hybride, job-design, Lexus, tuning

Vorig bericht: « Ford Focus Zetec S voor de Britten
Volgend bericht: Na buienradar nu ook wegenradar »

Lees Interacties

Reacties

  1. rubenvdk zegt

    26 oktober 2008 om 21:31

    uhhhh….. speedbumb grinding!!!!!

    Login om te reageren
  2. floris zegt

    26 oktober 2008 om 21:33

    euh.. nee doe maar niet

    Login om te reageren
  3. Creative zegt

    26 oktober 2008 om 21:34

    pimps en rapperts gaan hybrid tegenwoordig????

    HA-HA-HA

    Login om te reageren
  4. Klassiekerrally zegt

    26 oktober 2008 om 21:36

    Ligt (…) goed op de weg denk ik…

    Login om te reageren
  5. LoRollerZ zegt

    26 oktober 2008 om 21:41

    jammer van die vieze vijfspaaks…

    Login om te reageren
  6. Edman zegt

    26 oktober 2008 om 21:41

    Dat die accu’s zwaar zijn, is te merken O.o

    Login om te reageren
  7. JANUS zegt

    26 oktober 2008 om 21:41

    Mooi !
    Doet me denken aan een oude 5 die ik op mijn vakantie tegen kwam.

    Net zo smaakvol als deze Lexus vind je niet !

    Login om te reageren
  8. kay wilmsen zegt

    26 oktober 2008 om 21:43

    Ik vind het wel dik, Japanse Tuning FTW !

    In ieder geval beter dan veel van die trieste mercedessen die er voorbij komen af en toe.

    Job design is cool ;)

    Login om te reageren
  9. Maarten zegt

    26 oktober 2008 om 21:43

    Hebben ze toch weer mooi een setje dempers en veren bespaard!!

    Login om te reageren
  10. X043 zegt

    26 oktober 2008 om 21:44

    kwam deze niet al eens voorbij?

    -edit: nee, hij lijkt erg op de LS600h die in het artikel genoemd wordt-

    Login om te reageren
  11. Lampuhkap zegt

    26 oktober 2008 om 21:44

    wel een leuk bakkie :P mag wel iets omhoog

    Login om te reageren
  12. Mats zegt

    26 oktober 2008 om 21:46

    dit gaat te ver man

    Login om te reageren
  13. realist zegt

    26 oktober 2008 om 21:46

    waar zit het nog-geen-18-jaar en petjespubliek hier ?

    Login om te reageren
  14. smeck zegt

    26 oktober 2008 om 21:48

    Vip style tuning kan ik wel waarderen…maar waarom die wielen een camber hebben waar een wiskundige hoofdpijn van zou krijgen is me een raadsel

    Login om te reageren
  15. 307hdi zegt

    26 oktober 2008 om 21:50

    Wat een belachelijk vaag camber op die velgen! de koets moet iets omhoog, de velgen moeten ff worden uitgelijnd en dan wil ik m wel hebben want opzich is deze bak big pimpin’

    Login om te reageren
  16. Hardleers zegt

    26 oktober 2008 om 21:53

    niet 18
    geen petje

    maar ik vind em wel enorm gaaf!

    Login om te reageren
  17. AMG Powerrr zegt

    26 oktober 2008 om 21:56

    Man, that thing is pimpin’. En een niet te vergeten “Aight” er achter aan!.

    Login om te reageren
  18. 0nb3kend zegt

    26 oktober 2008 om 21:56

    als je hem een centimeter of 5 verhoogt is het best netjes hoor ik vindt die achterkant in ieder geval zeker wel een vooruitgang

    Login om te reageren
  19. rogue zegt

    26 oktober 2008 om 22:00

    Wow, nekschot graag.

    Login om te reageren
  20. Civic_owner zegt

    26 oktober 2008 om 22:01

    die is uitgerust met ”air-ride”.
    wel toffe auto

    Login om te reageren
  21. bozewolf zegt

    26 oktober 2008 om 22:04

    Hij staat een beetje laag en die velgen zijn mwoah, maar voor de rest best oke.

    Login om te reageren
  22. Wizzy zegt

    26 oktober 2008 om 22:04

    Lekker!

    Login om te reageren
  23. ripjans zegt

    26 oktober 2008 om 22:10

    Die velgen passen niet meer om de auto heen! ;)

    Login om te reageren
  24. Tombnolz zegt

    26 oktober 2008 om 22:16

    Goh, het is toch nog doenbaar. Ik bedoel, veel aanvaardbaarder dan bvb. een Asma :)

    Login om te reageren
  25. Rick zegt

    26 oktober 2008 om 22:23

    @rubenvdk
    ooit gehoord van airride?

    Login om te reageren
  26. STJ zegt

    26 oktober 2008 om 22:40

    @AMG Powerrr

    Er is niks pimpin aan de GS, het is VIP style.

    Login om te reageren
  27. Roeland zegt

    26 oktober 2008 om 23:02

    draaicirkel? hahaha

    Login om te reageren
  28. Pixed zegt

    26 oktober 2008 om 23:06

    Inruilen die E-klassen en 5-reeksen. Iedereen aan de GS….

    Login om te reageren
  29. RenesisHP zegt

    26 oktober 2008 om 23:13

    Het leuke is dat je bij deze auto vooral de extreme verlaging weg moet denken. Andere velgen helpen ook wel, hoewel deze op zich niet lelijk zijn.
    Dan hou je spontaan een veel subtielere tuning over.
    Mooi is de auto niet, maar de basis is dan ook lelijk.

    Login om te reageren
  30. Hardleers zegt

    26 oktober 2008 om 23:31

    Extreme verlaging is juist gaaf.

    Login om te reageren
  31. phoenix zegt

    26 oktober 2008 om 23:42

    niet bij de heuvels in mijn straat
    doet zelfs pijn met een hummer h2 met 50 km/u

    Login om te reageren
  32. willie zegt

    26 oktober 2008 om 23:52

    job design had zich beter kunnen beperken tot het eten van sushi. als ik zo de foto’s zie van deze creatie, dan ben ik toch bang dat ze een overdosis bratwurst naar binnen hebben geslagen. oftewel, neem een willekeurige automobiel, zet er een setje vulgaire velgen onder, verlagen die hap, zorg er verder voor dat ie er lomp en ‘dik’ uitziet und fertig ist Klaus (klaar is kees). bah bah bah BAH!

    Login om te reageren
  33. jdm zegt

    27 oktober 2008 om 01:27

    Juist mooi dat de overgrote deel van Nederland hier niet van houd, VIP-style alltheway!

    De rest van de saaie nederlanders blijven maar in die saaie lease bakkies rijden of ze blijven maar dromen van die ‘oh-zo-snelle’ poorsche die gepwnd word door een GT-R

    Login om te reageren
  34. rene zegt

    27 oktober 2008 om 07:51

    dat is nou echt strak vind hem zeker stoer wou dat ik hem voor me duur had staan alleen het is een hybride:(

    Login om te reageren
  35. Lexus zegt

    27 oktober 2008 om 08:48

    @ MX-5 owner: Met je eerste punt ben ik het zeker eens! (de rest zeker niet!:P)

    LOL @ jdm

    Login om te reageren
  36. Yeelen zegt

    27 oktober 2008 om 09:14

    wat hoger zetten en dan zo’n 5-10cm van die bumpers wegdoen en dan is-ie wel oke … :)

    Login om te reageren
  37. Venom zegt

    27 oktober 2008 om 09:14

    wat jullie allemaal vergeten is dat het waarschijnlijk om airride gaat hea. verder opzich wel strak en een stuk beter dan die csl. andere velgjes helpen ook wel, is wat te sportief voor executive/ vip style.

    Login om te reageren
  38. GWBoes zegt

    27 oktober 2008 om 09:27

    Ik vind dit helemaal niet verkeerd eigenlijk.
    de tuning op zich is wel lekker subtiel en iedereen die een beetje geinteresseerd is in zoiets ziet gelijk dat dit een kwestie airride is en dat staat (meestal) gelijk aan een diepe lading respect op wat voor auto het ook gemonteerd is.
    En de velgen, die passen opzich wel mooi bij de chromen stukken in de voor en achterbumper en natuurlijk bij het zwart van de rest van de auto.

    Login om te reageren
  39. The_Don_Cartagena zegt

    27 oktober 2008 om 10:20

    menis vette bak , kzou em direct willen .

    als het geen hybride was

    Login om te reageren
  40. Svenska_Aeroplan_AB zegt

    27 oktober 2008 om 11:45

    Zo, da’s best laag…
    En lelijk

    Login om te reageren
  41. TomRS6 zegt

    27 oktober 2008 om 12:32

    Das toch mooi, hoe lager hoe beter.

    Mijn oude volvo zakt binnenkort ook een aantal cm. ;)

    Login om te reageren
  42. BOL zegt

    27 oktober 2008 om 12:33

    Air ride is master _O_

    Login om te reageren
  43. rotorhead zegt

    27 oktober 2008 om 13:04

    Wow, Tomrs6, nice ride!

    Login om te reageren
  44. corvettez06 zegt

    27 oktober 2008 om 13:17

    laat ik het dan maar zeggen ook hard op , helemaal top deze bak .

    Login om te reageren
  45. segura zegt

    27 oktober 2008 om 14:11

    cool mag zo voor men deur staan met veel plezier

    Login om te reageren
  46. DRU zegt

    27 oktober 2008 om 14:14

    Sorry, maar ik haat auto’s die niet normaal over een speedbump gaan. Dan ben je in het dagelijks leven langzamer dan andere auto’s en dat kan niet.

    Login om te reageren
  47. GWBoes zegt

    27 oktober 2008 om 14:40

    @ DRU:
    ooit gehoord van airride?
    zoals deze auto op de foto staat kan hij geeneens rijden, waarschijnlijk liggen de banden gewoon tegen de wielkasten aan en kan het stuur geen graden draaien. Daarom kan hij hem ook oppompen waardoor hij net zo hoog (en soms nog wel hoger) op zijn wielen komt te staan dan een normale auto. Dus hij kan net zo hard over de drempel als elke andere auto.

    Login om te reageren
  48. Nick` zegt

    27 oktober 2008 om 15:08

    Zwaar vette wagen, beetje jammer dat je er niet mee over een drempel kan..

    Login om te reageren
  49. Richard Brunsveld zegt

    27 oktober 2008 om 15:29

    /Fail :’)

    Login om te reageren
  50. SPK zegt

    27 oktober 2008 om 16:31

    En het was al niet zo best… welke idioot gaat dat ding nou tunen? Je moet minimaal 75 zijn om zo’n auto te mogen rijden, niet bepaald de doelgroep voor de gemiddelde tuner. Misschien zijn er nog milieubewuste, van elke vorm van smaak gespeende russische rijken van 75 en ouder…

    Login om te reageren
  51. ZwerverRoodbaard zegt

    27 oktober 2008 om 19:02

    Ja zo zwaar dat die door de vering is gezakt :(

    Login om te reageren
  52. Ivan zegt

    29 oktober 2008 om 22:56

    VIP of Bippu style=) zeker vet en een ding is de air ride dat er ook aanwezig is

    grootste pluspunten je rijd een dikke bak voor cheap money :D

    Login om te reageren
  53. Hardleers zegt

    31 oktober 2008 om 13:34

    @ TomRS6

    Ben wel benieuwd hoe jij die volvo gaat verlagen. Zijn er standaard setjes/schroefsets voor te koop of wordt het allemaal custom airride?

    Login om te reageren
  54. Lamborghini zegt

    6 november 2008 om 14:51

    echt zo’n need for speed-wagen, in het echt nee bedankt, op me ps 3 graag zelfs! xD

    Login om te reageren
  55. damian zegt

    16 november 2008 om 13:55

    hybrides zijn gay

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North