• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Linksgestuurde Nissan GT-R SpecV gespot

Auteur: Dennis, gepost 2 februari 2009 om 22:45 – 42 Reacties

Afbeelding Linksgestuurde Nissan GT-R SpecV gespotAfbeelding Linksgestuurde Nissan GT-R SpecV gespotAfbeelding Linksgestuurde Nissan GT-R SpecV gespotAfbeelding Linksgestuurde Nissan GT-R SpecV gespotAfbeelding Linksgestuurde Nissan GT-R SpecV gespotAfbeelding Linksgestuurde Nissan GT-R SpecV gespotAfbeelding Linksgestuurde Nissan GT-R SpecV gespotAfbeelding Linksgestuurde Nissan GT-R SpecV gespot

Nissan GT-R SpecV - linksgestuurd
Oei, zo ging er bijna alweer een dag voorbij zonder een dagelijkse portie Nissan GT-R nieuws. Maar haal rustig adem en maak je geen zorgen, want ik zei: “bijna”…

Zoals we weten is de brute Nissan GT-R SpecV vooralsnog uitsluitend bedoeld voor de Japanners. Die rijden links en dus zit het stuur rechts. Dan kun je wel via grijze kanalen een SpecV naar Europa halen, maar dan rij je dus in een auto met het stuur aan de verkeerde kant (behalve de Britten).

Maar ik zei: “vooralsnog uitsluitend bedoeld voor Japan”. De Japanners zijn heus niet zo egoïstisch en al helemaal niet zo dom om de SpecV helemaal voor zichzelf te houden. Op beelden van de “Best Motoring DVD” is de GT-R SpecV gespot met het stuur aan de linkerkant. Het is dus niet langer de retorische vraag “of” de SpecV naar het westen komt, maar “wanneer” de SpecV naar het westen komt. Ik heb wel weer zin in een relletje met Porsche.

Nissan GT-R SpecV - linksgestuurd

Nissan GT-R SpecV - linksgestuurd

Nissan GT-R SpecV - linksgestuurd

Nissan GT-R SpecV - linksgestuurd

Ook interessant!

  • Nissan GT-R T-Spec
    Nissan GT-R T-Spec is de laatste der mohikanen
  • Video: Nissan GT-R rijdt pionnen omver
  • Video: Nissan GT-R neemt drempel veel te hard
    Video: Nissan GT-R neemt drempel veel te hard
  • hightech Nissan GT-R
    Hightech Nissan GT-R wordt níet elektrisch

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Een lekker gekke TVR op Nederlands kenteken
  • Audi RS6 met 1.100 pk is hypercar voor het hele gezin
  • Video: je auto verliezen door een dom ongeluk
  • Nieuwe wankelmotor komt uit onverwachte hoek
FacebookTweetPinLinkedIn

gt-r, Nissan, v-spec

Vorig bericht: « Nissan werkt aan “wrong-way-warning” systeem
Volgend bericht: Automotive PRON: Ferrari V8 ontleed »

Lees Interacties

Reacties

  1. Robbert_W zegt

    2 februari 2009 om 22:46

    Jaa!! Eindelijk een links gestuurde.
    Nu nog even geld sparen…!!!
    Wat een wagen blijft het toch.

    Login om te reageren
  2. CRASH zegt

    2 februari 2009 om 22:49

    achtervleugel eraf!

    Login om te reageren
  3. De Nou zegt

    2 februari 2009 om 22:53

    Heeft die normaal geen andere uitlaten ? :s

    Login om te reageren
  4. ///M zegt

    2 februari 2009 om 22:54

    die velgen zijn fout

    Login om te reageren
  5. thom zegt

    2 februari 2009 om 22:55

    Ziet er erg goed uit in et zwart, past beter bij de zwarte delen in de voorkant en aan de onderkant. De velgen maken et wel af qua kleur, miss een beetje saai maar et design van de GTR vind ik al spannend genoeg en et hoeft van mij niet zo wild. En ook nog links gestuurd. Nu nog et geld :(

    Login om te reageren
  6. thom zegt

    2 februari 2009 om 23:01

    En idd andere uitlaten als die van de gallary, een verbetering naar mij mening.

    Login om te reageren
  7. Larrs zegt

    2 februari 2009 om 23:09

    Aangezien de GTR steeds vaker in Nederland gespot wordt, moeten jullie ook eens gaan rijden met dit monster. ;)

    [on-topic]
    Maar ben benieuwd wie eerder is, Amerika of Europa. De bron van dit bericht geeft me direct het antwoord. Europa, gedeelte van Azie of het Midden Oosten.

    Login om te reageren
  8. Jan Rap zegt

    2 februari 2009 om 23:22

    Sweet!

    Login om te reageren
  9. Maximus GT-R zegt

    2 februari 2009 om 23:25

    Lukt me niet om de meerwaarde van de V-spec in te zien. Hij is gewoon teveel een consessie.
    Ik snap best dat de nieuwe onderdelen los een smak geld kosten, maar toch zou ik liever naar een goede tunert gaan.

    Login om te reageren
  10. JPM zegt

    2 februari 2009 om 23:46

    Fantastische auto maar door al die berichten ben ik GT-R moe geworden. Ik sla standaard GT-R berichten over.

    Login om te reageren
  11. bozewolf zegt

    3 februari 2009 om 00:01

    Ziet er wel verdomd goed uit in alles zwart.

    Login om te reageren
  12. Endlezz zegt

    3 februari 2009 om 00:01

    @JPM

    ik zie het… ;p

    Login om te reageren
  13. Iceman zegt

    3 februari 2009 om 00:33

    @JPM

    Grappig, is het je dubbelganger die deze post heeft gelezen en een reactie heeft geplaatst? :P

    Login om te reageren
  14. Kees zegt

    3 februari 2009 om 00:33

    @ JPM
    Secretaresse ingehuurd voor deze post?

    Login om te reageren
  15. Kees zegt

    3 februari 2009 om 00:34

    Sorry spui11 :D

    Login om te reageren
  16. JPM zegt

    3 februari 2009 om 01:31

    Jaja dat was de laatste keer :) tenzij er echt iets nieuws te melden valt.

    Login om te reageren
  17. spykerboy zegt

    3 februari 2009 om 04:22

    lelijke bak blijft het toch

    Login om te reageren
  18. Guido zegt

    3 februari 2009 om 06:48

    en de “achterbank” ziet er ook al cheap uit :P

    Login om te reageren
  19. Einser zegt

    3 februari 2009 om 06:56

    @///M
    Dat zijn RAYS; heel licht.
    Ik vind ze juist mooi!

    Login om te reageren
  20. onuris zegt

    3 februari 2009 om 08:00

    mensen hou toch eens op met die commentaar op die velgen. je kan er toch niks aan doen en ook niet betalen dus hou eens op!

    Login om te reageren
  21. Gerrit zegt

    3 februari 2009 om 08:00

    Peter van Merksteijn Jr. heeft zo’n ding besteld.

    Login om te reageren
  22. Apache zegt

    3 februari 2009 om 08:02

    @ Guido

    Ja, die matjes daar, is dàt een achterbank??? Als dat ding keihard aanzet, zoals wel eens kan voorvallen, vliegt je hoofd toch achterover met mogelijks een schedelbreuk, zware hersenschudding, whiplash, gebroken nek en ook nog eens een kramp tot gevolg?

    Login om te reageren
  23. niek zegt

    3 februari 2009 om 08:06

    De vraag die echter blijft staan is: komt hij nar Europa of is het US only?

    En als het US only is: hoeveel nuchtere hollanders zullen voor ongetwijfelt een flink bedrag (aanschaf, importkosten, bpm, snelheidsmeter om laten bouwen, keuring…) en een hoop moeite een Datsun importeren die ze niet eens bij de dealer kunnen brengen voor een beurt.

    Login om te reageren
  24. Rik3 zegt

    3 februari 2009 om 10:20

    Klik hier voor meer gratis...

    [url=http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1275885.html][img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/02/03/1233651985-140.jpg[/img][/url]

    Login om te reageren
  25. Rik3 zegt

    3 februari 2009 om 10:20

    Klik hier voor meer gratis...

    Login om te reageren
  26. Rik3 zegt

    3 februari 2009 om 10:21

    Die foto’s kunnen gewoon gespiegeld zijn, kijk maar hierboven

    Login om te reageren
  27. Jorden zegt

    3 februari 2009 om 10:23

    Na het zien (HOREN) van het filmpje van de 360 mondena… weet ik het al…
    het wordt een 2e hands 360!!! laat de GTR maar zitten!

    Login om te reageren
  28. ...................? zegt

    3 februari 2009 om 10:30

    al die foto’s zijn nep, neem het plaatje van het interieur, zoals rik3 al zei, draai ze met behulp van paint en je ebt de originele foto met het stuur aan de rechter kant.

    Login om te reageren
  29. RGGR zegt

    3 februari 2009 om 10:36

    Snap niet zo goed waarom die zwarte schoenendoos er nog zit tussen de “weggehaalde” achterbanken.

    In combinatie met die lapjes stof, vind ik het een beetje goedkoop ogen.

    Waarom niet een mooi doorlopende bekleding zoals in de GT3.

    Geef mij ook maar een gewone GTR. Haal ik zelf de achterbanken er wel uit.

    Dit vind ik echt niks.

    Login om te reageren
  30. ballenjongen zegt

    3 februari 2009 om 11:12

    Foto’s zijn niet nep. Kijk eens naar het gaspedaal.

    Login om te reageren
  31. Edje® zegt

    3 februari 2009 om 11:27

    @ jan rap:

    inderdaad zweet… krijg het er ook warm van… wat een bak…

    Login om te reageren
  32. Gnermo zegt

    3 februari 2009 om 11:28

    Rays Engineering TE37, toppie velgen.

    Zet maar op de oprit.

    Login om te reageren
  33. Rik3 zegt

    3 februari 2009 om 11:59

    Foto’s zijn inderdaad niet nep, want er staat een logo op het stuur en de wijzertjes gaan van links naar rechts.

    http://www.gtrblog.com/media/blogs/gtrblog/VSpec/lhd-specv-003.jpg

    Login om te reageren
  34. brennie zegt

    3 februari 2009 om 12:04

    hele mooie auto effe spare en je hebt er een
    achterbank is ook nie egt al te ruim maarjah dat hoeft ook nie bij zo’n supercar!! toch?

    Login om te reageren
  35. ZwerverRoodbaard zegt

    3 februari 2009 om 12:56

    @CRASH
    Ik denk dat die daar met een reden zit ;)

    Harstikke mooie auto en nu maar hopen dat de bankrekening ook gaat meezitten de komende jaartjes :P

    Login om te reageren
  36. Blitz zegt

    3 februari 2009 om 13:23

    Volgens mij kloppen die uitlaten niet….

    Login om te reageren
  37. Oscaa zegt

    3 februari 2009 om 13:41

    zoooooooo kan niet wachten tot ik hem heb ;)

    Login om te reageren
  38. Wouter zegt

    3 februari 2009 om 16:48

    ‘k Vind de GT-R een prachtige wagen, maar volgens mij is hij zijn cult-status kwijt.
    Als je een R34, of R33 V-spec ziet rijden, dan dwingt die meer respecta af.
    De R35 is teveel een precisie ontwerp geworden…

    Login om te reageren
  39. AutoGeek zegt

    3 februari 2009 om 17:28

    Heerlijk, dit vind ik nou echt geweldig. Zo hoort een GT-R te zijn :D

    Login om te reageren
  40. AutoGeek zegt

    3 februari 2009 om 17:41

    Btw, de foto’s kloppen wel, kijk maar naar de eerste foto. Daar zit het stuur rechts, en de cijfers op het bord erachter kloppen gewoon. Ze staan niet achterstevoren. Mooie post! Respect (H)

    Login om te reageren
  41. phantom zegt

    3 februari 2009 om 21:13

    Ik zie hem liever in standaard gtr-trim

    Login om te reageren
  42. niek zegt

    4 februari 2009 om 03:13

    @ Rik3

    Jouw versie heeft het gaspedaal aan de verkeerde kant en normaal gesproken staan de wijzers op het dashbord naar links als er geen beweging is. Ja het zou een fotoshop KUNNEN zijn, maar dan is het een hele goede.

    Conclusie: echt

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North