• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Maak je EVO X nog lelijker met bumpers van Ings

Auteur: robbie, gepost 27 december 2008 om 18:02 – 56 Reacties

Mitsubishi Lancer EVO X Ings


Een Lancer is in mijn ogen al een verschikkelijk lelijke auto (alleen de hatchback gaat nog een beetje), maar het is de Japanse tunert Ings (nooit van gehoord) gelukt om de EVO X nog lelijk te maken. Hoe? Simpel monteer een asymmetrische voorbumper en een taartschep op de kofferklep.

Het resultaat is, naar mijn bescheiden mening, walgelijk te noemen. Maar er zijn ongetwijfeld mensen die dit geweldig vinden. Meer weten? Dan kan je eens een kijkje nemen op de website van Ings. Mijn maag draait er in elk geval van om. (via: autoblog.com)

Mitsubishi Lancer EVO X Ings

Mitsubishi Lancer EVO X Ings

Ook interessant!

  • Evo winnaar crasht Evo in recordtempo. Uiteraard.
  • Tiff Needell veilt unieke Mitsubishi Evo's en rallyauto's
  • Video: Mitsubishi overschat terreincapaciteiten
  • Nieuwe Mitsubishi Outlander
    Nieuwe Mitsubishi Outlander heeft beeldschoon interieur

Nieuwste artikelen

  • Grote verandering bij elektrisch opladen op komst
  • Gespot – Miami Vice in het kwadraat
  • Meer goed nieuws, merken denken weer aan de echte liefhebbers
  • De meest gewilde occasions worden goedkoper!
FacebookTweetPinLinkedIn

evo-X, lancer, Mitsubishi, tuning, wit

Vorig bericht: « Populairste leaseslet van het jaar: Peugeot 207
Volgend bericht: ZatAvondRepo: Hoe bouw je een Gallardo LP560-4 »

Lees Interacties

Reacties

  1. Omar Pasha zegt

    27 december 2008 om 18:03

    De voorkant maakte de auto juist mooi.. :(

    Login om te reageren
  2. AtakanGül zegt

    27 december 2008 om 18:05

    Ahh, F*ck. Me ogen doen pijn!! Ik vond de Standaard EVO al mooi genoeg. Dit doe je toch niet man? Als je hem wil tunen, kies dan de juiste bumpers! ;) :mrgreen:

    Login om te reageren
  3. PCCB zegt

    27 december 2008 om 18:06

    Het enige wat de wagen nog ontbeert is een zwartgespoten motorkap, zoals de echte Japanse straatscheurders. Ik hoef niet te vermelden dat ik dit ook ordinair vind… Maar ieder z’n ding.

    Login om te reageren
  4. Fred zegt

    27 december 2008 om 18:08

    De voorkant was het enige aan de evo dat wel mooi was :’)

    Login om te reageren
  5. corrado vr6 slc/BMWe30 zegt

    27 december 2008 om 18:09

    Ze moeten gewoon een EVO coupé maken, dan is ie niet zo oubollig.
    Vind deze ook niet zo geslaagd, de voorbumper vind ik niet eens zo lelijk maar het gehele plaatje vind ik een beetje.. mwa…

    Login om te reageren
  6. BmwMPower zegt

    27 december 2008 om 18:09

    Die bumper vind ik juist retegaaf!
    En ik ben ook wel benieuwd naar de volledige achterkant.

    Login om te reageren
  7. Almanzo zegt

    27 december 2008 om 18:10

    Prachtige auto!!! In het orgineel dan….. Met deze bumpers vind ik het maar 10x niks.

    Login om te reageren
  8. Brian zegt

    27 december 2008 om 18:16

    Ugly as hell, maarem, nog nooit gehoort van Ings :?

    Login om te reageren
  9. Nick` zegt

    27 december 2008 om 18:20

    Beetje overdreven, maar de standaard Evo is wel supergaaf!

    Login om te reageren
  10. Phoenix zegt

    27 december 2008 om 18:22

    Symmetrie maakt de auto mooi

    Login om te reageren
  11. Tenck zegt

    27 december 2008 om 18:26

    Als die bumpers voor meer downforce en dus een betere wegligging zorgen, zal het mij een zorg zijn hoe ze eruit zien.

    Login om te reageren
  12. jack zegt

    27 december 2008 om 18:26

    opzich niet mooi voor straatgebruik.

    Maar wanneer je ‘m super ver op z’n buik legt, slicks eronder, rete veel sponsorstickers erop en daarmee goed wat drifts weg kunt zetten, dan denk ik dat ik het toch nog wel eens een strak iets zou kunnen gaan vinden.

    Maar zo als ie nu is, is de bumper en spoiler te “hardcore” tuning en de rest te soft.

    Login om te reageren
  13. Citrofiel zegt

    27 december 2008 om 18:33

    -edit: dank u, is inmiddels gefixt-

    Dat asymmetrische inlaatje (waar is het goed voor?) doet me denken aan een wrat op een neus… Mijn mening laat zich raden.

    Login om te reageren
  14. BmwMPower zegt

    27 december 2008 om 18:45

    @ Citro

    Daar zit geloof ik ook een luchtinlaat.

    Login om te reageren
  15. AutoInformatief zegt

    27 december 2008 om 18:48

    Nou Robbie zoals je ziet zijn veel mensen het met jouw bescheiden mening eens, en terecht!

    Wat een lelijk hok zeg, de standaard EVO X vind ik van voor nog wel gaan, maar dit geval met die wrat op zijn neus is toch iets wat je gelijk chirurgisch wilt verwijderen! ;)

    Login om te reageren
  16. edgar zegt

    27 december 2008 om 18:50

    OK…vern**kt!! het is dus gelukt om hem lelijk te maken! ik vond hem normaal namelijk best lijjp(inderdaad met dubbel j)!

    Login om te reageren
  17. tommirritant zegt

    27 december 2008 om 18:56

    Ziet er goed uit, en tja dat mensen het lelijk vinden zegt eigenlijk niet zoveel, de een houd meer van extreme auto’s en anderen dromen nou eenmaal van een renault scenic.. en schijnbaar stikt het op de redactie van autoblog van mensen uit de laatste groep… jammer

    Login om te reageren
  18. Autofans.be zegt

    27 december 2008 om 18:59

    Ik vind het een typisch voorbeeld van tuning wagen… perfect model voor Too fast too Furious.

    Login om te reageren
  19. NLBUURMAN zegt

    27 december 2008 om 19:00

    ik vond de normale EVO er nog wel leuk uitzien, maar dit is echt prutswerk, als je de voorbumper echt tuned, doe dan de rest van de auto ook!
    dit lijkt echt zoiets als: Yay we hebben een voorbumper, maar voor de rest hadden we geen geld meer. op zich is de voorbumper wel mooi, maar alleen dat kleine (assymetrische) inlaatje verpest het. het luchtinlaatje op de motorkap is ook lullig, het is te groot om niets te noemen en te klein om iets te noemen.
    stel je voor, je bent trots op je EVO omdat je hem opgevoert hebt, komt er zo’n gast met een WRX (standaard) en zet je mooi even te kijk met zijn luchtinlaat op de motorkap.
    die bestickering is ook verschrikkelijk lelijk: had er dan met koeienletters in het zwart of knalgroen op gezet: INGS o.i.d. de velgen lijken zo van BBS weg te komen, alleen een beetje zwart gespoten. de skirts zijn te “standaard” vergeleken bij de voorbumper.
    en die taartschep is echt de druppel die de emmer over doet lopen, hij had: óf lager moeten zijn, óf gewoon iets minder zogenaamd “high-tec” met al die zogenaamd coole carbon fibre looks. normaal is dat wel mooi, maar dit niet.
    al met al zacht gezegt niet de mooiste wagen… (dat lijkt me duidelijk genoeg)

    Login om te reageren
  20. Jordey zegt

    27 december 2008 om 19:15

    INGS is trouwens best wel bekend bij fast and the furious fans. In spellen als Forza 2 enzo worden er gigantisch veel tuners ingegooid. INGS, Wings West, Rays

    Login om te reageren
  21. Neal zegt

    27 december 2008 om 19:22

    ter info….

    Login om te reageren
  22. Neal zegt

    27 december 2008 om 19:22

    ter info….

    Login om te reageren
  23. Neal zegt

    27 december 2008 om 19:24

    INGS is één van de bekenste Japanse ’tuners’ en zij maken onderdelen die PUUR functioneel zijn (bijna elk onderdeel wordt in de indtunnel getest)

    Gezien de Japanse tuning cultuur past die helemaal in hun plaatje.

    Dus eerst maar eens het ‘ereldje’ leren kennen zou k zo zeggen

    Login om te reageren
  24. WieAndersDasAuto zegt

    27 december 2008 om 19:26

    Leuk zo’n spoilertje, kan je ten minste je jas op ophangen.
    Zo mooie spiegels zeg, kun je de vrachtauto’s ten minste zien aankomen.
    Leuke stickers zeg… Zou m’n zusje ook wel leuk vinden ;)

    Wat een afschuwelijke auto zeg. Standart vind ik hem mooier…

    Login om te reageren
  25. dekster zegt

    27 december 2008 om 19:39

    Net een volvo

    Login om te reageren
  26. Erwin zegt

    27 december 2008 om 19:42

    Gelukkig veschillen smaken. Ik vind em mooi.

    Login om te reageren
  27. Vinny_93 zegt

    27 december 2008 om 19:49

    Ik sluit me aan bij robbie

    Valt mij trouwens wel heel erg op dat vooral Oosterse auto’s slachtoffer zijn van dit soort verminking. Ik vind dat als je denkt dat dat de bedoeling ervan is, dan had Mitsubishi het zelf wel zo gedaan.

    Login om te reageren
  28. Guido zegt

    27 december 2008 om 19:53

    Gewoon een Subaru kopen:D

    Login om te reageren
  29. MurcieBoy zegt

    27 december 2008 om 19:56

    wel een erg hoog need for speed gehalte :P

    Login om te reageren
  30. lincoln zegt

    27 december 2008 om 20:00

    dat een stukje plastic op andermans auto zoveel emoties kan losmaken !!
    en dan nog dat stukje plastic de schuld geven ook ..

    regelrecht psychologen voer ..

    Login om te reageren
  31. Cedric zegt

    27 december 2008 om 20:00

    regel 3: lelijk=lelijker

    Login om te reageren
  32. STJ zegt

    27 december 2008 om 20:05

    ”Een Lancer is in mijn ogen al een verschikkelijk lelijke auto (alleen de hatchback gaat nog een beetje), maar het is de Japanse tunert Ings (nooit van gehoord) gelukt om de EVO X nog lelijk te maken. Hoe? Simpel monteer een asymmetrische voorbumper en een taartschep op de kofferklep.”

    Ik wordt er echt ziek van, mensen kunnen ook nooit een normale post over Japanse auto’s of tuning posten op autoblog. Dat hij lelijker is, is jouw mening en dat je nooit van INGS+ hebt gehoord zegt al veel over je kennis.

    Je kan maar beter niet zulke blogs posten over Japanse auto’s als je al zo veel last hebt van vooroordelen.

    Login om te reageren
  33. Gert zegt

    27 december 2008 om 20:07

    Verschikkelijk??

    Login om te reageren
  34. Almanzo zegt

    27 december 2008 om 20:11

    @ Neal

    Ik zou nooit iets kopen dat werkt en lelijk is…. Als het werkt en ook nog is mooi is… Das wat anders ;)

    Login om te reageren
  35. J. zegt

    27 december 2008 om 20:41

    Zijn er echt zoveel mensen die de Evo X (in standaard uitvoering) lelijk vinden? Ik vind het de eerste Evo die mooi is :s.

    Niet dat dit gedrocht daar mooier op wordt maar toch…

    Login om te reageren
  36. tommirritant zegt

    27 december 2008 om 20:56

    @ J.

    De mooiste Evo is toch echt wel de 8… maarja dat is op AB schijnbaar toch tegen een betonnen muur lullen, als mensen hier zo’n schurft hebben aan Aziaten moeten ze er maar gewoon geen aandacht aan besteden…

    Login om te reageren
  37. bozewolf zegt

    27 december 2008 om 21:00

    K vind hem wel tof. Lekker agre.

    Login om te reageren
  38. INF3RN040 zegt

    27 december 2008 om 21:45

    (Een Lancer is in mijn ogen al een verschikkelijk lelijke auto ) Jij hebt geen smaak !

    Login om te reageren
  39. jdm zegt

    27 december 2008 om 21:57

    lmao als Robbie iets post over een japanse auto, dan is het altijd met gehaat.. zeg dan gewoon dat je het niks vind!

    Deze kit voor een time attack monster zou perfect passen, fuck the show just go! betere aero etc, maar dit is wat te hardcore voor de saaie mensen, die wss alleen maar lease bakken rijden en van VAG merken houden.

    Login om te reageren
  40. Gio zegt

    27 december 2008 om 22:05

    Ik moet Neal in hierin gelijk geven. Het inderdaad niet de mooiste wagen, en zou mij dit nooit aanschaffen. Echter blijft dit inderdaad in de filosofie van de japanse cultuur en is het ook een gewaardeerd merk. Dit is ook altijd zo typisch… je krijgt 2 plaatjes te zien en dan is het verschrikkellijk. Maar als ze naar de cinema gaan, en ze zien juist dezelfde bak op het scherm zwaar optrekken en racen, dan is het plotseling een coole bak. Serieus, er bestaan nog veel lelijker tuningsets dan dit in de wereld. Een beetje “de kerk” in het midden houden a.u.b. Van deze keer kan ik deze post ook niet goed smaken… Volgende keer beter zou ik zeggen…

    Login om te reageren
  41. Rick dos zegt

    27 december 2008 om 22:27

    Hé robbie, doe dat eens even niet. Je mening geven en zo the fast and the furious tieners hier op de kast jagen….

    Login om te reageren
  42. robbie zegt

    27 december 2008 om 23:43

    @Rick dos, sorry! Zal het dit jaar niet meer doen ;)

    Login om te reageren
  43. Thibaut zegt

    28 december 2008 om 09:43

    vind ik wel redelijk mooi, voor in the fast and the furious ofzoo
    zelf zou ik er niet meer rijden, enkel op circuit(als die bumper en spoiler aerodynamsch zijn afsgesteld en niet gewoon gemonteerd)

    Login om te reageren
  44. Marco zegt

    28 december 2008 om 11:36

    Ik vind dit INGS+ hok eigenlijk ook niet echt te pruimen. Terwijl ik hun Legacy Wagon toch wel erg goed gelukt vind:

    Login om te reageren
  45. V-Spec zegt

    28 december 2008 om 11:54

    INGS is één van de grotere Japanse tuners en zeer gerespecteerd in eigen land..

    Heerlijk hoe ver de kennis van Autoblog weer reikt (niet verder dan Duitsland), het begint steeds meer op Autoweek te lijken hier! Erg jammer..

    Login om te reageren
  46. Cantago zegt

    28 december 2008 om 12:01

    Het is inderdaad walgelijk, vind er absoluut niks moois aan!

    Login om te reageren
  47. thomas zegt

    28 december 2008 om 14:27

    @V-Spec inderdaad ze hebben hier nog nooit van de INGS rx-7 gehoord, en ook niet van de bumpersets die ze echt voor bijna alle japanse auto’s maken, van mx-5’s tot skylines ze doen ze allemaal.

    Login om te reageren
  48. frissegast zegt

    28 december 2008 om 19:20

    Toevallig rijd ik nu voor een weekje met een zwarte, handgeschakelde Evolution 10… Het is een ongelooflijke bolide en ik kan je verzekeren dat je er heel wat bekijks in hebt. Sommigen vinden hem maar lelijk, anderen steken een bewonderende duim op. Maar wat ik vooral heerlijk vind is de klank van de motor als je hem (moeiteloos) tot tegen de rode zone jaagt. Heb er op kerstdag even 240 km/u mee gereden. Los van die top is vooral het gemak waarmee hij die bereikt onstellend. Het gemiddeld verbruik op dat moment : 22 l/100 km. Mijn gemiddelde over die paar dagen was toch een flinke 16.8 liter. Niet echt verantwoord vanuit ecologisch oogpunt maar ach, één keer kan geen kwaad. Trouwens ook schitterende Recaro’s en een supernauwkeurig stuurtje. Ik was aangenaam verrast.

    Login om te reageren
  49. jack zegt

    28 december 2008 om 19:52

    oh ff voor degene die seat, of volkswagen rijden en over asymetrie liggen te miepen.

    Bekijk ff je buitenspiegels;)

    Login om te reageren
  50. Citrofiel zegt

    29 december 2008 om 00:15

    @ BmwMPower; Maar waarom dan zo’n apart gaatje maken, waarom niet gewoon een groot gat waarin ergens die inlaat zit? Ze zouden toch moeten snappen dat veel mensen dit niet bevalt… :?

    Login om te reageren
  51. Ash zegt

    29 december 2008 om 08:53

    De originele voorbumper was mooier..
    Deze is LELUK..
    En door deze voorbumperstyle lijkt deze EVO een beetje op een Skyline R-34? Als je die puist op haar neus even wegdenkt ofzo..?
    Iemand met me eens of zie ik ze nou vliegen..?

    Login om te reageren
  52. towny zegt

    30 december 2008 om 13:07

    lol net veel mooier

    Login om te reageren
  53. Boemtjing zegt

    12 januari 2009 om 19:50

    Beter als het orgineel, deze ziet er tenminste niet uit als een standaard Lancer en hoe een échte EVO behoort te zijn! Mooiste EVO blijft toch de EVO 5 van alle omdat die tenminste een gewaagd en passend jasje heeft.

    Login om te reageren
  54. SR20DET zegt

    15 maart 2009 om 00:18

    ach, we zijn van jullie (autoblog) al gewend dat jullie japanse wagens zowiezo wel lelijk vinden :) of het nou om een daihatsu of nissan gt-r gaat :)

    Login om te reageren
  55. J Haters zegt

    27 mei 2009 om 21:36

    Fking niet normaal. Al die vooroordelen. Het enige wat jullie mooi vinden zijn dingen die je nooit kunt betalen. Ahh kijk een Ferrari!(L)(L) of bij een te hoge spoiler “Aan die spoiler kan ik mijn jas ophangen:D”

    rot een eind op asjeblieft.

    Deze Lancer Evo Ings+1 Bodykit maakt gemiddeld Porsche koud op het circuit. Zwaar respect voor INGS. Japanse body shop met 21 mensen in dienst en komen gewoon al in Nederland op autoblog. Tsja daar wordt je niet blij van met al deze haters hier, maar je staat er toch maar. Dus echt stoppen met te zeiken, de Japanse Tuning cultuur draait niet om glimmende autos, maar puur om de performance van de auto.

    Amen.

    Login om te reageren
  56. Stiffy Mcjuicyballs zegt

    20 juli 2009 om 16:18

    Ok.. aller eerst: over smaak valt niet te twisten. Daarbij zeg ik wel dat deze bodykit meer functioneel is dan esthetisch. Als je aan de onderkant van de voorbumper kijkt zie je dat hij side-canards heeft voor downforce en een airdam om de luchtdruk onder de auto te verlagen, ook voor meer downforce. “hij is lelijk omdat hij asymetrisch is”, wellicht maar de opening die je bovenaan de bumper ziet is een lucht inlaat, normaal is dit deel weggestopt onder de moterkap maar op deze manier krijgt de motor meer lucht. Wat de spoiler betreft… nja spreekt voor zich toch?

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North