• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Mansory G-Couture: voor de echte G met carbonfetish

Auteur: sir_smokalot, gepost 13 september 2013 om 09:44 – 10 Reacties

Mansory G-Couture


De carbon-fee is bij deze G-Klasse langs geweest, en ze was in een gulle bui.

G-Klasses en tuning, het is net zo’n vanzelfsprekende combinatie als Russische diplomaten en weggegooide boetes. Mansory doet ook mee, en hun tuningfilosofie draait om één principe: ‘hoe kunnen we zo veel mogelijk koolstofvezel per vierkante centimeter kwijt’. Deze G-Couture is een model dat de filosofie uitstekend uitdraagt.

Het interieur is behoorlijk druk, daar moet je van houden, maar als het je lukt om hele kleine steentjes te regelen, dan kan je wel mooi een potje dammen op het dashboard. Dat is nog eens klassiek vermaeck!


Ook interessant!

  • Autoblog @ IAA 2021 - Hypercut
    Autoblog @ IAA 2021 - Hypercut
  • Autoblog @ IAA Mobility 2021 - deel 1
    Autoblog @ IAA Mobility 2021 - Deel 1
  • Autoblog @ IAA Mobility 2021 - Deel 3
    Autoblog @ IAA Mobility 2021 - Deel 3
  • Autoblog @ IAA Mobility 2021 - Deel 4
    Autoblog @ IAA Mobility 2021 - Deel 4

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Steven Bergwijn in zijn Ferrari Purosangue
  • Video: Toch wel eng, zo’n auto op jouw weghelft
  • Stem op de Autoblog Auto van het Jaar 2025!
  • Goedkoopste 997 van Marktplaats is ook de opvallendste
FacebookTweetPinLinkedIn

amg, Autoshows, carbon, g-klasse, g55, iaa, iaa-2013, mansory, Mercedes, SUV, tuning

Vorig bericht: « Russische diplomaten grootste ‘wanbetalers’ verkeersboetes
Volgend bericht: Alpina XD3 Biturbo is ook van de partij »

Lees Interacties

Reacties

  1. ericc zegt

    13 september 2013 om 09:54

    Al die tuners van tegenwoordig en Mansor(r)y in het bijzonder kunnen enkel met Carbon overweg. De echte coachbuilders zouden wat meer op het voorplan moeten treden met echt vakwerk.
    Aan AB vraag ik dan ook om een blog te maken met een overzicht van de beste 10 coachbuilders.

    Login om te reageren
    • 6cylinder zegt

      13 september 2013 om 10:18

      @ericc: Ohja iedere Jan Met Pet En Geld wil carbon maar jij vind het een beter idee met aluminium aan te gaan klooien? Lekker duizenden uren stopppen in een body zwaarder dan carbon. Kom op man, wees reëel.

      Daarnaast moet je echt wel wat kennis in huis halen om mooi carbon te kunnen fabriceren.

      Login om te reageren
      • 4x4wheels zegt

        13 september 2013 om 12:07

        @6cylinder: “lichtgewicht” en “G-klasse” gaat überhaupt niet samen. Volgens mij heeft bovenstaande het over meer diversiteit, ik kijk zelf liever ook tegen mooi bewerkt hout en aluminium aan, zeker in people mover. Zichtbaar carbon is misschien nog oké in een sportwagen, persoonlijk vindt ik dat donkere beaufort hout/aluminium in de nieuwe Audi’s wel mooi gedaan.

        Login om te reageren
  2. rikus zegt

    13 september 2013 om 10:19

    Lelijke folie.

    Login om te reageren
    • dutchiehd zegt

      13 september 2013 om 10:40

      @rikus: mee eens.. Hoe kun je zoiets neps op de markt brengen?

      Login om te reageren
  3. dutchiehd zegt

    13 september 2013 om 10:39

    Lelijke folie idd..

    Login om te reageren
  4. mout zegt

    13 september 2013 om 11:17

    @rikus en @dutchiehd
    Hoewel het er niet mooier van wordt: Mansory is geen folieboer. Het is allemaal vervangend plaatwerk.
    Complete onzin, een zeecontainer zonder stalen huid – maar het is wel wat ze maken. Laten we zeggen dat het handig is, omdat je minder last van roest krijgt (in de Arabische woestijn…)

    Login om te reageren
    • sturmer zegt

      13 september 2013 om 16:53

      @mout: Een Mercedes roest al als hij uit de fabriek rolt.. Daar hoeft hij niet voor naar een exotisch gebied! ;)

      Login om te reageren
    • rikus zegt

      13 september 2013 om 17:01

      @mout: kan het moeilijk geloven.

      Login om te reageren
  5. mustang750supersnake zegt

    13 september 2013 om 17:50

    Gadverdamme…. Zoiezo zou het dashboard druit gooien en het oude dash van de vorige erin…. Veeel beter….. Dat schermpje ziet toch niet uit zo?????

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North