• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Mercedes C 63 AMG webspecial

Auteur: sir_smokalot, gepost 18 september 2007 om 13:26 – 28 Reacties

Mercedes C63 AMG


Collega en Autoblog-Benzo-huistester Sacha was zo vriendelijk me er op te wijzen dat er een special online staat van de meest krachtige AMG C-klasse van dit moment. Hierin biedt Mercedes-AMG je volop gelegenheid te geilen op technische details en specificaties van dit nieuwe boegbeeld. Daarnaast zijn er flink wat desktop-downloads en slicke illustraties voorhanden.

Oplettende lezers weten dat dit niet de meest krachtige C-klasse van het moment is, die eer komt aan Brabus toe, die 273 extra pk’s in de W204 weet te proppen.

Check de webspecial HIER.

Ook interessant!

  • Video: brute Mercedes-AMG GT73e komt in actie
    Video: brute Mercedes-AMG GT73e komt in actie
  • Video: Mercedes AMG One in het wild!
  • Video: Het F1-geluid van de Merces-AMG One!
    Video: Het F1-geluid van de Mercedes-AMG One!
  • Mercedes-AMG GT 73 voor het eerst officieel op beeld

Nieuwste artikelen

  • Deze iconische auto’s brachten dit weekend miljoenen op
  • Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Staat de toekomst van de eigen auto op het spel?
  • Max Verstappen staat er voortaan alleen voor
FacebookTweetPinLinkedIn

amg, c-klasse, c63, Mercedes, tuning

Vorig bericht: « Amerikanen te zwaar voor hun auto’s
Volgend bericht: ‘Asobak’ blijkt redding van Limburg »

Lees Interacties

Reacties

  1. Robin zegt

    18 september 2007 om 13:29

    Moet 730pk zijn! Niet 273!

    Login om te reageren
  2. Robin zegt

    18 september 2007 om 13:30

    Ehhh… EXTRA pk’s, zie het nu al/pas :P

    Login om te reageren
  3. OWD zegt

    18 september 2007 om 13:55

    Leuke taxi hoor, al hoef je niet meer naar Schiphol als je dit ding vleugels geeft.

    Login om te reageren
  4. M-bart zegt

    18 september 2007 om 13:59

    JIEPIE IK HEB MIJ VORIGE VRIJDAG 1TJE BESTELD !!!!!!

    C63AMG GAAT DECEMBER – JANUARI IN PRODUCTIE ….

    …GEZIEN IK 1 VAN DE EERSTE BEN DIE EEN BESTELBONNETJE GETEKEND

    HEEFT ZOU IK HEM EIND JANUARI – BEGIN FEBRUARI HEBBEN ….

    DIT ZULLEN NU EENS 5 LANGE MAANDEN WORDEN ….

    –edit: moeilijk he, die CAPS-LOCK–

    Login om te reageren
  5. M-bart zegt

    18 september 2007 om 14:28

    -Edit: zeker! Als je die laatste zin maar niet getypt had…..De groeten!-

    Login om te reageren
  6. Racer X zegt

    18 september 2007 om 14:37

    lol@ Autoblog :D

    Bedankt voor de tip.

    Login om te reageren
  7. Kenny zegt

    18 september 2007 om 16:46

    lol zijn die taxi opmerkingen nou nog niet de wereld uit :D? Iedereen weet toch dat alleen een persoon die ongelooflijk jaloers is zoiets zegt :D?

    Login om te reageren
  8. R-Alph zegt

    18 september 2007 om 17:14

    Vet geluid bij de intro :D

    Login om te reageren
  9. Brecht zegt

    18 september 2007 om 17:34

    Ben benieuwd of ze er ook een game van maken Mercedes C63 AMG challenge :D
    Al denk ik van niet…
    Verder is het geen speciale site, of wagen…

    Login om te reageren
  10. dekster zegt

    18 september 2007 om 17:46

    273 is wel erg weinig voor een brabus :-?

    Login om te reageren
  11. Windhoos zegt

    18 september 2007 om 17:56

    Stoere bak! :-D

    Login om te reageren
  12. slk zegt

    18 september 2007 om 18:04

    Hele mooie wagen met dito prestaties.Wordt nog lastig om te kiezen tussen de m3 en de c.Qua prestaties zijn de merken sterk naar elkaar toe gegroeid.

    Login om te reageren
  13. Suspic1ous zegt

    18 september 2007 om 18:11

    Het zelfstandigleesniveau ligt hier niet veel hoger dan Groep 3 niveau zie ik alweer.

    ff on-topic: Gewoon een briljante auto dit. Het enige probleem met auto’s als C-klasse, A4 en 3-serie vind is dat de achterpassasiers bijzonder weinig ruimte hebben. Zelf ben ik 1.93m en heb ik lange benen. De stoel staat dan ook meestal helemaal in de achterste stand en dan blijft er voor de mensen op de achterbank gewoon geen ruimte over. Deze auto’s worden nog steeds gemaakt op een gemiddelde lengte van 1.80 en dat is niet reeel. Vraag me af wat fabrikanten in de toekomst gaan doen. Eigenlijk vanaf het A6, 5-serie en E-klasse segment is er voldoende ruimte voor alle passagiers. Dus mijn mening is dat de kleine middenklasser achterhaalt is.

    Zelf heb ik laatst even in de nieuwe C220 CDI mogen sturen en ik moet zeggen dat het op de snelweg prima reed. Op de wat bochterige wegen vond ik het gehele onderstel en de reactie van het stuur gewoon een beetje sompig. Ik neem alleen aan dat de configuratie van een AMG-model niet in verhouding staat tot het dieseltje dat ik reed.

    Login om te reageren
  14. damster zegt

    18 september 2007 om 18:30

    Iemand eerst bekritiseren en vervolgens zelf de ene na de andere taalkundige misser maken. Zeg dan niets en blijf on-topic.

    Login om te reageren
  15. Suspic1ous zegt

    18 september 2007 om 20:22

    @ damster.

    Jij ook al moeite met lezen zie ik. Ik zeg niets over het schrijven. Ik zeg iets over de manier waarop sommigen hier artikelen lezen en dan nodeloze opmerkingen maken die al lang vermeld staan. Dat ik op het www niet netjes typ dat weet ik. Maar over mijn taalkunde hoef je je geen zorgen te maken. Ik heb 2 studies afgerond. Beiden hebben betrekking op de Nederlandse taal.

    Login om te reageren
  16. SLC zegt

    18 september 2007 om 20:22

    meestal wordt de e-klasse gebruikt als taxi en niet de C-klasse!

    Login om te reageren
  17. Windhoos zegt

    18 september 2007 om 20:42

    Tegenwoordig worden ook niet meer alleen Mercedessen gebruikt als Taxi……

    Login om te reageren
  18. McParts zegt

    18 september 2007 om 20:46

    sommige mensen begrijpen het echt niet.

    273 extra peekaa’s meer dan de amg bedoelen ze.

    Ik heb toch liever AMG van buiten.

    kwa motor lepel de brabus maar erin.

    Login om te reageren
  19. McParts zegt

    18 september 2007 om 20:48

    Ik rij ook in een E. geen taxi prive auto.

    Maar mercedes is en blijft C, en E klass in mijn ook taxi.

    maar een AMG taxi zal niet slecht zijn.

    Login om te reageren
  20. bert zegt

    18 september 2007 om 22:05

    Ik krijg er een warm gevoel van, maar ik denk dat het komt omdat ik koffie op mijn broek heb gemorst !

    Man wat een saaie design .

    Speciale actie bij MB : dit jaar nog een MB bestellen en je krijgt er een gratis looprekje bij incl de veel aangeprezen pet ! :)

    Login om te reageren
  21. Windhoos zegt

    18 september 2007 om 22:11

    Saai??? Ik ben van nature af Audi fan, maar toch kan ik dit alles behalve saai noemen…………………….

    Login om te reageren
  22. bert zegt

    18 september 2007 om 23:33

    Tja windhoos ,

    smaken verschillen hé !

    Ik ruil hem toch niet voor mijn E-90.

    Nog niet tegen een AMG.

    Login om te reageren
  23. Rick dos zegt

    18 september 2007 om 23:57

    Mooie auto op de spiegels na. En toch hè, zet ik AMG niet in het rijtje van de M modellen. Ik zet het eerder in het rijtje van Brabus en Lorinser etc. tjoeningbedrijven dus….

    Login om te reageren
  24. SimonMc zegt

    19 september 2007 om 01:35

    Brabus is géén tuningbedrijf.Dan kan je alpina ook een tuningbedrijf noemen.

    Maar misschien heb je wel gelijk dat AMG niet in dezelfde klasse als M thuishoort.Mercedes is simpelweg meer op comfort gericht, maw, mensen die na een 100 km rit niet met een gebroken rug willen uitstappen, en wat is daar mis mee?

    Maar dat is toch goed niet?Als jij als consument een c-amg, of een M3 of een M5 koopt, is dat waarschijnlijk grotendeels om alledaagse dingen mee te doen, zoals winkelen, naar werk rijden etc…

    Misschien 20% van deze mensen gaan deze wagens intensief op het circuit gebruiken.Dus waarom moet het dan 100% gericht zijn op sportiviteit?

    Als je als consument een sportwagen wilt, koop dan een M3 CSL, of een CLK amg black series.

    Mercedes AMG heeft in mijn ogen dé perfecte all-rounder…En ja, daarvoor moet je op sommige vlakken compromissen maken.

    Login om te reageren
  25. sacha zegt

    19 september 2007 om 02:17

    Goed nieuws over de spiegels. EU richtlijn die tot zo’n vrachtwagen spiegel noopte is er niet doorgekomen. Dus binnenkort weer kleine spiegeltjes op de C-Klasse:


    Login om te reageren
  26. C63AMG zegt

    19 september 2007 om 11:53

    Echt geweldig ( in mijn mening natuurlijk ) dat de vierkante vorm weer een beetje is terug te zien!, en mercedes taxi zal wel zo zijn redenen hebben(betrouwbaarheid/comfort), het enige wat ik minder geslaagd vind is die boggel op de motorkap, maarja dat zal wel gemoeten hebben anders voegt het natuurlijk weinig toe aan de ”amg” status. De perfecte auto voor comfort/luxe en prestaties, natuurlijk niet duidelijk in 1 segment te plaatsen maar op dit moment de beste allrounder die er is(feit als we eerlijk zijn lijkt mij) sneller dan m3, handling moeten we nog afwachten , en interieur miss oudbollig of saai maar toch luxer dan de m3…, beenruimte achterin inderdaad matig dus leuk voor een jonge vader/moeder :D, zoals de meeste euroloze dromers op deze site zeggen, ik zou toch deze kopen;)

    Login om te reageren
  27. w0o0dy zegt

    19 september 2007 om 19:44

    voor de mensen die denken dat deze C63 AMG qua sportiviteit en fun onder moet doen voor de RS4 en de M3…. lees de review van dat goedkope autoblaadje maar eens…… Deze is strak, sportief en de ESP is uitschakelbaar en dan valt er goeed mee te driten. De grotere zijn nog een beetje comfortabel, deze is een echte sportieveling (zeggen ze…. ik heb em zelf niet gereden)

    Login om te reageren
  28. SLC zegt

    19 september 2007 om 19:57

    mercedesen zijn vaak taxi’s omdat comfortabel en tegenwoordig ook weer van goeie kwaliteit zijn. en in een amg taxi zou ik
    graag chaufeur zijn!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North