• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Mercedes C-klasse Lorinser

Auteur: Wouter, gepost 16 maart 2007 om 20:00 – 41 Reacties

Mercedes C-klasse Lorinser


“The characteristic styling accents make this vehicle an unmistakable member of the Lorinser collection.”

Whoops! Smaken verschillen, maar dit kan dus echt niet. De eerste indruk is het belangrijkst en als geheel valt deze Lorinser C-klasse door de mand. Kijk je wat beter dan zijn een aantal elementen die wel aardig zijn. De aangepakte voorbumper/ spoiler is lekker dik. De achterzijde is ook niet onaardig, hoewel de overgestyleerde uitlaatjes net over het randje zijn.

Het gaat vooral mis aan de zijkant, twee (ongetwijfeld niet functionele) luchtgaten ontsieren het voorspatbord en de zijskirts zijn ook al geen toonbeeld van strak design. Door de SLR-style turbine-achtige 19″ lichtmetalen wielen lijkt de C-klasse bovendien erg hoog op de poten te staan.

Mercedes C-klasse Lorinser

Ook interessant!

  • Video: nieuwe Mercedes S-klasse doet de elandtest
    Video: nieuwe Mercedes S-klasse doet de elandtest
  • Mercedes V-klasse is te saai, aldus Lumma
  • Extreme luxe op de achterbank van de Mercedes S-klasse
    Extreme luxe op de achterbank van de Mercedes S-klasse
  • Mercedes-Benz C-klasse (2021) rijtest
    Mercedes-Benz C-klasse (2021) rijtest

Nieuwste artikelen

  • Citroën komt met een eigenwijze, kleine versie van de ID Buzz
  • Kia EV4, GEWAAGD uiterlijk maakt het een gedurfde keuze #test
  • Bugatti krijgt een keiharde primeur van Rimac
  • Volvo XC60 Executive Edition
    Volvo maakt van de XC60 een heerlijke dikzak
FacebookTweetPinLinkedIn

c-klasse, lorinser, Mercedes, tuning

Vorig bericht: « Lancia Fulvia wellicht dit jaar in Frankfurt
Volgend bericht: Impressie Audi A4 Avant »

Lees Interacties

Reacties

  1. job zegt

    16 maart 2007 om 20:02

    -edit: nutteloze bijdrage-

    Login om te reageren
  2. Rikus zegt

    16 maart 2007 om 20:03

    zowiezo ben ik niet zown lorinser fan.. maar dit is wel te erg.. Die wielen zijn trouwens wel top! Maar ze staan absoluut niet op deze wagen.. liever 1 of 2 duimpjes kleiner en een diepe verlaging.. geen bodykit en helemaal gecleaned.. !

    Login om te reageren
  3. GOD zegt

    16 maart 2007 om 20:05

    zeer mooi

    ok you got me ik sta hier kijhard te liegen

    Login om te reageren
  4. Klaas zegt

    16 maart 2007 om 20:06

    I quite like het gedrocht.

    Login om te reageren
  5. Fova' zegt

    16 maart 2007 om 20:10

    Die velgen en de uitlaten in de bumpers zijn wel mooi

    Login om te reageren
  6. Chris zegt

    16 maart 2007 om 20:11

    Tssss wat een enorme pauperbak tering… zou er mijn dooie tekkel nog vanaf slaan!! Er zitten nog minder gaten in een Gouds plakkie kaas…

    Login om te reageren
  7. Fuego zegt

    16 maart 2007 om 20:13

    Lorinser haalde duidelijk inspiratie bij de Ford S-Max (luchtgaten a/d zijkant) en die uitlaten zijn afgekeken van de Honda Civic…

    Login om te reageren
  8. joeri zegt

    16 maart 2007 om 20:13

    Wauw ik vind hem wel mooi.
    Veel beter dan het origineel.

    Login om te reageren
  9. Svennos zegt

    16 maart 2007 om 20:14

    Wij hebben 2 weken geleden de nieuwe C gekocht :)
    De standaard line. Nu wachten tot juni/juli.

    Maar deze is ook zeker wel vet.

    Login om te reageren
  10. herwin(nissan) zegt

    16 maart 2007 om 20:14

    zeer lelijk veel te vierkant alleen die uitlaten zijn wel super!!

    Login om te reageren
  11. Gerrie zegt

    16 maart 2007 om 20:16

    auto voor de bompa’s

    Login om te reageren
  12. Amigdale zegt

    16 maart 2007 om 20:21

    Mooie wagen, is echt een baby S geworden.

    Login om te reageren
  13. iceman zegt

    16 maart 2007 om 20:24

    ik vind het zeker zeer geslaagd ,want als je hem in het echt ziet ordeel je wel even anders dan hier op een plaatje ,kan niks anders zeggen dan dope shit of hoe kan ik het anders zeggen vette shit.

    Login om te reageren
  14. stefan zegt

    16 maart 2007 om 20:30

    Hij ziet er echt niet uit.

    Login om te reageren
  15. Maximus zegt

    16 maart 2007 om 20:37

    Ik vind de standaard veel mooier.
    Wel mooie velgen die op zich al heel duur zijn.
    Mercedes maakt zulke mooie modellen dat er geen extra’s op behoeven.
    Dit is wel een beetje overdreven met al die gaten, meer iets voor Hyundai of Kia.
    (Wat ook goede auto’s zijn overigens)

    Login om te reageren
  16. Oi! zegt

    16 maart 2007 om 20:48

    LOL @ Chris! so right!

    Login om te reageren
  17. Calimero zegt

    16 maart 2007 om 20:56

    Achterkant ziet er strak uit vind ik…

    Login om te reageren
  18. slk zegt

    16 maart 2007 om 21:03

    Niet om aan te zien.Gewoon origineel houden of een amg.

    Login om te reageren
  19. A-Town zegt

    16 maart 2007 om 21:14

    Ha, hier op de Atlanta Journal Constitution Car Show stond een Lorinser CL-klasse:

    Login om te reageren
  20. RenJie zegt

    16 maart 2007 om 21:57

    Deze Lorinser is opzich niet verkeerd, maar wat ik jammer vind, is dat ze het grote MB teken op de grill hebben verwijderd! :)

    Login om te reageren
  21. Xemurai zegt

    16 maart 2007 om 21:58

    OMG over lelijk gesproken!!

    Login om te reageren
  22. slk55 amg zegt

    17 maart 2007 om 00:30

    op het eerste gezicht zeg ik, spuuglelijk. maar na een paar keer naar de achterkant te hebben gekeken, heeft hij toch wel wat. de zijkant en voorkant blijf ik spuuglelijk vinden. wat wil je ook met al dat plastic. ontzettend lelijk. vooral met al die luchtinlaten.

    Login om te reageren
  23. Speedlimit zegt

    17 maart 2007 om 00:59

    Plastic fantastic meets bratwurst ;)

    Login om te reageren
  24. piet zegt

    17 maart 2007 om 01:19

    wat een schijtauto is die nieuwe c geworden, cker met zo’n kit erop :S

    Login om te reageren
  25. PieterA zegt

    17 maart 2007 om 04:26

    Ik vind hem ontiegelijk lelijk, met welke addenda dan ook.

    Login om te reageren
  26. Lebastille zegt

    17 maart 2007 om 09:11

    De voorkant is flink dik maar net wat overdone. Heeft de nieuwe S-max ook geen luchtuitlaatopeningen achter de voorspatschermen? Kunnen nog best functioneel zijn in het afvoeren van de warmte van de schijven. De achterkant vind ik juist wel geslaagd, lekker strak met mooi geïntegreerde uitlaten. De “luchtinlaten” (dat zijn het toch) net voor de achterspatschermen zijn volgens mij wel nutteloos en mogen wat mij betreft weggelaten worden.

    Login om te reageren
  27. davy zegt

    17 maart 2007 om 09:27

    Het klopt precies niet. De verhoudingen en het lijnenspel steekt slecht in elkaar. Nu ja.. slecht…. als je van aclystisch houdt ;)

    Login om te reageren
  28. m5 zegt

    17 maart 2007 om 10:21

    al gooi je er een bratwurst in dan klimt de hond er nog nie in om hem op te eten wat een lelijke auto

    Login om te reageren
  29. Pordon zegt

    17 maart 2007 om 10:39

    Waarom nou, Waarom nou!!! Zo´n mooie auto naar de (PIEP) helpen
    Had dan de Avantgarde genomen met de grote ster in de grill want die vond ik al minder mooi dan de Elegance… snik snik

    Login om te reageren
  30. slk55 amg zegt

    17 maart 2007 om 10:54

    ik heb met paint het een en ander even snel aangepast (luchtinlaten), zo had ik gewild dat hij eruit had komen te zien:

    Login om te reageren
  31. Chief_S5 zegt

    17 maart 2007 om 11:33

    Ik vind de auto er nu zo goedkoop uitzien… De achterkant lijkt op zo’n goedkoop iets:S (Ik wil geen jap zeggen want die zijn tegenwoordig ook best mooi en ik bezit er zelf eentje). I.i.g. ik vind het lelijk..

    Login om te reageren
  32. Tombnolz zegt

    17 maart 2007 om 12:17

    Ik stel me toch vragen bij de rendabiliteit van een bedrijf als Lorinser. De ontwikkeling van zo’n tuningset moet ongetwijfeld een smak geld kosten, maar WIE koopt dat?
    Zelf zie ik NOOIT getunede recente c-klasses (heel af en toe een portier misschien met een 15j oud model), laat staan het nieuwste model!

    Login om te reageren
  33. SamSam zegt

    17 maart 2007 om 17:37

    Lorinser, laat de c klasse met rust….focus alleen maar op de velgen!!!!!

    Login om te reageren
  34. Stylez zegt

    17 maart 2007 om 17:43

    Mooie uitlaatjes en mooie SLR wielen maar dan wel in 17 of 18 inch.
    Maar zoals Wouter ook al zei… die (optische) luchtgaten aan de zijkant halen het niveau behoorlijk omlaag.
    Jammer.

    Login om te reageren
  35. L-M zegt

    17 maart 2007 om 22:05

    Lorinser is zo’n lelijke tuner hé. ASMA is lelijk maar Lorinser is niet veel beter hoor. Brabus ofzo is toch veel mooier

    Login om te reageren
  36. ML Benz zegt

    18 maart 2007 om 10:02

    idd ik vind lorinser ook echt mismaakte dingen maken. je moet dat gewoon overlaten aan amg en brabus… de rest is te extreem of gewoon niet stylish

    Login om te reageren
  37. slk zegt

    18 maart 2007 om 18:18

    Hier zit een mercedes klant niet op te wachten.Wansmaak ten top.

    Login om te reageren
  38. Skinnybmw zegt

    20 maart 2007 om 00:47

    Brabus en AMG lachen in hun vuistje…wat een verschrikkelijk ding zeg!

    Login om te reageren
  39. mercedes driver zegt

    25 maart 2007 om 08:17

    ja. lelijk die lorinser kit. u kunt al gaan denken moesten ze dit op een m5 plaatsen.

    Login om te reageren
  40. silly zegt

    12 december 2007 om 15:23

    de eigenaar zal vast sjonnie heten

    -edit: origineel ;) –

    Login om te reageren
  41. Samsam zegt

    26 december 2007 om 11:29

    Ik heb de nieuwe c klasse gekocht met AMG pakket,ik wil lorinser velgen daarop monteren.wat past het mooist 19 of 20 inch velgen.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North