• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Mercedes M-Klasse prijzen: premium!

Auteur: sir_smokalot, gepost 27 juni 2011 om 14:16 – 34 Reacties

Mercedes M-klasse
Nu we toch bezig zijn met premium-prijsstickers plakken: Mercedes heeft een prijs aan de nieuwe M-klasse gehangen.

‘Oh Lord, won’t you buy me a Mercedes-Benz?’ Nou Janis, dat kan, maar dan moet de Heer wel minimaal 69.900 euro meenemen. Voor dit bedrag krijg je de ML 250 BlueTEC 4MATIC, met de bekende 2,1 liter viercilinder diesel die er 204 pk en 500 Nm uit gooit. Wil je iets krachtiger dieselen, dan kan je de ML 350 BlueTEC 4MATIC (258 pk / 620 Nm) voor 10 mille meer ophalen: 79.900 euro dus.

Heb je geen zin in een oliestoker, dan is de ML 350 4MATIC BlueEFFICIENCY (306 pk / 370 Nm) vooralsnog je enige keus. Deze valt met 74.990 eypo’s precies tussen de twee zelfontbranders in.

Vanaf november staat de nieuwe ML in de showroom, dus als je er nog niet helemaal bent met de centen in je spaarvarken heb je nog een half jaartje de tijd om je het brood uit de mond te sparen. Voor november zullen we hem overigens in Frankfurt op de IAA van dichterbij kunnen bekijken.

Ook interessant!

  • Video: nieuwe Mercedes S-klasse doet de elandtest
    Video: nieuwe Mercedes S-klasse doet de elandtest
  • Extreme luxe op de achterbank van de Mercedes S-klasse
    Extreme luxe op de achterbank van de Mercedes S-klasse
  • Mercedes G-klasse Professional: zo hoort de G te zijn
  • Mercedes-Benz C-klasse (2021) rijtest
    Mercedes-Benz C-klasse (2021) rijtest

Nieuwste artikelen

  • Koop deze puike Aston Martin voordat het te laat is
  • Superschattig Kevertje heeft een geweldenaar onder de kap
  • Kijk, deze moderne auto heeft geen verblindende koplampen
  • Meest ongepaste auto voor vleugje F1 krijgt een vleugje F1
FacebookTweetPinLinkedIn

iaa-2011, m-klasse, Mercedes, SUV

Vorig bericht: « Audi A6: nu ook met benzinegestookte vierpitter
Volgend bericht: Kan een slap spanbandje een raceauto houden? »

Lees Interacties

Reacties

  1. SanS zegt

    27 juni 2011 om 14:23

    LOL @ eypo’s ;-)

    Login om te reageren
  2. NLBUURMAN zegt

    27 juni 2011 om 14:25

    ik vind ‘m wel mooier geworden, en ik zou voor de goedkoopste diesel gaan (toch snel zat), en dan helemaal behangen met opties. If I had the money… If..

    Login om te reageren
  3. gregorius zegt

    27 juni 2011 om 14:33

    Doen we niet meer aan de ‘normale’ motoren? Er moet wel een ML-500 zijn. Of neemt MB gewoon de moeite niet meer om dit in NL te leveren?
    Anyway, ik hoef m niet. Het wint t niet bij een RR of een mooie X5 (behalve de ‘ruiten’bekleding dan!).

    Login om te reageren
    • Lucb zegt

      27 juni 2011 om 23:29

      @gregorius: Ik zou hem niet weigeren, maar ga toch ook eerder voor de RR.

      Login om te reageren
  4. kraakensmaak zegt

    27 juni 2011 om 14:34

    Lelijke achterkant, dat heeft Mercedes zelf ook door want de achterkant zie je nergens goed in deze serie persfoto’s.

    Login om te reageren
    • agera zegt

      27 juni 2011 om 21:00

      @kraakensmaak: Precies je haalt letterlijk de woorden uit mijn mond had ik namelijk in een ander topic ook gezegd.

      Login om te reageren
  5. bempi zegt

    27 juni 2011 om 14:38

    Duur hoor voor een 150mm verhoogde estate versie.

    Login om te reageren
  6. sir_smokalot zegt

    27 juni 2011 om 14:39

    Downsizen heeft wel nut: de instapdiesel was de 300 CDI met een prijskaartje van 77.600 euro. Ook de ML 350 was met 81.300 euro duizenden euro’s duurder dan nu. Beetje CO2 schaven kan je een hoop opleveren in Nederland.

    Login om te reageren
  7. E34M5Touring zegt

    27 juni 2011 om 14:41

    Ik vind de achterkant echt zwaar Ssang Yong, misschien kan deze ook zo’n mooie achterruitsticker krijgen, maar dan i.p.v. Powered by Mercedes – Styled by Ssang Yong.
    Maybe zijn dit die Chinese ontwerpers geweest

    Login om te reageren
    • sdk16420 zegt

      27 juni 2011 om 14:44

      @E34M5Touring: haha :p

      Achterkant doet mij persoonlijk denken aan een E-klasse, maar dan mislukt.

      Login om te reageren
      • agera zegt

        27 juni 2011 om 21:01

        @sdk16420: De E klasse is ook geen echt een mooie auto hoor

        Login om te reageren
  8. Alpinaa zegt

    27 juni 2011 om 14:44

    Brrr waarom moet al dat chroom erop? En het interieur is ook niet echt mijn smaak. Nee, dit wordt me te amerikaans. Geef mij maar een X5, of desnoods een Q7.

    Login om te reageren
  9. laurens324 zegt

    27 juni 2011 om 14:59

    in belgie start de 250CDI voor net geen 50000 euro das dik 5000euro minder dan de goedkoopste nu

    prijzen vallen nog mee vind ik

    Login om te reageren
    • KaCh1ng zegt

      28 juni 2011 om 13:18

      @laurens324 : kleinere motor .. valt niet te vergelijken

      Login om te reageren
  10. jack_abarth zegt

    27 juni 2011 om 15:07

    Stel:

    Je gooit de auto een halve meter naar beneden, slijpt het “laatste stukje dak” eraf, en haalt die ruiten weg.
    Dan heb je een best wel dikke sedan.

    Login om te reageren
    • NLBUURMAN zegt

      28 juni 2011 om 09:58

      @jack_abarth: zoiets noem je een CL(S)?

      Login om te reageren
  11. gorre zegt

    27 juni 2011 om 15:16

    indeed , mooi kan je hem niet noemen en voor 75000€ koop ik wel een appartementje ;-)

    Login om te reageren
    • jack_abarth zegt

      27 juni 2011 om 15:22

      @gorre:

      Met nadruk op ‘TJE waarschijnlijk

      Login om te reageren
    • bowie zegt

      27 juni 2011 om 17:35

      @gorre: Garagebox in A’dam waarschijnlijk.

      Login om te reageren
  12. Cantago zegt

    27 juni 2011 om 15:23

    Veel geld voor een lelijk hok… Waarom maken ze hem niet wat mooier?

    Login om te reageren
    • agera zegt

      27 juni 2011 om 21:02

      @Cantago: Raar vind ik ook, want als ik naar de GL kijk vind ik die wel geslaagd!

      Login om te reageren
      • Cantago zegt

        4 juli 2011 om 02:02

        @agera: Een GL vind ik 10 keer mooier! Niet dat ik hem echt mooi vind hoor, koop nog steeds liever iets anders, maar snap je punt!

        Login om te reageren
  13. bigcar zegt

    27 juni 2011 om 16:05

    audi en porsche ( hele vw a.g.) haalt uit een 3.0 l. v6 diesel 500 pk. mercedes doet dat makkelijk met een 2 l. 4 cilinder!! de concurrenten van mercedes kunnen er wel wat van leren!!

    Login om te reageren
    • Ferdinand1 zegt

      27 juni 2011 om 17:35

      @bigcar: jaja, 500 pk..

      Login om te reageren
      • bigcar zegt

        27 juni 2011 om 20:39

        @Ferdinand1: bedoel nm koppel….bloooper

        Login om te reageren
        • Ferdinand1 zegt

          28 juni 2011 om 12:54

          @bigcar: 550 nm is het dan.. Mocht je dat te weinig vinden kun je gelukkig ook kiezen voor een grotere diesel.

          Login om te reageren
  14. E550 zegt

    27 juni 2011 om 16:57

    Waar blijft de 500/550?

    Login om te reageren
    • C220AMG zegt

      27 juni 2011 om 19:56

      @e550: Waar blijft de AMG! :D

      Login om te reageren
  15. Beedoo zegt

    27 juni 2011 om 17:16

    lol @jack abarth

    Login om te reageren
  16. Megakix zegt

    27 juni 2011 om 17:22

    Altijd weer blij dat Nederland een doorvoerlandje is…kunnen ze dit hok direkt verschepen naar de Yanks, of met goed geluk, laten voeren aan de haaien.

    Login om te reageren
    • Ferdinand1 zegt

      27 juni 2011 om 17:35

      @Megakix: zo is dat: weg ermee. Krijg een vieze smaak van deze auto..

      Login om te reageren
    • gregorius zegt

      28 juni 2011 om 08:50

      @Megakix: Doorvoeren is nergens voor nodig, dat hok wordt ook in de US gemaakt!

      Login om te reageren
  17. Dev zegt

    27 juni 2011 om 19:13

    Zal wel verkopen als warme broodjes onder de doelgroep. Te hoge prijs maar dat kun je Mercedes niet kwalijk nemen, te veel belastingen – wordt je nie vrolijk van.

    Login om te reageren
  18. SDM zegt

    27 juni 2011 om 21:01

    VEEL mooier dan die andere (Duitse) hokken. Binnen dit segment ver uit de mooiste. En de prijs, wie er naar moet vragen kan em niet betalen zullen we maar zeggen. ;)

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North