• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Mercedes MLK of MLX spyshots

Auteur: Wouter, gepost 19 maart 2006 om 19:27 – 19 Reacties

Mercedes MLk spyshot?

Volgens Autorevue kijken we hier naar spyshots van de Mercedes MLK, de nieuwe kleine SUV van Das Haus. De MLK (of MLX) zal gaan concurreren met de X3, wat gezien het matige succes van de X3 geen hele zware opgave is.


Het vreemde is dat de auto op de foto’s wel de rijhoogte voor een SUV heeft, maar ook duidelijk een sedan (of coupe) vorm heeft. Mogelijk is dit een zogenaamde mule, waarmee enkel de aandrijflijn van de MLK wordt getest.

Ook interessant!

  • Video: Mercedes EQS voor het eerst rijdend te zien
    Video: Mercedes EQS voor het eerst rijdend te zien
  • Mercedes-Benz EQA 250 rijtest video
    Mercedes-Benz EQA 250 rijtest video
  • Mercedes EQS: 11 waanzinnige dingen
    Mercedes EQS: 11 waanzinnige dingen
  • Video - Mercedes EQB in beweging

Nieuwste artikelen

  • Video: en daarom bezuinig je niet op banden en remmen
  • Deze optie heb je nog niet eerder gezien op een Porsche
  • Koop een Brabus SLS AMG op Marktplaats
  • Gespot – Deze Ferrari 512 TR is om te smullen
FacebookTweetPinLinkedIn

Mercedes, mlk, spyshot, x3

Vorig bericht: « Geflitst met 311km/u
Volgend bericht: GT3 crasht op de ring »

Lees Interacties

Reacties

  1. JeffreyG zegt

    19 maart 2006 om 19:35

    wacht even, een sedan op hoge poten?
    dat geloof ik nou net even niet :)
    tenminste niet voor een mercedes ;)

    Login om te reageren
  2. Wouter (autoblog) zegt

    19 maart 2006 om 19:37

    Jep, weet ook niet wat ik ervan moet maken.

    Login om te reageren
  3. Christoff zegt

    19 maart 2006 om 19:57

    we zullen het binnenkort wel zien zeker. misschien komt er wel iets mooi uit

    Login om te reageren
  4. dekster zegt

    19 maart 2006 om 19:59

    concurrent voor de alroad

    Login om te reageren
  5. RB zegt

    19 maart 2006 om 20:34

    Is inderdaad een mule. Het is gewoon een nieuwe C klasse op hoge poten, zo kunnen ze de electronica van de nieuwe C testen en de aandrijflijn van de MLK

    Login om te reageren
  6. piet zegt

    19 maart 2006 om 21:09

    Lijkt me niet de auto die de alle schoonheidsprijzen in de wacht gaat slepen.

    Login om te reageren
  7. C30 CDI AMG zegt

    19 maart 2006 om 22:58

    Dit heeft toch ook niets met een X3 te maken? Is het dan niet beter om te zeggen dat deze dan eerder gaat concurreren met de Audi A6 Allroad…???

    Login om te reageren
  8. Sacha zegt

    19 maart 2006 om 23:01

    Als het goed is wordt dit wel een X3 concurrent. Die staat op het C platform, en daar wordt kennelijk alles behalve de koets mee getest. Als ie af is dan moet het ook een klein bestelbusje worden.

    Login om te reageren
  9. C30 CDI AMG zegt

    19 maart 2006 om 23:09

    oh god, nou ik ben benieuwd. Als het maar niet weer zo’n raar model wordt als die Vaneo… Wat vind ik dat een afschuwelijke auto. Volgens mij ook flink geflopt

    Login om te reageren
  10. Sacha zegt

    19 maart 2006 om 23:31

    Nee, meer een bestelbusje zoals een X3 oid.

    Login om te reageren
  11. William zegt

    20 maart 2006 om 07:12

    Verrassende blog… inderdaad een mule, dus wees gerust. Echter, matige succes van de X3? Enig idee wát voor ’n succes de X3 juist wél is?!

    Login om te reageren
  12. lexus zegt

    20 maart 2006 om 10:25

    hehe, een sedan op hooge poten, tis weer wat nieuws, maar zo te zien ziet het er niet uit.

    Login om te reageren
  13. d_vdm zegt

    20 maart 2006 om 10:28

    In 2005 was de BMW X3 in Duitsland de meest verkochte 4×4 SUV. Nummer 1 op de 4×4 ranglijst van het tijdschrift AutoBild Alles Allrad. Hoe de auto wereldwijd verkoopt weet ik niet, maar bij onze Oosterburen is ‘ie in elk geval erg succesvol. (Ik moet wel toegeven dat ik er hier in Nederland nog niet zo gek veel zie rondrijden).

    Login om te reageren
  14. Wouter (autoblog) zegt

    20 maart 2006 om 13:50

    In Nederland verkoopt de X5 drie keer zoveel als de X3. Maar goed: I stand corrected, X3 is dus wel succesvol. Blijkbaar. :-)

    Login om te reageren
  15. X5 zegt

    20 maart 2006 om 15:10

    Dat de X5 in Nederland beter verkoopt dan de X3, zal eerder te maken hebben met de prijs van laatstgenoemde. Dit alles door ons fijne belastingstelsel. Mensen kiezen eerder voor het grotere model, alhoewel er zeker mensen zijn die wel een hoge zit willen hebben, alleen niet een zeer grote auto. Voor wat betreft Duitsland, daar is BMW met slechts 2 modellen onbetwiste nummer 1 in 4×4 verkopen, met dank o.a. aan de X3! en de gunstige(re) prijzen bij onze buren.

    Login om te reageren
  16. 3 Serie zegt

    20 maart 2006 om 15:59

    Sinds wanneer gebruikt Mercedes een nummerbord uit Munchen, de thuisstad van de concurrent BMW… Hoe ironisch..

    Login om te reageren
  17. Alwood zegt

    20 maart 2006 om 17:01

    na de topgear aflevering van de X3 snap ik al helemaal niet meer waarom je niet iéts meer neertelt voor een X5 of iets minder voor een gewone 3…

    die X3 presteert écht helemaal niks, is zelfs niet groter dan een 3.

    Login om te reageren
  18. w0o0dy zegt

    20 maart 2006 om 17:14

    Verkoop aantallen vor de BMW X volgens autoweek
    X3 2004: 889 stuks 2005: 657 st.
    X5 2004: 1067 st. 2005: 717 st.

    Login om te reageren
  19. C30 CDI AMG zegt

    20 maart 2006 om 23:18

    Weet je zeker trouwens dat dit spyshots zijn van de MLX/MLK. Ik ging toevallig zoeken naar andere pics, maar die lijken allemaal veel sterker op de M-klasse (zonder kontje dus) dan op een verhoogde C-klasse (met kontje dus).

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North