• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Mika Häkkinen in een SLR Stirling Moss

Auteur: autoblogger, gepost 18 mei 2009 om 10:28 – 47 Reacties

MIka Hakinnen in SLR Stirling Moss


Naast Balkie en diverse royals deed ook Mika Häkkinen mee met de Mille Miglia, in een SLR Stirling Moss!

Met dank aan wapz hebben we een tiental foto’s van Mika in zijn SLR speedster. Hieronder nog een tweetal filmpjes:

Ook interessant!

  • Video: McLaren verliest voorkant in Hyundai
    Video: McLaren verliest voorkant in Hyundai
  • Hoofdkwartier McLaren in Woking verkocht
  • Video: Mclaren 720S crasht vlak voor Mini
  • nieuwe McLaren Artura
    Video: McLaren Artura in de kreukels in Spanje

Nieuwste artikelen

  • Koop de Nederlandse voorloper van de Porsche 911 Dakar [video]
  • Kerstspecial: de geschiedenis van de Pausmobiel
  • Dit waren de dikste spots van 2025!
  • Video: Zijn Golf-rijders over de hele wereld hetzelfde?
FacebookTweetPinLinkedIn

Gespot, McLaren, Mercedes, Mika Häkkinen, slr, stirling-moss

Vorig bericht: « Lada Niva is officieel übercool (Putin big pimpin)
Volgend bericht: 13-Jarige coureur wint rallywestrijden »

Lees Interacties

Reacties

  1. #Lennard zegt

    18 mei 2009 om 10:30

    Vind het echt helemaal niks. Het idee was leuk, uitvoering wat minder.

    Login om te reageren
  2. Svenska_Aeroplan_AB zegt

    18 mei 2009 om 10:31

    Schitterend, maar mag niet eens in de schaduw staan van het origineel!

    Login om te reageren
  3. AMGJunk zegt

    18 mei 2009 om 10:32

    Ziet er heel impressive uit!
    Erg bijzonder en ergens ook wel mooi.
    Maar hoe welvaren ik ook word, een auto als dit zal nooit op mijn oprit komen te staan.
    Maar wel een perfecte auto om aan rally´s als dit mee te doen.
    In dit geval dus echt een fantastische auto!
    Maar voor normaal gebruik, no way :mrgreen:

    Login om te reageren
  4. Automotiveart.nl zegt

    18 mei 2009 om 10:33

    Toch wel erg vet!

    Login om te reageren
  5. opelsintrafreak zegt

    18 mei 2009 om 10:40

    eerst vond ik hem foeilelijk begin hem nu steeds mooier te vinden geluid is ook lekker

    Login om te reageren
  6. VonStroke zegt

    18 mei 2009 om 10:40

    Hoe zit dat eigenlijk met moderne auto’s die deelnemen aan de MM?

    Login om te reageren
  7. tibor zegt

    18 mei 2009 om 10:49

    wat is die slr stil zeg:O

    Login om te reageren
  8. SHFT zegt

    18 mei 2009 om 10:53

    Ik dacht wagens met een bouwjaar van na 1927 tot voor 1957 enkel mochten meedoen?

    Login om te reageren
  9. slk zegt

    18 mei 2009 om 10:53

    Gewoon een heel indrukwekkende auto.Moet je in het echt zien.

    Login om te reageren
  10. Anvaco zegt

    18 mei 2009 om 11:05

    als het droog weer is, heb je geen honger meer, en als het regent, heb je geen dorst meer

    Gewoon je mond een beetje open houden. :-)

    Login om te reageren
  11. Fre zegt

    18 mei 2009 om 11:11

    was daar geen bijgeleverd mutske bij?

    Login om te reageren
  12. PCCB zegt

    18 mei 2009 om 11:18

    Ik blijf het een zeer lelijke wagen vinden. Indrukwekkend en bijzonder is het misschien wel, maar ik loop er allerminst warm van.

    Login om te reageren
  13. joep zegt

    18 mei 2009 om 11:21

    Rijdt er nou een Pegaso voor die slr?? Op foto vijf en zes, die donkerblauwe auto voor de porsche?

    Login om te reageren
  14. Jimmie zegt

    18 mei 2009 om 11:35

    @AMGJunk, als jij hakkinen heet mag je wel ff meerijden als reclamestunt, anders moet je toch echt wegwezen met je nieuwe bak op zo’n evenement.

    Login om te reageren
  15. Scooperdepoep zegt

    18 mei 2009 om 11:51

    Tegek, eerste echt mooie Merc. in jaaaaren!

    Login om te reageren
  16. Arnoud zegt

    18 mei 2009 om 11:57

    Dit is wat de McLaren SLR altijd al had moeten zijn. Dit komt tenminste een beetje in de buurt van een hommage aan de oer-SLR. Maar feit blijft wel dat het origineel vele malen mooier is.

    Login om te reageren
  17. wapz zegt

    18 mei 2009 om 12:01

    @joep

    Nee, dat is een AC Aceca uit 1957. Entry 333 uit de Mille Miglia.

    333 – AC Aceca (1957) – Gran Turismo
    Danilova (RU) – Danilov (RU)
    Coefficient: 1,30
    CC: 1971

    Login om te reageren
  18. wapz zegt

    18 mei 2009 om 12:03

    @VonStroke

    Sponsoren kunnen een sticker krijgen als Supporting Car of Sponsor, en die kunnen meerijden langs de hele route. Maar alles wordt gereden op openbare wegen, alleen delen zijn afgezet voor niet participanten (zoals San Marino dit keer). Verder kan je zelf dus ook gewoon meerijden. Een petrolhead moet het gezien hebben!

    Login om te reageren
  19. joep zegt

    18 mei 2009 om 12:26

    @Wapz, thanks!

    Login om te reageren
  20. Jochempie zegt

    18 mei 2009 om 12:28

    Echt liefhebberij die auto, prachtig!

    Login om te reageren
  21. Laurens zegt

    18 mei 2009 om 12:47

    Is dat ding nou zo groot, of Hakkinen zo klein. Niet sportief!

    Login om te reageren
  22. wapz zegt

    18 mei 2009 om 12:59

    @Laurens

    Die auto is zp groot. Simpelweg omdat die domme dikke Duitser er ook in moet passen :P

    Login om te reageren
  23. jeroen zegt

    18 mei 2009 om 13:10

    Die auto is zo gódsgruwelijk lang! Hij heeft iets speciaals maar ik vind hem niet echt mooi. Als er Geely op had gestaan had iedereen het een gedrocht gevonden.

    Login om te reageren
  24. Rocket Dog zegt

    18 mei 2009 om 13:26

    Het hele SLR project is natuurlijk een grote flop.

    Misschien kunnen ze er nog een paar slijten aan Paris Hilton.

    Nog maar een keer het origineel. Omdat hij zo mooi is.

    Login om te reageren
  25. JH zegt

    18 mei 2009 om 13:38

    De SLR Stirling Moss werkt op fotos lang…als je hem in het echt (stond er vorige week naast) ziet is hij compact, krachtig en atletisch…fantastische auto.
    Gewoon een coupe-versie van uitbrengen en die verkopen als nieuwe SLR en dan zal hij een stuk beter verkopen dan de huidige SLR. Nooit gedacht dat men met zo’n package zo’n gave bak kon maken…

    Login om te reageren
  26. The Bear zegt

    18 mei 2009 om 13:55

    Niet echt een mooie wagen dus..

    Login om te reageren
  27. Tjoepa zegt

    18 mei 2009 om 14:11

    Lekker vliegjes happen op de autobahn met 300 km/h.. Wat een verschrikkelijk lelijk mormel.. Dan nog liever de slr..

    Login om te reageren
  28. C5 TOURER zegt

    18 mei 2009 om 15:07

    heel speciaal mooi dat ze er ook echt mee rijden

    Login om te reageren
  29. emir zegt

    18 mei 2009 om 15:11

    Jaa mooi spul…. Jan Riedstra uit Leeuwarden heeft er ook een. Ik denk dat die de enigste Nederlander is die er een heeft….Het is wel een hele mooi auto..

    Login om te reageren
  30. Markus zegt

    18 mei 2009 om 15:51

    Stirling Moss belde, zei dat hij er nog niet dood in gevonden wil worden… zegt genoeg toch?

    Login om te reageren
  31. glenne zegt

    18 mei 2009 om 16:06

    geef mij maar de gewone slr mclaren.
    de SM is zeker geen slechte uitvoering en idee, maar het is echt wennen dat het dak opeens weg is :/

    Login om te reageren
  32. Relief zegt

    18 mei 2009 om 16:10

    @Markus

    Ik weet niet hoe serieus je met die zin bent, maar je snapt toch wel dat je argumentatie nogal onmogelijk is :)

    Login om te reageren
  33. BananaFlip zegt

    18 mei 2009 om 16:23

    Wat een verschrikkelijk mooie auto.
    Werkelijk waar een pareltje, en het hele idee erachter is natuurlijk ook mooi.
    Niks geen voorruit, vleugeldeurtjes en gewoon een waanzinnig goed uitgevoerde styling.

    Login om te reageren
  34. Markus zegt

    18 mei 2009 om 16:41

    @ Relief… hehe, meneer Moss heeft mijn nummer niet, is dat een hint genoeg ;)

    Login om te reageren
  35. Dan zegt

    18 mei 2009 om 16:50

    Fantastische auto. Nu nog mee doen aan Le Mans ofzo!

    Login om te reageren
  36. Cantago zegt

    18 mei 2009 om 17:17

    Zo spuuglelijk als de normale SLR is, zo geil is deze! Alleen ja… het blijft een Mercedes, en echt warm wordt ik er nu ook weer niet van…

    Jammer dat deze nu al minder zeldzaam is dan dat geval van BMW (hoe heet die ook al weer?)

    Login om te reageren
  37. Cantago zegt

    18 mei 2009 om 17:18

    OWJA! De Veritas! Jammer dat ze hem nageaapt hebben…

    Login om te reageren
  38. VSTMcLaren zegt

    18 mei 2009 om 17:43

    aan mijn naam te zien kan ik alleen maar genieten…gewoon kijken en ssh

    Login om te reageren
  39. Rene zegt

    18 mei 2009 om 18:18

    spuug en spuug lelijk gewoon geef mij maar die andere slr die is en blijft het mooiste want dit ding kan ik gewoon niet aan wennen

    Login om te reageren
  40. Willem zegt

    18 mei 2009 om 18:32

    dat geluid alleen al (L)

    Login om te reageren
  41. wapz zegt

    18 mei 2009 om 20:31

    @Rocket Dog

    Het origineel deed ook mee, met Coulthard erin!
    Hier de pics: http://www.autojunk.nl/pix/view/157680

    Login om te reageren
  42. anderS zegt

    18 mei 2009 om 21:29

    @ Cantago:

    En wat dacht je van de ferrari rossa? Die was in 2000 nog een jaartje eerder.

    Login om te reageren
  43. mashell zegt

    18 mei 2009 om 21:39

    Prachtige auto, zo had de SLR eigenlijk moeten zijn, veel minder SL en veel meer R.

    Maar Mika kan als ie er echt mee gaat rijden maar beter zijn F1 helm weer van de kast halen.

    Login om te reageren
  44. atanaz zegt

    19 mei 2009 om 08:12

    Ik zie mij zelf al met 250km over de autobahn rijden (met als vliegenmepper mijn hoofd)

    Ik vind hem mooi maar hoe los je die probleem op?? Helm dragen??

    Login om te reageren
  45. VonStroke zegt

    19 mei 2009 om 10:50

    @Wapz: bedankt voor de uitleg ;)

    Login om te reageren
  46. karate kameel zegt

    19 mei 2009 om 16:18

    hij is egt prachtig :) die neus vind ik nog het mooiste..

    Login om te reageren
  47. Arnoud zegt

    20 mei 2009 om 11:27

    @ Tjoepa & atanaz:

    Het origineel had ook geen voorruit. En die ging ook al 275km/u. Dus terecht dat deze ook geen voorruit heeft. Het is zoals Mashell al zegt: Veel minder SL en veel meer R. Dit is wat de SLR altijd al had moeten zijn. Schijt aan airco, vleugeldeuren, massagestoelen en andere nutteloze en gewichtsverhogende zaken… Hard moet het gaan! Heel hard!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North