• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Nee! Nog een Alfa Romeo eruit zonder opvolger!

Auteur: willeme, gepost 13 februari 2020 om 07:59 – 58 Reacties

Alfa Romeo Giulia Sport '19

Het houdt niet op. Niet vanzelf.

Theo Maassen zei ooit: “Als je conditie achterui holt, kan deze zo slecht nog niet zijn.” Aan die zin moesten we denken bij het horen van het feit dat de verkoopcijfers van de Alfa Romeo Giulietta achteruit hollen.

Ingehaald

Dat is op zich al vrij knap, want de C-segment hatchback van Alfa Romeo speelt al een tijdje een rol in de marge. Niet omdat het een bijzonder slechte auto’s, want dat is geenszins het geval. De Giulietta is een gewoon beetje ingehaald door de tijd. Inmiddels zijn de (jongere) Mercedes-Benz A-Klasse en BMW 1 Serie al vervangen, bijvoorbeeld.

Alfa Romeo Giulietta Veloce Giallo Pack '19

Cassino

Maar het wordt dus nog wat erger, want diverse Italiaanse media weten te melden dat de productie is teruggeschroefd. Er worden nu, afhankelijk van de gekozen bron, zo’n 40 tot 70 Giulietta’s per dag gebouwd. Dat is te weinig om de Cassino-fabriek draaiende te houden. Te meer omdat de marge op een Giulietta niet al te gunstig is.

Alfa Romeo Giulietta Veloce Giallo Pack (940) '19

Sinds 2010

Daarom wordt het einde van de productie van de Giulietta aangekondigd. Het is dus nog niet officieel, maar zo onlogisch klinkt het niet. De Giulietta is al sinds 2010 in productie. Toen was het al niet de modernste auto in zijn klasse, overigens. De karaktervolle vijfdeurs is in 2014, 2016 én 2019 voorzien van een milde facelift.

Alfa Romeo Giulietta Sport (940) '19

Plaatsmaken

FCA kan de ruimte in Cassino goed gebruiken, overigens. Het concern wil namelijk de productielijn gaan gebruiken om een Maserati Crossover onder de Levante te bouwen. Deze zal op het Giorgio-platform staan, dat werd geïntroduceerd met de Alfa Romeo Giulia. Voor wie niet graag tussen regels doorleest: het wordt een Maserati-versie van de Alfa Romeo Stelvio.

Alfa Romeo Giulietta (940) '19

Géén opvolger

Geheel volgens FCA-traditie krijgt de Alfa Romeo Giulietta géén opvolger. Het merk uit Arese is nu druk bezig om de Tonale af te krijgen. Het volgende project staat ook al klaar: een Audi Q2 concurrent, die onder de Stelvio én Tonale gepositioneerd gaat worden.

Ook interessant!

  • Video: Alfa Romeo Giulia GTAm doet 0-200 km/u
    Video: Alfa Romeo Giulia GTAm doet 0-200 km/u
  • Alfa Romeo Giulietta Sprint
  • Video: Kimi is extatisch na mijlpaal Alfa Romeo!
  • The Collectables - Alfa Romeo SZ
    Alfa Romeo SZ

Nieuwste artikelen

  • Autoblog-lezer showt z’n dikke Fiesta
  • Video: BMW X5 koppen voelt zo
  • Deze Bentley is de beste wintersportbeuker, hier is het bewijs
  • Europese specs Tesla Model Y L bekend, dit moet je weten
FacebookTweetPinLinkedIn

Alfa Romeo, fca, Giulietta

Vorig bericht: « Nieuwe Fiat lekt hard op het internet
Volgend bericht: Nissan sleept Ghosn voor de rechter, eist € 82.775.700 »

Lees Interacties

Reacties

  1. jajeroenja zegt

    13 februari 2020 om 08:07

    Kon er ook maar één zijn die treurde om minder Alfa’s… ;)

    Login om te reageren
    • escort77 zegt

      13 februari 2020 om 08:29

      @jajeroenja: nou, de sleepdiensten en garages zullen hier ook van balen hoor

      Login om te reageren
      • Paul58 zegt

        13 februari 2020 om 09:39

        @escort77: 1977 belde en wilde haar grap terug. Blijkbaar zijn er veel automerken retegoed in marketing. De hoeveel rotzooi dat aan de man word gebracht onder het mom ‘betrouwbare auto’, waar vervolgens veel aan kapot gaat lijken wel waslijsten van te zijn (autoweek reviews). Als er dan iets kapot gaat is dat ‘pech kan gebeuren blijft een machine’ maar wanneer je een alfa Romeo rijdt is het omdat je Alfa Romeo rijdt..

        Login om te reageren
        • rhellema zegt

          13 februari 2020 om 09:56

          @kevin1989: dat zijn alleen maar mensjes die het van “hebben horen zeggen”. Niet teveel aandacht aan besteden aan zulke figuren. Meelopers zijn mensen die van hun echtgenoot moeten zeggen dat ze een eigen mening hebben.

          Login om te reageren
        • mcaa zegt

          13 februari 2020 om 09:56

          @kevin1989: Kan Alfa nog heel veel leren dus

          Login om te reageren
        • redneckdarian zegt

          13 februari 2020 om 10:20

          @kevin1989: kunnen we dan ook alle grappen over audi’s en olie, smaak is niet te koop, peniscompensatie bij grote auto’s en alle andere soortgelijke grappen met pensioen doen?

          Login om te reageren
        • escort77 zegt

          13 februari 2020 om 10:46

          @kevin1989: rustagh… ik denk dat iedere petrolhead wel sympathie heeft voor dit merk, ik ook. Maar een grapje moet kunnen toch. Vergelijkbaar met Mercedes-taxi’s, ongebruikte knipperlichten van bmw’s en Amerikaanse auto’s die geen bochten kunnen maken.

          Login om te reageren
          • Paul58 zegt

            13 februari 2020 om 18:24

            @escort77: eens dat ik wellicht wat gepikeerd reageerde echter is het soms wel een klein beetje vermoeiend. Desondanks moest ik wel een beetje glimlachen. Ik zal mijn azijn even aan de kant schuiven;)

            Login om te reageren
  2. Fr13ndlyGh0st zegt

    13 februari 2020 om 08:08

    Pff lekker de laatste dag, voor de laatste dag voor het weekend beginnen zo…

    Al moet ik zeggen dat ik zelf ook niet mee geholpen aan het succes van het karretje. Altijd een prachtige auto gevonden, en vaker met het idee gespeeld om er een (natuurlijk wel een QV) aan te schaffen. Toch was er elke keer wel wat (lelijk/goedkoop interieur – Slechte navi – issues met het blok), en/of stonden er andere auto’s tegenover die rationeel zo veel beter waren dat de Alfa-emotie het niet won van de ratie.
    Nu maar hopen dat er weer zoiets prachtigs, in dit segment terug komt. Of er moet toch maar een keer een Giulia op de oprit komen…

    Login om te reageren
    • mcaa zegt

      13 februari 2020 om 09:58

      @janjanssen: Aan jouw eisen te zien komt er nooit een Alfa voor je deur hahaha

      Login om te reageren
  3. poes zegt

    13 februari 2020 om 08:14

    -edit: dank u, is inmiddels gefixt-

    Login om te reageren
  4. SpiderIV zegt

    13 februari 2020 om 08:20

    Geheel volgens FCA-traditie krijgt de Alfa Romeo Giulietta géén opvolger.
    Tja treurig consequent. ?
    Rijd al 30 jaar vol tevredenheid in auto’s van dit merk maar trots op huidige staat en doen en laten van het merk is het niet meer.

    Login om te reageren
  5. toniominestrone zegt

    13 februari 2020 om 08:24

    Toch jammer dat merken als Alfa,Lancia en in het verleden Saab ten onder gaan aan de eenheidsworsten van VAG en PSA. Geeft tevens aan hoe conservatief de auto-industrie is, merken met een aparte kijk op zaken redden het domweg niet of je moet in het exclusieve segment opereren.

    Login om te reageren
    • hans33sw zegt

      13 februari 2020 om 09:38

      @toniominestrone: kuch tesla kuch

      Login om te reageren
      • c-greg zegt

        13 februari 2020 om 09:57

        @hans33sw: Tesla? Dus je vergelijkt excentrieke merken als Saab,alfa of Lancia(merken die 100 jaar succesvol mee hebben gedraaid) met Tesla wat pas een paar jaar succes heeft? En eigenlijk alleen maar omdat ze slim ingezet hebben op elektra. Een Tesla met een verbrandingsmotor had niemand gekocht.

        Login om te reageren
        • toniominestrone zegt

          13 februari 2020 om 11:13

          @c-greg: Dat is ook de reden waarom een bedrijf als Tesla over pakweg een jaar of 10 niet meer zal bestaan wanneer ze ingehaald zijn door de traditionele automerken.

          Login om te reageren
        • laptom zegt

          13 februari 2020 om 11:14

          @c-greg: Tesla was geen eenheidsworst toen het op de markt kwam. Daar heeft hij gelijk in.

          Login om te reageren
        • hans33sw zegt

          13 februari 2020 om 11:50

          @c-greg: nee ik vergelijk de “underdog” vs eenheidsworst. Ik (… Mijn werkgever) heb Alfa vorig jaar nog geholpen met een nieuwe giulietta, maar om nou te zeggen dat dat een excentrieke auto is? De koers van Alfa ging me aan mijn hart. Maar nu ze zoveel kansen hebben laten liggen zie ik ze liever als het illustere merk wat het ooit was, en dan mag de boel wat mij betreft op de fles

          Login om te reageren
          • davelepeef zegt

            13 februari 2020 om 16:39

            @hans33sw: daarom. Het romantische beeld van Alfa is al decennia burg meer van toepassing op het merk…

            Login om te reageren
            • ty5550 zegt

              13 februari 2020 om 19:12

              @davelepeef: Is dat niet wat overdreven? Met bijvoorbeeld de alfa romeo giulia quadrifoglio hebben ze getoond dat ze nog donders goed weten hoe een sportieve auto te maken. De Stelvio lijkt het mij ook echt wel goed te doen. Alleen jammer dat het Alfa gamma steeds zo beperkt en zonder opvolging is.

              Login om te reageren
              • davelepeef zegt

                13 februari 2020 om 19:24

                @ty5500: ’n groot deel van de historie en waarde van het merk zit ‘m in de activiteiten in de motorsport vroeger. Daar proberen ze volgens mij nog steeds op te leunen met de “sportiviteit” maar feit is natuurlijk dat ze wat dat betreft niets meer doen. Dat bedoel ik eigenlijk. Zelfs Hyundai is wat dat betreft actiever. Ik schat Seat zelfs hoger qua sportiviteit. En dan proberen met de Giulia op de premium markt te mikken met zogenaamde Italiaanse flair… Stuiptrekkingen…

              • ty5550 zegt

                13 februari 2020 om 19:31

                @davelepeef: Wist niet dat je het zo bedoelde. Geef ik je wel gelijk in.

    • davelepeef zegt

      13 februari 2020 om 16:41

      @toniominestrone: het geeft toch ook aan hoe de consument er naar kijkt? Blijkbaar door onvoldoende interesse onvoldoende bestaansrecht. Toch?

      Login om te reageren
      • koekwaus zegt

        13 februari 2020 om 16:59

        @davelepeef: je schrijft “leasemaatschappijen” verkeerd

        Login om te reageren
        • davelepeef zegt

          13 februari 2020 om 17:06

          @koekwaus: restwaarde is een big deal vwb leaseprijs. Onderhoud idem. Als dat allemaal snor zat was het niet logisch dat je een BMW of Audi voor minder rijdt.

          Login om te reageren
    • dirkv zegt

      14 februari 2020 om 07:37

      @toniominestrone: Het is niet alleen de fabrikant die conservatief is maar vooral de consument.

      Login om te reageren
  6. karaya zegt

    13 februari 2020 om 08:25

    Ligt nogal voor de hand dat de auto uit productie gaat. Dat er geen opvolger in de pijplijn zit was ook al bekend,

    Het wachten is op de Tonale waarvan we de eerste pre-productie versie ook al hebben gezien.

    Geen nieuws dus.

    Login om te reageren
  7. fransananas zegt

    13 februari 2020 om 08:35

    Het blijft een geweldige auto om te rijden en ik heb er nog niks geks mee gehad. Model uit 2011 met de mooie sierlijke letters achterop. Zonder navi want dat functioneerde niet :D

    Login om te reageren
    • Paul58 zegt

      13 februari 2020 om 09:43

      @fransananas: Hmm lijkt me vrij sterk.. Ik lees hierboven dat jij al vaak bent weggesleept door de sleepdiensten;)

      Login om te reageren
      • fransananas zegt

        13 februari 2020 om 09:59

        @kevin1989: ja maar eenmaal op zo’n autoambulance rijdt het heerlijk :P

        Login om te reageren
        • Paul58 zegt

          13 februari 2020 om 18:25

          @fransananas: hahah touché

          Login om te reageren
    • c-greg zegt

      13 februari 2020 om 10:00

      @fransananas: ook ik heb er een uit 2011, benzine nu 140k op de klok en heeft me nooit in de steek gelaten. Onderhoudskosten erg laag ook..

      Login om te reageren
      • fransananas zegt

        13 februari 2020 om 10:12

        @c-greg: precies. Hier ook. Nu 160k. Hij gaat voorlopig ook niet weg

        Login om te reageren
  8. alloallo zegt

    13 februari 2020 om 09:09

    Zon’n groene is een mooie optie als het bijtellingsfeest met de tesla voorbij is.

    Login om te reageren
  9. dper4mance zegt

    13 februari 2020 om 09:16

    Nooit echt warm geworden van de Giulietta. Heb een 1.6 JTD als huurauto gehad in Italië en een QV van een vriend gereden. Die QV trekt en remt wel als een malle. Stuurgevoel is echter niet des Alfa’s. Vind het ook niet echt een mooi ding. Achterkant is heel fraai, neus en interieur vind ik niet om aan te zien. Evengoed zonde dat Alfa ook dit segment laat voor wat het is.

    Login om te reageren
  10. ericd zegt

    13 februari 2020 om 09:20

    Nou ik zal m niet missen. Die groffe, lelijke grote mopsneus vind ik erg on-Alfa like. Weg ermee. Had desnoods met Subaru samengewerkt (voor een lage boxer motor) om een mooie slanke neus te creeren. Overigens kon het bij de 156 ook zonder een boxer motor.

    Login om te reageren
  11. birdnerd84 zegt

    13 februari 2020 om 09:25

    Nog steeds een mooie auto maar een wow gevoel als bij de 147 heb ik er nooit bij gehad. Zit er niks anders op voor de Alfisten om de nieuwe Mazda3 te kopen, die heeft tenminste nog stijl en sportiviteit in zich

    Login om te reageren
  12. knapzuur zegt

    13 februari 2020 om 09:30

    De laatste Alfa Romeo die hier thuis op goedkeuring kon rekenen, de Giulia word helaas al gezien als dik doenerij en overdreven.. het moet nog even aan haar groeien zeg maar..

    Login om te reageren
  13. probono zegt

    13 februari 2020 om 09:50

    Al jaren geen boeiend merk meer. (En juist dat schijnt soms fanatieke volgelingen te creëren). We zagen deze modellen al weinig op de weg meer om volgens mij heel goede redenen. Nog een paar jaar en de marketing afdeling mag weer aan de gang om alfa’s = passie bullshit te verkopen aan Jan modaal. Ben benieuwd of het ervan komt…ik denk eigenlijk dat ze 2025 niet gaan halen.

    Login om te reageren
  14. Dizono zegt

    13 februari 2020 om 09:51

    Verlos dit ding uit zijn lijden. Overigens vind ik het woord facelift veel te zwaar, de gemiddelde modeljaarupdate is heviger dan wat Alfa een facelift noemt. De bumpers van een nieuwe giulietta komen nog uit dezelfde mal als die van de eerste giulietta uit 2010. Een plastic opzetstukje onder de grill en een andere insert voor de grill, nieuwe velgen en kleurtjes en dat was het wel. Hadden ze de giulietta maar een keer een échte facelift gegeven..

    Login om te reageren
  15. Dutchdriftking zegt

    13 februari 2020 om 10:04

    Dat deze auto er uit gaat is niet gek, mocht ik er eentje willen ging ik toch voor een tweedehandsje kijken, maar het is wel erg jammer dat Alfa straks naast de geniale Giulia (waarom is daar geen station van?!) alleen maar twee Cross-overs/SUV’s in het gamma heeft. Fijn als daarmee de verkopen omhoog gaan, maar kom op Alfa, zorg er voor dat je naast de cashcows ook gewoon iets hebt om je imago op peil te houden. Auto’s welke de concurrentie ook bied, maar dan zoals het een Alfa betaamd.
    Dus een beetje mooier van binnen en buiten, iets fijner sturen een pittige motor, en een achterhaalt infotainment systeem.

    Ik noem :
    Een fijne B-segment hatchback (en eventueel een Cross-over hierop gebaseerd zodat je ook auto’s verkoopt)
    Een fijne C-segment hatchback+station (en eventueel een Cross-over hierop gebaseerd zodat je ook auto’s verkoopt)

    En alsjeblieft(!) een station op basis van de Giulia! En voor het imago zouden mooie coupe’s op basis van de C segmenter en natuurlijk de Giulia fijn zijn!

    Login om te reageren
  16. pomoek zegt

    13 februari 2020 om 10:05

    Bijna vergeten dat we deze ooit 3 jaar lang reden. In tegenstelling tot de andere Italianen die ik heb gereden doet deze auto me niks. Zelfs een Panda roept meer bij me op.

    Login om te reageren
  17. Vanquish zegt

    13 februari 2020 om 10:13

    Toch jammer om te horen. Ik rijd inmiddels al jaren met veel plezier in mijn Giulietta. Ik besef me dat ik niet erg objectief ben als ik zeg dat ik het nog steeds een mooie auto vind tussen al z’n mede-segmenters. Toch is het zo.

    Login om te reageren
  18. nietcreatief zegt

    13 februari 2020 om 10:19

    Er zou eigenlijk weer eens eentje volgens het 33 recept gebouwd moeten worden.
    Daklijn op 1,35m, niet bijzonder breed, relatief lange neus zodat er een lief blokje achter de voorwielen kan liggen, fiat’s firefly 1.2 als instapper of zoiets. En dan een lange daklijn en ‘sedan’ kont voor een schofterig grote kofferbak en een achterbank waar 2 Hollanders van +/-2 meter gewoon normaal in kunnen zitten.

    Login om te reageren
  19. allesmetturbo zegt

    13 februari 2020 om 10:29

    Ben wel benieuwd naar een Maser Stelvio. Mn pa heeft net een Q gekocht, zal de maser dan nog dikker zijn? Lets hope V8

    Login om te reageren
  20. specialveloce zegt

    13 februari 2020 om 11:33

    Ik snap wel dat de auto uit productie zal gaan. Maar zet daar een markt conforme auto voor terug. Dat management zit echt met de Piemel te spelen en te hopen dat iederen in de zelfde auto gaat rijden. Maar moet je voorstellen je geeft 30k euro uit aan een nieuwe mooi aangeklede Juul. En na 10 jaar heb je nog steeds geen ‘verouderd’ model. Dat kan je bij de meeste merken niet zeggen met om de 4 jaar een nieuwe.

    Login om te reageren
  21. dare2think zegt

    13 februari 2020 om 15:19

    Ach ja. Alfa Romeo. Net zo relevant als een vijfsterrenrestaurant met een slechte chef-kok.

    [metafoor uitleg:]
    Het uiterlijk is prachtig maar wanneer je het daadwerkelijk gaat gebruiken blijkt dat je meer had mogen verwachten als je kijkt naar de concurrentie.

    Login om te reageren
  22. mwti zegt

    13 februari 2020 om 17:36

    Alfa Romeo is als Sylvie Meis, het ziet er goed uit maar als je er mee omgaat dan is het een grote teleurstelling.

    Login om te reageren
  23. arkenbout zegt

    13 februari 2020 om 19:37

    Ik merk dat ik door al deze simpele comments, met een totaal gebrek aan kennis en gevoel voor heritage, steeds minder vaak op autoblog te vinden ben.
    Iemand nog tips waar op internet de ware autoliefhebbers zich verzamelen, ipv mensen die bijvoorbeeld alleen maar een opgewaardeerd VW Toeareg van 3 ton ambiëren?

    Login om te reageren
  24. arkenbout zegt

    13 februari 2020 om 19:44

    Kleine toevoeging; ik weet waar ik over praat. Rij meer dan 50000 per jaar, ben de afgelopen 10-20 jaar eigenaar geweest van diverse bmw’s, alfa Romeo’s, 1x een audi (gruwelijkste auto ooit), een mini, een Mercedes, meerdere range rovers, een Porsche, een Maserati en een Renault Twingo. Qua betrouwbaarheid waren de Italianen verre weg het beste, qua handling ook. Qua prijs/kwaliteit absoluut de Twingo ?

    Login om te reageren
  25. arkenbout zegt

    13 februari 2020 om 19:48

    Kleine toevoeging; ik weet waar ik over praat. Rij meer dan 50000 per jaar, ben de afgelopen 10-20 jaar eigenaar geweest van diverse bmw’s, alfa Romeo’s, 1x een audi (gruwelijkste auto ooit), een mini, een Mercedes, meerdere range rovers, een Porsche, een Maserati en een Renault Twingo. Qua betrouwbaarheid waren de Italianen verre weg het beste, qua handling ook. Qua prijs/kwaliteit absoluut de Twingo ?

    Login om te reageren
    • Paul58 zegt

      13 februari 2020 om 23:28

      @arkenbout: dat is slechts de ervaring van één persoon hè. Ook nogal vaag met uitspraken over ‘handling’. Wat vind jij een goede handling? Direct en scherp stuurgedrag? Veel grip? Ik heb zelf ook veel km’s gemaakt voor mijn leeftijd en al veel auto’s gereden en in bezit gehad. Voornamelijk uit de jaren 90 tot 2010 en heb juist een andere ervaring. Prijs kwaliteit is voor mij de Alfa GTV geweest welke ik 6 jaar geleden heb bezit. Kostte geen drol (1800euro) met toen 204.000 op de teller. Verkocht bij 286.000 voor bijna hetzelfde bedrag. Verder nog nooit zo goedkoop gereden. Mijn meest slecht ervaringen had ik bij een fiat coupe en mijn tweede auto (Peugeot 206).

      Login om te reageren
      • arkenbout zegt

        28 juli 2020 om 21:58

        Uiteraard is het mijn ervaring, en dat is inderdaad de ervaring van 1 persoon. Dat is het hele concept van een comment he ??

        Login om te reageren
  26. alfapeter zegt

    13 februari 2020 om 20:25

    Ze leren het nooit! Alle succesvolle merken hebben in de eerste plaats consistentie in hun aanbod, alleen zo verkrijg je een trouw cliënteel.

    Login om te reageren
  27. Esprit_de_Flandre zegt

    13 februari 2020 om 20:43

    Volgende Alfa’s: de Tonale, en een Q2-concurrent. Zucht. Alfa wordt dus een puur SUV-merk.

    Want laten we eerlijk zijn, die Giulia zal ook wel plots verdwijnen ten voordele van de Stelvio…

    Ter vergelijking:
    EU2019
    Giulia 11k
    Stelvio 27k

    Login om te reageren
  28. honestytwo zegt

    13 februari 2020 om 23:22

    Turijn heeft de Milanezen nooit het licht in de ogen gegund. Fiat kan Alfa missen als kiespijn. En mbt die opmerking Sylvie Meis; mijn Alfa Romeo GT 3.2 blijft mooi en slikt al 15 jaar gretig sap weg zonder te klagen. Het leven is te kort om in saaie auto’s te rijden.

    Login om te reageren
  29. alfablog zegt

    13 februari 2020 om 23:40

    Hebben hier o.a. een donkerrode MiTo centenario en het gevoel dat de leergeur, de afwerking en zitpositie geven blijf ik bijzonder vinden.

    Login om te reageren
  30. blackmilo zegt

    14 februari 2020 om 16:35

    Ik wou hier eigenlijk iets lelijk plaatsen over alfa maar na alle comments gelezen te hebben is dat niet meer nodig.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North