• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

2012 Nissan GT-R doet 0-100 in 2,84 sec

Auteur: sir_smokalot, gepost 22 november 2011 om 13:09 – 85 Reacties

Nissan GT-R acceleratie
Althans, als we op de videobeelden af mogen gaan.

In onderstaande video zien we een 2012 GT-R een paar keer vanuit stilstand accelereren, waarna we op een scherm een gemeten tijd te zien krijgen. De metingen worden wel door Nissan zelf uitgevoerd, en we moeten afgaan op wat we zien (wat voor banden liggen er onder? is dit een stock-model of heeft hij een wat hogere turbodruk gekregen?), maar wel staat als een paal boven water dat je aardig rap uit de startblokken komt met de nieuwe GT-R (ook met de vorige trouwens).

Voor de goede orde: 0-100 tijden van sub-3 seconden zijn eigenlijk alleen voorbehouden aan supercars die een veelvoud van de GT-R kosten, vergeet dat niet. Video:

Ook interessant!

  • Video: Nissan GT-R rijdt pionnen omver
  • Video: Nissan GT-R neemt drempel veel te hard
    Video: Nissan GT-R neemt drempel veel te hard
  • hightech Nissan GT-R
    Hightech Nissan GT-R wordt níet elektrisch
  • Nissan GT-R Nismo Special Edition, inbegrepen bij de NFT
    Nieuwe Nissan GT-R Nismo voegt echt wat toe

Nieuwste artikelen

  • Deze F430 op Marktplaats is extreem duur (met een reden)
  • Video: 10x top of flop van de elektrische Porsche Macan
  • Koop de BMW M4 CSL die crashte in Uden
  • Kijk, de échte Smart komt terug
FacebookTweetPinLinkedIn

gt-r, Nissan, Video

Vorig bericht: « We negeren steeds meer rode kruizen
Volgend bericht: Nieuwe Mercedes SL: 140 kilo lichter dan voorganger »

Lees Interacties

Reacties

  1. The360box zegt

    22 november 2011 om 13:13

    Kan je toch nog een Veyron bijhouden die echt 10 x zo duur is!

    Login om te reageren
    • xilver zegt

      22 november 2011 om 19:10

      @The360box: Dan nog verkies ik een Veyron ;-) Dat ding is gwn iconisch, een GT-R ook, maar op een ander niveau.

      Login om te reageren
  2. Scorso zegt

    22 november 2011 om 13:14

    De fameuze Launch Control?

    Login om te reageren
    • nicktexel zegt

      22 november 2011 om 18:54

      @Scorso: in combinatie met slicks

      Login om te reageren
  3. roadhero zegt

    22 november 2011 om 13:14

    Dat is wel heel erg snel. Dat zijn gewoon supercar waarden. Echt heel gaaf als dit klopt

    Login om te reageren
  4. theblackstig zegt

    22 november 2011 om 13:20

    http://www.youtube.com/watch?v=4jOQFMlpdVI

    Dit zou dan ook echt moeten zijn. Deze GT-R is trouwens nog weld de ietsje oudere van 2011(?). Nooit geweten dat de 911 Turbo ook al minder dan 3 seconden nodig had voor de 100-sprint.

    Login om te reageren
    • Nv zegt

      22 november 2011 om 14:19

      @theblackstig: *turbo s

      Login om te reageren
      • theblackstig zegt

        22 november 2011 om 15:08

        @Nv: Inderdaad, ik was te lui om het te gaan verbeteren.

        Login om te reageren
        • mout zegt

          22 november 2011 om 15:52

          @theblackstig: Is ook wel een rotklus, iets verbeteren op een site zonder editknop ;)

          Login om te reageren
    • Freewarefreak zegt

      23 november 2011 om 09:59

      @theblackstig: Mooi op 2:50.. Veyron 4-wheel-spin-burnout. ;)

      Login om te reageren
  5. E34M5Touring zegt

    22 november 2011 om 13:21

    jammer dat ze geen filmpje van de teller hebben gemaakt. Zal wel heftig zijn als het klopt. Daar kan ik niet tegen schakelen met m’n Touring.

    Login om te reageren
    • gedwongenleaser zegt

      22 november 2011 om 13:38

      @E34M5Touring: heb een klein vermoeden dat het niet alleen op schakelen aankomt.

      Login om te reageren
      • E34M5Touring zegt

        22 november 2011 om 13:45

        @gedwongenleaser: Ahhh jawel man, kanonnetje hoor zo’n touring ;)

        Login om te reageren
        • gedwongenleaser zegt

          23 november 2011 om 08:57

          @E34M5Touring: dat het een kanonnetje is twijfel ik ook zeker niet aan… :)

          Login om te reageren
          • E34M5Touring zegt

            23 november 2011 om 09:35

            @gedwongenleaser: Hahaha tnxs maar je hebt gelijk hoor. Vind het contrast zo groot, ik bedoel in die tijd was 5.7 naar de 100 echt snel, tegenwoordig is een 535D al bijna sneller naar de 100. En dan heb je nog de GTR die doet het in 2,84, gewoon dik 2x zo snel. Supergaaf hoe die techniek nog steeds zo snel ontwikkeld!

            Login om te reageren
            • gedwongenleaser zegt

              23 november 2011 om 10:23

              @E34M5Touring: 5,7 is ook gezien huidige maatstaven erg rap, daar kom ik met mijn geleaste hybride gebakje niet bij in de buurt. :)

              Login om te reageren
              • E34M5Touring zegt

                23 november 2011 om 10:56

                @gedwongenleaser: Oh snel is het zeker, dat kwam misschien ff verkeerd over, alleen toen was er wel een M5 voor nodig tegenwoordig is een Subaru Impreza van een paar jaar oud al sneller. En nog een stuk goedkoper.

  6. kliko zegt

    22 november 2011 om 13:25

    Toch geeft deze auto weinig spanning voor mij… Het is indrukwekkend als je em tegenkomt.
    Maar het gevoel van pas mist (bij mij persoonlijk).
    Ik vind een Lambo of Aston veel spannender om te zien.
    Natuurlijk heb ik ze beiden niet gereden, dus ik kan er weinig over zeggen. Het is alleen een gevoel.

    Maar nevertheless. Dikke specs mochten ze waar zijn!! :o

    Login om te reageren
    • kliko zegt

      22 november 2011 om 13:26

      @kliko: *het gevoel van passie

      Login om te reageren
  7. stanny zegt

    22 november 2011 om 13:35

    Tegen dat ik mijn pedaal tegen de grond heb gestampt zit hij al aan de 100km/h :D

    Login om te reageren
  8. fluvioglacialeafzetting zegt

    22 november 2011 om 13:53

    het is gewoon niet leuk meer hoe goed dat ding is:P

    Login om te reageren
    • kliko zegt

      22 november 2011 om 13:55

      @fluvioglacialeafzetting: respect voor je nickname :’)

      Login om te reageren
    • Osca zegt

      22 november 2011 om 14:19

      @fluvioglacialeafzetting: haha ik dacht dat jouw nick een randomkeyboard bash resultaat was, even ge-googled en weer wat geleerd haha :p

      Login om te reageren
  9. utr1984 zegt

    22 november 2011 om 13:59

    Ik vraag me vooral af waarom Nissan dit kan en de rest niet voor hetzelfde geld? Maakt Nissan geen winst op de GT-R??

    Login om te reageren
    • kilum zegt

      22 november 2011 om 14:18

      @utr1984:

      bij nissan betaal je geen 100K voor het logo op de motorkap

      Login om te reageren
      • nicktexel zegt

        22 november 2011 om 18:57

        @kilum: nee klopt 50k voor het logo voorop en 50k voor het logo achterop

        Login om te reageren
    • stanny zegt

      22 november 2011 om 14:18

      @utr1984: Inderdaad. Het is een fantastische wagen, maar zo’n techniek en prestaties verwacht je eigenlijk van een grote groep of een merk met veel sportwagens zoals Porsche, Lamborghini, Ferrari, …

      Het is gewoon fantastisch hoe nissan na de skyline deze opvolger heeft bedacht. Hopelijk komt er ook een opvolger van de skyline zijn concurrent de Toyota Supra.

      Login om te reageren
      • pikes83 zegt

        22 november 2011 om 18:45

        @stanny: het schijnt dat de supra weer terug komt,Maar zeker weten weet ik het niet in ieder geval,toyota gaat weer de goede kant op

        Login om te reageren
  10. Tommy2 zegt

    22 november 2011 om 14:06

    Vast goed voor de aandrijflijn dit..

    Login om te reageren
    • Osca zegt

      22 november 2011 om 14:27

      @Tommy2: zullen ze daar vast wel op hebben gelet. zal dus wel snor zitten.

      Login om te reageren
    • pikes83 zegt

      22 november 2011 om 19:00

      @Tommy2: de gtr is ontworpen om heel veel krachten aan te kunnen,net als zijn voorganger die met gemak 800pk aan kon.de gtr blijft nog zo’n 4 jaar in productie dus er komen nog wat pk tjes bij de komende tijd.

      Login om te reageren
  11. sirmustang zegt

    22 november 2011 om 14:12

    waaraan kan je het 2012 model eigenlijk herkennen?
    tussen het origineel en de eerste facelift kan ik nog verschillen zien, bij deze zie ik ze niet zo snel

    Login om te reageren
    • kilum zegt

      22 november 2011 om 14:20

      @sirmustang:

      er is niks verandert aan het model alleen de motor is beter en je hebt nu een knopje op je stuur die zorgt voor extra turbo boost als je het nodig hebt

      Login om te reageren
      • ralf zegt

        22 november 2011 om 14:53

        @kilum:
        Uit voorzorg als er een porsche 911 irrirant op je bumper zit te kleven!

        Login om te reageren
        • euro95 zegt

          1 december 2011 om 19:40

          @ralf: Waarom doe jij altijd 911’s afkraken?

          Login om te reageren
  12. disciplina zegt

    22 november 2011 om 14:13

    Zo veel grip dat die auto heeft, niet normaal. Het moeten wel speciale banden zijn…

    Login om te reageren
  13. kaasboerin zegt

    22 november 2011 om 14:18

    Wat een f*cking brute auto is en blijft de GT-R zeg, voor dat geld iedereen te pletter rijden, een relatief bescheiden design, mooi interieur met een brute digitale scherm.. En dan zulke cijfers neerzetten. Wat mij betreft 1 v/d beste (stock) cars ever made.

    Login om te reageren
  14. ericc zegt

    22 november 2011 om 14:34

    Zijn ze daar nu weer.
    Al lukt het hem in 1 seconde , dan koop ik hem nog niet!!!
    De wagen spreekt me niet aan vanwege z’n uiterlijk. Het is en blijft een Nissan of beter gezegd, Ni(k)san!

    Login om te reageren
  15. jelmer zegt

    22 november 2011 om 14:36

    Kiest u maar: Nissan GT-R (126k) of BMW M3 (120k)?
    530pk versus 420pk, 3.5 versus 4.8, 315 versus 250…

    Login om te reageren
    • kaasboerin zegt

      22 november 2011 om 14:39

      @jelmer: Zo kan je deze auto met vrijwel iedere auto vergelijken.. ;)

      Login om te reageren
      • jelmer zegt

        22 november 2011 om 15:34

        @kaasboerin: Ze zijn beide gebouwd voor sportiviteit, verschillen weinig in formaat en praktische bruikbaarheid… zo verschillend zijn ze niet.

        Login om te reageren
  16. Hubert zegt

    22 november 2011 om 14:48

    Typisch een auto waar de playstationgeneratie een harde plasser van krijgt.
    Ze staren zich blind op pk vs. euro’s en de 0-100tijd.
    En dus vinden ze hem mooi en de beste van wat er op dit moment te krijgen is…

    jammer….

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      22 november 2011 om 14:54

      @Hubert:

      hoi .. misschien is dat wel het doel van dit soort meuk ..
      in Duitsland maken ze al 15 jaar dik geld met die onhandige troep ..

      1 doel .. peekaas ..

      alleen weten de Jappen dat vermogen ook echt om te zetten in snelheid ..

      Login om te reageren
    • stanny zegt

      22 november 2011 om 14:56

      @Hubert: Raar, want volgens mij kan het grootste deel van de playstationgeneratie deze wagen (nog) niet betalen. Het is niet de mooiste wagen, maar wel een van de beste!

      Login om te reageren
      • gregorius zegt

        22 november 2011 om 15:06

        @stanny: ik vind m van de buitenkant dus echt wel mooi.
        Maar de binnenkant is gewoon echt lelijk. Overigens is de 911 van binnen ook niet de mooiste.

        Login om te reageren
    • kaasboerin zegt

      22 november 2011 om 15:09

      @Hubert: Je plaatje past goed bij je; dictators zijn inderdaad erg goed om woorden in andermans monden te stoppen.. ;)

      Login om te reageren
    • jelmer zegt

      22 november 2011 om 15:37

      @Hubert: Wat is er niet goed dan? Sportieve auto’s moeten sportief zijn, en dat is deze. Razendsnel, geweldige wegligging. De zwarte die ik eens reed werd door velen fraai en niet al te schreeuwerig gevonden. Comfort valt niet tegen, interieur goed te doen.

      Login om te reageren
  17. swaffelaer zegt

    22 november 2011 om 15:04

    Ik vind dat ding echt met de dag gaver worden! Wat een monster…

    Login om te reageren
  18. Stellantis rules the sky zegt

    22 november 2011 om 15:06

    Het filmpje van theblackstig toont aan dat de GT-R met evenveel pk’s het aflegt tegen de Turbo S, zowel in 0-100, maar al helemaal op hogere snelheid. Big FAIL dus!

    Login om te reageren
    • EJS zegt

      22 november 2011 om 18:07

      @psarulez:

      Totdat je het prijsverschil ziet..

      Login om te reageren
    • speedlimit zegt

      23 november 2011 om 13:03

      @psarulez:

      Je vergeet het gewicht…en natuurlijk de prijs ;)

      Login om te reageren
  19. Megakix zegt

    22 november 2011 om 15:09

    …en weer een tikkie sneller ! :lol:

    OT: 0 – 200km/h doettie in 11,1 seconden…en 0-300km/h in 32 seconden. Rap !

    Login om te reageren
  20. Kvgorp zegt

    22 november 2011 om 15:20

    Oh als ik het geld had kocht ik 2 GT-R’s. Een liet ik zoals hij moet zijn en de andere liet ik compleet ombouwen met de carrossorie van een Volvo 244 alla Juke-R. De ultieme sleeper. Lijkt me zo vet om dan lambotjes te pesten.

    Login om te reageren
  21. masterstig zegt

    22 november 2011 om 15:24

    Waanzinnig snel!

    Login om te reageren
  22. willemseles zegt

    22 november 2011 om 15:28

    Natuurlijk knap, maar van 0 tot 100 km/u doet ie niet binnen 3 secondes. Immers, 60 miles is slechts 96,56 km …als we toch op komma’s gaan letten.

    Login om te reageren
    • Brammer zegt

      22 november 2011 om 16:18

      @willemseles: Neen. Er staat in het filmpje 2.84s van 0-100km/u en 2.72s van 0-60mph.

      Login om te reageren
  23. norge zegt

    22 november 2011 om 15:45

    De nachtmerrie van VAG en Ferrari,compleet schijt gereden worden door een Aziaat die ook nog eens heel blijft, in tegenstelling tot.

    Login om te reageren
  24. sebasjuhh zegt

    22 november 2011 om 15:47

    dus, evensnel naar de honderd als een oudere turbo S, en alsnog trager naar 300 en 200 :P

    Login om te reageren
  25. mout zegt

    22 november 2011 om 15:56

    Zonder ‘m nou duur te willen noemen, kost zo’n GT-R toch evenveel als de nieuwe 911: afhankelijk van de uitvoering tussen 120.000 en 150.000.
    En ja, ik weet dat die het niet onder de 3 seconden houdt.

    Login om te reageren
    • kilum zegt

      22 november 2011 om 16:12

      @mout:

      lol ik werk voor nissan ik heb laatst is even zitten kijken (ik verkoop geen GT-R) wij hebben een programma waar alle merken in staat (van Fiat tot Ferarri)

      de duurst mogelijke GT-R komt RIJKLAAR op 136.500eur

      De goedkoopste 911 komt al op 146.000 rijklaar en dan heb je geen enkele assosoire of optie erop

      ik heb de offerste’s nog ik kan ze zo op auto blog zetten voor je

      Login om te reageren
      • kilum zegt

        22 november 2011 om 16:14

        @kilum: in staan*

        Login om te reageren
      • Hubert zegt

        22 november 2011 om 16:53

        @kilum:
        Goh, ik kom op 113.000 voor een basis 911 (welke stukken mooier en tijdlozer is) en 127.000 voor een Nissan.
        OK, ik zat dan iets langzamer op de 100…
        Dat is iets waar ik wel overheen kom als ik in mijn toekomstige klassieker rijd.

        Login om te reageren
      • mout zegt

        22 november 2011 om 17:04

        @kilum: :shock: :roll: En van wie denk je dat de volgende quote is, snoes?
        ‘wat denken jullie allemaal wel niet dat een GT-R kost?

        nou werk ik voor nissan en ik moet zeggen inderdaad in vergelijking met een ferrari is het vrij goedkoop maar in vergelijking met een 911? een beetje GT-R kost 175.000 rijklaar welliswaar’

        En vandaag nog lezen wij op autoblog dat de 991 cabrio voor 128.995 mee naar huis mag. Nederlandse prijs.

        Login om te reageren
        • p993 zegt

          22 november 2011 om 17:45

          @mout: zozo…doe mij dan die 991 en voor het verschil een 993 turbo erbij voor op zondag.

          Login om te reageren
  26. kilum zegt

    22 november 2011 om 16:07

    trouwens grappig dat een veyron 10 cilinders!!!! en 2 turbo’s extra nodig heeft tegenover de GT-R en dan alsnog maar 0.3seconden sneller naar de 100 knalt

    Login om te reageren
    • sebasjuhh zegt

      22 november 2011 om 16:20

      @kilum: veyron weegt ook niet meer toch? oh wacht..

      Login om te reageren
      • kilum zegt

        22 november 2011 om 16:23

        @sebasjuhh:
        ja nietzo gek he een W16 motor mee slepen

        Login om te reageren
    • gregorius zegt

      22 november 2011 om 16:24

      @kilum: De Veyron is niet gemaakt om 0-100 tijden te beaten. Zet race-bandjes onder een Ariel Atom V8 en dat gaat nog harder.
      De Veyron is gemaakt om 400 te rijden. Dat doet een GT-R niet.
      Heb t filmpje niet gezien, maar ik gok dat een Veyron het 100 – 250 gedeelte ook sneller doet en alles daarboven ook.

      Login om te reageren
      • kaasboerin zegt

        22 november 2011 om 16:33

        @gregorius: Yep, en op een comfortabele manier dan ook natuurlijk.

        Login om te reageren
    • birdboy zegt

      22 november 2011 om 16:38

      @kilum: Op een gegeven moment loop je gewoon tegen een limiet op met 0-100 ivm het gewicht van de auto, grip, e.d.

      Meer PKs gaan dan niet perse daar tijd vanaf snoepen. Die heb je weer nodig kwa topsnelheid.

      Login om te reageren
  27. 2176cc zegt

    22 november 2011 om 17:00

    Dat kan mijn kever uit 1964 ook.. Luchtgekoeld, 8 kleppen en NA. Is die vooruitgang van techniek?

    Login om te reageren
  28. Joerek zegt

    22 november 2011 om 17:07

    @jelmer: Verschil:

    – Onderhoudskosten. Die van GTR zijn echt een veelvoud hoger
    – M3 is achterwielaangedreven en speelser, daar waar de GTR klinischer is en probeert zo snel mogelijk te zijn (als enige doel).
    – M3 heeft ander motor karakter
    – M3 is luxer van binnen
    – M3 is wat langer niet meer geupdate, volgende versie zal weer sneller zijn etc.. maar verwacht niet de GTR cijfers.

    Login om te reageren
    • jelmer zegt

      22 november 2011 om 18:14

      @Joerek: Ik heb de M3 niet gereden, maar dat de M3 een ander motorkarakter heeft geloof ik meteen. Maar wat wil je er mee zeggen?
      De GTR is overigens alles behalve klinisch, voelt ontzettend analoog en levend en is zo agiel als een achterwielaandrijver.

      Login om te reageren
  29. marokkaanseheld zegt

    22 november 2011 om 17:20

    Ik vind 2.84 seconden wel langzaam voor een GT-R…

    Login om te reageren
  30. p993 zegt

    22 november 2011 om 17:34

    Op het filmpje ziet het er niet zo spectaculair uit. Maar das vaak bij die high tech rijstkokers…emotieloos en steriel klokken ze hun tijden. Alsof dat het enige is waar het om gaat bij een sportwagen. Het is wel iets waar de Japanners zich graag aan vastklampen; meetbare doelen.

    Login om te reageren
    • jelmer zegt

      22 november 2011 om 18:16

      @p993: Zo snel mogelijk betekent zo min mogelijk wielspin, wielspin is inefficient. Het is simpelweg de beste start. Er is niets en dan ook niets emotieloos en steriel aan een GTR. Onzin. Hoe kom je er bij?

      Login om te reageren
      • p993 zegt

        22 november 2011 om 21:33

        @jelmer: dat het ontzettend efficient is snap ik ook wel. Dat is het em juist: Dingen die efficient zijn zijn vaak saai en zo ook in dit geval. Dat is mijn mening…respect voor de techniek OK, heb ik ook, maar om een auto echt aantrekkelijk te maken is meer nodig voor mij. En blijkbaar geldt dat voor meer mensen getuige de verkoopcijfers van GTR en consorten…

        Login om te reageren
        • bozewolf zegt

          22 november 2011 om 21:39

          @p993: Exact datzelfde kun je ook beweren over een 911 Turbo…maar gezien je avatar en username zal je wel beweren dat dat “heel wat anders is”.

          Login om te reageren
          • p993 zegt

            23 november 2011 om 18:11

            @bozewolf: das heel wat anders joh…kun je niet vergelijken. :)

            Login om te reageren
  31. fit4fun zegt

    22 november 2011 om 17:48

    Veyron supersports met 1200 pk is door Auto, Motor und Sport getest: 2,7 sec naar de 100. Als de cijfers van de GT-R kloppen vind ik ze verbijsterend. Mooi ding ook in donkerblauw, in powered up van JC:

    http://www.youtube.com/watch?v=mi6CoT1UXU0

    Login om te reageren
  32. Search zegt

    22 november 2011 om 18:59

    Nissan heeft gewoon met die GTR een fantastische auto gebouwd maar het mooie is dat ze hem zelf nog niet fantastisch genoeg vinden en hem elk jaar doorontwikkelen en verbeteren, ze hadden het ook gewoon bij die eerste versie kunnen laten die de concurrentie al weg blies. Ik zeg, RESTECP!!

    Login om te reageren
    • kilum zegt

      22 november 2011 om 19:05

      @Search:
      eens +1 voor nissan voor het elk jaar een betere GT-R maken

      Login om te reageren
    • Freewarefreak zegt

      23 november 2011 om 09:57

      @Search: Helemaal mee eens. Het blijft gewoon een beest van een auto voor een fractie van de prijs van de gevestigde orde.

      Login om te reageren
  33. bozewolf zegt

    22 november 2011 om 19:47

    Holy crap, epic traction! Een klein skwiebeltje van het rubber en het ding is weg.

    lol @ voornamelijke Porsche fanboys die er nu weer van alles bijslepen, lol.

    tijdloos, beter gebouwd, icoon, goedkoper, sneller, langzamer, duurder, launch control, slicks, steriel, digitaal, playstationgeneratie.

    Zielig :)

    Login om te reageren
  34. baasbas zegt

    23 november 2011 om 10:51

    Oke, ik heb lang getwijfeld, maar ik ben over. Geef er maar een. Donkerblauw is mooi, maar hij mag ook bordeaux rood zijn..

    Een 911 Turbo S vind ik mooier en spannender, maar ja, daar kan je niet fatsoenlijk in rijden zonder dat iedereen denkt dat je een omhooggevallen arrogante löl bent :(

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North