• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Nissan GT-R 500 op Suzuka

Auteur: sir_smokalot, gepost 30 oktober 2007 om 16:36 – 45 Reacties

Nissan GT-R 500


Van Nissan’s nieuwe performance-boegbeeld, de GT-R, zal ook een hardcore versie meerijden in het komende Japanse Super GT-kampioenschap. De GT-R komt uit in de GT 500-klasse en is gespot terwijl hij op Suzuka aan het testen was.

For your viewing pleasure:

Nissan GT-R 500

Nissan GT-R 500

Nissan GT-R 500

Nissan GT-R 500

Nissan GT-R 500

(via)

Ook interessant!

  • Video: Nissan GT-R rijdt pionnen omver
  • Video: Nissan GT-R neemt drempel veel te hard
    Video: Nissan GT-R neemt drempel veel te hard
  • hightech Nissan GT-R
    Hightech Nissan GT-R wordt níet elektrisch
  • Nissan GT-R Nismo Special Edition, inbegrepen bij de NFT
    Nieuwe Nissan GT-R Nismo voegt echt wat toe

Nieuwste artikelen

  • Max Verstappen gaat echt voor Mercedes
  • Dit zijn de hoogtes van de boetes in 2026 (snelheid, telefoon, parkeren)
  • Video: Met een motor van de trap rijden
  • Hierom worden auto’s in 2026 nog duurder
FacebookTweetPinLinkedIn

gt-r, Nissan, Racing

Vorig bericht: « 50 Cent en zijn 500+ pk Pontiac G8
Volgend bericht: Jeep guerilla-marketing in Kopenhagen »

Lees Interacties

Reacties

  1. CasperH zegt

    30 oktober 2007 om 16:38

    Hef! Tig! Hee!

    Alleen die voorkant lijkt voor geen meter meer op de straatversie.

    Login om te reageren
  2. Poekie Lauda zegt

    30 oktober 2007 om 16:39

    niet mooi, maar wel indrukwekkend!

    Login om te reageren
  3. Steve11NL zegt

    30 oktober 2007 om 16:43

    Ik heb zo een vermoede dat de concurrentie net als met de oude skylines op achterstand gereden gaat worden.

    Ziet er bruut uit en met de oude in ons achterhoofd moet dit spectaculair zijn ohne ende.

    Login om te reageren
  4. cheetacars zegt

    30 oktober 2007 om 16:44

    @casper maar goed ook

    Login om te reageren
  5. PieterA zegt

    30 oktober 2007 om 16:47

    Spijtig dat er geen in de NGT komt.

    Login om te reageren
  6. Citrofiel zegt

    30 oktober 2007 om 16:48

    :o Dát ziet er afschrikwekkend uit zeg! Heel agressief… Als de berijders dat nu ook nog zijn komt het helemaal goed!

    Login om te reageren
  7. Julian zegt

    30 oktober 2007 om 16:57

    @Citrofiel

    jij hebt vandaag ook niets beters te doen lijkt het wel.

    ontopic

    het is natuurlijk nog wel gewoon een japanner he…

    Login om te reageren
  8. smoke zegt

    30 oktober 2007 om 17:00

    @Citrofiel

    Ze zouden ook een paar bloederige hoofden op staken voorop die auto kunnen zetten, of is dat aerodynamisch niet zo slim?

    Login om te reageren
  9. babbaloerie zegt

    30 oktober 2007 om 17:04

    Ik vind deze mooier dan de echte zeg, vooral op de laatste foto :)

    Login om te reageren
  10. ELB zegt

    30 oktober 2007 om 17:07

    Het wordt echt steeds beter en beter! :D

    Login om te reageren
  11. lincoln zegt

    30 oktober 2007 om 17:10

    ugly bastard

    Login om te reageren
  12. CasperH zegt

    30 oktober 2007 om 17:12

    @ cheetacars: daar heb jij weer gelijk in :D

    Login om te reageren
  13. Fej zegt

    30 oktober 2007 om 17:14

    Deze versie van de vorige Skyline werd in sommige competities verboden omdat hij gewoonweg te goed was. De anderen hadden geen schijn van kans!

    Login om te reageren
  14. NiNja! zegt

    30 oktober 2007 om 17:14

    Zwart staat hem goed! :D

    Login om te reageren
  15. Nick-G zegt

    30 oktober 2007 om 17:15

    Sexy… :D

    Login om te reageren
  16. ZwerverRoodbaard zegt

    30 oktober 2007 om 17:31

    Mooi apparaat :D

    Login om te reageren
  17. 110% zegt

    30 oktober 2007 om 17:32

    Dat is nu eens een dikke racebak! Of ie nu mooi is of niet, wel leuk voor de Japanse Super Gt dat er eindelijk is een echt nieuw model auto mee doet en geen update van een update enz. Wanneer komen Toyota en Honda met een antwoord!?

    Login om te reageren
  18. jan zegt

    30 oktober 2007 om 17:36

    Doe mij die ma!

    Login om te reageren
  19. Chief_S5 zegt

    30 oktober 2007 om 17:39

    Super, net zoals die 350Z. :) Het hele plaatje is gewoon geweldig. En deze keer vind ik die picknicktafel zelfs goed voor deze auto. Nice work. Nissan rocks. :)

    Login om te reageren
  20. Skyline.. zegt

    30 oktober 2007 om 17:41

    En nog steeds een perfectie!

    Login om te reageren
  21. Laurens zegt

    30 oktober 2007 om 17:50

    Dat is toch eigenlijk ook wel weer een beetje te gek voor worden.. Als een raceteam té goed wordt of is, er gewoon uit flikkeren.
    Moet je je als verantwoordelijke Nissan-engineer(s) toch wel beetje trots voelen.. :P

    Login om te reageren
  22. Antoine zegt

    30 oktober 2007 om 17:52

    Oh man wat een heftig apparaat de straatversie is al erg bruut maar dit slaat helemaal alles!
    Dat ding zouden ze moeten inzetten bij de Dutch super car challenge.

    Login om te reageren
  23. ronald ccx zegt

    30 oktober 2007 om 17:54

    wat een bak… :D nissan rocks idd ben benieuwd wat er van de concurentie overblijft

    Login om te reageren
  24. Mies zegt

    30 oktober 2007 om 17:58

    Oh mijn god dit is wel een dikke raceauto! Ben benieuwd nu moet de rest -lees honda, mazda en toyota- ook wel met iets komen willen weerstand bieden lijkt me…

    Login om te reageren
  25. Fej zegt

    30 oktober 2007 om 18:01

    @ 110%

    er komt toch een nieuwe supra en nsx!

    Login om te reageren
  26. Gerben zegt

    30 oktober 2007 om 18:12

    grappig dat sommige mensen het verschil tussen een straatauto en circuitwagen niet kennen en maar blijven reageren op het uiterlijk.

    Login om te reageren
  27. niels van wersch zegt

    30 oktober 2007 om 18:12

    ik vind hem wel blitz, maar hoeveel pk heeft dit beest?

    Login om te reageren
  28. besaram zegt

    30 oktober 2007 om 18:39

    @ niels rond je 500 als hij in de GT-500 klasse zit jammer dat hij niet met DTM mag mee doen dan maakt hij gehakt van de duitse wagentjes:D EN JAA ik weet dat het geen touring car is

    Login om te reageren
  29. DirkR zegt

    30 oktober 2007 om 18:39

    @ Laurens gebeurt nog echt zovaak, denk aan de 787b met wankelmotor of Lotus racers met flex skirts….beetje jammer…naar zeggen gaat het om veiligheid…maar jaar geloof ik geen kont van.

    Maar veder hele brute bak ik zou wel eens wat CFD gegevens wille zien, ziet er aerodynamisch erg gelikt uit op het eerste oog. Denk dat je redelijk bang word als je die in de spiegel ziet aanstormen.

    Login om te reageren
  30. jela zegt

    30 oktober 2007 om 18:45

    best wel leuke foto’s hoewel je met zo een auto niets bent als je niet een aardig stukje kan rijden…
    hoeveel pk zit er nu eigenlijk in dat ding?

    Login om te reageren
  31. Gerben zegt

    30 oktober 2007 om 18:49

    daarom dat je de auto ook niet kan kopen voor de openbare weg en een race-rijbewijs nodig hebt etc…. pffffff

    jongens het is een RaceWagen!

    Login om te reageren
  32. Davidov zegt

    30 oktober 2007 om 18:51

    De voorkant lijkt echt op de 350Z touring car, brute wagen hoor.

    @ besaram: Het is toch een Japanse touring car?

    Login om te reageren
  33. w0o0dy zegt

    30 oktober 2007 om 19:48

    ik hoop dat er ook een GT2 en of GT1 racer voor de LeMans Series komt…. kan deze Nissan ook op de baan Porsches gaan pesten ;)

    Fraaie bak voor een racewagen!

    Login om te reageren
  34. Bol zegt

    30 oktober 2007 om 19:58

    wokkie wokkie pang pang

    Login om te reageren
  35. MaarteN zegt

    30 oktober 2007 om 20:03

    @Gerben

    We weten dat het een racewagen is, maar race wagens hebben ook een uiterlijk! Daar kan je hem dan toch ook wel op beoordelen? of zie ik dat verkeerd? Ze worden natuurlijk gemaakt op specs maarja die staan er niet bij!

    En voor een racewagen ziet hij er helemaal niet slecht uit.

    Login om te reageren
  36. dude db zegt

    30 oktober 2007 om 20:13

    men neemt een gt-r en plakt daar enkele verbredingsstukken aan en viola zie het resultaat!

    Login om te reageren
  37. m5 zegt

    30 oktober 2007 om 21:33

    @ PieterA hij komt wel in de nggt

    Login om te reageren
  38. Gerben zegt

    31 oktober 2007 om 02:37

    @Maarten

    racewagens hebben idd ook een uiterlijk maar dit is totaal irrelevant en bijgevolg elk commentaar daarop ook volgens mij.

    Het gaat erom hoe snel hij is

    bijgevolg vindt ik commentaren als:

    -Alleen die voorkant lijkt voor geen meter meer op de straatversie
    -niet mooi, maar wel indrukwekkend
    -Ik vind deze mooier dan de echte zeg, vooral op de laatste foto
    -Het wordt echt steeds beter en beter!
    -Doe mij die ma!
    -En deze keer vind ik die picknicktafel zelfs goed voor deze auto. Nice work. Nissan rocks.
    -men neemt een gt-r en plakt daar enkele verbredingsstukken aan en viola zie het resultaat!
    -best wel leuke foto’s hoewel je met zo een auto niets bent als je niet een aardig stukje kan rijden…

    redelijk dwaas, maar het zal aan mij liggen zeker

    Login om te reageren
  39. Jandepandaman zegt

    31 oktober 2007 om 08:05

    Bruut hoor. Vet bruut.
    Ik vind trouwens de straatversie al lekker- zeker als die in 2tone zwart/matzwart wordt uitgevoerd of zo, of misschien zwart met flames voorop.
    Dit lijkt daar dus aardig op.- Nee, van mij mogen ze hem zo straatlegaal maken en laten opbieden tegen de opgespierbalde Porsches, Vipers en wat nog meer. :-D !

    Login om te reageren
  40. Neal zegt

    31 oktober 2007 om 10:51

    Gaat de RE-Amemiya RX7 weer een vette kluif aan hebben :-D

    Login om te reageren
  41. CasperH zegt

    31 oktober 2007 om 11:29

    @ Gerben;

    Nou, vertel: hoe snel is die bak? Wat waren de rondetijden? Is ‘ie snel in de bochten of juist op het rechte stuk? Wat? Weet je dat niet? Waarom reageer je dan? Alleen om de andere reacties af te zeiken? Get a life. En het is nog ongefundeerd ook.

    Racen wordt door de fabrikanten meestal met twee doelen gedaan: inwinnen van technische data en het verkopen van de straatmodellen van de racewagens. Marketing.

    Vaak zie je dat het race-exemplaar de uiterlijkheden van het productiemodel vertoont, zodat men makkelijker de link legt met de productiemodellen van hetzelfde merk. Uiteraard wordt alles vervolgens volgeplakt met spoilers, logisch; standaard straatauto’s hebben natuurlijk heel andere aerodynamica nodig dan de raceversie. Kijk maar naar het DTM, WTCC of naar de verschillende rallyklassen.

    En wat MaarteN al zegt: er zijn niet eens specs, dus hoe kan er nou op iets anders gereageerd worden dan het uiterlijk in deze post?

    Login om te reageren
  42. Stiggie zegt

    31 oktober 2007 om 13:32

    Ik hou ook van snert met stukje rookworst ;-)

    Login om te reageren
  43. Gerben zegt

    31 oktober 2007 om 16:44

    ik geef het toe,

    heb al betere dagen gehad ….

    Login om te reageren
  44. frank01 zegt

    19 november 2007 om 13:52

    Al jaren wacht de hele wereld met spanning op de reeds aangekondigde Japanse Sport/racebolide’s.
    Maar de Jappaners wilden niet over 1 nacht ijs, vele verschillende prototype’s werden niet goed genoeg beoordeeld. Stuk voor stuk Toppers moesten het worden en ze keken vooral naar concurrentie uit eigen land. Japanners he!
    Dit is Nissan’s antwoord.
    De andere merken uit het land van de Rijzende Zon staan allen al te trappelen van ongeduld op de startblokken.
    Geloof me: Dit is pas het begin!

    Login om te reageren
  45. Ray (300ZX Twin Turbo) zegt

    4 december 2007 om 14:59

    Het is geen Skyline het is een GT-R!

    Fej schrijft,

    30 October 2007 om 17:14
    Deze versie van de vorige Skyline werd in sommige competities verboden omdat hij gewoonweg te goed was. De anderen hadden geen schijn van kans!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North