• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Nog een klassieker naar de knoppen: Bentley Silver Streak

Auteur: Alwood, gepost 27 november 2009 om 21:32 – 87 Reacties

Bentley Silver Streak
Men neme een Bentley Mulliner carrosserie uit 1953, men neme een Amerikaanse 8.2L V8 en gaan met die banaan!

Resultaat is een tamelijk onhandelbare, bloedjesnelle, en toch wel prachtig opgepoetste, klassieke Bentley met de raarste velgjes voorstelbaar. Ik kan er best respect voor hebben dat je niet gaat rijden met die onbetrouwbare engelse meuk in het vooronder. Een 510pk GM V8 is dan een betere keus, hoewel een beetje onorthodox. Vervolgens de velgen halen bij de halfords omdat het geld op is doet alleen wat vreemd aan. Toch pluskudo’s voor het opknappen, en voor de verchroomde hoofdremcilinder.

Ook interessant!

  • Volgende Bentley Mulliner
    Volgende Bentley Mulliner wordt laatste met W12
  • Bentley viert het 1.000ste op maat gemaakte model
  • https://www.autoblog.nl/nieuws/twaalfcilinder-limousines-door-de-jaren-heen-894390
    Bentley Flying Spur Mulliner moet Mulsanne doen vergeten
  • Bentley lanceert een betaalbare driewieler

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Steven Bergwijn in zijn Ferrari Purosangue
  • Video: Toch wel eng, zo’n auto op jouw weghelft
  • Stem op de Autoblog Auto van het Jaar 2025!
  • Goedkoopste 997 van Marktplaats is ook de opvallendste
FacebookTweetPinLinkedIn

Bentley, essen-2009, Klassiekers, mulliner, tuning

Vorig bericht: « Startech Land Rover tuning in Essen
Volgend bericht: BlackforceOne has landed in Essen »

Lees Interacties

Reacties

  1. lincoln zegt

    27 november 2009 om 21:42

    eindelijk worden die koetswerken een keer gebruikt ..

    want bij die zogenaamde puristen die alles origineel willen houden staan ze alleen maar weg te rotten ..
    zijn meestal van die sukkels die em net kunnen kopen en dan voor de rest geen geld aan spenderen ..
    en al helemaal niet durven ..

    Login om te reageren
    • JDM__Wotevajjjj zegt

      27 november 2009 om 21:44

      @lincoln:
      +1
      er zijn toch genoeg standaart versies van die dingen, als er meer als 100 van gemaakt zijn mag je ermee doen wat je wil vind ik

      Login om te reageren
  2. julien zegt

    27 november 2009 om 21:47

    Voorstel: In de plaats van een kilometer heffing….
    Een Tuning Heffing die hoger is….

    Login om te reageren
  3. bozewolf zegt

    27 november 2009 om 21:50

    Die velgen, bweuk.

    Login om te reageren
  4. SanderB zegt

    27 november 2009 om 21:56

    Op de velgen na vind ik hem eigenlijk wel erg fraai. Dit soort kunstwerken moeten gebruikt worden.

    Login om te reageren
  5. Jesper zegt

    27 november 2009 om 22:13

    Op de velgen na, zou ik me hier zo mee rond laten rijden.
    Of zelf natuurlijk :D

    Zou trouwens ook wel chauffeur willen zijn voor de eigenaar :P

    Login om te reageren
  6. MrSkyline zegt

    27 november 2009 om 22:14

    knap zielig….
    waarom moeten zulke mooie wagens nou toch worden verpest, poets gewoon de v12 mooi op ofzo ipv een 2000 euro crate blokje

    Login om te reageren
  7. EJS zegt

    27 november 2009 om 22:21

    Jammer van de velgen, verder überbruut.. Ziet er strak uit! En het wordt wss tenminste gebruikt!

    Login om te reageren
  8. Appeltje zegt

    27 november 2009 om 22:31

    Hoezo wordt het dan opeens gebruikt? Zo’n 4,6 liter 6-in-lijn wil na al die jaren ook nog best wel starten hoor. Ik vind dit een beetje jammer aangezien het om iets heel uitzibnderlijks gaat, iets met dit koetswerk kom je niet gauw meer tegen. Een Silver Shadow pimpen is oke aangezien er daar heel veel van zijn, maar van deze R-Type Mulliner (http://www.bdcnsw.com.au/Bentley-19-R-Type-HJ%20Mulliner%20Lightweight.jpg) zijn er echt maar heel weinig gebouwd.

    @ Lincoln
    Denk je dat mensen met zo’n auto hem laten wegrotten? Ze zijn er juist zuinig op, en rijden er weinig mee omdat ze liever met één van hun tien andere, makkelijkere, minder unieke auto’s rijden.

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      27 november 2009 om 22:45

      @Appeltje:
      ik zal effe uitleggen hoe dit soort dingen werken ..

      dit was een ouwe koets waar geen land mee te bezeilen viel ..
      die NIEMAND wilde opknappen met de reden dat het nooit rendabel zou worden ..
      ook de zogenaamde “puristen” wilden em niet redden ..
      zelfs de krokodillentranen waren ineens op ..

      een tuner geeft er de oud-ijzerprijs voor ..
      en zie hier .. de best verzorgde Bentley die er bestaat ..

      zo werken dit soort dingen ..
      en emotie/passie is alleen van “belang” voor bloggertjes die zich niet zo goed kunnen uitdrukken ..

      Login om te reageren
      • w0o0dy zegt

        27 november 2009 om 22:56

        @lincoln: wat mij betreft is er wel een fors verschil tussen een wrak van een klassieker opbouwen tot zoiets of een zeer goed origineel exemplaar pimpen…

        Login om te reageren
        • lincoln zegt

          28 november 2009 om 09:27

          @w0o0dy .. @Klassiekerrally .. @Rick Dos .. met een dichte motorkap en balon-banden hadden jullie em prachtig gevonden ..

          laat me raden .. “amerikaanse motor” was de trigger ..

          Login om te reageren
          • Rick dos zegt

            28 november 2009 om 13:53

            @lincoln:

            Neuh, deze creatie was voor mij toch wel de trigger. Gebruik van een Amerikaanse motor onderschrijft alleen maar het feit dat de Tokkies dit machtig zullen vinden.

            Login om te reageren
            • lincoln zegt

              28 november 2009 om 16:11

              @Rick dos:
              de creatie ?? man .. dit is een koets uit 1953 !!

              de aandrijflijn was het probleem niet ..
              dus wat is het wel .. kleurtje ?? wielen ?? emotie ?? passie ??

              Login om te reageren
              • Rick dos zegt

                28 november 2009 om 18:25

                @lincoln:

                Je hebt de originele creatie en dan heb je deze creatie. Geloof me lincoln, er is een verschil. Ookal zie jij die niet.

                Wat hier is gebeurs is een beetje als Pa Tokkie die een Armani pak heeft gekregen en daar dan sportschoenen van Schoenenreus en een T-shirt van het Nederlands elftal onder aandoet. Is zijn goed recht hoor, maar als je het dan vervolgens showt dan wil je dat anderen daar een mening over hebben.

              • lincoln zegt

                28 november 2009 om 18:35

                @Rick dos:
                klinkt als iemand die op iemand nek-labeltje gaat kijken of een Nike t-shirt wel een Nike t-shirt is omdat het materiaal niet synthetisch genoeg is ..

                en dat verschil met het origineel was misschien wel de bedoeling .. als je goed kijkt kan je het zien ..
                (origineel is wegrotten in een schuur) ..

              • Rick dos zegt

                28 november 2009 om 18:45

                @lincoln:

                Zo zal het inderdaad voor jou wel klinken. De analogie is echter anders bedoeld.

                Als je een origineel laat wegrotten dan ben je een slons. Je kon ‘m immers verkopen of naar een schoothoop brengen. Als je ‘m onderhoudt en in originele staat houdt, dan ben je een autoliefhebber met passie en emotie. En als je een Tokkie bent, dan maak je bovenstaande creatie.

              • lincoln zegt

                28 november 2009 om 18:58

                @Rick dos:
                mooi .. en daarom koop ik geen panden die onder monumenten-zorg vallen ..
                ik voel me nog iets te jong om conservator te zijn ..
                bovendien ben ik VOOR vernieuwing en verbetering vol passie en emotie ..

                ik heb het niet zo op luitjes die graag beslissen en aanspraak maken over andermans bezit .. nogal tokkie-gedrag nml ..

              • Rick dos zegt

                28 november 2009 om 19:29

                @lincoln:

                Ik zou er een grote electromotor ingooien. In dit soort auto’s moet je van de rust genieten. Niet van een V8. Dan neem ik wel een muscle car ofzo.

              • lincoln zegt

                28 november 2009 om 19:35

                @Rick dos: een General Electric ??

              • Rick dos zegt

                28 november 2009 om 19:39

                @lincoln:

                Nee, natuurlijk niet. Een Siemens natuurlijk. En als ik in een chauvinistische bui ben; een Philips.

              • lincoln zegt

                28 november 2009 om 19:00

                @Rick dos:
                maar effe back on-topic .. welk blok zou jij er in knallen ??
                (nee nee .. niet het origineel .. want er is een goede rede geweest waarom die er nu niet inzit) ..

  9. jan1666 zegt

    27 november 2009 om 23:13

    Zonde..ik ben het deels met appeltje eens, hoewel ik vind dat je zulke gentlemen wagens moet laten zoals ze zijn.

    Als je een golfie 2 oppimpt, oke, jij je zin, maar zoon echte, pure, nostalgische britse machine?

    Nee, ik kan dit soort ‘creaties’ (ik noem het liever verklotingen) niet waarderen.

    Login om te reageren
  10. Rick dos zegt

    27 november 2009 om 23:24

    Kijk, een tuner die al z’n passie en emotie in dit project heeft gestopt. Leuk voor hem.
    Kan die z’n passie en emotie delen met de gemiddelde Tokkie die vinden dit namelijk fantastisch.

    Login om te reageren
  11. Klassiekerrally zegt

    27 november 2009 om 23:43

    Spuuglelijk. Smakeloos. En bovendien veel te makkelijk: Iedere malloot kan een krachtiger motor in iets lepelen. De echte kunst is het om het dan origineel te laten lijken, stijlvol. Dit is gewoon sneu. Omdat er niets kwalitatief hoogwaardigs uit de handen van de ’tjoenert’ kon komen maakte hij de auto maar overdreven lelijk, in de hoop dat ’t gebrek aan inzicht en stijl niet op zou vallen…

    Maar ik ga ’t niet veroordelen, want dan krijg ik lincoln’s ongezouten mening over me heen ;)

    Login om te reageren
  12. jan1666 zegt

    27 november 2009 om 23:46

    @rick dos

    applaus!

    @klassiekerally

    wees niet bang voor lincoln, hij is..een beetje pro-amerikaans, en aangezien het een USA motor is, is zijn dag weer goed

    Login om te reageren
  13. cardesigner@USA zegt

    27 november 2009 om 23:57

    Het is toch niet zo erg als iemand in eenoldtimer een V8 lepelt? Als er echt mensen waren die hem origineel wilden houden, hadden ze wel wat geld op de tafel gelegd…

    Login om te reageren
  14. Kevski-Style zegt

    28 november 2009 om 01:59

    @ Klassiekerrally:

    Ben ik toch niet helemaal met je eens. Als je ziet met wat voor detail hij gemaakt is ligt het toch net even anders.
    Maar geloof me, afwerking was juist super aan deze auto, al was de blower ook niet echt mijn ding, en de tftschermen ook niet. Interieuer was vooral wel heel erg mooi, maar darvan zie je morgen de foto’s dus wel verschijnen :)

    Login om te reageren
  15. BmwMPower zegt

    28 november 2009 om 03:06

    De mooist gepimpte klassieker tot nu toe.

    Of de mooist gepimpte klassieker ooit voor Essen.

    Login om te reageren
  16. Jo-zef zegt

    28 november 2009 om 04:35

    @julien: het voorstel van de week, mooi zo! Met felicitaties van de jury, proficiat! :P

    Login om te reageren
  17. Sietse Vliegen zegt

    28 november 2009 om 10:33

    “Tuners” moeten met hun poten van dit soort ontwerpen afblijven. Zij hebben geen smaak. De oorspronkelijke ontwerpers wel, en dat is hier weer overduidelijk bewezen.

    Login om te reageren
  18. Klassiekerrally zegt

    28 november 2009 om 11:01

    @ Kevski Style: Ik ben heel benieuwd! :)

    @ lincoln: Ik heb niets tegen Amerikaanse motoren in Europese auto’s. Bewijs? De Tomaso Pantera, Bitter CD, Iso Grifo, TVR Griffith, damn, zelfs de MGB GT V8 zou je onder die noemer kunnen scharen met z’n van oorsprong Amerikaanse Buick motor… ;)
    Ik vind de carrosserie en de velgen gewoon wanstaltig…

    Login om te reageren
  19. Klassiekerrally zegt

    28 november 2009 om 11:06

    correctie op mezelf: niet de carrosserie, maar de combinatie van carrosserie en velgen…

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      28 november 2009 om 11:16

      @Klassiekerrally:
      tuurlijk staan een paar beefy spekbanden met dichte wieldoppen em beter ..
      maar da,s nou niet echt een moeilijk vervangbaar onderdeel ..

      daar moet toch doorheen te kijken zijn lijkt me ..

      Login om te reageren
  20. Klassiekerrally zegt

    28 november 2009 om 11:28

    Dan wordt ’t inderdaad al veel leuker. Ik ben nogal gek op sleepers. Een bog-standard uiterlijk met een onverwacht krachtige motor is een geweldig leuke combinatie.

    Login om te reageren
    • EJS zegt

      28 november 2009 om 11:30

      @Klassiekerrally:

      Als je het dan helemaal af wil maken moet je er ook nog een europese v12 inleggen ipv een Amerikaanse v8, iets van een AMG 6.0 V12 ofzo;)

      Login om te reageren
      • lincoln zegt

        28 november 2009 om 11:37

        @EJS: en ?? is er iets of iemand die jou tegen houdt ??

        Login om te reageren
        • EJS zegt

          28 november 2009 om 11:40

          @lincoln:

          m’n portomonnee misschien;) Maar verder is het ook maar een strooien met ideeën hoor, je moet wat te dromen houden;)

          Login om te reageren
          • lincoln zegt

            28 november 2009 om 11:45

            @EJS: maakt niet uit hoor .. hebben alle “puristen” last van ..

            Login om te reageren
            • EJS zegt

              28 november 2009 om 12:34

              @lincoln:

              Haha, ik denk vooral alle studenten;)

              Login om te reageren
  21. Klassiekerrally zegt

    28 november 2009 om 11:34

    @ EJS: Ik dacht zelf meer aan een motor uit een tank ;)
    http://www.ppcmag.co.uk/index.php?option=com_content&view=article&id=29&Itemid=19

    Login om te reageren
    • EJS zegt

      28 november 2009 om 11:37

      @Klassiekerrally:

      Lijkt me niet echt goed voor de gewichtsverdeling;) Staat er ineens wel heel veel gewicht op de vooras…. Maar voor rechtuit is zoiets natuurlijk fantastisch!

      Login om te reageren
  22. C6_R zegt

    28 november 2009 om 12:08

    Een subtiel verhermoderniseerde klassieker, waarschijnlijk inderdaad gered uit een (mogelijk terminale) winterslaap en met een GM V8 voorin… Ik vind ook deze erg mooi, wees blij dat ze ‘m niet roze met carbonfolie hebben gemaakt!

    Login om te reageren
  23. laatste man zegt

    28 november 2009 om 12:47

    Ik denk dat ik eens een tag ga zetten op de Mona Lisa…

    Login om te reageren
    • EJS zegt

      28 november 2009 om 12:52

      @laatste man:

      Das heel wat anders, die is uniek.. Maar, ga je gang maar, hij wordt toch wel weer gerestaureerd;)

      Login om te reageren
  24. thomas zegt

    28 november 2009 om 13:46

    in tegenstelling tot die mercedes vind ik dit erg mooi

    Login om te reageren
  25. haakie zegt

    28 november 2009 om 15:28

    Hier moeten wetten tegen komen. Iets met lijfstraffen.

    Login om te reageren
  26. Klassiekerrally zegt

    28 november 2009 om 18:25

    -edit: doe gewoon eens klikken op de link in het artikel-

    Login om te reageren
    • Alwood zegt

      28 november 2009 om 19:18

      @Klassiekerrally: Dat klopt ;)

      Login om te reageren
  27. lincoln zegt

    28 november 2009 om 19:11

    kleuren combinatie is prima ..
    plaatwerk lijkt me ook goed gedaan .. teminste niet van die enorme hangnaden meer waar door het originele model wel zwart MOEST zijn ..
    motor is natuurlijk een prima keuze ..
    lekker smeuig en soepel en een hoop koppel ..
    wat je gewoon nodig hebt om dat loodzware ding vooruit te krijgen ..
    kan je keurig onder de 1800 toeren blijven ..

    Login om te reageren
  28. sebastianchubasco zegt

    28 november 2009 om 19:29

    amerikanen die graag de geschiedenis herschrijven omdat er (nog) niet veel is waar ze trots op kunnen zijn.

    sommigen die denken dat dit tof is moeten maar eens een boek opentrekken met wat sociologische uiteenzettingen. (genoeg studenten hier…)

    Login om te reageren
    • C6_R zegt

      29 november 2009 om 12:56

      @sebastianchubasco: Jij hebt een boek nodig om op te zoeken wat je wel of niet “tof” mag vinden? :roll:

      Login om te reageren
  29. lincoln zegt

    28 november 2009 om 19:49

    ach en wee ..
    zucht en kreun ..
    en die duitse/nederlandse hufters denken maar met hun technologie de Britse historie te kunnen verkwanselen ..

    Login om te reageren
  30. Rick dos zegt

    28 november 2009 om 19:51

    Hè?! En net zeg je nog dat je VOOR verbetering en vernieuwing bent…

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      28 november 2009 om 20:04

      @Rick dos:
      zolang we allebei maar weten dat we dat sinds jaar en dag niet meer uit Engeland hoeven te verwachten ..

      Login om te reageren
  31. Klassiekerrally zegt

    28 november 2009 om 20:26

    @ Alwood: wist ik, daarom stuurde ik ook geen tip ;) :P

    Login om te reageren
  32. Rob USA zegt

    28 november 2009 om 21:46

    @Rick Dos: Het is zeker zonde dat ze zo’n heeerlijke 8.2L V8 in dat oudbakken ding hebben gedaan.

    Login om te reageren
  33. Citrofiel zegt

    28 november 2009 om 22:42

    Het spijt me lincoln, maar ik ben zo’n idioot die liever een originele Bentley had gezien. Mocht dit ding (net als die Rolls) van de sloop gered zijn, hulde daarvoor! Anders: Bah.

    Login om te reageren
  34. sacha zegt

    29 november 2009 om 00:53

    Wat een ophef allemaal weer. Ik mag dit wel, een beetje creatief met techniek en chroom, en het levert echt iets bijzonders op.
    .
    Als het niet je smaak is prima, als het wel je smaak is ook prima. Maar om met gemiddelde Tokkies op de proppen te komen is toch wel de treurigste ad hominem sinds tijden. Alhoewel, sinds de vorige ad hominem van Rick dos, een paar minuten eerder, toch zeker.

    Login om te reageren
    • Rick dos zegt

      29 november 2009 om 11:52

      @Rob USA:

      Inderdaad. Voordat je het weet gooien ze die motor in zo’n oudbakken ’56 Chevy Bel Air of een ’39 Ford DeLuxe coupe. Gaan ze het Hot Rod noemen. Pfffff…dat wil je toch niet?

      @sacha:

      Login om te reageren
  35. toyota prius zegt

    29 november 2009 om 02:02

    Geef mij maar die Hello Kitty auto, is mijn dochter ook weer blij… ;)

    Login om te reageren
  36. michel 350z zegt

    29 november 2009 om 02:20

    Welke stumpert schrijft die topic’s tog jonge jonge jonge.
    Durf te wedden dat die velgen meer kosten dan zijn eigen auto. Hij heb altijd wat te zeiken over tunig. En die Gullwing dragster vind hij zonder maar volgens mij is hij zelf niet eens in Essen geweest want het is ook een echte dragster met een carbon of polyester kap.

    En ff een vraag voor die anti tuner mensjes die zeuren over plastic bumper’s op tuning auto’s.

    EEN STANDAARD AUTO HEEFT OOK PLATIC BUMPERS

    En merken zoals RIEGER is hartsikke goed spul en het past perfect.

    Login om te reageren
  37. michel 350z zegt

    29 november 2009 om 02:22

    En what the hell doet een prius mongool op autoblog????
    Koop eerst is een echte auto mafklapper

    Login om te reageren
    • toyota prius zegt

      29 november 2009 om 02:29

      @michel 350z: Whahaha, het geeft maar weer aan, wat voor denk vermogen je hebt. Volg mijn posts en oordeel later..
      Maar dat is gezien je taal gebruik, veels te moeilijk voor je.

      Login om te reageren
  38. Klassiekerrally zegt

    29 november 2009 om 10:54

    -edit: doe gewoon eens klikken op de link in het artikel-
    OK, zodra jij doet gewoon eens Nederlands schrijven ;)

    Had de link inderdaad niet aangeklikt. Ik zal niet de enige zijn denk ik: Al die linkjes leiden namelijk af van ’t onderwerp, weet je…

    Login om te reageren
    • Alwood zegt

      29 november 2009 om 11:36

      @Klassiekerrally: haha, die linkjes maken er juist een interactieve ervaring van! Internetberichten zijn meer dan een stukje tekst, het is een beleving waarbinnen je zelf de informatie-dichtheid bepaalt.[/promotiepraat] ;)

      @michel: *newsflash* het is er meer dan één… Als je een beetje zoekt kom je erachter dat mijn auto zelfs minder waard is als een pakje boter en vroeger hadden auto’s dikwijls stalen vergroomde bumpers.

      Login om te reageren
  39. tim zegt

    29 november 2009 om 11:40

    dit is hetzelfde als graffiti op de Sixtijnse kapel.

    Login om te reageren
  40. Klassiekerrally zegt

    29 november 2009 om 11:48

    @ Alwood: Ik geef ’t natuurlijk niet graag toe, maar je hebt helemaal gelijk ;)

    (psst… Het is ‘verchroomd’)

    Login om te reageren
  41. Rob USA zegt

    29 november 2009 om 12:12

    @Rick Dos: Jawel! :)
    Het een tokkie project noemen klopt iig echt niet.
    Een tokkie heeft geen geld en als die het zou hebben dan zet hij dat gelijk om in sigaretten/bier/patat en zeker niet in aan auto!

    Off topic: Rook jij niet toevallig ? Hmmm een tokkie met een X5 heb ik nog nooit gezien… zouden ze zo een nieuwe reallife soap van kunnen maken. :)
    T-shirt is wel cool (om te zien).

    Login om te reageren
    • Rick dos zegt

      29 november 2009 om 12:26

      @Rob USA:

      Ik noem het niet een “Tokkie-project”. Ik noem het een project dat door de gemiddelde Tokkie geapprecieerd zal worden. Er is een verschil. ;)

      Login om te reageren
      • lincoln zegt

        29 november 2009 om 12:48

        @Rick dos:
        maar noem dan eens en verbrandings-motor + aandrijflijn die meer sophisticated/bread and butter is dan die ze er nu ingeplakt hebben ??

        Login om te reageren
        • Rick dos zegt

          29 november 2009 om 13:00

          @lincoln:

          Ik zou de motor en de aandrijflijn van de GT-R er inhangen. Kan ik tenminste met een 7.30 over de Nurburgring.

          @Rob USA

          Lees mijn eerste comment. Dat is in context van deze topic. Lees mijn comment/reactie van 18.45 op lincoln en zie dan een hele andere context. Ik “lul” me nergens uit. Ik hou me gewoon aan feiten. ;)

          Login om te reageren
          • lincoln zegt

            29 november 2009 om 13:12

            @Rick dos:
            feiten ?? feiten ??
            als dat een exacte wetenschap in de tokkie-kunde zou zijn betekent dat dat BMW het ultime tokkie-merk is ..
            bij voorkeur een 3 serie ..

            perfecte bak voor slonsen die hun auto niet origineel houden ..

            Login om te reageren
            • Rick dos zegt

              29 november 2009 om 13:17

              @lincoln:

              Ben je gek. Een echte Tokkie rijdt in een Benz. Zo’n CL- model. Uit de jaren ’90.

              Login om te reageren
              • lincoln zegt

                29 november 2009 om 14:02

                @Rick dos:
                ik vind het best ..
                labels plakken is idd niet mijn sterkste punt ..
                en dat wilde ik graag zo houden ..

              • Rick dos zegt

                29 november 2009 om 14:10

                @lincoln:

                Iedereen is sterk in labels plakken of hokjes plaatsen. Dat is inherent aan het mens zijn. Het is het relativeren ervan waar de mensheid problemen mee heeft.

              • toyota prius zegt

                29 november 2009 om 14:16

                @Rick dos: Wil je dit nog eens herhalen voor michel 350z? Wellicht dat hij het dan ook begrijpt… alhoewel relativeren een erg moeilijk woord is….

              • Rick dos zegt

                29 november 2009 om 14:29

                @toyota prius:

                Als jij mij eerst uitlegt wat een “mafklapper” is…

                @lincoln:

                Geen dank en aan dat bijgeleverde bewijs heb je jezelf alleen maar te danken. Dus bij deze; bedankt.

              • toyota prius zegt

                29 november 2009 om 14:36

                @Rick dos: Gegoogled en vond dit…

                Weet niet of ik het als een compliment kan opvatten….

              • toyota prius zegt

                29 november 2009 om 14:36

                @Rick dos: Al past de personage op de foto perfect bij de auto en is de cirkel weer rond….

              • lincoln zegt

                29 november 2009 om 14:20

                @Rick dos:
                bedankt voor de uitleg + bijgeleverde bewijs ..

  42. Rob USA zegt

    29 november 2009 om 12:33

    @Rick Dos:Een tokkie apprecieerd alleen een koelkast die netjes is afgesteld op 4 graden voor zijn pilsje en genoeg teer/nicotine in zijn shaggie en veel onverzadigdvet in zijn patat. Ik vind ze nou niet echt carlovers, volgens mij hebben ze niet eens een rijbewijs.

    Login om te reageren
  43. Rob USA zegt

    29 november 2009 om 12:39

    @Rick Dos:post 18.45: “Als je een tokkie bent, MAAK je bovenstaande creatie. ” Jij bent juist vaak diegene diegene die mensen wijst op hun eigen uitspraken toch ? :)

    Login om te reageren
    • Rick dos zegt

      29 november 2009 om 12:43

      @Rob USA:

      Al ben je geen carlover of heb je geen rijbewijs dan nóg kan je een mening of een bepaalde smaak hebben. Zelfs een Tokkie.

      p.s. als je me wilt quoten dan moet je wel de juiste context erbij pakken. ;)

      Login om te reageren
  44. Rob USA zegt

    29 november 2009 om 12:49

    @Rick Dos: Nee, nee. Welk gedeelte van het woord “MAAK” begrijp je niet ?
    ?? Jij denkt je echt overal uit te kunnen lullen.
    Je lijkt wel een makelaar! :)

    Login om te reageren
  45. S16 zegt

    30 november 2009 om 17:58

    Hm die velgen zijn echt veel te klein
    Zet er dan gewoon 24″ of meer op

    rollin’ on twentysixes yo! :)

    Login om te reageren
  46. Rico zegt

    9 december 2009 om 12:21

    Essen autoshow, Ik heb hem ook gezien…. Gewoon dik…

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North