• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Officieel: 9ff GTurbo 1200

Auteur: sir_smokalot, gepost 26 november 2010 om 18:10 – 32 Reacties

Afbeelding Officieel: 9ff GTurbo 1200Afbeelding Officieel: 9ff GTurbo 1200Afbeelding Officieel: 9ff GTurbo 1200Afbeelding Officieel: 9ff GTurbo 1200Afbeelding Officieel: 9ff GTurbo 1200Afbeelding Officieel: 9ff GTurbo 1200Afbeelding Officieel: 9ff GTurbo 1200Afbeelding Officieel: 9ff GTurbo 1200

Tijger op je tank
De Duitse tuner 9ff heeft de vermogenslat voor hun GTurbo-reeks nog een stukje hoger gelegd. Waar voorheen 1000 pk het maximum was dat ze uit hun zwaar gemodificeerde GT3’s wisten te trekken, mag je daar nu 20% bij optellen. En je krijgt er nog een geile tijgerprint en dichte achterwielen bij ook.

Tja, wat moeten we hier nog over zeggen? Als je met 850 pk al zo’n resultaat neer kunt zetten, hoeveel voegt een sloot extra pk’s dan nog toe? En hoe is het op de weg te houden, als al dat vermogen naar de achterwielen gaat? En hoe blijven de schijven achter koel, met die dichte units er voor?

Feit is wel dat het een zeer markante verschijning is, de mannen van 9ff hebben zich duidelijk niet ingehouden, zowel aan de binnen- als de buitenkant. Mocht de Porker Veyron-records gaan breken, dan ziet u dit hier uiteraard meteen. Qua pk’s kan dit elfje zich in ieder geval reeds meten met de Veyron SS, maar ik vraag me af wat er prettiger rijdt (en langer meegaat).

Ook interessant!

  • 911 GT3 (992)
    Officieel: de compleet nieuwe Porsche 911 GT3 (992)
  • Video: puike voertuigbeheersing met 911 GT3 RS
    Video: puike voertuigbeheersing met 911 GT3 RS
  • Video: hier gaat de Porsche 992 GT3 RS!
    Video: hier gaat de Porsche 992 GT3 RS!
  • GT3
    Video: nieuwe Porsche 911 GT3 RS gespot in actie

Nieuwste artikelen

  • Renault Clio 2025 test
    Renault flirt wederom met terugkeer van Renault Sport dankzij nieuwe Clio
  • Welke merken gaat Stellantis killen?
  • Ga niet met je supercar naar Londen…
  • Minister Robert Tieman: niet zuipen en rijden
FacebookTweetPinLinkedIn

911, 997, 9ff, essen-2010, GT3, Porsche, tuning

Vorig bericht: « Rhys Millen is een dwars figuur
Volgend bericht: Video: Mercedes S500 op 26-inch »

Lees Interacties

Reacties

  1. mclarenf1lm zegt

    26 november 2010 om 18:13

    AI dat moet hard gaan.
    Deze kleur is ook super handig op de autobahn gaat iedereen meteen aan de kant. :p

    Login om te reageren
  2. nokiaaaaa zegt

    26 november 2010 om 18:16

    whatch out tiger coming true :D

    Login om te reageren
    • SimonMc zegt

      26 november 2010 om 18:19

      @nokiaaaaa: bedoel je “watch out tiger coming through?”

      Login om te reageren
    • AQ zegt

      26 november 2010 om 18:24

      @nokiaaaaa: Ja, die tijger komt zeker waar. Haha ongelooflijk

      Login om te reageren
    • Sneep zegt

      26 november 2010 om 18:37

      @nokiaaaaa:

      School?

      Login om te reageren
  3. speedgeek zegt

    26 november 2010 om 18:19

    oeh vet, ga hem zeker bekijken zondag als ik naar essen ga:)

    Login om te reageren
    • Fortuna zegt

      26 november 2010 om 20:34

      @speedgeek: Neem je wel een zakdoek mee om je kwijl op te ruimen?

      Login om te reageren
  4. Vhelden zegt

    26 november 2010 om 18:28

    gesponsord door duyvis?

    Login om te reageren
    • BmwMPower zegt

      26 november 2010 om 18:31

      @Vhelden: Meerdere levende figuren uit de ‘Lion King’ zijn hiervoor gebruikt.. ;)

      Login om te reageren
      • Sneep zegt

        26 november 2010 om 18:37

        @BmwMPower:

        Slechte grap.

        Login om te reageren
        • misteralmostknowitall zegt

          27 november 2010 om 12:36

          @Sneep: soms

          Login om te reageren
  5. 911GT2 zegt

    26 november 2010 om 18:36

    De achterste schijven zijn toch minder belangrijk bij remmen dan de voorste, en zullen waarschijnlijk niet zo heet worden, waardoor ze hier mee wegkomen. Daarnaast kan de lucht ook van een andere plaats aangevoerd worden!

    Login om te reageren
    • bpc zegt

      26 november 2010 om 20:41

      @911GT2: inderdaad achterste remmen verbeteren is voor weggebruik inderdaad niet nodig

      Login om te reageren
      • Macready zegt

        27 november 2010 om 15:45

        @bpc:
        Uh, die vlieger gaat niet helemaal op als je op de autobahn ver boven de 300km/u rijdt en regelmatig afremt.

        Login om te reageren
  6. Fietsblogger zegt

    26 november 2010 om 18:38

    9ff met zekerheid een van de beste ’tuners’ (als je dat mag zeggen ;))

    Login om te reageren
  7. Dimglor zegt

    26 november 2010 om 19:14

    Die tijgerprint is stiekem best cool :-)
    En wat een vermogen…. Ongelooflijk…. Zal wel snel gaan.. maar of het nog prettig rijdt? Heeft trouwens ook een redelijk kaalgeplukt interieur..

    Login om te reageren
  8. mynameisjeroen zegt

    26 november 2010 om 19:17

    Als je met 350km/h door de savanne knalt ziet de politie je niet door die schutkleur.

    Login om te reageren
    • Megakix zegt

      26 november 2010 om 23:34

      @mynameisjeroen: ze hebben vast een vermoeden…een luipaard loopt niet zo hard… ;-)

      Login om te reageren
  9. jagx zegt

    26 november 2010 om 19:48

    Zie hem liever in Jaguar print

    Login om te reageren
  10. Cantago zegt

    26 november 2010 om 19:54

    Ik geloof niet dat je hiermee met 20km/u door een woonwijk kan, of lekker boodschappen kan doen… Circuitdagje dan maar?

    Login om te reageren
  11. Martijn zegt

    26 november 2010 om 20:09

    En dan te bedenken dat de enige mogelijke afnemer net in een tijgerprintje onder de grond gestopt is…..: http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://www.destentor.nl/multimedia/archive/01636/Man_bijt_hond-cory_1636440b.jpg&imgrefurl=http://www.destentor.nl/algemeen/show/7592288/Man-bijt-hond-coryfee-Nel-Veerkamp-overleden.ece&usg=__AYELD1tXIKC44xA4IRFj9vZuDsU=&h=311&w=468&sz=22&hl=nl&start=0&zoom=1&tbnid=Jq0k9kzBWfwWZM:&tbnh=125&tbnw=151&prev=/images%3Fq%3Dnel%2Bveerkamp%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN%26biw%3D1899%26bih%3D994%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=104&vpy=534&dur=4712&hovh=183&hovw=276&tx=141&ty=111&ei=GwbwTMKQOsOhOoHLxYMK&oei=GwbwTMKQOsOhOoHLxYMK&esq=1&page=1&ndsp=63&ved=1t:429,r:0,s:0

    Slechte timing 9ff

    Login om te reageren
  12. Martijn zegt

    26 november 2010 om 20:10

    En dan te bedenken dat de enige mogelijke afnemer net in een tijgerprintje onder de grond gestopt is…..: RIP Nel, jammer dat je dit moest missen!!
    Slechte timing 9ff
    PS: sorry voor vorig bericht.. weet niet hoe ik een plaatje moet uppen denk :(

    Login om te reageren
  13. koekepan zegt

    26 november 2010 om 20:23

    de velgen……..ja
    de kleur………ja
    de auto……….ja
    de tijgerprint…GOD NO!!

    Login om te reageren
    • Jokkebrok zegt

      26 november 2010 om 21:47

      @koekepan: Exact!

      Login om te reageren
  14. GeoBem007 zegt

    26 november 2010 om 22:26

    Zijn ermee naar Nardo geweest met Auto, Motor und Sport.
    Stond in de vorige editie. Ik herinner me dat ze wat aerodynamische problemen hadden en niet harder dan 387km/h zijn geraakt.

    Login om te reageren
    • Megakix zegt

      26 november 2010 om 23:36

      @GeoBem007: klopt ! En steeds opnieuw, ieder jaar, proberen ze het weer met een defecte auto….verwacht er steeds weer ‘veel’ van..maar tot op heden ‘fail !’.

      Login om te reageren
  15. BMWmannetje zegt

    27 november 2010 om 00:30

    Net alsof de achter remmen gekoeld worden door de wind die tussen de spaken van de velg door gaat:S Gaat via de gaten in de sideskirts en de achterbumber via lucht buizen!

    Login om te reageren
    • Macready zegt

      27 november 2010 om 15:47

      @BMWmannetje:
      Beide. Met dichte velgen raak je je warmte altijd minder snel kwijt.

      Login om te reageren
  16. mrB zegt

    27 november 2010 om 02:25

    Ik zou alleen het tijger printje willen op mijn gt3 rs (als ik er 1 had) Je gebruikt een gt3 eigelijk toch alleen op een circuit, dus dan kan zo’n opvallend printje best. Ik gok alleen dat de achter remmen toch een beetje heet worden, kunnen ze wel minder belangrijk zijn, ze zitter er niet voor niks!
    Ow, en de originele spoiler is stukken beter dan dit rare ding achterop.

    Login om te reageren
  17. spykerboy zegt

    27 november 2010 om 08:26

    de veyron zal wel langer meegaan en beter rijden maar toch neem ik deze. de veyron is zo ongeloofelijk lelijk!

    Login om te reageren
  18. Eric zegt

    28 november 2010 om 09:39

    911’s van 9FF zijn doorgaans enkel geschikt voor heel snel rechtdoor te rijden. Als je een 911 wil voor het betere bochtenwerk neem je buiten een fabrieksmodel beter een Sportec-exemplaar. Qua technologie zijn de mensen van 9FF wel heel goed bezig. Alle respect daarvoor!

    Login om te reageren
  19. flatfour zegt

    29 november 2010 om 01:49

    acceleratie tijden svp.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North