• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Overtreffende trap: speedART Titan BTR 600

Auteur: robbie, gepost 11 augustus 2008 om 21:08 – 16 Reacties

speedART Titan BTR 600


We waren begin dit jaar al aardig onder de indruk van de 550 pk sterke asfaltlikker Titan BTR 550 van speedART, maar blijkbaar kan het nog extremer. Want vandaag plofte er een mailtje in de inbox van een 600 pk en 850 Nm sterke variant.

Foto’s van de voorkant ontbreken nog, maar ik vrees dat die nog schokkender zal zijn dan die van BTR 550. Maar de motorische upgrade is in elk geval wel lekker. SpeedART heeft turbo aangepast, evenals de katalysator, uitlaatsysteem, motormanagement en luchtfilter.

speedART Titan BTR 600

Je kan je Titan BTR 600 baseren op zowel een normale Cayenne Turbo als de zojuist geintroduceerde Turbo S. Nog wel even een kleine huishoudelijke tip van mijn kant, hou kinderen en kleine huisdieren binnen wanneer je met je Titan BTR 600 op stap gaat. Want voor je het weet worden ze door een van de turbo’s opgezogen.

Ook interessant!

  • Video: straatracen met een Porsche Cayenne
    Video: straatracen met een Porsche Cayenne
  • Derde SUV van Porsche boven de Cayenne
    Derde SUV van Porsche boven de Cayenne
  • Video: on board Porsche Cayenne Nurburgring record
    Video: on board Porsche Cayenne Nurburgring record
  • Porsche Cayenne Turbo GT rijtest video
    Porsche Cayenne Turbo GT rijtest video

Nieuwste artikelen

  • Documentaire over auto’s spotten op NPO 3
  • Maak je eigen hardcore Temerario voordat Lambo het doet
  • Maserati sloopt viercilinder uit instapmodel
  • Benzineprijs op laagste niveau sinds maanden
    Grote verschillen tussen het goedkoopste en duurste tankstation van Nederland
FacebookTweetPinLinkedIn

Asobakken, cayenne, Porsche, speedart, tuning

Vorig bericht: « Gecrashte Enzo (gelukkig?) weer opgelapt
Volgend bericht: Niet meer slapen in je S-Klasse: Attention Assist »

Lees Interacties

Reacties

  1. M@RS zegt

    11 augustus 2008 om 21:12

    Bruut..

    Login om te reageren
  2. JANUS zegt

    11 augustus 2008 om 21:12

    Mooi :-D

    Login om te reageren
  3. rikkon zegt

    11 augustus 2008 om 21:21

    …hippievreter…

    Login om te reageren
  4. rikkon zegt

    11 augustus 2008 om 21:22

    sorry, een lelijke (de pors, niet de hippie) hippievreter

    Login om te reageren
  5. JanJansen zegt

    11 augustus 2008 om 21:33

    Er is bijna niets vergelijkbaar met het gaspedaal vloeren in een grote, zware auto en voelen hoe een enorm aantal cilinders en veel inhoud de wetten van de natuurkunde overwinnen. De Touareg is in staat een dikke vinger op te steken naar wat mogelijk is volgens de wetten der natuur. Ergens maakt 600 pk en 850 Nm die 2.6 ton zware Duitse SUV magisch.

    Maar, en dit is met een hoofdletter M, ik hou het graag aan de onderkant van de weegschaal (net als mijn vriendin). Ik ben jong genoeg om opgegroeid te zijn met alle milieu-hype en heb graag ook lol onder de snelheidslimiet terwijl grote vette auto’s alleen indrukwekkend zijn boven de 120 km/uur. En ik wil een auto die elke rit tot een avontuur maakt, of het nou naar mijn werk is, op zondag naar mijn ouders rij of op een kronkelig dijkweggetje. En dus heb ik een Caterham aangeschaft.

    Login om te reageren
  6. RenesisHP zegt

    11 augustus 2008 om 21:41

    @JanJansen.

    Ik ben oprecht jaloers. ;)

    Login om te reageren
  7. Bartje zegt

    11 augustus 2008 om 21:50

    @JanJansen
    Groot gelijk! En proficiat met je aankoop ;)
    Blij dat er nog mensen zijn die het rauwe gevoel verkiezen ipv mooie cijfertjes waar je op café mee kan opscheppen!
    Heb mij vandaag ook een nieuw voertuig gekocht, met wat carbon aan
    en goed voor het milieu, een fiets! :d

    Login om te reageren
  8. Bohica zegt

    11 augustus 2008 om 22:10

    Zwaar en veel vermogen hoeft niet per se benzine te zuipen.
    Als zulke auto´s normaal op cruise snelheid rijden zullen ze best zuinig zijn.
    Ik reed met auto van 1400kg met een 2,5ltr v6 en 170 pk.
    Makkelijk 1 op 14 berg op en af onder volle belading en de airco aan met een kruissnelheid van 130.

    Login om te reageren
  9. Fout zegt

    11 augustus 2008 om 22:43

    @Bohica
    Deze weegt dubbel zoveel en heeft bijna 4x zoveel pk, dusja éécht relevant is het niet. Maar goed, 1op14 is netjes

    Login om te reageren
  10. Albert87 zegt

    11 augustus 2008 om 23:09

    Doe mij dantoch maar de Brabus G V12
    610PK!
    1008Nm
    4.7 sec naar de 100
    en 17 sec naar de 200
    doooeeeeiii!!!

    Login om te reageren
  11. Ringfan zegt

    11 augustus 2008 om 23:20

    Waarom zou je voor 50pk meer (dan Turbo S) een ongetwijfeld flinke sloot met knaken naar Speedart brengen…

    Voordat je dat doet moet er toch minstens 100pk bij anders heeft het geen nut…

    Is er al een tunert die de Cayenne tot 800 of 900pk schopt?

    @albert87; tja, dat blijft toch wel de stoerste!!!

    Login om te reageren
  12. Shrike zegt

    11 augustus 2008 om 23:55

    @JanJansen

    Caterham, Caterham. Let maar op dat ik je niet verpletter met mijn 2,6 ton zware Gemballa Glitter Cayenne ;)

    Login om te reageren
  13. BVO zegt

    12 augustus 2008 om 00:26

    helemaal gelijk met jan jansen

    een caterham, dokervoort, ariel atom ETC. is( lijk mij) veel leuker dan zon cayenne?
    de enige reden wat ik kan bedenken is om een boot te verplaatsen van a naar b
    luxe heb je ook in een auto die rond de 1000 kg weegt ,een toyota corola 1.6 vvti (110 pk) is al meer dan genoeg

    @ shrike ik denk nie da je met je cayenne een Caterham bij ken houden van 0 naar 100 http://www.caterham.co.uk/assets/html/showroom/spec_comparison.html

    teruste morge weer rijles

    Login om te reageren
  14. Bas zegt

    12 augustus 2008 om 06:56

    Het is een vogel….nee…het is een vliegtuig
    NEE!
    Het is een Porsche Titanic….
    Nu wel met een gouden ring….maar het blijft wel een verdomd lelijk ding.
    2,3 ton van tank station…naar tankstation…
    Ben ik ff blij dat mijn pik WEL groot genoeg is.

    Login om te reageren
  15. Rob USA zegt

    12 augustus 2008 om 09:18

    Hij lijkt met deze kit van achter meer op een vw busje en dat is niet echt positief.
    Ik vind auto’s zoals de Caterham leuk maar als ik het gevoel heb dat zo’n auto niet meer op een normale auto lijkt maar meer op een buizenframe met wat plastic/carbon,denk ik vaak van dan kan je net zo goed een motor kopen.
    Zoals de Ariel bv.

    Login om te reageren
  16. Béé eMm double v Motorsport 3 zegt

    12 augustus 2008 om 12:11

    wat is me dat voor een boot op wiele man… stop er toch mee.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North