• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Peugeot 208 GTi is officieel!

Auteur: ricardo, gepost 3 september 2012 om 09:55 – 68 Reacties

Het werd tijd, Peugeot

Met zo’n duidelijke conceptversie kon het eigenlijk niet missen: Peugeot zal de 208 GTi in productie nemen, al is het het laatste wat ze doen. Inmiddels is de productieversie onthuld.

Net als in de conceptuele voorbode ligt hier een 1.6 THP viercilinder onder de kap, goed voor 200 pk en 275 Newtonmeter aan koppel. Hieraan is een handgeschakelde ‘bak met zes versnellingen (close-ratio) gekoppeld. De 1.160 kg wegende 208 GTi zou in ‘minder dan zeven seconden’ naar de honderd te krijgen zijn. Een topsnelheid heeft Peugeot nog niet gegeven, wel claimen ze hoge ogen (of oren?) te zullen gooien met een speciale sportuitlaat voor maximaal gehoorgenot.

In het onderstel verwerkte Peugeot andere stabilisatorstangen, sportievere dempers + veren, een stijvere torsieveerconstructie aan de achterkant en de spoorbreedte werd met 10 mm (voor) en 20 mm (achter) uitgebreid. Standaard komt de GTi op 17-inch velgen met de naam Diamond Carbon te staan, een hip naampje voor mat afgewerkte wielen. Daarachter vinden we overigens roodgelakte remklauwen, zoals het heurt op GTi’tjes. Trouwens, de conceptversie was 36 mm verbreedt en stond op 18-inchers. Dat je het even weet.

Het niet al te zware bommetje (hij is serieus 165 kg lichter dan de 207 GTI) is verder te herkennen aan logo’s op de C-stijlen en aan de binnenkant is het sportstuur en de accenten op het dashboard, middenconsole en het stuur hetgeen wat onderscheidend is aan reguliere 208’jes.

Dit zou zomaar weer eens dicht in de buurt van de gouwe ouwe 205 GTI terecht kunnen komen. Iets dat Peugeot al jaren niet meer gelukt is met een sportieve hatchback. De driedeurs GTI gaat vanaf het voorjaar in 2013 in de verkoop en mag zich dan definitief bij de 200 pk-club aansluiten. Nog even geduld dus. Er zelf overheen kwijlen kan al iets eerder; vanaf eind deze maand staat de auto op de Salon van Parijs.

Ook interessant!

  • Goedkoopste Peugeot 208 GTI
    De goedkoopste Peugeot 208 GTI heeft een kleurtje
  • Peugeot 208 PSE
    Peugeot 208 PSE wordt eerste leuke Hot Hatch EV?
  • Peugeot 206 GTI's beleven eerste Junkyardrace op TT Assen!
    Peugeot 206 GTI's beleven eerste Junkyardrace op TT Assen!
  • Peugeot 206 GTI: dashboard flocken (en wat is dat?)
    Peugeot 206 GTI: dashboard flocken (en wat is dat?)

Nieuwste artikelen

  • Deze iconische auto’s brachten dit weekend miljoenen op
  • Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Staat de toekomst van de eigen auto op het spel?
  • Max Verstappen staat er voortaan alleen voor
FacebookTweetPinLinkedIn

208, gti, parijs-2012, Peugeot

Vorig bericht: « Team Bleekemolen doet wereldrecordpoging dakglijden
Volgend bericht: Hoe goedkoop is de Dacia Lodgy? »

Lees Interacties

Reacties

  1. Design_Driven zegt

    3 september 2012 om 09:58

    Ziet er goed uit, niet te Johnnie dus helemaal goed!

    Login om te reageren
  2. baasbas zegt

    3 september 2012 om 10:01

    DS3 Racing maar dan ietsje goedkoper?

    Login om te reageren
    • E34M5Touring zegt

      3 september 2012 om 11:02

      @baasbas: Nahh, de DS3 Racing is wel echt een limited edition. Heeft ook 10pk meer en o.a. echte carbon delen. Er zullen ongetwijfeld wat onderstelafstellingen overgenomen zijn, etc. Maar het is toch wel een ander model.

      Login om te reageren
      • nicktexel zegt

        3 september 2012 om 17:14

        @E34M5Touring: die ds3 is idd limited maar is al dik 2 jaar te koop en ze zijn nog niet eens van de helft af:P

        Login om te reageren
  3. stefstuntpiloot zegt

    3 september 2012 om 10:02

    Hot hatch! Enig idee van de te verwachten prijs?

    Login om te reageren
  4. awesome zegt

    3 september 2012 om 10:13

    Qua looks niet de spannendste naar mijn idee.
    Ik weet niet wat de prijs gaat doen, maar als deze vrijwel gelijk is aan de DS3 Racing, is mijn keuze snel gemaakt.
    Hoewel een Clio RS nog fors goedkoper is…

    Login om te reageren
  5. circlestorm69 zegt

    3 september 2012 om 10:26

    Leuk bakkie. Benieuwd hoe hij rijdt en vooral schakelt. Toch altijd een zwak punt van Peugeot. Qua interieur ziet het er wel goed uit. behalve die 3 rode elementen. Ik heb zelf 9 jaar terug een nieuwe 206 GTI gehad. Lekker snel en luxe, maar een echte hot hatch is het nooit geweest. Ik ga maar eens een proefritje maken als ie uit is. :-)

    Login om te reageren
  6. griffendahl zegt

    3 september 2012 om 10:26

    175 Kg lichter als de 207, op zich leuk maar nog steeds 300 Kg zwaarder als een 205 GTi…

    Login om te reageren
    • E34M5Touring zegt

      3 september 2012 om 11:05

      @griffendahl: Ja maar die had ook geen: Airbags, airco, fatsoenlijke stoelen voor en achter, ABS en alle andere veiligheidssystemen etc etc. Die kun je niet vergelijken. De Golf5/6 GTI is ook 2x zo zwaar dan de Golf1 GTI.

      Login om te reageren
      • Barnato zegt

        3 september 2012 om 11:08

        @E34M5Touring: Vroeger maakten ze auto’s van staal tegenwoordig van aluminium en plastic ;-)

        Login om te reageren
        • E34M5Touring zegt

          3 september 2012 om 11:16

          @Barnato: Wel is een deur van een 205 dichtgegooid? Dat is geen 25mm plaatstaal hoor……

          Login om te reageren
          • redbeams zegt

            3 september 2012 om 12:17

            @E34M5Touring:

            Probeer dat maar eens met de huidige polo.
            Als je de ene deur dicht gooit denk je dat de andere eruit valt…zo licht zijn die dingen.

            Login om te reageren
    • griffendahl zegt

      3 september 2012 om 11:11

      @griffendahl: Nee maar kom op, er is ook genoeg gewichtsbesparende techniek uitgevonden of betaalbaar geworden in tussentijd. 150 kg zwaarder als een 205 GTi ook, maar als je hem 300 kg zwaarder maakt kom je niet in de buurt van een 205 GTi, maar van een 306 GTi… Golf 6 GTi is imho ook totaal geen opvolger van de Golf 1 GTi.

      Login om te reageren
      • E34M5Touring zegt

        3 september 2012 om 11:15

        @griffendahl: Jawel dat is allemaal wel zo, maar als je hem volplakt met Carbon (DS3 Racing die mede daardoor 40k kostte) wordt ie veel te duur. Bovendien willen mensen geen auto van 30k zonder airco Mp3 speler panoramadak etc etc. Die opties kosten allemaal gewicht. Tuurlijk is ie niet zo puur als een 205 GTI. Maar bekijk het dan zo, ondanks zijn 300kg+ op de 205GTI zal hij sneller, schoner en zuiniger zijn dan de 205GTI.

        Login om te reageren
        • griffendahl zegt

          3 september 2012 om 12:24

          @E34M5Touring: Je noemt nu dingen die op een 205 GTi ook geleverd werden. Mijn 205 had het allemaal (op de airco na, maar ’t was leverbaar)

          Login om te reageren
          • E34M5Touring zegt

            3 september 2012 om 12:51

            @griffendahl: Ja ok, en hoeveel 205GTI’s rijden er rond met fabrieks airco denk je…. En dat neemt nog steeds niet weg dat het meeste gewicht door de veiligheidsvoorzieningen komt.

            Login om te reageren
            • griffendahl zegt

              3 september 2012 om 13:48

              @E34M5Touring: In warmere landen wat meer als hier… ’t Zijn er hier nooit veel geweest, neemt niet weg dat het er allemaal was. Ik denk dat een groot deel ook door het formaat komt, die 208 is een joekel vergeleken met de 205, als je ziet wat de Up! weegt kun je schijnbaar toch echt wel een lichte auto bouwen die aan de veiligheidseisen van tegenwoordig voldoet. Een van de belangrijkste dingen die de 205 zo legendarisch maakte was zijn gewicht en formaat…

              Login om te reageren
      • baasbas zegt

        3 september 2012 om 11:38

        @griffendahl: Goed punt! Dat van die 306 GTI dan. Leg die cijfers eens naast elkaar en je ziet dat de 208 slechts 7 cm korter is dan een 306. Hij is zelfs breder en hoger. Alsnog is de 306 een 100 kilo lichter schat ik, maar goed, die mist alle luxe en veiligheidsvoorzieningen…

        Login om te reageren
        • The_12oach zegt

          3 september 2012 om 13:43

          @baasbas: Wat jullie allemaal vergeten is heel simpel. Lichter kan hij echt niet worden meer met alle verplichte veiligheidsvoorzieningen. En dus ook de manier van het opbouwen van de kooiconstrcutie, kreukelzone. En dat we tegenwoordig niet willen wegdreunen bij 120 km/h wat bij de 205 GTI wel het geval was/is. Plus het moet groter zijn allemaal tegenwoordig. Want de 205 is een mini vergeleken met de 208.

          Login om te reageren
          • griffendahl zegt

            3 september 2012 om 13:46

            @The_12oach: Dat vergeet ik helemaal niet, maar wat ik aangeef is het feit dat dit het dus nooit een 205 GTI opvolger zal maken maar hooguit een 306 GTI opvolger…

            Login om te reageren
        • PeugeotGTI zegt

          3 september 2012 om 22:20

          @baasbas:
          Een 306 S16 weegt 1110 kilo en heeft airco, half leren bekleding, 2 airbags, elektrische alles en een zonnedak.
          Behalve de boordcomputer is het qua luxe vergelijkbaar met een moderne auto.

          Login om te reageren
          • baasbas zegt

            4 september 2012 om 09:09

            @PeugeotGTI: Nu je het zegt… Ik had willekeurig een 306 gti 16v van 1998 gepakt. Die staat voor 1055kg in de boeken. Een S16 doet inderdaad 1110kg.

            Overigens, wat de standaarduitrusting betreft: heb je een folder online ergens vane en S16? Want volgens mij kon je airco inderdaad wel krijgen, maar was het een optie. Evenals dat mooie dak en een airbag. Maar ja, dan nog hebben we het over 1 airbag, terwijl die halve 208 ontploft in kussentjes als je crasht.. En esp, parkeersensoren, etc etc… Volgens mij is een 208 toch nog wel wat luxueuzer als een 306

            Login om te reageren
        • PeugeotGTI zegt

          3 september 2012 om 22:26

          @baasbas:
          Net snel even vergeleken, een 306 S16 en een 208 1.6 THP.
          Evenveel pk’s (155) maar de 208 is 55 kilo lichter.
          Topsnelheid is gelijk (215) maar de 208 is 1,9 seconden (!!) sneller naar de 100.
          Ik denk wel dat auto’s nog lichter kunnen zijn, alles hangt af van de gebruikte materialen.
          Mazda laat zien dat je ook zonder downsizing stappen kunt maken.
          En blijkbaar gaan met de downsizing ook de sprinttijden omlaag, waar wij hier allemaal blij van worden

          Login om te reageren
  7. eduardovich zegt

    3 september 2012 om 10:41

    Klinkt idd goed! Ben erg benieuwd.

    Login om te reageren
  8. MLTB zegt

    3 september 2012 om 10:52

    Leuk ding voor een Peugeot!

    Login om te reageren
  9. Pixed zegt

    3 september 2012 om 11:04

    Ik blijf moeite hebben met het design. Ik mis echt wel een Frans accent. En nee, het logo volstaat niet.

    Login om te reageren
    • wimmm zegt

      3 september 2012 om 11:17

      @Pixed: Wat versta jij dan onder frans accent?
      De fransen maken meestal wel onderschijdende auto’s tov de duitsers vind ik. Dat is ze nu ook wel weer gelukt!

      Login om te reageren
      • baasbas zegt

        3 september 2012 om 14:12

        @wimmm: @Pixed: verstaat daar een accent circumflex onder.. (of twee)

        Login om te reageren
        • SimonMc zegt

          3 september 2012 om 17:32

          @baasbas: Je bedoelt “accent circonflexe”?

          Login om te reageren
          • baasbas zegt

            3 september 2012 om 21:30

            @SimonMc: lolwut.. natuurlijk! Ik heb mijn eigen grap verneukt door Engels te typen :-(

            Login om te reageren
      • Pixed zegt

        3 september 2012 om 14:39

        @wimmm: Dat vind ik nu net niet. Dat ze het niveau afwerking richting Duitse merken gaat, dat vind ik prima. Maar ik merk te weinig chauvenisme in het design, iets waarmee een Franse auto in mijn ogen overgoten zou moeten zijn.

        Login om te reageren
        • wimmm zegt

          3 september 2012 om 16:21

          @Pixed: Tja, als je de stuurinrichting van een bx wilt, moet je vooral een bx kopen! Vette bak is het wel, maar in deze tijd dat de besturing van een auto zo gestandaardiseerd is, zou je als autofabricant gewoon dom zijn als je dergelijke fratsen nog uit zou willen halen…
          Dat franse accent heet gewoon nostalgie ;)

          Login om te reageren
    • MLTB zegt

      3 september 2012 om 14:18

      @Pixed: Je bedoeld franse-lelijkheid? Gelukkig is dat bij deze wat afwezig gehouden.

      Login om te reageren
  10. eklasse zegt

    3 september 2012 om 11:12

    Leuk ding. Clio is echter mooier maar zolang die slechts als 5-deurs komt gaat de 207 wel verkopen.

    Gemiste kans Renault? of zouden we deze maand verrast worden met een sportieve 3 deurs Renault (Clio)

    Login om te reageren
    • jrk68 zegt

      3 september 2012 om 19:51

      @eklasse:
      En de Clio wordt een automaat.
      Hoe jammer ook het is bye bye Clio RS, Stel er nog maar snel een veilig nu het nog kan….

      Login om te reageren
  11. Carreza zegt

    3 september 2012 om 11:24

    Mooi van Peugeot!

    Login om te reageren
  12. baasbas zegt

    3 september 2012 om 11:29

    @E34M5Touring: Zo limited dat ze besloten er 2400 te bouwen ipv 1000? :-) 200pk en 275nm zijn ook de cijfers van de DS3, ik ga er vanuit dat het blok zo goed als gelijk zal zijn? Onderstel, tsja. De invulling ervan weet ik inderdaad niet, maar ze staan beide op het PF1 platform. Als ze hetzelfde platform en hetzelfde blok gebruiken, dan vraag ik me af of dit niet gewoon een DS3 racing light gaat worden.

    Qua gewicht zit een DS3 ietsjes boven de 208 als ik een 1.6 thp en een 1.6 ehdi vergelijk. Qua prijs veel meer…

    Login om te reageren
    • baasbas zegt

      3 september 2012 om 11:30

      @baasbas: ? Dit was een reactie?

      Login om te reageren
    • E34M5Touring zegt

      3 september 2012 om 11:33

      @baasbas: 2400 is still a limited run. En ik dacht echt dat de DS3 Racing 210pk had, my mistake. Ja dan heb je wel een punt. Al denk ik dat het prijsverschil toch vooral zit in de toegepaste carbon delen en de ‘exclusiviteit’.

      Login om te reageren
      • awesome zegt

        3 september 2012 om 14:40

        @E34M5Touring: ds3 heeft 207pk.
        , dus je zat er dicht bij

        Login om te reageren
    • E34M5Touring zegt

      3 september 2012 om 11:37

      @baasbas: ‘De eerste kilometers gaat die indruk overigens ook weer teniet, onder de 3500 toeren voelt de DS3 Racing niet zo snel als die zou moeten zijn met de opgegeven 207 pk.’ Qoute uit de rijtest van Autoblog. Toch bijna 210pk.

      Login om te reageren
      • baasbas zegt

        3 september 2012 om 12:15

        @E34M5Touring: Ja ik zit ook nu te kijken naar de cijfers voor de ‘gewone’ 1.6 thp versies van de 208 en de DS3. Zelfde blok maar daar zitten ook kleine verschillen tussen pk’s en nm’s. Ik denk dat dat ook voor dit blok gaat gelden. 7 pk meer of minder.. Het kan door toepassing van een andere inlaat genoodzaakt door pasvorm? Of misschien een bocht van de uitlaat om dezelfde reden…

        Zonder meer te weten over de 208 GTI vind ik nu al de DS3 zijn geld niet meer waard :-)

        Login om te reageren
        • E34M5Touring zegt

          3 september 2012 om 12:18

          @baasbas: Denk misschien wel bewust om nog een klein gaatje te houden qua performance tussen de Racing en deze GTi. En je hebt inderdaad een punt met de verschillen, misschien ligt het inderdaad aan inlaattraject of andere inbouwruimte.

          Login om te reageren
  13. desjonnies zegt

    3 september 2012 om 11:37

    We zijn niet meer van de GTi’s tegenwoordig.
    Is politiek niet correct.
    Liever een Muesli Diesel of Prius.
    Lol mag je niet meer hebben op de weg.

    Maaaaarrrre

    Peugeot heeft jammer genoeg geen historische verwijzing gemaakt naar de 205 GTI, qua rode striping in de bumpers of een knipoog naar de oude GTI velgen,
    ’t is niet zo’n vrolijk ding als de oude 205 was.

    En eerlijk is eerlijk, de 106 vind ik de beste stuurmansauto.
    XSi of Rallye, maakt me niet uit.
    lekker smijt dingen.
    ik mag hopen dat de 208 GTi dat ook is…….

    Login om te reageren
    • baasbas zegt

      3 september 2012 om 12:17

      @desjonnies: Dat ‘chromen’ plaatje op de c-stijl is geloof ik de verwijzing.. Geen sterke, geef ik ook direct toe.

      Login om te reageren
    • Hupke zegt

      3 september 2012 om 18:29

      @desjonnies:
      Dat valt nog af te wachten maar peugjes rijden over het algemeen wel goed.

      Login om te reageren
  14. CasperH zegt

    3 september 2012 om 12:01

    Peugeot GTI ftw. Ben erg benieuwd naar deze auto, de gewone 208 stuurt al behoorlijk lekker namelijk.

    Login om te reageren
  15. meneersander zegt

    3 september 2012 om 12:22

    Wat ziet dat ding er toch goed uit!

    Login om te reageren
  16. kickass zegt

    3 september 2012 om 14:28

    Ik heb de normale 208 vanochtend voor het eerst gezien en hij ziet er heel mooi uit. Ik zou hem zo kopen.

    Login om te reageren
  17. PeugeotGTI zegt

    3 september 2012 om 15:54

    Hoera!
    Licht, snel en hip zoals ’t hoort.
    Torsiestaven achter dus dat wordt weer lekker glijden met het kontje…

    Login om te reageren
  18. moveyourmind zegt

    3 september 2012 om 16:06

    Ziet er veelbelovend uit. Hoop dat het net zo’n leuke auto is als de 205 Gti indertijd was, en nog steeds is! Peugeot had niet voor niets succes met dat model, de 205 was een van de weinige echt leuke compacte auto’s in die tijd, zeker als Gti.

    Login om te reageren
  19. Floris9 zegt

    3 september 2012 om 16:15

    Wat geven die cijfers aan “00” in de rand boven de tellers…?

    Login om te reageren
  20. loloo zegt

    3 september 2012 om 16:53

    EINDELIJK weer eens een leuke peugeot

    Login om te reageren
  21. omeslo zegt

    3 september 2012 om 17:15

    kijk eens aan.. prima timing.
    Dat wordt de opvolger van mijn VAG GTI.

    Login om te reageren
    • Tommy2 zegt

      3 september 2012 om 18:03

      @omeslo: Wat voor GTI??

      Login om te reageren
      • omeslo zegt

        3 september 2012 om 19:33

        @Tommy2: Polo. Kopen?
        van een oude baas geweest en altijd binnen gestaan, zeg maar.

        Login om te reageren
  22. voytekbe zegt

    3 september 2012 om 18:05

    Ik blijf dit zinloze wagens vinden. Wie koopt dit nu?
    Meestal jonge mensen met veel te weinig rijervaring die gewoon een snelle doodskist willen?

    Login om te reageren
    • omeslo zegt

      3 september 2012 om 19:39

      @voytekbe: geloof het of niet, maar er is een groep mensen die min of meer gedwongen nieuw moet rijden, een beperkt budget heeft, geen boodschap heeft aan ruimte, comfort, luxe of premium imago maar wel plezier heeft in autorijden.

      Login om te reageren
      • voytekbe zegt

        3 september 2012 om 22:24

        @omeslo: Je kan ook goede auto’s kopen die geen fortuin kosten. En troost u, ik ben zelf iemand die nog nooit in zijn leven een occassie gekocht heeft, maar als ik me geen snelle auto kan veroorloven zonder dat ik daar op het einde van de maand stunten voor moet uithalen, zal ik dat ook niet doen…

        Login om te reageren
    • Nico94 zegt

      3 september 2012 om 20:56

      @voytekbe:

      Mensen die toch een snelle auto willen hebben maar die niet zoveel geld hebben.

      Login om te reageren
      • voytekbe zegt

        3 september 2012 om 22:23

        @Nico94: Sorry maar je moet niet boven je stand leven. If you can’t afford it, don’t buy it.

        Login om te reageren
        • flutterby zegt

          4 september 2012 om 09:50

          @voytekbe: But you can buy it…

          Er zijn gewoon verschillenden wensen die je in een auto kan hebben. Ik rij ook liever in een GTI als een Skoda Superb.

          Login om te reageren
        • Nico94 zegt

          4 september 2012 om 20:35

          @voytekbe: Tuurlijk niet. Als je geen geld hebt voor een Megane RS maar wel voor dit soort wagentjes, kan je dit gewoon kopen? Deze wagentjes zijn ook leuk!

          Login om te reageren
  23. Hupke zegt

    3 september 2012 om 18:35

    Veel belovend wagentje, ik ben er serieus benieuwd naar.
    Er zal alleen te veel onzin in zitten.
    Er zou een versie moeten zijn zonder airco, radio, gps, elektrische ruiten,…

    Login om te reageren
    • baasbas zegt

      3 september 2012 om 21:33

      @Hupke: Wie weet komt de Ralley nog :-)

      (betwijfel het)

      Login om te reageren
      • Hupke zegt

        4 september 2012 om 09:35

        @baasbas:

        Pas op wat je zegt, deze is nog lang niet uit productie.

        Als renault met zulke RSjes komt doet deze dat heel misschien ook nog.

        Login om te reageren
  24. Nico94 zegt

    3 september 2012 om 20:55

    Ziet er echt dik uit!

    Login om te reageren
  25. carlo1992 zegt

    3 september 2012 om 23:33

    Ik ben erg benieuwd naar hoe die wagentje het gaat doen, vind het leuk model zo! Ook hebben ze me wel nieuwsgierig gemaakt naar het geluid, als er gezegd word dat ze er trots op zijn ben ik wel benieuwd..

    En natuurlijk, een ralley versie zou echt heel vet zijn!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North