• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Politie in Brabant tikt ruit in om kind te redden uit hete auto

Auteur: jaapiyo, gepost 8 juli 2016 om 21:51 – 116 Reacties

popo-kind


In de Brabantse heerlyckheit Geldrop hebben agenten vanmiddag een wild gesticulerend 7-jarig jongetje bevrijd uit een gloeiend hete zwarte Audi.

De dienstkloppers werden tijdens hun motorsurveillance door oplettende bewoners benaderd op de Deelenstraat in Geldrop. Uit de manier van aanroepen merkten zij op dat er echt iets aan de hand was. De bewoners gaven aan dat er al geruime tijd een auto op de Deelenstraat stond met de gevarenlichten aan.

De auto was geheel afgesloten. In de auto bevond zich een jongetje dat in paniek verkeerde en de zweetdruppels parelden van zijn voorhoofd af. Met het jongetje was redelijk goed te communiceren, echter omdat de auto noch van binnen noch van buiten te openenen was raakte hij steeds meer in paniek. Het jongetje wuifde met zijn handen en gaf aan dat hij nauwelijks kon ademen. Omdat alle ramen gesloten waren en de temperatuur buiten al redelijk hoog was, werd besloten om de komst van de bestuurder niet af te wachten en één van de achterramen in te slaan. Met een ruitentikker in de aanslag werd de jongen gevraagd zich schuil te houden en zijn gezicht af te schermen. Daarna werd de ruit ingeslagen en de jongen uit de auto gehaald.

Audi-A4

Het kind had even tijd nodig om bij te komen maar is verder ongedeerd. De bestuurder mag op het matje komen bij de sterke arm der wet. Waarschijnlijk staat hem meer te wachten dan een slap-on-the-wrist, omdat de politie op Facebook aangeeft de situatie als zorgwekkend te hebben ingeschat. Laat dus behalve je hond ook je kinderen niet in een afgesloten auto zitten.

Ook interessant!

  • Gestolen Audi S7 door politie in beslag genomen
  • Verduisterde Audi R8 opgespoord in Nederland
  • Politie op schoolreisje
    Video: Doornbos scheurt met politie Audi over Zandvoort
  • Video: Audi-rijder heeft geen zin in politie
    Video: Audi-rijder heeft geen zin in politie

Nieuwste artikelen

  • Koop deze puike Aston Martin voordat het te laat is
  • Superschattig Kevertje heeft een geweldenaar onder de kap
  • Kijk, deze moderne auto heeft geen verblindende koplampen
  • Meest ongepaste auto voor vleugje F1 krijgt een vleugje F1
FacebookTweetPinLinkedIn

Audi, politie, schade, zwart

Vorig bericht: « Bundes-buren ontkennen onderzoek naar Tesla updates
Volgend bericht: Het mysterie van de enorm dure Mercedes C180 »

Lees Interacties

Reacties

  1. Dutchdriftking zegt

    8 juli 2016 om 21:53

    Maandje isoleercel? Je zou eigenlijk mensen eerst een test moeten laten afleggen voor ze aan kinderen mogen beginnen.

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      8 juli 2016 om 21:59

      @dutchdriftking:

      7 jarig kind dat te achterlijk was om een deur open te doen is alvast gezakt ..

      Login om te reageren
      • lincoln zegt

        8 juli 2016 om 22:04

        En die politie agenten zijn ook zwaar gezakt ..

        Login om te reageren
      • a45edition1 zegt

        8 juli 2016 om 22:07

        @lincoln: juist

        Login om te reageren
      • stephane8200 zegt

        8 juli 2016 om 22:11

        @lincoln: dat dacht ik ook al. Kinderslot op de achterportier kan, maar de voordeur moet altijd open kunnen van binnen uit. Al heb ik een tijdje geleden ook zoiets gelezen en meen me te herinneren dat ik het toen getest heb. Als de auto afgesloten is kunnen de deuren dan niet van binnenuit open. Weet het niet zeker meer.

        Login om te reageren
        • darrock zegt

          8 juli 2016 om 22:14

          @stephane8200: biiv opel heeft safe lock, 2x op slot klikken, en al haal je het pinnetje van binnen omhoog, kan niet open. Peugeot die ik nu heb heeft geen pinnetjes meer, en deuren gaan ook niet open van binnen als die op slot zit als ik mij niet vergis..

          Login om te reageren
        • slickrick zegt

          8 juli 2016 om 22:22

          @stephane8200: dat klopt, sommige auto’s hebben sloten die via pneumatisch systeem vergrendeld worden, bijvoorbeeld een BMW E39. Ik had een keer de sleutel ik de kofferbak laten vallen tezamen met wat boodschappen. Ruitje ingetikt en ik moest gewoon de auto inklimmen, portieren gingen niet open. Kon via ski Luik gaan vissen naar mijn sleutel

          Login om te reageren
          • dafmaf zegt

            9 juli 2016 om 18:20

            @slickrick: Heeft mijn V40 uit 2001 ook. Als de sleutel niet in het contact zit gaan de deuren op slot. Op zich een goede dievenval, maar de achterportieren hebben zwengels voor de ramen, dus zo kun je er altijd nog uit. En ik ben een keer een uur met de trein naar mijn vrouw moeten gaan om de auto voor haar te openen.

            Login om te reageren
        • banaan7 zegt

          8 juli 2016 om 23:01

          @stephane8200: maar van pappa mag hij de voordeur niet open doen

          Login om te reageren
          • stephane8200 zegt

            8 juli 2016 om 23:30

            @banaan7: beetje geval rock-paper-scissors. Agent – papa – kind. Weet niet hoe de spelregels dan zijn.

            Login om te reageren
            • davelepeef zegt

              9 juli 2016 om 16:32

              @stephane8200: ligt eraan of papa ook een pistool heeft…

              Login om te reageren
      • darrock zegt

        8 juli 2016 om 22:12

        @lincoln: zat autos waarvan de deuren van binnen niet open kunnen als die op slot zit?

        Login om te reageren
        • lincoln zegt

          8 juli 2016 om 22:16

          @darrock:

          De politie weet gewoon het tel.# van de eigenaar ..
          Ik weet .. Tis dom volk ..

          Maar de keuze tussen effe bellen en andermans ruit inslaan is toch snel genomen ??

          Login om te reageren
          • slickrick zegt

            8 juli 2016 om 22:23

            @lincoln: de eigenaar verdient het om een nieuw ruitje te kopen.

            Login om te reageren
            • lincoln zegt

              8 juli 2016 om 22:29

              @slickrick:

              Petjes ..
              Wapens ..
              Altijd in groepjes ..
              Andermans spullen vernielen ..

              Dat volk kost altijd geld ..

              Login om te reageren
              • slickrick zegt

                8 juli 2016 om 22:56

                @lincoln: volgens mij behoren ze tot een select groepje ambtenaren die nog enigzins geld opbrengen voor de staat

              • bouwvakkert zegt

                9 juli 2016 om 12:51

                @slickrick: Afval brengt ook wel wat op.

              • banaan7 zegt

                10 juli 2016 om 08:46

                @slickrick: Denk niet dat hij politie bedoelt, maar van die kampertjes tussen de 12-20 jaar oud.

              • banaan7 zegt

                10 juli 2016 om 08:47

                @slickrick: Vroeger noemden mensen dat volgens mij nozems.

          • stephane8200 zegt

            8 juli 2016 om 22:42

            @lincoln: wie is er dom? Wel eens van ‘lease-auto’ gehoord. Dat hebben we al een tijdje in Nederland. Die hebben echt niet het mobiele nummer van alle bestuurders.

            Login om te reageren
            • lincoln zegt

              8 juli 2016 om 22:45

              @stephane8200:

              Yep .. Bij elk kenteken is een telefoonnummer van de bestuurder .. In 5 seconden op te zoeken ..

              Login om te reageren
              • stephane8200 zegt

                8 juli 2016 om 22:49

                @lincoln: haha ;) Ik trapte er bijna in. Heb je niets te doen vanavond?

              • lincoln zegt

                8 juli 2016 om 22:50

                @stephane8200:

                OK .. Je leeft echt nog in 1982 ??

              • stephane8200 zegt

                8 juli 2016 om 22:52

                @lincoln: dat cijfer heeft te maken met een toerental. Niet met een jaartal. Bijna goed. Maar daarmee nog steeds helemaal fout.

                Net zoals de rest van je betoog.

              • MrSkyline zegt

                8 juli 2016 om 23:41

                @lincoln: Misschien dat ze dat hadden geprobeerd maar werd er niet opgenomen. Hoe dan ook vind ik het onverantwoordelijk een kind in een auto op te sluiten, zeker als het zo warm is. Mensen die zo dom zijn of zo laks verdienen het naar mijn mening om een nieuwe ruit te moeten halen en daar naast een flinke boete te moeten betalen voor de verwaarlozing van hun kind.

              • lincoln zegt

                8 juli 2016 om 23:49

                @mrskyline

                kind-in-auto-op-een-redelijk-warme-dag-belasting ..

                Geweldig toch ..

              • stephane8200 zegt

                8 juli 2016 om 23:56

                @lincoln: ik heb net een willekeurig nummer gebeld maar het kenteken klopte helaas niet met het nummer.

              • gwnbmw zegt

                9 juli 2016 om 21:04

                @stephane8200: geef t toch op joh… nieuw op AB? t is lincoln waar je het tegen hebt…

            • ko4n zegt

              9 juli 2016 om 00:27

              @stephane8200: auto uit 2006 is waarschijnlijk geen leasert meer

              Login om te reageren
              • stephane8200 zegt

                9 juli 2016 om 00:46

                @ko4n: ondanks dat deze poging tot inbreng van goede argumenten aardig is, is het echt kolder dat de politie telefoonnummer van een bestuurder heeft. Wat als de auto niet op naam van de bestuurder maar diens vrouw, vriendin, vader of neef staat omdat hij die geleend heeft? Dan weten ze ook niet wie ze moeten bellen. Dat is zelfs puur logisch geredeneerd.

                Verder kan een telefoon van de zaak zijn of op iemand anders naam staan dus dat hoeft niet te herleiden zijn naar de kentekeneigenaar.

                Tot slot dan nog het feit dat niet zomaar door een telecomprovider telefoonnummers verstrekt mogen worden.

                Het is echt ontzettend ongelofelijk simpel en dom om zoiets niet te begrijpen. Ik denk dat de kans groter is dat Google de juiste verbanden legt om de juiste gegevens aan elkaar te koppelen dan de politie.

              • sabrerator zegt

                9 juli 2016 om 07:51

                @stephane8200:
                Blijkbaar is zoiets via een kentekencheck toch te doen.
                Ik ben ooit eens door de politie gebeld omdat ik mijn auto op de parkeerplaats achter mijn toenmalige huis bij de vuilcontainers had geparkeerd terwijl die geleegd moesten worden. Dat kon niet omdat mijn auto daar stond (altijd parkeerproblemen daar) en een boete geven ging die auto niet van weg.
                Ik was daar best verbaasd over, maar het bleek dat ze via het kenteken zo aan mijn telefoonnummer konden komen. Was geen leaseauto en ik had geen geheim nummer of zo.
                En dat is toch al bijna 10 jaar terug.

                Eigenlijk logisch. Een kenteken staat op naam van iemand. De politie heeft uitgebreidere registers als de gewone burger. Dus kijk op welke naam een auto staat, voer dat in in het andere register met persoonsgegevens en daar komt het nummer. Ze hadden van mij zowel het vaste als het mobiele nummer. Ze kunnen natuurlijk wel alleen het nummer van degene achterhalen op wiens naam de auto staat. Maar ja, dan is de eerste vraag: aan wie heeft u de auto uitgeleend?

                Overigens hebben ze geen boete gegeven, omdat ik de auto meteen weg kon halen.

              • lincoln zegt

                9 juli 2016 om 09:29

                @sabrerator:

                Onmogelijk ..
                Belastinggegevens kunnen ze checken met de snelheid van het licht dmv een camera maar een telefoonnummer is gewoon onmogelijk ..

                Echt .. Hoe dom kan je zijn om dat te denken ..

              • stephane8200 zegt

                9 juli 2016 om 11:22

                @lincoln: voor nummers die particulier en niet geheim zijn moet ik je toch gelijk geven. Hoeveel moeite me dat ook kost. Maar je hebt gelijk in dat geval.

                Zo ben ik dan ook wel weer.

              • stephane8200 zegt

                9 juli 2016 om 11:46

                @lincoln: Belastinggegevens staan op 1 plek en ook bij degene die het moet gebruiken. Simpel.

                Telefoonnummers staan bij KPN, Vodafone, Ziggo, T-mobile etc. en ga zo maar door. Dat is niet zo simpel om dat bij elkaar te brengen.

              • stephane8200 zegt

                9 juli 2016 om 11:17

                @sabrerator: in dat geval zal het kunnen omdat telefoonnummers dan in een gids staan die voor iedereen toegankelijk is, dus ook de politie. Daar heb je gelijk. In andere gevallen wordt het wel moeilijker.

              • DaveB zegt

                14 juli 2016 om 21:14

                @sabrerator: in de voertuigregisters staan geen telefoonnummers opgenomen. Weleens je tel. nummer moeten doorgeven bij het overschrijven? Mocht je bij toeval een keer in aanraking met de politie zijn gekomen en hebben ze toen je nummer genoteerd, dan heb je “mzzl”. Verder natuurlijk aan de meedenkende diender om de naam van eigenaar/houder door de telefoongids te halen. Mocht dat geen soelaas bieden dan heb je gewoon een gebroken ruit te pakken. Denk zelf maar na, gezien alle privacy wetgeving kunnen ze je naam niet even bevragen bij alle providers, ook al zouden ze het doen dan mogen deze die gegevens noet verstrekken. Voor het verkrijgen van die gegevens moet echt de rechterlijke macht aan te pas komen.

        • bassx zegt

          8 juli 2016 om 22:27

          @darrock: maar ook zat auto’s die daarvoor een knopje hebben op de middenconsole.

          Login om te reageren
      • afcaalex zegt

        8 juli 2016 om 22:33

        @lincoln: mijn Audi (A4 B6) kan ook niet van binnen geopend worden als hij van buiten gelockt wordt. Dus zo dom is het niet…

        Login om te reageren
        • lincoln zegt

          8 juli 2016 om 22:37

          @afcaalex:

          Goed systeem ..
          Als je bijv. wil dat je kind niet gestolen wordt ..

          Login om te reageren
          • stephane8200 zegt

            8 juli 2016 om 22:43

            @lincoln: jij hebt zeker geen kinderen of hopen we dat hier met zijn allen alleen maar?

            Login om te reageren
            • lincoln zegt

              8 juli 2016 om 22:48

              @stephane8200:

              “Met zijn allen” ..
              Dat je weet dat ik van een ander allooi ben ..

              Login om te reageren
              • stephane8200 zegt

                8 juli 2016 om 22:50

                @lincoln: allooi veronderstelt niveau en daar heb ik jou helaas nog weinig op kunnen betrappen. Maar ga vooral verder met proberen. Wie weet lukt het je nog.

              • lincoln zegt

                8 juli 2016 om 22:54

                @stephane8200:

                Heb je nog wat over het onderwerp zelf te melden ..

                Of kom je gewoon echt niet verder ??

              • stephane8200 zegt

                8 juli 2016 om 22:59

                @lincoln: ik heb meer zinvols gemeld dan jij of begrijp je het niet?

              • davelepeef zegt

                9 juli 2016 om 16:36

                @stephane8200: laag niveau is nog altijd niveau ;) ohja: “..”

          • marc94 zegt

            9 juli 2016 om 03:10

            @lincoln: raam inslaan, deur van binnen openen en instappen gaat niet. Ik vond het wel fijn bij mijn audi destijds.

            Login om te reageren
      • ptothem zegt

        8 juli 2016 om 22:36

        @lincoln: dat getroll van je is op den duur best vermoeiend .. Ik ga op bed .. dankje .. (Doe ik dat zo goed met die puntjes?)

        Login om te reageren
        • koeckenbacker zegt

          8 juli 2016 om 23:02

          @ptothem: ik dacht dat ik de enigste hier was die dat zag. ..

          Login om te reageren
          • lotuselises2 zegt

            8 juli 2016 om 23:09

            @koeckenbacker: don’t feed them

            Login om te reageren
      • Panda999 zegt

        8 juli 2016 om 23:33

        @lincoln: audi heeft tegen inbraak zijn auto’s zo geïnstalleerd dat als de auto met de sleutel word gesloten, de deuren langs binnen niet meer geopend kunnen worden (anders kunnen ze te gemakkelijk binnen) en aangezien dit een audi A4 (8E) is blijven de deuren mooi op slot zelfs al probeer je van binnen de deur te openen. Heb het zelf geprobeerd in mijn vorige auto (toevallig een A4 8E)

        Login om te reageren
      • sanderz28 zegt

        9 juli 2016 om 07:02

        @lincoln: makkelijk oordelen terwijl je niet bij was, achterlijk dat je vanachter je toetsenbord zulke opmerkingen maakt…

        Je bent achterlijk als je je kind op sluit in een auto, wat dat betreft heeft die persoon geen recht om ouder te zijn als je zulke dingen doet.

        Login om te reageren
      • rossi46audi zegt

        9 juli 2016 om 08:47

        @lincoln: bij audi en vw krijg je de deur via de hendel niet open als hij op slot gezet is. Is een anti inbraak systeem

        Login om te reageren
      • Dutchdriftking zegt

        9 juli 2016 om 08:58

        @lincoln: weet ik niet. Sommige auto’s zijn als ze op slot staan echt niet te openen van binnen.

        Login om te reageren
      • Maarten123 zegt

        9 juli 2016 om 13:10

        @lincoln: als jij met de sleutel(ab, keyless, etc) de auto afsluit, worden handgrepen en knoppen binnen de auto losgekoppeld van het slot. Dit om te voorkomen dat je een raampje intikt en vervolgens alles kunt ontgrendelen. Als dit het geval was bij deze Audi, kon je jongetje niets. De ouders wisten dit blijkbaar niet.

        Login om te reageren
      • cthijs zegt

        10 juli 2016 om 00:19

        @lincoln: vond de baby er ook nogal groot uit zien

        Login om te reageren
    • kruimel zegt

      8 juli 2016 om 23:16

      @dutchdriftking: dom volk moet je dom aanpakken. Goede actie van de pliesie

      Login om te reageren
    • stephane8200 zegt

      8 juli 2016 om 23:27

      @dutchdriftking: dat geldt voor meer dingen dan kinderen krijgen. Ze mogen ook stemmen. Al heeft dat minder gevolgen.

      Login om te reageren
    • dsdh zegt

      9 juli 2016 om 00:38

      @dutchdriftking: serieus goed idee, scheelt een hoop inteelt

      Login om te reageren
    • coenijn zegt

      9 juli 2016 om 01:25

      @dutchdriftking: dat komt naar mijn mening gevaarlijk dichtbij eugenetica, en na vooroorlogse eugenetische projecten in de VS en in nazi Duitsland is na WO2 besloten dat eugenetica ethisch onverantwoord is. Iets waar ik het mee eens ben, het is namelijk in strijd met de mensenrechten.

      Hoe kut mensen ook kunnen zijn tegen elkaar, hun kinderen, vrienden, familie en omwonenden, mensen verbieden zich voort te planten wegens hun intellectuele capaciteiten is niet iets waar je zonder gevolgen aan begint. Ik bedoel als Forrest Gump had bestaan onder eugenetische wetgeving had hij nooit kinderen mogen hebben, ondanks het feit dat hij een held is op zn eigen vlak.

      Iedereen heeft ergens een toegevoegde waarde, alleen komt dat er vaak niet echt lekker doorheen.

      Login om te reageren
      • davelepeef zegt

        9 juli 2016 om 16:38

        @coenijn: afval heeft soms ook een functie…

        Login om te reageren
    • autoriteit zegt

      9 juli 2016 om 08:19

      @dutchdriftking: dat zeg ik ook altijd idd, dat je mensen eigenlijk een test moet laten afleggen voordat ze aan kinderen mogen beginnen. Ik ben van mening dat niet iedereen geschikt is om kinderen op de wereld te zetten.

      Login om te reageren
  2. sanderm3 zegt

    8 juli 2016 om 21:53

    Ik hoorde ergens een “keihard aanpakken” geluidje….

    Login om te reageren
  3. sbelali zegt

    8 juli 2016 om 21:54

    Best gek dat ie vanbinnenuit niet open kon. Kan bij al mijn autos toch echt wel… Behalve met een kinderslot uiteraard maar dan kan je altijd nog de voordeuren openen,

    Login om te reageren
    • knipperlichtje zegt

      8 juli 2016 om 22:12

      @sbelali: supervergrendeling. Je portieren zijn dan van buiten en van binnen niet meer te openen. In combinatie met automatisch vergrendelen bij inactiviteit kan dat voor dit soort situaties zorgen. Stel dat je je auto vergrendelt, bedenkt dat je kind nog binnen zit, de auto ontgrendelt en dan wegloopt. De auto zal dan na een tijdje uit zichzelf weer op slot springen omdat hij is ontgrendeld, maar niemand een deur heeft geopend. Eenmaal vergrendelt kom je er van binnen niet meer uit.

      Login om te reageren
      • lincoln zegt

        8 juli 2016 om 22:26

        @knipperlichtje:

        Lijkt me heeeeeel sterk dat dat wettelijk legaal is ..

        Login om te reageren
        • draadloos zegt

          8 juli 2016 om 23:07

          @lincoln: heet gewoon deadlock hoor, hebben zoveel auto’s.

          Login om te reageren
          • lincoln zegt

            8 juli 2016 om 23:17

            @draadloos:

            Alleen toegestaan in Europa en Afrika neem ik aan ??

            Login om te reageren
            • stephane8200 zegt

              8 juli 2016 om 23:32

              @lincoln: het heet niet voor niets deadlock. Heeft een bepaald doel.

              Login om te reageren
        • knipperlichtje zegt

          8 juli 2016 om 23:27

          @lincoln: en toch is het zo, die automatische vergrendeling is bedacht zodat je bijvoorbeeld niet een ontgrendelde auto op de oprit hebt staan als je op het ontgrendelingsknopje van de afstandsbediening bent gaan zitten. Het werkt dus ook alleen als de auto al vergrendeld was, als je gewoon uitstapt hoort het niet te gebeuren.

          Login om te reageren
          • lincoln zegt

            8 juli 2016 om 23:32

            @knipperlichtje:

            Ben me effe aan het inlezen ..
            Wist serieus niet dat zoiets anno 2016 legaal was ..
            Dank voor de info iig ..

            Login om te reageren
    • Panda999 zegt

      8 juli 2016 om 23:37

      @sbelali: op deze auto lukt het niet voor de dief het moeilijker te maken, is een audi A4 type 8E en zelf geprobeerd.

      Login om te reageren
      • stephane8200 zegt

        9 juli 2016 om 00:01

        @kungfu83: met een Panda?

        Login om te reageren
        • Panda999 zegt

          11 juli 2016 om 18:56

          @stephane8200: ik was zelf het proefkonijn (met sleutel) ik mishandel geen panda’s ?

          Login om te reageren
    • DaveB zegt

      14 juli 2016 om 21:18

      @sbelali: golf 5 bijv kon je na het afsluiten ook niet van binnen openmaken. Zelfs het knopje om de sloten te ontsluiten werkte niet.

      Login om te reageren
  4. wildewesten zegt

    8 juli 2016 om 21:55

    Hoe kan het zo zijn dat de deuren niet open konden?

    Login om te reageren
    • gitaarknul zegt

      8 juli 2016 om 22:05

      @wildewesten: vraag ik me idd ook af..

      Login om te reageren
    • stephane8200 zegt

      9 juli 2016 om 00:00

      @wildewesten: omdat ze dicht en op slot waren.

      Login om te reageren
      • wildewesten zegt

        9 juli 2016 om 05:31

        @stephane8200: van binnen toch meestal wel te openen?

        Login om te reageren
        • stephane8200 zegt

          9 juli 2016 om 14:43

          @wildewesten: niet altijd. Staat hierboven.

          Login om te reageren
  5. misterdrogba zegt

    8 juli 2016 om 21:56

    Na al de berichten in het nieuws en in de kranten zou je toch verwachten dat mensen er meer opletten. Maar nee hoor lekker verder handelen zoals anders..

    Login om te reageren
  6. lincoln zegt

    8 juli 2016 om 21:57

    Ik kom je navigatiesysteem effe uit je auto redden ..

    Login om te reageren
  7. ukbob zegt

    8 juli 2016 om 22:02

    Dit manneke kon tenminste nog de mensen buiten de auto waarschuwen.. Komt idd nog veel te vaak voor dat kleine kids of huisdieren in warme auto’s worden opgesloten! Hoop dat t gauw weer goed met t manneke

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      8 juli 2016 om 22:08

      @ukbob:

      Nope .. Alles ging prima tot dat eeuwig verontwaardigde paniekzaaiers dat ventje bang gingen maken ..

      Login om te reageren
      • slickrick zegt

        8 juli 2016 om 22:26

        @lincoln: oh ja , jij stond er zeker naast en had tegen oom agent gezegd, valt allemaal mee, ga maar lekker parkeerbonnen schrijven

        Login om te reageren
        • lincoln zegt

          8 juli 2016 om 22:35

          @slickrick:

          Dat zeg ik .. Eeuwig verontwaardigde ..

          Login om te reageren
      • sjonnie82 zegt

        8 juli 2016 om 22:29

        @lincoln: hoop dat jij een voortplantingsverbod heb

        Login om te reageren
        • lincoln zegt

          8 juli 2016 om 22:31

          @sjonnie82:

          Rubberen stoeptegel kopen ??

          Login om te reageren
          • stephane8200 zegt

            8 juli 2016 om 23:13

            @lincoln: dat is wel veilig voor de kinderen. Maar dat is dan weer ná de voortplanting. Ik zou dan eerst rubber in een andere vorm gebruiken. Ingewikkeld allemaal.

            Login om te reageren
  8. str8six zegt

    8 juli 2016 om 22:06

    Zucht, Audi-rijders *grabs popcorn*

    Login om te reageren
    • 406_v6 zegt

      8 juli 2016 om 22:18

      @str8six: voorraadje van @Norge overgenomen??

      Login om te reageren
  9. csx3000 zegt

    8 juli 2016 om 22:12

    Ik lees net iets anders; jochie was de auto binnen geslopen en toen ging het alarm af.
    Potdicht met die handel.
    En nu maar wachten op de politie.

    Login om te reageren
  10. moveyourmind zegt

    8 juli 2016 om 22:39

    Een wild gesticulerend 7-jarig jochie…

    Echt hoogbegaafd dat kind, wel kunnen gesticuleren, maar niet eens zoiets simpels kunnen als een deur openmaken…

    Login om te reageren
    • coffeecup zegt

      9 juli 2016 om 22:16

      @moveyourmind: met jouw nickname moet de term deadlock je niet helemaal onbekend in de oren klinken toch?

      Login om te reageren
      • moveyourmind zegt

        9 juli 2016 om 22:30

        @coffeecup: Dat klopt…

        Zal die keer dat ik naast de Saab stond met de sleutels erin niet snel vergeten. Gelukkig was het een cabrio en kon de zijruit genoeg geforceerd worden om de sleutels eruit te vissen.

        Login om te reageren
  11. thesis zegt

    8 juli 2016 om 22:41

    Kunnen ook ff de hersens van de vader ingetikt worden?

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      8 juli 2016 om 23:03

      @thesis:

      Doodstraf !!

      Ben je wel helemaal fris in je knar knul ..

      Login om te reageren
  12. verral zegt

    8 juli 2016 om 22:51

    Goede actie van de agent(en) Van mij hadden ze alle ruiten in mogen slaan.

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      8 juli 2016 om 23:14

      @verral:

      Ja ja .. Het was wel 23 graden vandaag ..

      Login om te reageren
      • stephane8200 zegt

        8 juli 2016 om 23:18

        @lincoln: in Brabant is het altijd net wat warmer. Behalve als het kouder is.

        Login om te reageren
    • stephane8200 zegt

      8 juli 2016 om 23:58

      @verral: van de hele buurt? Ben blij dat ik daar niet woon.

      Login om te reageren
  13. rufctr01 zegt

    8 juli 2016 om 23:00

    Het staat elke zomer weer inde krant. Als je dit nog doet, hetzij met kinderen of huisdieren, dan ben je in mijn ogen wel een simpele ziel.

    Login om te reageren
    • stephane8200 zegt

      8 juli 2016 om 23:25

      @rufctr01: hij rijdt wel een Audi dus hij doet toch iets goed. Heb echt bewondering voor dat soort succesvolle mensen.

      Login om te reageren
  14. stephane8200 zegt

    8 juli 2016 om 23:26

    Sinds wanneer heeft de politie in Brabant tijd voor dit soort dingen? Die zijn toch alleen maar bezig met XTC-labs en wietkwekerijen op te rollen daar?

    Login om te reageren
  15. kalslasie zegt

    8 juli 2016 om 23:28

    Joost uit Geldrop bende gij dah?!?!

    Login om te reageren
    • stephane8200 zegt

      8 juli 2016 om 23:34

      @kalslasie: nee, het was Pieter maar hij mocht effkes niet wisselen vandaag.

      Login om te reageren
  16. skipper zegt

    8 juli 2016 om 23:30

    Als de auto op slot staat kan je deze echt niet van binnen openen(deadlock)…iets met een wigje tussen de deur, of als t raam al iets open staat, ijzerdraadje en t zou wel makkelijk inbreken zijn he ;-)

    Login om te reageren
  17. Rick-dos zegt

    8 juli 2016 om 23:30

    Ze moeten de vergunning om kinderen te houden van die mensen afnemen.

    Login om te reageren
  18. stephane8200 zegt

    8 juli 2016 om 23:51

    Nou, maak er allemaal maar grapjes over. Ik was onderweg naar de apotheek voor medicijnen voor mijn kind. Hij moet altijd minimaal op 25 graden bewaard worden. Hij gesticuleert altijd als hij het naar zijn zin heeft omdat hij een beetje autistisch en hoogbegaafd is.

    Kom ik terug, hebben agenten mijn ruiten ingetikt en is mijn zoon volledig in de stress omdat hij onderkoeld en uit zijn ritme is.

    De rust is net weder gekeerd in ons huis. Ik ga dat ruitje wel verhalen op de politie. Gaat nergens over dit.

    Ze hadden wel geprobeerd de bestuurder te bellen maar de leasemaatschappij had het niet goed in het systeem staan omdat het een poolauto is.

    Login om te reageren
    • unknown234 zegt

      9 juli 2016 om 03:01

      @stephane8200: Waar haal jij je paddo’s!

      Login om te reageren
      • stephane8200 zegt

        9 juli 2016 om 11:20

        @unknown234: bij de Jumbo of de AH. Soms op de markt.

        Login om te reageren
  19. pinut187 zegt

    9 juli 2016 om 07:48

    Zal waarschijnlijk zo’n irritant pestventje zijn die je niet mee in een supermarkt wil nemen.

    Login om te reageren
    • rolov zegt

      9 juli 2016 om 08:25

      @pinut187: je bedoelt zon slecht opgevoed kereltje ? En wie hoort hem goed op te voeden? Zijn ouders toch?

      Login om te reageren
      • davelepeef zegt

        9 juli 2016 om 16:39

        @rolov: scherp…

        Login om te reageren
  20. Joost zegt

    9 juli 2016 om 08:37

    Sommige reacties hier lezend hoop ik dat sommige mensen geen kinderen hebben of gaan krijgen…….

    Ot: gewoon je kind niet laten zitten! Kind van 7 kan al best wel veel zelf, maar eenmaal in paniek is logisch nadenken er niet een van.

    Login om te reageren
  21. miataman zegt

    9 juli 2016 om 13:02

    Prototype autistische Audi bezitter dus; schijt aan de hele wereld, dus ook aan zijn eigen kind :-(

    Login om te reageren
  22. basgti zegt

    9 juli 2016 om 17:26

    Waarschijnlijk is het niet mogelijk de auto van binnenuit te openen wanneer de deze op slot is.
    Dit om te voorkomen dat er met een stuk ijzerdraad langs de portier naar binnen te glijden is en via de deurhendel de auto te openen.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North