• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Porsche Cayenne Techart SUV

Auteur: evo, gepost 19 september 2007 om 19:16 – 31 Reacties

Techart-monster


Goed, tunert Techart had de Cayenne als eens stevig aangepakt, wat leidde tot de Magnum niet lang geleden. Blijkbaar is men bij Techart al uitgekeken op die bodykit want nu komen ze met de Techart SUV. Kort gezegd is het gewoon een Magnum die een andere jas heeft aangetrokken.

Dit betekent dat ook deze Cayenne over maximaal 620 pk kan beschikken. De Cayenne staat verder op 295/30 ZR22 ContiCrossContact UHP bandjes, die ongetwijfeld per band een weekje Spanje kosten. De Cayenne haalt er echter wel 300 kilometer per uur mee, dus die Benzen en Bimmers versla je met verve met dit apparaat.

Het chassis is nog maar weer eens verlaagd met 30 mm (waarom hadden we die bodemspeling eigenlijk nodig?) zodat het verschil tussen de hoogste en de laagste stand 110 mm bedraagt. De laatste creatie van Techart herken je verder aan de licht gewijzigde achterlichten.

Voor grotere platen: KLIK!

Techart-monster
Techart-monster
Techart-monster

Ook interessant!

  • Derde SUV van Porsche boven de Cayenne
    Derde SUV van Porsche boven de Cayenne
  • Video: straatracen met een Porsche Cayenne
    Video: straatracen met een Porsche Cayenne
  • Video: on board Porsche Cayenne Nurburgring record
    Video: on board Porsche Cayenne Nurburgring record
  • Porsche Cayenne Turbo GT rijtest video
    Porsche Cayenne Turbo GT rijtest video

Nieuwste artikelen

  • Dikste diesel van Marktplaats kan er maar één zijn
  • Wordt klussen aan je auto dan toch weer makkelijker?
  • Gespot – Extreem foute Mansory Urus
  • Officieel: GEEN ban op verbrandingsmotor na 2035!
FacebookTweetPinLinkedIn

cayenne, Porsche, SUV, techart, tuning

Vorig bericht: « Bentley Continental GTC ‘MTM Birkin Edition’
Volgend bericht: Video: BMW M3 – Porsche 911 GT3 »

Lees Interacties

Reacties

  1. daan zegt

    19 september 2007 om 19:17

    veel mooier dan de vorige

    Login om te reageren
  2. b2bHans zegt

    19 september 2007 om 19:19

    mooi en agressieve body kit, heel luek om te bumper kleven ;)

    Login om te reageren
  3. Ben zegt

    19 september 2007 om 19:19

    nou, veel veranderd met de magnum zeg…:S

    Login om te reageren
  4. henk zegt

    19 september 2007 om 19:21

    das dan weer wel mooi, dit is opmaken van een auto, in plaats van mishandelen.

    Login om te reageren
  5. MiuRa zegt

    19 september 2007 om 19:23

    de vorige vond ik echt een gedrocht maar deze mag er best zijn :)

    Login om te reageren
  6. MikeS zegt

    19 september 2007 om 19:23

    Heel erg dik!! :)
    Maar of hij nou mooi is…

    Login om te reageren
  7. henk zegt

    19 september 2007 om 19:26

    ik heb nog wat tupperware in me keukenkastjes, misschien kunnen ze die ook gebruiken voor het geval dat… ;)
    damnn overdreven bodykit!

    Login om te reageren
  8. jamesBrown zegt

    19 september 2007 om 19:26

    Beter dan het origineel (betekent niet dat ik hem mooi vind, magoed)

    Die mistlampjes vooraan vind ik toch wel erg lelijk…

    Login om te reageren
  9. Luc zegt

    19 september 2007 om 19:29

    nee, doe mij maar het origineel

    Login om te reageren
  10. Simon zegt

    19 september 2007 om 19:34

    @ Ben:

    Nooit gekeken naar de Magnum zeker? Deze kit is veel minder overdreven en pauperig gevormd, al valt dit zeker ook op.

    Vind het wel iets hebben!

    Login om te reageren
  11. jela zegt

    19 september 2007 om 19:37

    precies minischijfremmen, ik vind hem ook nie zo mooi maar dat vind ik van de normale ook al niet, wel voortreffelijke tuning

    Login om te reageren
  12. Chief_S5 zegt

    19 september 2007 om 19:54

    Dit noem ik nou echt een gruwlijke bak. Ziet er ontzettend cool uit. Als ik een Cayenne had, zou ik em zeker langsbrengen bij Techart. :) (die schijfremmen zijn wel klein zeg..)

    Login om te reageren
  13. Rick zegt

    19 september 2007 om 20:39

    Zij en achterkant zijn TOP maar de voorkant vind ik iets minder, maar echt een top bak de cayenne!

    Login om te reageren
  14. mashell zegt

    19 september 2007 om 20:40

    Aan de voorkant te veel frutsels, de achterkant is wat zwaar aangezet, de wielen zijn een paar inch te groot om mooi te zijn maar man, wat die dat lager leggen (al is het maar 3cm en een hoop plastic) die auto goed!

    Login om te reageren
  15. binkie zegt

    19 september 2007 om 20:40

    Leuk als tuinschuurtje!

    Login om te reageren
  16. Rick zegt

    19 september 2007 om 21:23

    Duur tuinschuurtje, ik gebruik hem dan wel om het gazon om te ploegen!

    Login om te reageren
  17. Martijn zegt

    19 september 2007 om 21:28

    Die vorige magnum zag er toch een stuk dikker uit…

    Login om te reageren
  18. Racer X zegt

    19 september 2007 om 21:38

    Het is net een stationwagon zo. En ik vind ‘m drie keer niks.

    Login om te reageren
  19. monk zegt

    19 september 2007 om 21:44

    ach, de termen mooi en cayenne gaan sowieso niet samen, maar deze is zo mogelijk nog lelijker

    Login om te reageren
  20. Alex zegt

    19 september 2007 om 21:51

    De voorkant is even wennen maar de achterkant ziet er erg goed uit

    Login om te reageren
  21. R320 zegt

    19 september 2007 om 21:53

    Echt een zot mooie cayenne

    Login om te reageren
  22. Hubert zegt

    19 september 2007 om 23:07

    Gelukkig geen zwarte ramen achter. Anders kon er meteen een bedrijfskenteken op.

    Login om te reageren
  23. Rick dos zegt

    19 september 2007 om 23:08

    Van de zomer in Spanje een Techart Magnum chocolade ijsje met hazelnootjes gezien. Een witte, weet ff niet meer zeker of het van een Duitser of een Ollander was.

    Moet zeggen dat et geluid van zo´n ding wel imposant is. Voor de rest lig je wel in een deuk om die auto, maar toch……

    Login om te reageren
  24. moris zegt

    20 september 2007 om 00:22

    wat heeft dat ding toch een prachtige koplampen!!!!!!

    stukkennn beter dan de ouwe cayenne

    Login om te reageren
  25. rider zegt

    20 september 2007 om 08:01

    ziet er erg goed uit!!! maar de remmen lijken me erg klein. en alleen maar inwendig geventileerd? niet eens gegroefd of geboord zoals bij de 911 turbo. en dan ook gelijk een big brake kit monteren zodat die velgjes lekker gevuld worden. dat zou hem helemaal af maken. misschien ook nog de achterramen een tintje geven.

    Login om te reageren
  26. Japie zegt

    20 september 2007 om 09:54

    Very Nice!! Doet u die dan maar,….nee,..inpakken hoeft niet!

    Login om te reageren
  27. wimbers zegt

    20 september 2007 om 12:44

    als je de onderste helft van de bumper eraf snoept (het stuk met die lelijke mistlampen) en daar de onderkant van de hele auto van maakt, heb je een prima porsche station, dat zou hem meteen veel mooier maken

    Login om te reageren
  28. Untouchable zegt

    20 september 2007 om 12:54

    nog lelijker en nuttelozer dan die al is

    Login om te reageren
  29. majinstar zegt

    20 september 2007 om 14:00

    De porsche cayenne ( is subtiel en elegant ) moet je gewoon laten zoals hij is en niet gaan verpesten met bodykits. Het heeft ook een veel te dikke, overdreven kont. Gewoon lelijk.

    Login om te reageren
  30. Sorce zegt

    20 september 2007 om 15:23

    Dit is echt een compensatie-auto… Een gewone Cayenne is nog stijlvol te noemen, maar dit ding zit vol met lelijke en imponerende boosmakers/grilles die expres een agressief uiterlijk zijn gegeven.

    Puur voor onzekere mannetjes die iets te compenseren hebben dus…

    Doe mij maar gewoon een 911 Turbo voor dat geld :)

    Login om te reageren
  31. Matsinator zegt

    20 september 2007 om 23:03

    die voorbumper is echt zwaar vet!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North