• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Smart ForTwo – final shots

Auteur: Wouter, gepost 5 november 2006 om 00:17 – 31 Reacties

Smart ForTwo 2007

We hadden al zandsculpturen van de nieuwe Smart ForTwo gezien, maar zo worden de veranderingen toch een stuk duidelijker. De ForTwo wordt iets dikker en ook 20 cm langer overigens. Om aan de regels voor voetgangersveiligheid te voldoen is de voorkant met 7 cm gegroeid. Die centimers komen ook te goede aan de bagageruimte die groeit van 150 naar 220 liter.

De motoren worden ook vernieuwd. De 1.0 liter driecylinder is uitgerust met een turbo en zal in verschillende smaken verkrijgbaar zijn. De basisversie krijgt 71 pk en voor de liefhebbers met meer pit is er een 84 pk sterke variant. Later volgt er ook een Brabus uitvoering met rond de 100 pk. Dieselen kan in een 45 pk sterke CDI, die met zijn verbruik van 1 op 33 de zuinigste auto van Europa zal zijn.

Smart ForTwo 2007

Smart ForTwo 2007

Smart ForTwo 2007

(via: smart-forum.de)

Ook interessant!

  • SMart
    Video: Smart legt lekker driftje neer
  • Smart Concept kun je eigenlijk geen Smart meer noemen
    Smart Concept kun je eigenlijk geen Smart meer noemen
  • Smart ForFour
    In memoriam: Smart ForFour
  • Smart Crossblade video

Nieuwste artikelen

  • Nieuw automerk uit controversieel land, maar het is geen Chinees!
  • Is de dieselauto dood en begraven?
  • Doemscenario: komende jaren meer verkeersdoden
  • Video: Dit ongeluk zie je van een kilometer ver aankomen
FacebookTweetPinLinkedIn

fortwo, Smart, spyshot

Vorig bericht: « Caparo T1 op video
Volgend bericht: Een orgie supercars »

Lees Interacties

Reacties

  1. Rick dos zegt

    5 november 2006 om 00:37

    Dit is zo´n fantastische auto, dat zelfs de testrijder er met volle teugen ervan zit te genieten………zie foto´s 1 en 2…….Als zelfs de testrijder er niet warm van kan worden, waarom zou ik het dan wel doen?!

    Login om te reageren
  2. Mark zegt

    5 november 2006 om 00:38

    Ben benieuwd. Hij is groter in lengte, wielbasis (comfort!), meer power. De diesel mag nog wel iets krachtiger. De vouw in de deuren schijnt onvermijdelijk te zijn in het productieproces. De huidige ziet er ook nog prima uit! Deze wordt snel volwassen.

    Login om te reageren
  3. iceman zegt

    5 november 2006 om 01:09

    topauto

    Login om te reageren
  4. mercedes g 55amg zegt

    5 november 2006 om 08:50

    is gewoon mercedes onwaardig!!!!!!!!!!!!!!!!!! zo’n klein pruts dat heb ik nog nooit gezien:)

    Login om te reageren
  5. Audience zegt

    5 november 2006 om 09:23

    Ik vind het een fantastische wagen, zeker niet door de prestaties maar wel omwille van het verbruik, zeker een leuke 2de of 3de wagen.

    Login om te reageren
  6. ceesjuh zegt

    5 november 2006 om 09:44

    cool wagentje ;)

    Login om te reageren
  7. Ivo zegt

    5 november 2006 om 09:58

    Topauto!?? Ja, alleen jammer dat ze hem lelijker hebben gemaakt dan zijn voorganger (net zoals bij de Peugot 207)
    De lijnen zijn kloppen niet meer (onderbroken). De neus is eraangeplakt (MJ-neus)

    Wat ze ook niet begrepen hebben is dat het JUIST zijn geringe omvang is zijn voordeel is… zijn ‘edge’.
    Maar ze moesten natuurlijk mee in de welhaast verplicht lijkende afmetingengroei voor een nieuw model. Zaken als overdwarsparkeren is er nu niet meer bij (kon eigenlijk al niet echt)

    Login om te reageren
  8. Klassiekerrally zegt

    5 november 2006 om 10:00

    Helaas lijken tegenwoordig de brommobielen ook op Smarts (lees: ze zijn fraai vormgegeven). Daardoor associeer ik de Smart weer met een brommobiel.

    Login om te reageren
  9. Franqie zegt

    5 november 2006 om 11:00

    Ik ben het compleet met Ivo eens. Jammer van de Smart, de eerste vond ik best geinig.

    Login om te reageren
  10. dekster zegt

    5 november 2006 om 11:08

    nu maar hopen dat ze dat ene punt waar ze het altijd laten schieten deze keer niet laten schieten (de prijs dus)

    Login om te reageren
  11. slk55 amg zegt

    5 november 2006 om 12:12

    Nee, ik vind de voorganger veel mooier. dit komt denk ik door die lelijke neus die erop geplakt is. nee, hier hadden ze best wat mooiers van kunnen maken. kijk bijvoorbeeld eens naar de ‘italiaanse smart’ de pininfarina Nido, helaas heeft die nooit het proiductieproces gehaalt, maar hij is zeer zeker een stuk mooier dan de smart. oké het uiterlijk is dus niet verbeterd, maar de veiligheid, de binneruimte, en het vermogen wel. van mij mag hij dus komen.

    Login om te reageren
  12. Turbopaultje zegt

    5 november 2006 om 12:19

    dit zijn photoshop foto´s. kijk maar naar de schaduweffecten en het lijnenverloop.

    de echte auto, welke ik weken geleden bijna zonder camou heb gezien, ziet er iets beter uit. blijft niettemin een Smartie…………

    Login om te reageren
  13. Rossi zegt

    5 november 2006 om 12:29

    jammer jammer, de auto lijkt net op een (lelijke?) Peugeot

    Login om te reageren
  14. mercedes g 55amg zegt

    5 november 2006 om 12:40

    wanneer gaat smart nu eens verbeteren in zijn auto’s?

    Login om te reageren
  15. slk55 amg zegt

    5 november 2006 om 12:42

    hier nog drie plaatjes van autoblog.it:

    Login om te reageren
  16. relax zegt

    5 november 2006 om 12:44

    Eens met Ivo. De eerste smart is geniaal, maar dit tweede model valt me tegen. De achterkant lijkt over de kooicontructie heen geplakt. De neus en koplampen zijn onzeker vormgegeven en die 20cm extra zijn erg jammer. De lengte (of moet ik zeggen ‘de korte’) van de auto was nu net een heel sterk punt.

    Login om te reageren
  17. Rossi zegt

    5 november 2006 om 12:55

    wat zijn die sex-speeltjes/ dildo’s op het dashboard?

    Login om te reageren
  18. JANUS zegt

    5 november 2006 om 13:42

    Gadver…. Op de foto’s van slk55 amg heeft hij ook nog eens een Teletubbie glimlach mond. Oh Oooh.

    @Rossi.
    Volgens mij kan dat wel eens het meest aantrekkelijke feature worden ;-)

    Login om te reageren
  19. Bas zegt

    5 november 2006 om 14:03

    doet gewoon pijn aan mn ogen…wat is ie oerlelijk!

    Login om te reageren
  20. Spyker zegt

    5 november 2006 om 15:14

    Ag ja ik hep nooit iets met autootjes gehad die na een jaartje kapotgaan stom zijn.. sorry Smart

    Login om te reageren
  21. relax zegt

    5 november 2006 om 15:52

    De in de reacties door SLK55 toegevoegde foto’s zijn allemaal nep. De kooi loopt foutief onder het voorraam door, de delen onder de kooi bij de portieren zijn foutief gekleurd en het dashboard is van een andere nooit geproduceerde smart, de crosstown.

    Login om te reageren
  22. 911 zegt

    5 november 2006 om 16:06

    shit he …. dit ziet er echt niet goed uit.
    Het lijkt inderdaad wel alsof er een verdwaalde Peugoet ontwerper aan geknutseld heeft. Kijk maar naar de neus en de niet kloppende verhoudingen.

    Login om te reageren
  23. mercedes g 55amg zegt

    5 november 2006 om 17:03

    eindelijk er is iemand met me eens!

    Login om te reageren
  24. Sjonnie zegt

    5 november 2006 om 17:14

    @ Ivo : Weet je dat dwars parkeren eigenlijk verboden is ?
    Uiteindelijk blijft hij toch heel gemakkelijk te parkeren (2.7 m lang ongeveer ) en die langere wielbasis komt dan weer het weggedrag en comfort ten goede.
    Ook leuk die extra pk’tjes natuurlijk. :)
    Als het gewicht tenminste ongeveer gelijk blijft, anders is het gewoon nodig.

    Login om te reageren
  25. mashell zegt

    5 november 2006 om 17:52

    Begint dit een trend te worden, nieuwe auto’s lanceren die precies hetzelfde zijn als de modellen die ze opvolgen? Eerst de nieuwe nieuwe mini, nu de “nieuwe” smart for2.

    Login om te reageren
  26. slk55 amg zegt

    5 november 2006 om 17:55

    @relax

    Ik dacht ook al dat ze nep waren, maar wist dit niet zeker. Toch heb ik besloten om de plaatjes te posten omdat hij, denk ik, sterk overeen komt met de echte smart.

    Login om te reageren
  27. Sjonnie zegt

    5 november 2006 om 18:18

    Hopelijk komt er ook een nieuwe versnellingsbak in, anders heb je niet veel aan het extra vermogen. :(

    Login om te reageren
  28. ironic zegt

    6 november 2006 om 12:28

    @sjonnie:

    Overdwars parkeren verboden? Dat moet je me eens uitleggen!

    Login om te reageren
  29. Claeyssens zegt

    29 november 2006 om 11:12

    Ik heb een SMART for two met alles erop en eraan : dat is de aangenaamste auto dat ik ooit in mijn bezit heb . Ik heb ook een Mecedes , en die is voor mij heel wat minder aangenaam dan mijn Smart .
    Smart in luxe uitvoering is een ongelooflijke goede auto

    Login om te reageren
  30. jumper zegt

    20 maart 2007 om 13:21

    Grint erin, en je hebt een aardige kattebak

    Login om te reageren
  31. hajo zegt

    4 april 2007 om 19:34

    allemaal op naar de AutoRAI en gewoon kijken, er in zittten, etc.
    het is gewoon de meest luxe tweepersoons auto ter wereld

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North