• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Soms Saaie Supersnelle Sedans, Stations en SUV’s, deel II

Auteur: appeltje, gepost 26 november 2008 om 13:30 – 55 Reacties

Soms Saaie Supersnelle Sedans, Stations en SUV’s


Het zijn er momenteel eigenlijk te veel om op te noemen. Zogenaamde ‘Sleepers’, of iets dat er bij in de buurt komt. Meestal zijn ze namelijk wel voorzien van een vadsige plastic bodykit en vier uitlaten. Drie weken geleden was de Audi RS2 met al zijn opvolgers en naäpers te zien. Vandaag… Meer van hetzelfde. Maar toch variërend.


Audi RS6 Sedan C5

Het zal een van de relatief onopvallende supersaloons blijven: de vorige serie RS6 sedan. De subtiele hints zijn wel zichtbaar, maar het is nog bijna van het kaliber van de verouderde AMG’s. Van voor naar achteren vinden we een roostergrill, luchthappers in de voorbumper, uitgebouwde spatschermen die velgen omsluiten, die standaard werden geleverd op dit model, en niet direct leverbaar waren op andere. Verchroomde spiegels vallen in het oog, maar zijn niet per se een kenmerk, zo wijst de werkelijkheid uit. De kont valt enigszins op door het kleine achterspoilertje en de twee uitlaten die uit een soort rooster-achtig object priemen, lijkend op de grill. Het is een relatief onbekend model omdat er haast alleen maar Avants werden geleverd, die handige gezinsauto’s dus. Ook voor veel andere snelle modellen van Audi geldt dat de sedan zeldzaam is, zoals voor de vorige S4 en S6. De huidige S6 is al relatief vaak te zien als sedan. De RS6 Sedan is ten minste zes keer zo zeldzaam als de Avant.

Audi RS6 Sedan C5 - Foto Jim Appelmelk
Audi RS6 Sedan C5 - Foto Jim Appelmelk
Audi RS6 Sedan C5 - Foto Jim Appelmelk
Audi RS6 Sedan C5 - Foto Jim Appelmelk

Pagina's: Pagina1 Pagina2 Pagina3 Pagina4 Pagina5 Pagina6

Ook interessant!

  • Video: brute Mercedes-AMG GT73e komt in actie
    Video: brute Mercedes-AMG GT73e komt in actie
  • Video: Mercedes AMG One in het wild!
  • Mercedes-AMG GT 73 voor het eerst officieel op beeld
  • Video: Het F1-geluid van de Merces-AMG One!
    Video: Het F1-geluid van de Mercedes-AMG One!

Nieuwste artikelen

  • Verrassend. Een plan van de overheid dat niet werkt
  • De Chinezen vinden ons oerdom
  • Range Rover ontwikkelt de beste auto voor elke narcist
  • Snelwegblokkeerders lopen straks het risico op een flinke tik
FacebookTweetPinLinkedIn

amg, Audi, Gespot, Mercedes, Opel, Subaru

Vorig bericht: « Winnaars TOP of MINI bekend: 10 unieke dakdesigns
Volgend bericht: Teaser: Nieuwe BMW Z4 is ‘bloody good’ »

Lees Interacties

Reacties

  1. fructis zegt

    26 november 2008 om 13:36

    ja wie zou er nu ook in godsnaam een mercedes R amg gaan kopen???

    Login om te reageren
  2. Joah zegt

    26 november 2008 om 13:40

    @ fructis

    Jantje Smit..!

    Login om te reageren
  3. MaXX zegt

    26 november 2008 om 13:46

    De Vauxhall VXR is naar mijn weten een Australische wagen (oorspronkelijk een Holden als ik me niet vergis) welke in de UK werd geimporteerd en het Vauxhall logo kreeg opgeplakt. Er bestaat trouwens ook nog een 500 pk sterke versie van die toepasselijk de naam VXR500 heeft gekregen.
    Beetje vreemd wel dat GM nooit de beslissing heeft genomen de wagen ook naar het continent over te brengen onder het Opel label …

    Login om te reageren
  4. Focus zegt

    26 november 2008 om 13:47

    Zag in The States nog 2 van die R amg’s. :shock: Echt super lelijk

    Login om te reageren
  5. Scooperdepoep zegt

    26 november 2008 om 13:50

    Toeval wil dat ik eergisteren de hele avond in een RS6 heb gereden. Volgens de eigenaar zijn er 10 van in NL en hij heeft de enige zwarte (te Leiden). Nou
    ben ik geen Audi-fan, maar wat een bak is dat zeg, fenomenaal! Ik mocht het ding even meenemen naar een afspraak ijn Amsterdam, echt enorm genoten.

    Mijn date had een zwarte R8 bij zich waar we ook nog even mee geraced hebben, maar die RS6 is een stuk bruter qua power. Tegek.

    Login om te reageren
  6. J_r_N zegt

    26 november 2008 om 13:57

    Jantje rijd een r320cdi

    Login om te reageren
  7. denny zegt

    26 november 2008 om 13:59

    @ fructis

    ik wel! die r is echt de vetste mpv!

    Login om te reageren
  8. LJ zegt

    26 november 2008 om 14:00

    die Vauxhall VXR-8 is op zich wel bruut en stoer(H)

    Login om te reageren
  9. emir zegt

    26 november 2008 om 14:00

    in de oude RS4 zat toch een 2.7 bi-turbo in plaats van 2.8 bi-turbo….er zit volgens mij een fout in de tekst :)

    Login om te reageren
  10. Een betere ontwerper zegt

    26 november 2008 om 14:01

    VXR500 vind ik veel vetter dan de genoemde, en ik zou niet weten of ik een R63 wil.

    Hij’s wel zeldzaam, leuk en zo, heel ruim, maar ja, ze hadden de conceptcar gewoon moete uitbrenge, zag er nog beter uit.

    Login om te reageren
  11. Lustigson zegt

    26 november 2008 om 14:07

    Ik vond de Maserati Ghibli II altijd een mooie wolf in schaapskleren:

    Login om te reageren
  12. Audi RS6 zegt

    26 november 2008 om 14:12

    @: Scooperdepoep:

    Fout, sowieso al 2 zwarte in NL, met deze beiden pas op de Ring gereden.
    En je kunt geen R8 met een RS6 vergelijken.

    Toch zijn beide hele brute wagens, dat ben ik met je eens.

    Login om te reageren
  13. Bramzel zegt

    26 november 2008 om 14:30

    Hey, die Vauxhall VXR-8 is gespot bij de Holiday Inn in Mayfair, London. Toen ik er vorig jaar oktober was toen stond er nog een Vauxhall ‘Monaro’, d’r zit daar een liefhebber dus :D Duur parkeerplaatsje trouwens, mijn baas mocht als hotelgast 40 pond per nacht betalen voor het plekje er naast.

    Login om te reageren
  14. Sorcerer zegt

    26 november 2008 om 14:39

    Heb in de buurt van Eindhoven ook al een zwarte RS6 Avant zien rijden (nieuwe model dus ja). Voor de berijder inderdaad interessanter. Maargoed, als je in een grachtenpand oid woont dan is het niet altijd mogelijk om meerdere auto’s voor de deur te hebben staan en moet je een keuze maken (zeker als je geen losse garagebox erbij wilt). Een auto als de hierboven genoemde is dan een goede keuze vind ik. En het lijkt me juist heerlijk om met zo’n RS6 een opzichtige ‘normale’ supercar ervan langs te geven :P (vooral als je hem gechipt hebt naar 640 pk, dat kan namelijk bij de RS6, zomaar 60 pktjes erbij)

    Login om te reageren
  15. Bisazza zegt

    26 november 2008 om 14:42

    @ Lustigson,

    How about the Maserati Shamal???

    Login om te reageren
  16. Tinus zegt

    26 november 2008 om 14:45

    De Lotus Omega is master!!

    )

    Top 313 km/u
    0-100 is 4,9 s!

    Login om te reageren
  17. vincent996 zegt

    26 november 2008 om 14:46

    Die Vauxhall VXR-8 is echt super. Ziet eruit als een hooligan, zeker als je het vergelijkt met de chique duitse garde. De vorige versie van die Vauxhall/Holden, de Monaro, kon je op het einde van zijn productie kopen met 500 paardjes onder de kap dankzij een supercharger. Als je die spot, Jim, ben je mijn held! :P
    Wederom mooie spots.

    Login om te reageren
  18. C30 T5 zegt

    26 november 2008 om 14:46

    Welke auto ik eigenlijk mis in dit verhaal is de S6 Plus

    S6 Plus
    In 1996 verscheen er nog een sterkere S6 Plus die de 4,2-liter V8 van de Audi S8 D2 heeft. Deze motor had in de S8 een vermogen van 340 pk en in de S6 Plus een vermogen van 326 pk. Het verschil wordt veroorzaakt door andere in- en uitlaatsystemen. Ook wordt gezegd dat Audi niet wilde dat het S8 vlaggenschip qua vermogen zou worden geëvenaard door de S6 Plus. Met de V8 sprintte de sedan in 5,6 seconden naar de 100 km/h, de Avant deed 5,7 seconden over deze sprint. De S6 Plus was het eerste model dat gebouwd werd door de sportafdeling van Audi, te weten quattro GmbH. Het besluit om de auto door quattro GmbH te laten bouwen werd in de herfst van 1995 door Audi AG genomen. De eerste voorserie-auto’s werden gebouwd in maart en april 1996. Deze werden ingezet als persauto’s. Later werden enkele (of alle) van deze voorserie-auto’s aan particulieren verkocht. De echte productie begon in Juni 1996 en eindige in juli 1997. De S6 Plus is op kenteken een “QUATTRO” en geen “AUDI”. Hetzelfde geldt voor Audi’s RS-modellen de RS4, RS6 en R8 sportwagen. De S6 Plus werd uitsluitend met handgeschakelde 6-bak geleverd. Een onderscheidend punt ten opzichte van de reguliere S6 zijn de bredere velgen en banden (255/40ZR17). Verder zijn vrijwel alle delen de bij de S6 van chroom zijn, bij de Plus zwart gelakt. De remmen van de Plus zijn groter (323mm) dan van een gewone S6. Verder zijn er veel meer bijzonderheden aan een S6 Plus te ontdekken. Zo is het uitlaatsysteem een eigen ontwerp van quattro GmbH. De vierde, vijfde en zesde versnelling zijn korter afgestemd dan bij de S6. In de eerste vijf versnellingen ligt de toerenbegrenzer bij 7.250 tpm, in de zesde versnelling lag de toerenbegrenzer standaard bij 6.800 tpm. Op topsnelheid loopt de Plus in de zesde versnelling standaard tegen de toerenbegrenzer aan en de teller wijst dan 275 km/h aan, de werkelijke snelheid (via gps gemeten) ligt dan op 265 km/h. Sommige eigenaren lieten de toerenbegrenzer in de zesde versnelling verwijderen bij de nieuw-aflevering van de auto, zodat ook in de zesde versnelling de toerenbegrenzer erin kwam bij 7.250 tpm (net als in de eerste vijf versnellingen). Door deze ingreep lopen deze onbegrensde Plus-modellen op topsnelheid in de zesde versnelling in de toerenbegrenzer bij 7.250 tpm. De teller geeft dan ruim 290 km/h aan, wat overeenstemt met een werkelijke snelheid van 277km/h. Van de S6 Plus zijn er in totaal 952 modellen geproduceerd, waarvan 855 Avant’s en 97 sedans. Hiermee is de in Nederland relatief onbekende Plus nog veel exclusiever dan bijvoorbeeld de RS2 Avant.

    Login om te reageren
  19. ripjans zegt

    26 november 2008 om 14:49

    Aparte wagen die Vauxhall!

    Login om te reageren
  20. Lustigson zegt

    26 november 2008 om 15:06

    @ Bisazza
    Die ook, ja. Alle jaren 80 Maserati’s zijn een beetje zo, eigenlijk.

    Login om te reageren
  21. Tombnolz zegt

    26 november 2008 om 15:11

    Damn die Vauxhall/Holden is brutaal! Zo lekker. Vind de vorige RS6 trouwens dikker, vervaarlijker dan de huidige… Beetje jammere wielen en front.

    Login om te reageren
  22. Tommy zegt

    26 november 2008 om 15:27

    Weer een erg mooi stukje! Vooral die RS6 Limousine is heel erg knap! Een dikke biturbo V8 erin, tot nog toe heb ik alleen maar in de RS6 Avant gezeten, ook mooi! Wel lijp dat sommige eigenaren zelfs van dit soort auto’s nog de typeaanduiding vervalsen! En die 2,8-liter V6 in de RS4 B5 moet natuurlijk 2,7-liter zijn.

    Login om te reageren
  23. Laurens zegt

    26 november 2008 om 15:27

    Mijn auto laat zich alleen herkennen aan een bescheiden klavertje vier achterop. Heerlijk vind ik dat. Niemand die op je bumper gaat hangen. Doen ze het toch, ha ha ha.

    Persoonlijk vind ik wel dat je bij die snelle dingen het typeplaatje eigenlijk weg moet laten, en juist bij de basisversie het originele plaatje erop moet laten zitten.

    Anders is het zielig ;-)

    Login om te reageren
  24. Fout zegt

    26 november 2008 om 15:31

    @Lustigson
    Wat is jouw definitie van “wolf in schaapskleren” (normaal is het wel ‘schaapsvacht’, maar goed)
    Niet echt de juiste lijkt mij!
    Alleszins zo discreet was de Ghibli niet in zijn tijd, herinner ik mij. Behoorlijk opvallend design, 4 uitlaten, frontbumper, enz.

    Login om te reageren
  25. INF3RN040 zegt

    26 november 2008 om 15:35

    Dit is het ,notting more..

    Login om te reageren
  26. Laurens zegt

    26 november 2008 om 15:41

    Die R is de enige wolf etc. Wist niet eens dat er een snelle van was, laat staan dat iemand hem ooit ziet en dan denkt, he, dat hok kan hard.

    Login om te reageren
  27. CrazyHenkie zegt

    26 november 2008 om 15:41

    @ C30 T5

    Oh oké! Nooit van gehoord, maar wel bijzonder interessant! Van de vorige RS6 (C5 of B5?) daar werd ook een Plus van uitgebracht, die had oa antracietkleurige 19´ velgen, ook zwartgelakte delen (maar de dakreling kon zowel blank gelakt als zwart, dat was naar keuze) 480 pk, en een opgeschoven begrenzer (280 km/u ). Maar ja, dat wist je vast al :P

    Login om te reageren
  28. Richard Brunsveld zegt

    26 november 2008 om 15:51

    Die Vauxhall VXR-8 is zo mooi.

    Login om te reageren
  29. BVO zegt

    26 november 2008 om 15:57

    toevallig, vandaag 2 auto’s uit deze lijst zelf gezien namelijk de RS6 avant (nieuwe) en de Impresa wrx sti
    en gister nog een audi s4 (van inmiddels 2 generaties teug) en een BMW 650

    Login om te reageren
  30. Airhead zegt

    26 november 2008 om 15:58

    Niet verkrijgbaar in NL, maar al even suf als snel is ook de Pontiac G8 GXP met 6.2 liter V8 en dik 400 pk.

    Login om te reageren
  31. BmwFreak68 zegt

    26 november 2008 om 16:03

    NF3RN040 jij snapt mij!
    Alleen moest het dan nog een Coupe zijn en het was gewoon perfect.

    Login om te reageren
  32. Lustigson zegt

    26 november 2008 om 16:19

    @ Fout schrijft,
    > Wat is jouw definitie van “wolf in schaapskleren” (normaal is het wel
    > ’schaapsvacht’, maar goed) Niet echt de juiste lijkt mij!

    Ik doel op auto’s die op het eerste gezicht voor min of meer leken niet zo bijzonder is.

    Daarmee bedoel ik dus geen M3, Impreza of, zoals hierboven, VXR-8, want dat zijn uiterlijk (al te) opvallende, en duidelijk snelle wagens. Ik doel bijvoorbeeld op Alpina’s, Audi’s RS en sommige AMG Mercedessen. Een opgedirkte Alfa 159 kan er ook één zijn.

    Wat de uitdrukking betreft, is het toch echt ‘wolf in schaapskleren’. :)

    Login om te reageren
  33. C30 T5 zegt

    26 november 2008 om 16:41

    @crazyhenkie

    Dat van de vorige serie was mij inderdaad al bekend.

    Login om te reageren
  34. dikkeslof zegt

    26 november 2008 om 17:18

    die Vauxhall of beter gezegd HSV GTS kun je in Australie en Nieuw Zeeland ook bij de dealer als supercharged versie bestellen. Gaat ie af fabriek eerst langs TWR in Australie die er dan nog een supercharger bij proppen. 700+pk en 900+nm, ongeveer, want het verschilt nogal per auto!

    Login om te reageren
  35. Rene zegt

    26 november 2008 om 17:21

    RS6 boven alles gewoon(A)

    Login om te reageren
  36. zed zegt

    26 november 2008 om 17:32

    In Brasschaat zie ik regelmatig een R63 AMG rijden, de enige die ik tot nog toe gezien heb. Staat meestal voor een tandarts praktijk.

    Login om te reageren
  37. SimonMc zegt

    26 november 2008 om 17:54

    Zag nog niet zo lang geleden ergens een S55 amg staan, en achteraan stond ook S320.Natuurlijk hield hij me niet voor de gek, want hij had remschijven zo groot als de velgen van een gemiddeld stadsautootje, en de typische voorbumper en uiteraard 4 uitlaten.
    Op de remklauwen prijkte dan ook overduidelijk AMG.
    Toen ik dit tegen een kennis zei die wat even verder stond, zei hij dat het waarschijnlijk gewoon een poser was die amg velgen, remmen, uitlaten en bodykit had gekocht, want hij kon maar niet begrijpen waarom iemand S320 op een AMG zou kopen.

    Meneer was waarschijnlijk niet bekend met het fenomeen wolf in schaapskleren…Posers kopen tenslotte geen peperdure remmen voor hun S klasse diesel.Of wel soms?

    Login om te reageren
  38. Volvo_440_turbo zegt

    26 november 2008 om 19:11

    [IMG]http://img.photobucket.com/albums/v607/ewout/naamloos1.jpg[/IMG]

    Deze staat tussen dit rijtje waarschijnlijk heel lullig gezien zijn leeftijd en ook omdat het moeders mooiste niet, dat weet ik, maar dit moment gaat ie in krap 7 seconden naar de 100, de trekhaak heb ik er wel afgehaald…

    Is altijd wel lachen als je naast dikke auto’s aan de lichten staat, in hernemingen volg ik een impreza WRX, tot een bepaalde snelheid weliswaar…

    Login om te reageren
  39. Volvo_440_turbo zegt

    26 november 2008 om 19:16

    http://smg.photobucket.com/albums/v607/ewout/?action=view&current=naamloos1.jpg

    tweede poging ;)

    Login om te reageren
  40. Mardec zegt

    26 november 2008 om 19:58

    Vauxhall VXR-8, wat een beest, alleen de achterkant :( bah.

    Btw, bij de 55 amg, iets speciaals? wat bedoel je? ik wil het weten aub?!

    Login om te reageren
  41. citrofreak zegt

    26 november 2008 om 20:08

    Ik vind die Vauxhall wel sjiek! Ik zou er wel een kopen als die hier leverbaar was

    Login om te reageren
  42. Laurens zegt

    26 november 2008 om 20:24

    @Volvo_440_turbo

    Die 440 is de tweede wolf idd. Wist niet eens dat er een snelle van was, laat staan dat iemand hem ooit ziet en dan denkt, he, dat hok kan hard.

    Login om te reageren
  43. Volvo_440_turbo zegt

    26 november 2008 om 20:32

    @ Laurens, er is wat aan gevezen hoor, standaard is ie redelijk sloom hoor… Hoe ik hem nu opgevoerd heb, had ik vroeger met mijn 480 turbo ook gedaan en in hernemingen was ik sneller als iemand met een 480 turbo met 180pk, in de lange sprint was hij wel wat sneller.
    Btw, naar de 100 in 7 sec is niet zooo snel omdat ik 2x moet schakelen, maar dat koppel in hernemingen is zalig. Ding weegt maar 1030kg…

    Laatst nog achter een nieuwe clio sport gezeten, ook niet echt tam ding, hij reed niet van me weg hoor…

    Login om te reageren
  44. Laurens zegt

    26 november 2008 om 20:37

    @Volvo

    Stond vandaag voor het stoplicht met mijn oude bakkie. Rechts naast me een brandnieuwe MiTo. Hij duim omhoog, ik ook. Maar hij vond het toch niet zo leuk dat ik bij het volgende stoplicht nog steeds voor hem reed. Dat dan weer niet.

    Login om te reageren
  45. Volvo_440_turbo zegt

    26 november 2008 om 20:45

    @ Laurens, de nieuwe auto’s moeten op dieet gaan, dat is het probleem bij nieuwe karretjes denk ik ;)

    Mijn eerste motorblok van mijn 480 turbo had een grotere turbo en injectoren, na mijn eerste stoplichtsprint naast een gechipte 330D en het inhalen van een WRX STI, had ik een vermoeden dat er iets ‘scheelde’ met het blokje…

    Bij een vriend, voorzitter van de volvo 480 club België, de G-Tech meter erop gezet, testje, 6.58 sec naar de 100. Wat doe je met zoveel vermogen? trekken en sleuren aan ieder stoplicht dus, na een maand versnellingsbak kapot :( blokkie met goede bak van een vriend zijn wrak eringestoken en een boostcontroller, veel minder fun maar nog rap genoeg :p

    Login om te reageren
  46. Citrofiel zegt

    26 november 2008 om 22:20

    Die Vauxhall is toch wel een aardig model. Waarom brengt Opel die hier niet? Of wacht, waarschijnlijk heeft hij alleen een rechtsgestuurde versie… Jammer. Voor de R heb ik een zwak, vreemd genoeg. En zo’n over-the-top onmogelijke en overbodige superversie is dan helemaal leuk. :)

    Login om te reageren
  47. Ice zegt

    26 november 2008 om 22:27

    Ja, heb ook een zwak voor de R. Heeft echt iets. Nutteloos misschien, maar zeker deze versie kan mij bekoren.

    Login om te reageren
  48. Creative zegt

    27 november 2008 om 11:40

    bmw anyone? 335(d)(i)

    Login om te reageren
  49. Civic_owner zegt

    27 november 2008 om 13:44

    @ tinus
    Volledig met u eens,doe mij ook maar de opel omega ”powered by lotus”

    Login om te reageren
  50. Sander Reijven zegt

    28 november 2008 om 21:55

    Dit meen je toch niet? Er zit zelfs een foto van een 320 bij… Dat is een diesel. Wat voor noob ben je dan wanneer je er amg bij zet? het is alleen een amg pakket, dus geen 500pk sterke supercar.

    -edit: dat meen je toch niet? mensen die totaal niet begrijpen waar het over gaat, niet op de details letten én de tekst niet lezen… Verloedering ten top!-

    Login om te reageren
  51. Bart zegt

    29 november 2008 om 02:10

    Tsja….bij mijn weten is de vxr8 geen Britse maar een australische auto met een amerikaanse motor!!!!!Namelijk een Holden monaro met een geknepen corvette Blok, dus een gezinsbak met een beul van een motor…..Mooie traditie van GM (kan iemand zich nog de Lotus Omega/ Carlton herrinneren???? bmw m3 slopewrtje van de eerste orde, nooit in Nederland leverbaar geweest alleen via grijze import)

    Login om te reageren
  52. Bart zegt

    29 november 2008 om 02:20

    Ow ja voordat er uberhaupt standaard AMG benzen geleverd werden had je zoiets als de 500emet een dikke 5.0 v8 aan boord (ergens in 1993 denk ik) zonder lelijke spoilertroep er op alleen twee kleine luchtinlaatjes in de voorschermen en iets verlaagd en een paar 18 inch velgen(ik praat over 1993 toen dat forse maten waren en je dit zo af fabriek kon krijgen)

    Login om te reageren
  53. Pedró Delamigo zegt

    1 december 2008 om 16:07

    Er zijn wel leuke auto’s bij! Maar die mercedessen…. Die vond ik niet echt mooi. Maar die Vauxhall is wel vet. Maar even: Wie zei er dat ie uit Australie komt?? Daar hebben ze een zelde auto met een andere naam: Holden.
    Groeten

    Login om te reageren
  54. bigcars zegt

    22 december 2008 om 15:24

    die mercedes r 63 AMG heb ik vrijdag nog gespot bij gelredome andre rieu:D

    Login om te reageren
  55. jurjen zegt

    22 oktober 2009 om 22:10

    Grappig die R63 is ook nog eens B7 gepanserd. Komt het toch goed uit dat die een snelle motor heeft,komt die tenminste vooruit.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North