• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Spyshots: Toyota FT-86 beleeft dit weekend race-debuut

Auteur: Alwood, gepost 13 oktober 2011 om 20:07 – 77 Reacties

Dikke Toyota jonge!
Het beste van Toyota en Subaru gecombineerd in één betaalbaar achterwiel aangedreven pakketje is klaar. Bijna dan. Hier afgebeeld waarschijnlijk de laatste ‘beta versie’ in racetrim. Klaar om dit weekend de Nurburgring VLN te bestormen.

Net zoals bij de Lexus LFA plant Toyota het debuut van de FT-86 tijdens een race-evenement, op de Nurburgring. Daar liggen de roots van deze kleine rwd, 2.0 boxer strijder.

Tot nu toe zagen we de show-versies en testmodellen. Auto’s die een goeie indruk geven maar verder van het eindproduct af lijken te staan dan deze auto. De standaard Toyota FT-86 is enkel ontdaan van wat op het circuit ‘onbruikbaar’ gewicht en voorzien van meer competitieve remmen, banden en een rolkooi. De spoiler is standaard en er is geen extreme splitter zichtbaar. Op de deelnemerslijst van de 250 Meilen Rennen staat de FT-86 bij de “SP3, Specials 1750-2000cc” (zonder turbo). Tegenstanders zijn een tweetal Honda’s Civic, een S2000, Astra OPC en Peugeot 206RC.

Toyota gaf vanmiddag al aan morgenochtend 10 uur met wereldschokkend nieuws te komen. Bij deze. De race zelf vind zaterdag (15 oktober) plaats. Zelf kopen kan vanaf 2012.

Ook interessant!

  • Toyota GR86
    Naamsverandering voor Toyota GR86
  • Toyota GR 86 officieel: meer pk's en motorinhoud!
  • toyota gr 86
    Zo kun jij al snel plaatsnemen in de Toyota GR 86
  • Video: belachelijk boze BMW beukt blauwe Toyota

Nieuwste artikelen

  • Deze iconische auto’s brachten dit weekend miljoenen op
  • Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Staat de toekomst van de eigen auto op het spel?
  • Max Verstappen staat er voortaan alleen voor
FacebookTweetPinLinkedIn

ft-86, nurburgring, Racing, spyshot, Toyota

Vorig bericht: « Op de camping met een Bentley Continental GT
Volgend bericht: Welkom in de laatste Pagani Zonda F Roadster ooit »

Lees Interacties

Reacties

  1. ds3thp zegt

    13 oktober 2011 om 20:09

    Zal een gave bak worden denk ik, al ben ik nog steeds benieuwd wat ze straks met “betaalbaar” bedoelen!!

    Login om te reageren
  2. alcantara zegt

    13 oktober 2011 om 20:10

    Gaaf! Een Hyundai Coupe replica.

    Login om te reageren
    • alcantara zegt

      13 oktober 2011 om 20:15

      Login om te reageren
      • motherlover zegt

        13 oktober 2011 om 20:20

        @alcantara: Omdat het ook een coupé is? :P Ik zie het niet hor…

        Login om te reageren
        • alcantara zegt

          13 oktober 2011 om 20:25

          @motherlover: vrijwel exacte kopie van de daklijn, zijruiten en hoe hij afloopt. Volgens mij wil je het gewoon niet zien dat is wat anders.

          Login om te reageren
          • Alwood zegt

            13 oktober 2011 om 20:29

            @alcantara: overhang achter is bij de toyota kleiner, stoelen/deuren zijn stuk verder naar achteren geplaatst, motorkap loopt meer schuin af naar voren. Lampen, uitlaten en andere details zijn al helemaal niet vergelijkbaar.

            Dus je hebt een punt dat dit twee Aziatische coupeetjes met viercilinders en een (waarschijnlijk) schappelijk prijskaartje zijn maar daar blijft het denk ik wel bij…

            Login om te reageren
            • alcantara zegt

              13 oktober 2011 om 20:35

              @Alwood: Op de andere punten lijkt hij ook niet maar wel vanuit dit aanzicht en dan met name de daklijn en de zijruiten, is gewoon een feit. Achterlichten lijken wel van een Z4 te zijn gejat.

              Login om te reageren
              • jzaero zegt

                14 oktober 2011 om 10:16

                @alcantara: Heb je überhaupt deze auto wel zonder camouflage gezien? Weliswaar als concept, maar die achterlichten komen niet eens in de buurt van een Z4. De gehele auto is zodanig gestyled dat je het met geen enkel andere auto eigenlijk kan verwarren. Zo kan je anders ook zeggen dat elke sedan op elkaar lijkt, elke hatchback eigenlijk een kopie is van elkaar en alle roadsters nagenoeg dezelfde daklijn hebben..

          • motherlover zegt

            13 oktober 2011 om 21:00

            @alcantara: Maar met de comment replica impliceer jij dat de wagen heel erg op de Hyundai coupé lijkt… maar dat is dus écht niet waar volgens mij… bovendien zijn er zelfs in de daklijn en het zijruitje verschillen te vinden (bij de hyundai heb je een langere voorstijl en is het achterste zijruitje groter en langgerekter), om maar niet te spreken van de taillering, die hoekiger is bij de ft-86.. en zoals alwood al zei, lijkt de rest lijkt er hélemaal niet op. :)

            Login om te reageren
      • Alwood zegt

        13 oktober 2011 om 20:22

        @alcantara: juist, want die Coupé was ook zo lekker achterwielaangedreven :|

        Login om te reageren
        • alcantara zegt

          13 oktober 2011 om 20:29

          @Alwood: Haha dat zou je denken he? Maar verrassend genoeg is de Coupe een FWD! ;)

          Login om te reageren
          • Alwood zegt

            13 oktober 2011 om 20:32

            @alcantara: opzich lijkt een verkoopsuccesje wel gegarandeerd trouwens want de Coupé heeft Hyundai in NL best goed gedaan geloof ik? Alleen de huidige Genesis Coupé lijkt nog steeds niet aan te slaan…

            Login om te reageren
            • alcantara zegt

              13 oktober 2011 om 20:39

              @Alwood: Genesis is gewoon te duur, voor dat geld haal je toch geen Koreaan.

              Login om te reageren
          • g40freak zegt

            13 oktober 2011 om 21:09

            @alcantara: nee!!! echt???
            #sarcasme modus#

            Login om te reageren
      • Renesis zegt

        13 oktober 2011 om 20:23

        @alcantara: Doet me eerder denken aan een Supra :P

        Login om te reageren
        • alcantara zegt

          13 oktober 2011 om 20:26

          @Renesis: Die komt toch echt minder in de buurt, heeft ook een langere neus en loopt verder door achter.

          Login om te reageren
      • lincoln zegt

        13 oktober 2011 om 20:29

        @alcantara:

        niet echt een belediging om daar op te lijken ..

        ding heeft nagenoeg perfecte lijnen voor een kleine coupe ..

        Login om te reageren
        • alcantara zegt

          13 oktober 2011 om 20:32

          @lincoln: Klopt, vind hem zelf ook geslaagd (qua uiterlijk), ook al is het dan Hyundai.

          Login om te reageren
          • speedlimit zegt

            14 oktober 2011 om 00:09

            @alcantara:

            Hmm hyundai zeg je…google eens ff op “celica T20” en bekijk nog eens ’t zijaanzicht ;)

            Login om te reageren
    • Imom zegt

      14 oktober 2011 om 12:38

      @alcantara:
      Een Toyota vergelijken met iets dat een auto moet voorstellen hoe zot kan je het bedenken.

      Login om te reageren
  3. besaram zegt

    13 oktober 2011 om 20:13

    hahaha zonder turbo zijn de astra opc en de 206 rc zwaar kansloos tege dw jappen! mooie lijnen !

    Login om te reageren
    • Bart_V zegt

      14 oktober 2011 om 00:34

      @besaram: precies kansloos
      denk alleen niet dat de FT86 het trekt tegen de honda’s
      met name de s2000 is een auto die goed in balans is

      Login om te reageren
  4. bohica zegt

    13 oktober 2011 om 20:42

    Ik zie een toekomstige ragbak voor me.
    Lekker driften met hoge toeren.

    Login om te reageren
    • alcantara zegt

      13 oktober 2011 om 20:46

      @bohica: Kun je nu ook al in een RX7/8

      Login om te reageren
  5. w0o0dy zegt

    13 oktober 2011 om 20:50

    Leuk dat ze het aandurven om tegen die ervaren racekarretjes aan te treden… teams met veel ervaring zijn in dit soort lange afstand races altijd moeilijk te kloppen en ik denk dat de Toyota ook wel weer de zwaarste in de klasse kan zijn. Geen appeltje eitje dus.

    Login om te reageren
  6. Flatfour zegt

    13 oktober 2011 om 21:00

    Wordt mijninziens een heerlijke bakkie vooral de achterkant ziet er stoer uit.

    Login om te reageren
  7. Edge zegt

    13 oktober 2011 om 21:08

    Die picknick tafel mag best op de optielijst!

    Login om te reageren
  8. Onehp zegt

    13 oktober 2011 om 21:15

    Ah, mooie lichte velgjes en dito bandjes, véél beter dan al dat 20″ jetshers die gewoon niet thuis horen op een licht sportautootje!

    Login om te reageren
  9. carNerd zegt

    13 oktober 2011 om 21:32

    Tering, lijkt wel zo’n getunede bak door zo’n 18 jarig jochie.

    Login om te reageren
    • barney zegt

      13 oktober 2011 om 22:55

      @carNerd: Echt eh… die spoiler! Verschrikkelijke tjappie bak, sorry dat ik het zeg.

      Login om te reageren
      • Bart_V zegt

        14 oktober 2011 om 09:31

        @barney: Subaru Impreza ook dan ?

        Login om te reageren
        • barney zegt

          16 oktober 2011 om 13:30

          @Bart_V: Ja. Werkelijk verschrikkelijk… Totaal niet mijn ding die opzichtige Tupperware.

          Login om te reageren
  10. mazdarx8 zegt

    13 oktober 2011 om 21:34

    dit word een hardstikke gave bak, alleen zijn zie koplampen net iets te puntig.

    Login om te reageren
  11. degraafm zegt

    13 oktober 2011 om 21:36

    Zijn er ergens foto’s van die Subaru versie? Die heb ik dus echt nog nooit gezien….

    Login om te reageren
    • degraafm zegt

      13 oktober 2011 om 21:37

      @degraafm: en dan bedoel ik afbeeldingen waarbij de carroserie NIET doorzichtig is.

      Login om te reageren
      • Freewarefreak zegt

        13 oktober 2011 om 22:51

        @degraafm: http://www.autoweek.nl/autonieuws/17736/subaru-brz-was-maar-alvast-2012

        Login om te reageren
  12. posteldude zegt

    13 oktober 2011 om 21:53

    Zeer mooie auto. Ben benieuwd naar de prijs, pk en wanneer die uitkomt. Want ik ben op zoek naar een nieuwe auto, en deze is zeker een kanshebber.

    Login om te reageren
    • Freewarefreak zegt

      13 oktober 2011 om 22:56

      @posteldude: Me too. Ik zou deze zeker willen hebben. Hij staat op het lijstje van volgende auto kanshebbers! Ik wacht er al zo lang op.. kom op Toyota. Geef ons dat ding nou!

      “..Toyota gaf vanmiddag al aan morgenochtend 10 uur met wereldschokkend nieuws te komen..”

      Eeeeeeeeeeindelijk ongecamoufleerde productieversie foto’s? Ben zo benieuwd hoe dicht ze bij de echte FT-86 zijn gebleven. Ik vond die Phase II proto zo lelijk, vooral die zwarte in Geneve..

      Login om te reageren
  13. rechercheur zegt

    13 oktober 2011 om 22:38

    Rolkooitje erin, Bridgestone Potenza semi slicks, lichtgewicht kuipstoeltjes, videocamera’tje, dan straks een snel rondje ‘Ring claimen, en stug volhouden dat het een ‘standaard’ auto is. Net zo’n dikke fake als met de Subaru WRX STI (Tommi Mäkinen) en de LFA Nurburgring Edition …

    Login om te reageren
    • w0o0dy zegt

      13 oktober 2011 om 22:59

      @rechercheur: ja rondjes rijden in het openbaar is duidelijk meer fake dan een persbericht zonder enig bewijs… je presenteert jezelf wel meer en meer als een zielig typ die niet zonder aandacht kan met je gezeur.

      Login om te reageren
      • rechercheur zegt

        13 oktober 2011 om 23:05

        @w0o0dy:

        ben daarom ook maar al te blij, dat ik die aandacht van jou steeds weer krijg …

        :-)

        Login om te reageren
        • speedlimit zegt

          14 oktober 2011 om 00:15

          @rechercheur:

          Hey psst ff je weekend verpesten…hyundai komt met n submerk ;)
          Enne jij bent toch zo gek op rolkooien…maar dat zit er niet standaard op hoor.

          Login om te reageren
          • rechercheur zegt

            16 oktober 2011 om 14:46

            @speedlimit:

            Wat zou het mij kunnen boeien dat Hyundai met een submerk komt voor de Chinese markt? Lijkt me totaal niet interessant, en dus wederom een volkomen nutteloze opmerking. Zie ook niet het verband met de Toyota FT-86, waar het hier wel over gaat. Het enige wat je tracht te doen is mij uit de tent te lokken. Wooow, stoere jongen dat je bent …

            Verder kan ik me herinneren dat jij een berisping hebt gehad van de dienstdoende moderator inzake je kinderachtig gedrag (net zoals ik), dus ik snap niet waarom je zo graag de confrontatie weer opzoekt. Je zou er dan ook goed aan doen om vanaf nu je snavel te houden, en verder te proberen niet zo’n bijdehand gedrag te vertonen ….

            Login om te reageren
            • speedlimit zegt

              16 oktober 2011 om 19:35

              @rechercheur:

              Uit jouw circustent ja…en verrek t lukt ook nog GTR ;)
              En zie m’n opmerking over de rolkooi…gaat weldegelijk over de FT-86.

              Login om te reageren
              • rechercheur zegt

                16 oktober 2011 om 21:09

                @speedlimit:

                Prima, als jij solliciteert naar een permanente ban, doe je vooral ding, and have fun …

              • speedlimit zegt

                16 oktober 2011 om 22:30

                @rechercheur:

                Omdat ik inhoudelijk reageer…dat hoort juist toch of begrijp je de huisregels van AB nog steeds niet?

              • speedlimit zegt

                16 oktober 2011 om 22:33

                @rechercheur:

                ” doe je vooral ding”

      • norge zegt

        13 oktober 2011 om 23:09

        @w0o0dy: De rechercheur heet ooit ,”Zucht wat een gezeur” wat ik vond passen bij hem.

        Login om te reageren
    • integralechubasco zegt

      14 oktober 2011 om 01:16

      @rechercheur: van een rolkooi ga je niet harder, is alleen maar extra gewicht. doe je je lichtgewicht kuipjes ook weer teniet.

      Login om te reageren
      • rechercheur zegt

        14 oktober 2011 om 10:10

        @integralechubasco:

        Van Potenza semi-slicks ga je wel degelijk harder de hoek om, een rolkooi geeft meer stijfheid, dus ook een substantieel voordeel ….

        Login om te reageren
        • w0o0dy zegt

          14 oktober 2011 om 20:22

          @rechercheur: en wederom blijkt dat je geen flauw benul hebt van het onderwerp. Het chassis van de LFA is door het gebruik van carbon ZO stijf dat een rolkooi zoals die in de LFA NE zat tijdens het rondje NIETS kan toevoegen. Een volledige racerolkooi (het complete interieur is vol met stangen waardoor er alleen maar een bestuurder en eventueel een passagier kan zitten in zeg een Seat Leon) kan in een normale auto de stijfheid 3x zo hoog maken… maar het chassis van de LFA is 4x zo stijf als een chassis van staal….
          @Rechercheur: #Fail, again…

          Login om te reageren
          • rechercheur zegt

            14 oktober 2011 om 20:29

            @w0o0dy:

            Ik weet niet waar je het nu ineens weer over hebt, dit topic gaat namelijk over de Toyota FT-86. Dus graag geen onzinnige zaken spugen, of overjarige niet relevante rapportjes opduikelen. Blijft de plaat weer eens hangen of zo ?? …

            :-)

            Login om te reageren
            • speedlimit zegt

              14 oktober 2011 om 20:37

              @rechercheur:

              rechercheur [ reply ]
              13-10-2011 om 22:38

              Je haalt zelf zaken als de Lexus LFA Nurburgring Edition erbij.
              Als je zelf niet meer weet wat je geschreven hebt bij wie blijft dan de plaat hangen…juist bij jou!

              Login om te reageren
            • w0o0dy zegt

              14 oktober 2011 om 22:02

              @rechercheur: “rechercheur [ reply ]
              13-10-2011 om 22:38

              Rolkooitje erin, Bridgestone Potenza semi slicks, lichtgewicht kuipstoeltjes, videocamera’tje, dan straks een snel rondje ‘Ring claimen, en stug volhouden dat het een ‘standaard’ auto is. Net zo’n dikke fake als met de Subaru WRX STI (Tommi Mäkinen) en de LFA Nurburgring Edition …”
              #FAIL!

              Login om te reageren
              • rechercheur zegt

                14 oktober 2011 om 22:13

                @w0o0dy:

                Hahahaha, ja duh …. enorme wijsneus dat je bent. En wat heeft dat vervolgens met de Toyota FT-86 te maken? Is die ook van carbon, nee toch … dus je hele riedeltje voegt wederom niets toe aan de discussie. Ga je nu toch weer dat ene rondje van de LFA goed proberen te praten, volgens mij hadden we dat al eens eerder gehad !? Volkomen kansloos, dus graag voortaan gewoon weer bij de les blijven en niet zo lopen stressen. Ga lekker met speedlimit een colaatje light drinken in het cafetaria of shoarma-tent …

                ;-)

              • w0o0dy zegt

                14 oktober 2011 om 22:33

                De FT-86 zal interessant zijn, hoe dan ook. Een spannende/leuke Toyota… dat is al lang niet meer voorgekomen. Na 2005 was het kommer en kwel volgens mij, en nu de Ft-86 (en de IS-F, LFA natuurlijk in zekere zin).

                Ik heb niets met het merk, maar ze hebben wel af en toe inspiratie en dan blijkt keer op keer dat ze toch echt wel bijzondere dingen kunnen neerzetten.

                @rechercheur: dude, hoe groot bord heb jij voor je kop dat je niet door hebt dat jij jezelf voor schut zet…met dit soort reacties? Kingsize-minimaal…

                Jij haalt de LFA erbij..

              • rechercheur zegt

                15 oktober 2011 om 08:46

                @w0o0dy:

                En jij reageert vervolgens als een hengstige stier met mond- en klauwzeer die een rode lap ziet wapperen …. gewoon een beetje relaxen, niet zo stressen, druktemakertje.

                ;-)

              • w0o0dy zegt

                15 oktober 2011 om 09:42

                @rechercheur: Blij dat je het met me eens bent.

              • w0o0dy zegt

                15 oktober 2011 om 09:45

                @rechercheur: alleen heb ik me nergens druk over gemaakt. Slechts duidelijk gemaakt dat jij niet weet waar je over praat en dat je jezelf voor gek zet.

              • robbie zegt

                15 oktober 2011 om 10:37

                @w0o0dy & @rechercheur: zo is het mooi geweest. Jullie hebben allebei andere visies op bepaalde dingen: live with it!

                Op dit kinderachtige gedoe zit niemand te wachten.

              • integraturbo zegt

                17 oktober 2011 om 18:03

                @robbie: Whaha…

  14. Kvgorp zegt

    13 oktober 2011 om 23:04

    Die spoiler hoeft voor mij niet. Lijkt wel een winkelwagentje

    Login om te reageren
  15. pikes83 zegt

    13 oktober 2011 om 23:14

    vind het niet erg dat het zo lang duurt met de ontwikkeling van deze auto,kan alleen maar betekenen dat er een goede machine uit voort komt.kijk maar naar de lexus lfa heeft wel een jaar of tien geduurd maar kijk eens wat voor een wagen er uit voort komt,vanuit die ervaring staan ze wel gelijk op de zelfde hoogte als de gevestigde orde.ze hebben wat achterstand opgelopen tegen over de merken die dit al langer doen,maar de japanners zullen het wel weer inhalen.

    Login om te reageren
    • vrome8 zegt

      14 oktober 2011 om 02:35

      Denk ik dat, of komen de voorlichten en velgen van de Lexus LFA.

      Login om te reageren
  16. bona zegt

    13 oktober 2011 om 23:22

    Spoilertje mag er wel af maar voor de rest gaaf!

    Login om te reageren
  17. easygoingmartin zegt

    13 oktober 2011 om 23:32

    Zag net een splinternieuwe sub impreza rijden die dus precies deze achterkant plus spoiler heeft lol, waarom een impreza achterkant op je subyota ft-86..?

    Login om te reageren
  18. GiesGoes zegt

    13 oktober 2011 om 23:59

    Flinke taartschep. Dan lijkt het gelijk weer op zo’n sjonniebak, gepimpte celica ofzo

    Login om te reageren
  19. speedlimit zegt

    14 oktober 2011 om 00:23

    De astra opc heeft toch n turbo…die hoort dan niet in t rijtje v/d tegenstanders volgens mij.

    Login om te reageren
  20. V-Power zegt

    14 oktober 2011 om 07:36

    Hier heb ik nou jaren op gewacht… Na afscheid van de Celica was het wachten op iets nieuws, en we bij de release komen, de mooier ik hem vind. Die spoiler ben ik nog niet helemaal over uit, al past hij wel in het rijtje Supra / Celica GT Four. Niemand anders die de koplampen op een LFA vind lijken? Laat maar komen!

    Login om te reageren
    • V-Power zegt

      14 oktober 2011 om 07:47

      @V-Power: moet zijn ‘en hoe dichter we bij de release komen’

      Login om te reageren
    • Bart_V zegt

      14 oktober 2011 om 10:16

      @V-Power: ja ik vond ook dat de lampen iets of wat op de LFA lijken, echt niet verkeert en zeker een leuk familie trekje

      Login om te reageren
    • Supra1981 zegt

      14 oktober 2011 om 11:55

      @V-Power: Ben het helemaal met je eens. Het is te lang stil geweest na de laatste Celica. En nu maar hopen dat ze de lijn doortrekken met een nieuwe Supra en een MR2. Dan hoor je mij voorlopig niet meer klagen :-)

      Login om te reageren
  21. GT4Ever zegt

    14 oktober 2011 om 09:06

    Dit wordt denk ik wel een leuke auto maar het succes zal helemaal van de prijs afhangen. Het ligt er maar net aan wat Toyota als “betaalbaar” ziet.
    Ik zelf denk dan ergens tussen de 25k en 30k. Maar als ik de auto zo zie ben ik bang dat Toyota meer op 50k mikt.

    Login om te reageren
    • V-Power zegt

      14 oktober 2011 om 14:42

      @GT4Ever: Helemaal met je eens. Maar als je nu kijkt naar het aanbod van Toyota is te zien dat de Lexus IS250 (= toyota) voor <40.000 in je garage staat… Dat is een luxe sportsedan met een (heerlijke) V6. Dan mag ik toch hopen dat deze FT86 (of hoe hij ook gaat heten) goedkoper wordt… Time will tell ;)

      Login om te reageren
  22. desjonnies zegt

    14 oktober 2011 om 09:38

    Er ligt een Impreza boxer in.
    Dat zegt al genoeg.
    Blaffen !!!!!

    Login om te reageren
  23. Onehp zegt

    14 oktober 2011 om 10:06

    Toyota terug naar lemans met hybride. Mooi.

    Had liever FT-86 nieuws gezien…

    Login om te reageren
  24. Aquios zegt

    14 oktober 2011 om 11:57

    Hehe ik zie die auto wel zitten. Net een baby supra. Ik zou hem wel willen hebben.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North