• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

SR Auto transformeert je S-Klasse in een asfaltklever

Auteur: sir_smokalot, gepost 12 mei 2014 om 09:56 – 17 Reacties

Afbeelding SR Auto transformeert je S-Klasse in een asfaltkleverAfbeelding SR Auto transformeert je S-Klasse in een asfaltkleverAfbeelding SR Auto transformeert je S-Klasse in een asfaltkleverAfbeelding SR Auto transformeert je S-Klasse in een asfaltkleverAfbeelding SR Auto transformeert je S-Klasse in een asfaltklever

Mercedes S550 SR Auto
Aanschouw een laag-bij-de-grondse nieuwe Mercedes S-Klasse op 20″ mat-antracieten PUR(no)-velgen. Geeft dit de W222 scherpe tandjes?

Wat je ziet is wat je krijgt bij SR, de body van de S550 (zo heet de S500 in Noord-Amerika) werd verder ongemoeid gelaten, en ook de 4,7 liter V8 onder de kap is volledig standaard. Wat de verlaging met het rijcomfort doet is niet bekend, maar dat is niets dat een beetje (girl look at that) Magic Body Control niet kan fiksen, toch?

In mijn optiek oogt het in ieder geval een stuk cleaner dan Wald’s bodykit vol gaten en roosters, nu nog een leuke Brabus-krachtkuur onder de kap en klaar is je Teutonensedan met pit.

Ook interessant!

  • Video: nieuwe Mercedes S-klasse doet de elandtest
    Video: nieuwe Mercedes S-klasse doet de elandtest
  • Nieuwe Mercedes G-klasse 4X4² verbergt zich niet langer
    Nieuwe Mercedes G-klasse 4X4² verbergt zich niet langer
  • Extreme luxe op de achterbank van de Mercedes S-klasse
    Extreme luxe op de achterbank van de Mercedes S-klasse
  • Nieuwe Mercedes G-Klasse W464 is stiekem stokoud

Nieuwste artikelen

  • Europese specs Tesla Model Y L bekend, dit moet je weten
  • Welke Porsche met turbo kies jij?
  • Goedkopere Tesla Standard-modellen hebben niet het gewenste effect
  • Alfa Romeo gooit Ferrari-sausje over de Junior
FacebookTweetPinLinkedIn

grijs, Mercedes, s-klasse, sr-autogroup, tuning, w222

Vorig bericht: « Deze Jeep Patriot heeft een grammar nazi nodig
Volgend bericht: Rechter geeft Fisker Karma-rijder toch 0% bijtelling »

Lees Interacties

Reacties

  1. krizus zegt

    12 mei 2014 om 10:04

    Zo laag dat een deel van de wielen in de kasten verdwijnen, vind ik drie keer niks.

    Login om te reageren
  2. MilleMiglia zegt

    12 mei 2014 om 10:09

    Koop je een s-klasse vanwege het uitzonderlijke comfort en maak je er vervolgens een go-cart van :-s

    Login om te reageren
  3. ibisss zegt

    12 mei 2014 om 10:09

    Dik, ziet er wel leuk uit

    Login om te reageren
  4. reistje zegt

    12 mei 2014 om 10:12

    Ja…. alleen neem ik aan dat de active suspension die werkt via radars + oliedruk nu niet meer aanwezig is.

    Ik vind het er wel mooi uit zien overigens, maar als het comfort verpest word, nee danku.

    Login om te reageren
  5. toyotafortuner zegt

    12 mei 2014 om 10:40

    Liever de WALD zonder quadpipes

    Login om te reageren
  6. roberto zegt

    12 mei 2014 om 10:47

    Ondanks dat je niet aan een elegante auto als de S-klasse moet sleutelen, vind ik hem wel dik!

    Login om te reageren
  7. jzaero zegt

    12 mei 2014 om 11:12

    Een C klasse plat op zijn bek, ok! Maar een S? Mwah. Ziet er dik uit maar ik rijd nu zelf een daily die 50mm verlaagd is en moet zeggen dat ik het comfort al mis af en toe. Bij een 3 serie past dat nog aardig bij het karakter, maar bij een S klasse dus totaal niet..

    Login om te reageren
    • griffendahl zegt

      12 mei 2014 om 18:29

      @jzaero: Jij bent ook gewoon een piepert… ;) Noem mij gek, maar ik vind dit echt prachtig !!

      Login om te reageren
      • jzaero zegt

        12 mei 2014 om 22:24

        @griffendahl: ziet er ook dik uit, maar zou het niet zo gauw met ‘mijn’ S-klasse doen als ik er 1 had ;)

        Login om te reageren
  8. mout zegt

    12 mei 2014 om 11:44

    Zo gingen mijn matchboxjes er ook altijd uit zien als mijn moeder erop gestaan had. :-(

    Login om te reageren
  9. lamborgfan zegt

    12 mei 2014 om 11:51

    Deze bak is iets te chique veur die velgen. Ze passen beter onder de oude. Iets meer gangsta..

    Login om te reageren
  10. Hupke zegt

    12 mei 2014 om 12:39

    Te fout, maar ik vraag me af hoe die velgen zouden staan onder een CLS of iets anders dat iets ranker is dan deze dikke S-klasse.
    (vergis je niet ik vind de velgen zeer fout maar het geheel zou mss wel kloppen)

    Login om te reageren
  11. schellekens006 zegt

    12 mei 2014 om 13:27

    Is meer iets voor een E90 dit ziet er niet uit.

    Login om te reageren
  12. heidi zegt

    12 mei 2014 om 14:01

    Kan iemand mij vertellen waarom het stuur van Mercedessen uit het midden staan, zoals de nieuwe c?

    Login om te reageren
    • griffendahl zegt

      12 mei 2014 om 18:31

      @heidi: In het midden van de auto zit namelijk geen stoel… ;) On a serious note, als je bedoelt dat die tov de stoel iets uit het midden staan wordt dat vaak gedaan om de instap iets makkelijker te maken.

      Login om te reageren
  13. berlinetta zegt

    12 mei 2014 om 15:30

    De velgen passen niet echt bij het type auto en de verlaging al helemaal niet. Op een C en iets minder verlaagd was waarschijnlijk beter geweest.

    Login om te reageren
  14. larsyboy1997 zegt

    12 mei 2014 om 17:06

    wat een prachtplaten

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North