• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Supercar uit Tsjechië: Innotech Aspiron

Auteur: ricardo, gepost 22 april 2009 om 22:13 – 32 Reacties

Innotech Aspiron

Een gewicht van max. 800 kilo in combinatie met een Corvette V8. Dat wordt leuk.

Het bedrijf Innotech wist onze aandacht al een keer te trekken met deze Ferrari-achtige Corvette. Nu gaan ze ook zelf auto’s bouwen. De Innotech Aspiron moet in 2010 productierijp zijn en is bovendien straatlegaal. Enkel de motor is niet zelf ontworpen, daarvoor kan gekozen worden uit het assortiment van Corvette V8’s. Door de brede keuze aan motoren kan het vermogen oplopen tot 730 pk.

Wellicht worden de Corvette-blokjes in de toekomst aangepast voor Biofuel. Helaas moeten we het nu nog doen met wat tekeningen. Hopelijk kunnen we binnenkort meer foto’s tonen van dit project. (via autogespot.com)

Innotech Aspiron

Innotech Aspiron

Ook interessant!

  • Video: Corvette C8 Z06 gespot op de Nürburgring!
    Video: Corvette C8 Z06 gespot op de Nürburgring!
  • Chevrolet Corvette uit productie
    Legendarische Chevrolet Corvette uit productie*
  • Petrolhead shockeert met 'Ferrari F40' Corvette
  • Corvette water
    Corvette eindigt in sloot week na restauratie

Nieuwste artikelen

  • BREEK: BMW iX3 komt volgend jaar ook met echte premium
  • Biem! Hoe vaak crasht die Tesla Robotaxi nu eigenlijk?
  • Gespot – Heerlijke Lancia Delta restomod in goed gezelschap
  • Waarom Lando Norris geen straf kreeg bij het inhalen van Tsunoda
FacebookTweetPinLinkedIn

Corvette, Lichtgewicht, Supercars

Vorig bericht: « Wallpaper: Lamborghini Diablo VT Roadster
Volgend bericht: Einde verhaal voor de Opel Antara? »

Lees Interacties

Reacties

  1. RRenault zegt

    22 april 2009 om 22:15

    Voorkant lijkt wel een beetje op een Enzo, ziet er niet gek uit en zal waarschijnlijk flink hard gaan ook. Ben benieuwd naar de ringtijden :P

    Login om te reageren
  2. Ikwesley zegt

    22 april 2009 om 22:15

    Caparo T1? zie iik dat

    Login om te reageren
  3. AMGJunk zegt

    22 april 2009 om 22:16

    800 kilo en 730 pk???
    Bizarrrrrrrrrrrr :shock:

    Login om te reageren
  4. roan zegt

    22 april 2009 om 22:17

    uuh, enzo look-a-like met Caparo T1 trekjes lijkt me zo ja…

    als ie maar niet zo licht-ontvlambaar als de T1 wordt… en niet zo mechanisch onbetrouwbaar…

    Login om te reageren
  5. BART! zegt

    22 april 2009 om 22:17

    Vergelijkings mongool modus aan

    “lijkt op een Caparo T1…maar met 2 personen naast elkaar zittend”

    Vergelijkings mongool modus uit

    Zo, dat hebben we dan ook weer gehad.

    Login om te reageren
  6. wotevajjjj zegt

    22 april 2009 om 22:21

    fuck you!
    ga naar china met die caparo t1 rip-off
    enzoverder
    waarom kunne designers niet gewoon zelf eens iets maken
    stomme peuters

    Login om te reageren
  7. Serge zegt

    22 april 2009 om 22:23

    Dacht je net dat alleen die chinezen van het kopieerapparaat hielden..

    Laat de battle maar losbarsten, wie maakt de beste copycat, China vs. Oostblok, FIGHT!

    Wel geinige combinatie, LSx-motortje in een Caparo maar denk dat als hij voorbij Skoda-snelheden gaat hij uit elkaar valt..

    Login om te reageren
  8. r0el zegt

    22 april 2009 om 22:27

    ik ga ook wat renderen in CAD, roep dat het in 2011 productierijp zal zijn en heel autoblog staat op z’n kop :P
    Nog een beetje vroeg lijkt me dus, kzie alleen maar een paar tekeningetjes

    Login om te reageren
  9. ErwinLagcher zegt

    22 april 2009 om 22:30

    @ r0el

    En dan wel 600 kg en de atmosferische Mugen V8 met vermogens tussen de 590 en 720 pk, afhankelijk van de software :D

    Login om te reageren
  10. Wieldop zegt

    22 april 2009 om 22:31

    Bugatti Veyron pk/ton = 508
    Deze jongen (inclusief man van 85kg meegerekend) = 825

    0-100 in… ehm iets van 2 seconden?

    Login om te reageren
  11. Benjamin1 zegt

    22 april 2009 om 22:31

    Wel heel erg windows 98 he, die plaatjes.

    Login om te reageren
  12. ErwinLagcher zegt

    22 april 2009 om 22:33

    @ Benjamin1

    Meer een ZX-81 tekening :D

    Login om te reageren
  13. Benjamin1 zegt

    22 april 2009 om 22:37

    @ Erwinlacher

    Ja, 1 tekeningetje ook, render dan iets op GT5 niveau ofzo, dat ziet er pas gelikt uit! :mrgreen:

    Login om te reageren
  14. Jozeph zegt

    22 april 2009 om 22:38

    Idd Roel! Ziet er mij ook héél amateuristisch uit. Je kan mooiere designs maken in Google Sketschup! En dan die tekst. Mijn neefje van 9 zou hetzelfde schrijven: an extreme supercar with a corvette engine??? WTF

    Login om te reageren
  15. yassin zegt

    22 april 2009 om 22:41

    ja klopt lijkt wel een Windows ’98 plaatje :P, Maar dit is een beest, en dan nog zo ligt…Dit ding gaat knallen..

    Login om te reageren
  16. Benjamin1 zegt

    22 april 2009 om 22:45

    @ yassin

    Als ie er ooit gaat komen dan…

    Wie weet, misschien wordt mat oranje wel de shit komende zomer

    Login om te reageren
  17. Citrofiel zegt

    22 april 2009 om 23:00

    @ Wieldop; “Caparo geeft een 0 tot 100-tijd op van 2,8 seconden”. Aangezien dit qua specs wel heel erg Caparo is, neem ik die maar als benchmark. Behalve power to weight ratio speelt ook de tractie…

    Login om te reageren
  18. Mardec zegt

    22 april 2009 om 23:06

    Dit is duidelijk heel fel gebaseerd op de caparo, desalniettestaandedesalniettemin is het toch wel een mooie creatie :D

    En met een corvette motor, die zijn ook wat duurzamer dan die powertec’s :D

    Login om te reageren
  19. wim zegt

    22 april 2009 om 23:19

    hoor ik iemand nou zeggen caparo t1???? met de achterlichten van een lotus xD

    Login om te reageren
  20. Joost zegt

    23 april 2009 om 00:24

    @wim of achterlichten van een Spyker, thet is maar hoe je het bekijkt..

    Login om te reageren
  21. lincoln zegt

    23 april 2009 om 06:19

    zomer .. skelter tijd weer aangebroken ..

    Login om te reageren
  22. JanJansen zegt

    23 april 2009 om 08:55

    @ Joost & wim
    Die Spyker achterlichten komen gewoon uit de Hella catalogus. De achterlichten van Lotus (die overigens Michiel van den Brink ook in zijn ontwerp gebruikt) zijn wezenlijk anders gevormd.
    Dit lijken de Hella units te zijn.

    Login om te reageren
  23. Mardec zegt

    23 april 2009 om 09:05

    Ze zouden beter de puntneus van de auto een stuk breder maken zodat deze afbouwd naar achteren. Niet zo mooi, maar wel een pak aerodynamischer.

    Login om te reageren
  24. StormRAM zegt

    23 april 2009 om 09:31

    Waarom ook altijd die GM-Corvette-engines? Begint nogal saai te worden…
    Overigens: de projectjes met Hondamotoren komen wel uit, zoals de Arial Atom en, in mindere mate, de Caparo T1.

    Lijkt er op dat alle hobby-projectjes met een Corvette-motor en een leuk CAD-tekeningetjes (no offence, ik kan het niet) van de aardbodem verdwijnen!

    Anyway, dit gevalletje ziet er lekker F1-achtig uit.

    Login om te reageren
  25. Rover 216i Targa zegt

    23 april 2009 om 10:46

    Bizar, gaat waarschijnlijk héél hard, maar het design is allesbehalve mijn ding

    Login om te reageren
  26. CowboyHenk zegt

    23 april 2009 om 10:59

    Net wanneer je denkt dat de projectjes op basis van de Volvo 340 niet meer te vinden zijn..

    Login om te reageren
  27. rider zegt

    23 april 2009 om 11:24

    voorkant zeg ik caparo, achterkant zeg ik donkervoort D8 (coupe) die net gepresenteerd is. maar niet verkeerd. alleen waarom een corvette V8? die is veel te zwaar maar wel lekker robuust.

    Login om te reageren
  28. C6_R zegt

    23 april 2009 om 12:39

    Corvette Powerrr!!! 8)

    Login om te reageren
  29. sarcast zegt

    23 april 2009 om 15:40

    Caparo kloon

    Login om te reageren
  30. Henk.H zegt

    23 april 2009 om 19:41

    nee, alsjeblieft niet! er zijn al zoveel malloten die een gigantische moter in een plastic speelgoedauto’tje hebben gepropt en het dan een supercar durven te noemen. wat heeft de wereld aan een of andere skelter uit Tsjechië die ook maar nooit enig asfalt zal tegenkomen? als je een supercar bouwt doe het dan gewoon goed, en geef de auto enig nut, in plaats van alleen een pk/gewichts verhouding. dit is gewoon belachelijk

    Login om te reageren
  31. JamesBond007 zegt

    23 april 2009 om 23:46

    Hej Tjechen!
    Hou het bij de Absinth :D!

    Login om te reageren
  32. BananaFlip zegt

    24 april 2009 om 18:47

    Dat ziet er best wel nice uit.
    Maar het idee van een superlichte waggel met een dikke motor is nu ook wel vaak genoeg langsgekomen…

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North