• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Teaser nieuwe Jaguar XJ [update: video]

Auteur: Wouter, gepost 20 april 2009 om 11:36 – 66 Reacties

Jaguar XJ


Hoewel Jaguars huidige vlaggenschip mij positief verbaasde qua rijeigenschappen, komt Jaguar natuurlijk toch met een geheel nieuwe XJ.

Op 09 juli 09 zal Jaguar de nieuwe XJ officieel onthullen, maar ze willen ons nu alvast plagen met één plaatje. Heel veel details geven ze verder niet, maar de motorenrange laat zich wel raden. De XJ komt beschikbaar met alle nieuwe V6 en V8 motoren die in de afgelopen tijd werden gelanceerd. Zo komt er een XJ met de 3.0 V6 diesel met 271 pk en 600 nm koppel. Als het nog sneller moet, dan kan worden gekozen voor de 510 pk sterke supercharged V8. Groene liefhebbers kiezen ditmaal niet alleen voor British Racing Green, maar kunnen straks mogelijk ook een hybride uitvoering van de XJ kiezen. Verder komt er zowel een XJ met korte en een lange wielbasis, Daarnaast kun je kiezen voor een panoramisch glazen dak, zoals je kunt zien.

Jaguar XJ

Jaguar XJ video

Ook interessant!

  • Jaguar XF (2021) rijtest video
    Jaguar XF (2021) rijtest video
  • Video: nieuwe Nederlandse dashcam compilatie
    Video: nieuwe Nederlandse dashcam compilatie
  • Video: Jaguar I-PACE parkeren is echt heel moeilijk
    Video: Jaguar I-PACE parkeren is echt heel moeilijk
  • Een Jaguar XJ restomod: maken of kraken?

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Heerlijke Lancia Delta restomod in goed gezelschap
  • Waarom Lando Norris geen straf kreeg bij het inhalen van Tsunoda
  • LANDO NORRIS IS DE F1 WERELDKAMPIOEN VAN 2025
  • De enige Bugatti EB110 op Nederlands kenteken is gespot!
FacebookTweetPinLinkedIn

Jaguar, teaser, Video, xj

Vorig bericht: « RR4 gaat Rolls-Royce Ghost heten
Volgend bericht: Naaktrijder zoekt seksdate »

Lees Interacties

Reacties

  1. Guy zegt

    20 april 2009 om 11:38

    er staat ook een teaser op youtube:
    http://www.youtube.com/watch?v=2CY8ZS86Y8s

    Login om te reageren
  2. erik zegt

    20 april 2009 om 11:38

    600 Nm koppel? que? lijkt me wel mooi op een parkeerplaats bij een willekeurig bedrijf, diepe groeven op de plaats waar de directeursauto staat :P

    Login om te reageren
  3. lincoln zegt

    20 april 2009 om 11:45

    hoe mooi de huidige XJ ook is .. hij is gewoon op ..
    nix meer uit te halen .. klaar .. over .. uit ..
    sjieke ronde koplampen is niet meer ..

    jammer maar we moeten vooruit ..

    Login om te reageren
  4. SHFT zegt

    20 april 2009 om 11:47

    Prachtige wagen maar het is idd goed geweest, de nieuwe zal volgens mij een serieus xf gehalte hebben want dat ding was echt wel een schot in de roos…

    Login om te reageren
  5. Tom307 zegt

    20 april 2009 om 11:49

    @ lincoln ,idd dit is het einde van een tijdperk

    ik vind alle xj eig wel mooi,hopelijk trekken ze met deze de lijn door

    Login om te reageren
  6. SCscreamGT1 zegt

    20 april 2009 om 11:52

    Hmm, 4 dagen voor mn verjaardag.

    OT
    Dat gaat mooi worden. Maar ik ben wel benieuwd of het niet gewoon een verlengde xf gaat worden. Dus, met of zonder afloponde daklijn?

    Login om te reageren
  7. Den zegt

    20 april 2009 om 11:56

    hopelijk net zo mooi als de xf!

    Login om te reageren
  8. creative zegt

    20 april 2009 om 12:06

    @ lincoln..

    een ware dichter, hulde!

    Login om te reageren
  9. CHIPS zegt

    20 april 2009 om 12:07

    FORD

    Login om te reageren
  10. Timmie zegt

    20 april 2009 om 12:11

    De krachtigste diesel levert 275 pk en geen 271…

    Login om te reageren
  11. de sjonnies zegt

    20 april 2009 om 12:17

    @ Lincoln :)

    Helaas,…..de tijd van mooie losse ronde dashboardmetertjes is niet meer

    Login om te reageren
  12. lincoln zegt

    20 april 2009 om 12:21

    @De sjonnies ..
    en de tijd met overbekrachtigde ranke veelste grote mooi gekleurde stuurwielen ook niet meer ..

    Login om te reageren
  13. de sjonnies zegt

    20 april 2009 om 12:25

    @ lincoln yep, de ’60 er Oldsmobile 98 van de vader van m’n jeugdvriendjes heeft een onuitwisbare indruk achtergelaten, het stuurwiel was lichtblauw, evenals de hemel, de bekleding en de auto zelf !

    Login om te reageren
  14. DRU zegt

    20 april 2009 om 12:27


    Ik houd mijn hart vast.

    Login om te reageren
  15. TSI zegt

    20 april 2009 om 12:30

    @ DRU

    ronde achterlichten á la Ferrari? F 430 en 599?

    Login om te reageren
  16. Bobel zegt

    20 april 2009 om 12:30

    De XF vind ik van voren echt een super lelijk hok, van binnen trouwens ook. Al dat zilver en dan van die blauwe lichtjes… raar.
    De achterkant gaat wel, die stijl mogen ze doorzetten.

    De XF is trouwens een onbetrouwbaar ding, maat van me deed de deur open bij de dealer en stond met de deurklink in zijn handen.

    Login om te reageren
  17. luukvankaathoven zegt

    20 april 2009 om 12:32

    Goede teaser, je ziet veel.. maar eigenlijk ook weer weinig. Hopelijk gaat ’t net zo’n fraaie auto worden als de XF.

    Login om te reageren
  18. Einser zegt

    20 april 2009 om 12:54

    @Bobel,

    Dat is het anti-hijack systeem…

    (Hoe schrijf je ‘hijack’…?)

    Login om te reageren
  19. vla zegt

    20 april 2009 om 12:54

    @ lincoln
    Ik wil terug naar de tijd dat we onze raampjes nog manueel openden! ;) Auto’s gaan nooit verloren, zolang een gek er maar voor zorgt. Af en toe mee naar het strand gaan, daarna een volledige checkup en alles mooi uitkuisen. ;)

    Login om te reageren
  20. lincoln zegt

    20 april 2009 om 13:08

    @vla ..

    nix kan terug .. nooit niet ..
    we kunnen alleen maar heen ..
    tijd = vooruitgang .. ook al gebeurd er nix ..

    Login om te reageren
  21. Reinout zegt

    20 april 2009 om 13:09

    De achterstijlen zijn zwart…. Dat heeft denk ik een prachtig effect…

    Login om te reageren
  22. vla zegt

    20 april 2009 om 13:11

    @ lincoln
    Maar we kunnen de terugweg maken. En materie is en blijft.

    Login om te reageren
  23. lincoln zegt

    20 april 2009 om 13:16

    @vla .. zelfs al ga je terug .. is dat een vorm van vooruitgang ..

    Login om te reageren
  24. tom zegt

    20 april 2009 om 13:18

    http://www.autoexpress.co.uk/images/front_picture_library_UK/dir_460/car_photo_230274_5.jpg

    Login om te reageren
  25. Benjamin1 zegt

    20 april 2009 om 13:26

    @lincoln

    Geez, that’s deep Dr Phil, what have you been smoking today :lol:

    Login om te reageren
  26. Bobel zegt

    20 april 2009 om 13:27

    @ tom: GADVERDAMME! Wat lelijk is dat zeg!

    Hopen dat het een studie model is en dat het echte model wel MOOI wordt.

    Login om te reageren
  27. Laus zegt

    20 april 2009 om 13:49

    spannend. Lijkt van boven net een DS. Echter vind ik doorgaans auto’s die voor breder zijn dan echter bij voorbaat niks.

    Maar Jaguar heeft me ook met de XF aardig weten te verbazen. (op de koplampen na)

    Login om te reageren
  28. VivelaFRANCE zegt

    20 april 2009 om 13:57

    Eindelijk wordt dit model vervangen. De huidige XJ past absoluut niet meer in de nieuwe, volgens mij ontzettend verbeterde en mooie, lijn die Jaguar volgt. Daar hoort trouwens ook de X-Type bij, die zou van mij ook wel vernieuwd mogen worden.

    Login om te reageren
  29. de sjonnies zegt

    20 april 2009 om 14:09

    Er is een filosoof onder ons :

    Lincoln’s quote of the month :

    zelfs al ga je terug .. is dat een vorm van vooruitgang ..

    Ge-Wel-Dig

    Login om te reageren
  30. Laurens zegt

    20 april 2009 om 14:18

    “Hoewel Jaguars huidige vlaggenschip mij positief verbaasde qua rijeigenschappen, komt Jaguar natuurlijk toch met een geheel nieuwe XJ.”

    Het is duidelijk dat autokennis geen vereiste meer is in de huidige maatschappij, kennis als geheel eigenlijk niet :-)

    Login om te reageren
  31. DRU zegt

    20 april 2009 om 14:45

    Inderdaad een sterke filosofische stelling!

    Login om te reageren
  32. Tombnolz zegt

    20 april 2009 om 15:06

    @ lincoln: Dat zeg je treffend! Moesten ze de huidige XJ nog verder laten evolueren, dan krijgen we te maken met een anachronisme en dat kunnen ze wel missen nu bij Jaguar.

    Anderzijds hoop ik dat ze de XF niet simpelweg gaan uitvergroten. Het zal een behoorlijk moeilijke oefening zijn om geloofwaardig over te komen. High-tech maar hedendaags genoeg, want hoe je ’t draait of keert, de XJ wordt gereden door opa’s. En er zijn nu wel al een hoop opa’s die gestudeerd hebben en dus overweg kunnen met gsm en pc, maar het moet ook wel nog een beetje huiselijk blijven ook.

    @ vla: Als er nu één feature is die ik fantastisch vind op onze huidige auto’s, dan is het wel de door de bestuurder automatisch te openen passagiersruit. Maar nu ik erbij nadenk, elke nitwit heeft eigenlijk al een gps en airco… Shit!

    Login om te reageren
  33. F1Ferrari zegt

    20 april 2009 om 15:07

    heb gisteren een jaguar xfr gezien in een foute blauwe kleur!

    Login om te reageren
  34. autoblogger zegt

    20 april 2009 om 15:11

    · De nieuwe Jaguar XJ wordt op 9 juli 2009 onthuld in Londen.

    · Voorintekening is mogelijk vanaf 9 juli 2009.

    · Levering volgens huidige planning vanaf begin 2010.

    · De nieuwe Jaguar XJ is de eerste auto van een nieuwe generatie aluminium carrosseriearchitectuur.

    · Alle nieuwe efficiënte Jaguar Gen III benzine- en dieselmotoren worden leverbaar in de nieuwe Jaguar XJ.

    · De nieuwe Jaguar XJ wordt ook leverbaar als Long Wheelbase.

    · De nieuwe Jaguar XJ introduceert ultieme persoonlijke luxe en specificaties, en is bijvoorbeeld voorzien van een panoramisch glazen dak.

    Login om te reageren
  35. minimarcos zegt

    20 april 2009 om 15:16

    tja een periode wordt afgesloten,
    het lijkt met sterk dat de nieuwe xj uerhaupt maar kan tippen aan de elegante lijnen van het oude model…
    De xf lijkt gewoon op een of andere eurobox, de eerste keer dat ik hem zag dacht ik een luxe mondeo te zien, niks bijzonders dus…

    Login om te reageren
  36. Teo zegt

    20 april 2009 om 15:57

    @ lincoln:

    .. .. .. .. .. .. waarom steeds 2 irritante puntjes? .. .. .. ..

    Login om te reageren
  37. Laurens zegt

    20 april 2009 om 16:00

    Dat is zijn handtekening .. er lopen ook wannabee Lincolns rond .. ;-)

    Login om te reageren
  38. micheloo0 zegt

    20 april 2009 om 16:08

    veel ziet ge nie

    Login om te reageren
  39. Vinny_93 zegt

    20 april 2009 om 16:40

    Hoe filosofisch Lincoln het ook wil maken, hij heeft wel gelijk. Maar goed, ik vond de XJ al overbodig.

    No need for words, I’ll show you:

    Kenners zien het onderscheid. Kenners, welke is welke?

    Login om te reageren
  40. VonStroke zegt

    20 april 2009 om 16:47

    Hopelijk krijgt ie de neus van de XF concept!

    Login om te reageren
  41. Paul zegt

    20 april 2009 om 17:25

    Misschien is Jaguar nooit het merk van het Japanse glimmen geweest. Ik vind de XJ nog steeds een geweldig mooi model, puur omdat het zo dicht is gebleven bij de oorspronkelijke XJ. Ik begrijp wel waarom ze het doen: doe “oude” (lees: klassieke) lijn volstaat waarschijnlijk niet bij het grote publiek, en in de krediet crisis moet je eenmaal aan je verkoopcijfers komen! Bij mij op de golfbaan trouwens, vaak 5 op de parkeerplaats, en echt niet alleen met de 6-pitters:). Ik blijf erbij: het huidige (en vorige) zal een model blijven dat je zult onthouden als DE Jaguar, en het spijt me, de XF is mooi, maar een eendagsvlieg.

    Login om te reageren
  42. vla zegt

    20 april 2009 om 17:54

    @ lincoln
    Maar het resultaat is een deeltje dat terug in oorspronkelijke staat is, dus is er sprake van vooruitgang naar een conversatief standpunt, om het maar offtopic te verpakken. ;)

    @ Tombnolz
    Ah, dat is maar een lolligheidje van een discussie met lincoln over manuele bakken. :P

    @ Teo
    Is zijn signature niet .. Het helpt gewoon bij het lezen ..
    Zie het als een soort van pauze om alles lekker te laten inzinken ..

    Was ik er maar op gekomen ..

    Login om te reageren
  43. lincoln zegt

    20 april 2009 om 18:25

    @vla .. dit is grappige materie ..

    een klassieke auto opknappen/conserveren .. is dat voor-uit of achter-uit ??

    de gemiddelde technologie in het algemeen gaat er op achteruit ..
    het te restaureren object gaat er op voor-uit ..

    en is belachelijk veel geld neerleggen voor een ouwe Bugatti achter-uit ??
    of dat zelfde geld besteden aan een sataliet voor-uit ??

    man .. ik krijg hoofdpijn van je ..

    Login om te reageren
  44. lincoln zegt

    20 april 2009 om 18:28

    @Teo .. scholing .. of liever gezegd .. het gebrek daar aan ..
    dus ik snap nix van leestekens .. schijf dus zoals ik het zou vertellen ..

    Login om te reageren
  45. Paul zegt

    20 april 2009 om 19:09

    misschien moet lincoln ook eens wat duidelijker zijn .. het wordt immers als normaal beschouwd dat je gewoon met leestekens schrijft .. anders verdwijnt de hele intonatie van de tekst .. dan kun je moeilijk dingen duidelijk maken .. ik krijg hier koppijn van ..

    Login om te reageren
  46. Paul zegt

    20 april 2009 om 19:15

    @ Vinny_93 Dus jij vindt de XJ overbodig? Als we jouw theorie volgen, dan zijn de Audi A8, BMW 7, Mercedes-Benz S, je kunt nog even doorgaan, allemaal overbodig. Om te zeggen dat ze voor een leek misschien op elkaar lijken is tot daar aan toe, maarja, ziet een leek dan ook het verschil tussen een Audi A4 en en Audi A8? kek.

    Login om te reageren
  47. Tombnolz zegt

    20 april 2009 om 19:18

    Ok! Als iedereen hier zonder dt-fouten schrijft, dan moet lincoln leestekens gaan gebruiken! Vind ik een mooie deal.

    Login om te reageren
  48. Paul zegt

    20 april 2009 om 19:19

    Tja, mogelijke gebrek aan scholing:)

    Login om te reageren
  49. Tombnolz zegt

    20 april 2009 om 19:22

    @ Paul: Van een geschoolde vent die zit te vitten op spelling had ik wel een betere spelling verwacht.

    Login om te reageren
  50. vla zegt

    20 april 2009 om 19:27

    @ lincoln
    Maar daar hebben we het over een hele andere vorm van vooruitgang; niet die in de tijd, maar in iemands standpunt: welke aanpassingen een goede evolutie zijn en welke niet, of gewoon geen (goede) evolutie maken.

    Wat jij aanklaagde was de continue vooruitgang (waar je niet per se deel aan moet nemen). Daarop zei ik dat je er niet per se deel aan moet nemen (BAM! :D ), daarop zei jij dat alles erop vooruitgaat, en niets dus steeds hetzelfde kan blijven. Daarop zei ik dat je wel degelijk iets hetzelfde kan maken of houden. Daarop ging jij terug naar de basisstelling, dus of dit nu vooruitgang is volgens die basisstelling. Het antwoord is ja, want alles gaat vooruit in de tijd, maar jij hebt het over evolutie, wat dit dan weer niet is natuurlijk. Dus kan je altijd vooruitgang hebben zonder evolutie! HOPPA!! Is niet moeilijk hoor, de vooruitgang is die in de tijd, en evolutie spreekt voor zich. :)
    – Àls ik het juist begrepen heb… ;)

    Verder weet ik niet welke technologie je bedoelt in je eerste stelling, die van toen of die van nu?
    Belachelijk veel geld voor een ouwe Bugatti neerleggen is de gegeven waarde van de Bugatti betalen, geen vooruitgang of achteruitgang. Voor de liefhebber z’n garage is het uiteraard wel een vooruitgang. Voor z’n portemonnee mss niet.
    En aangezien je je pik niet in een satelliet kan steken, lijkt het me logisch dat je een satelliet koopt om humanitaire redenen (of tenminste iets wat lijkt op humanitaire redenen, want iedereen die deelneemt aan de markt, is enkel gericht op groene cijfers, winst. Het humanitaire speelt – als ze al een rol speelt, een bijrol). Of je de keuze moet maken lijkt me vreemd, maar als je je zinnen zet op iets voor je persoonlijke plezier of iets voor een humanitair doeleind, moet je jezelf aan de kant zetten en gaan voor de humanitaire reden. Dit als het een verplichte keuze is. Want als je nu zou kiezen voor de satelliet, steun je eerder het kapitalisme dan het humanisme.

    Wat nou hoofdpijn? :P
    En btw: 18:28, geloof .. ik .. niet! Dat kan toch niet? Waar heb je geleerd zo te redeneren dan?

    Login om te reageren
  51. Paul zegt

    20 april 2009 om 19:28

    Ik zit duidelijk niet te vitten op spelling, noch te vitten op scholen. We hebben het hier over het uitdrukken van een tekst. Ik denk toch dat je die zaken goed uit elkaar kunt halen.:) Volgens mij ben jij degene hier die over de spelling zit te zaniken.

    Login om te reageren
  52. Tombnolz zegt

    20 april 2009 om 19:53

    @ vla

    Ik hoop dat jij rap naar de universiteit mag! Man, wat voor zinnige (?) onzin jij uitkraamt! Ik kan er met m’n verstand niet bij… Filosofie moet het worden.

    @ Paul

    Dan heb ik je verkeerd begrepen, mijn excuses. Ik vind gewoon dat Lincolns reacties wél goed leesbaar zijn.

    Login om te reageren
  53. lincoln zegt

    20 april 2009 om 19:54

    @vla ..
    (heb het 3X moeten lezen) ..
    kan nauwelijks geloven dat ik met een 17 jarige puber van doen heb ..
    is school niet verschrikkelijk saai voor jouw ??
    leraren zullen je denk ik snel “vervelend” vinden ..

    kan wel merken dat je veel bij ouwe rotten in de leer bent ..
    (je vader + werkgever) ..

    o,ja .. en van mijn hoofdpijn ben ik af ..
    is een minderwaardigheidscomplex voor in de plaats gekomen ..

    Login om te reageren
  54. Esprit_de_Flandre zegt

    20 april 2009 om 20:45

    Ziet er veelbelovend uit.

    Login om te reageren
  55. nopethnx zegt

    20 april 2009 om 21:02

    @ Vinny_93

    Je kan ook overdrijven een X-type is zowat een 3-serie en een XJ van dat type wat op die foto staat (de eerste alu versie dus) bijna een 7-serie. Dat kan je toch niet met elkaar vergelijken en zeggen dat een XJ overbodig is.

    Plaatje 1 XJ en plaatje 2 X-type (beide in een sport pakket aan de gril te zien).

    OT

    wat een klein achterbakje en gekke achterlichten heeft dat ding en dan ook nog die zwarte achterstijl… we zullen zien.

    Login om te reageren
  56. Tombnolz zegt

    20 april 2009 om 21:03

    @ lincoln:

    Ah, je hebt ook dat gevoel! Ik denk dat wel over een jaar of 10-15 professor Vla mogen zeggen… Bijzonder intelligent kindje :)

    Login om te reageren
  57. lincoln zegt

    20 april 2009 om 21:19

    @Tombnolz ..
    ik weet het niet ..
    als hij dat doet is het om zijn ego te strelen ..
    en zijn inkomen/toekomst veilig te stellen ..

    die jongen weet ook wel dat er met schroot en lompen veeeeel meer te verdienen en lachen valt ..

    Login om te reageren
  58. Laurens zegt

    20 april 2009 om 21:32

    Wat me opvalt, is dat ik die lange reacties helemaal niet lees. Weer wat geleerd hier :lol:

    Login om te reageren
  59. vla zegt

    20 april 2009 om 23:12

    @ Tombnolz & lincoln
    LOL! Bedankt jongens! :D En om het niet zo offtopic te houden: één ding vertel ik jullie vlug: lincoln heeft gelijk: geld telt voor mij niet, plezier en een goed gevoel (nastreven van je idealen) wel. En nu zou ik je een hele litanie kunnen verkopen waarom dat niet voor mij telt, en als jullie daar überhaupt behoefte aan zouden hebben: dat kan eigenlijk ook ergens anders! WINK WINK ;)
    Btw op school zijn inderdaad enkele leerkrachten fan van mij, en enkele écht totààl niet! :lol: Zo hing ik vandaag aan de lippen van de leerkracht geschiedenis, en kreeg ik tijdens Chemie een straf van een pagina of 5! Dan vindt een leerkracht me een filosoof, vindt een andere me arrogant! :mrgreen: Het is soms wel eens goed lachen! :P Maar het is natuurlijk ook niet zo dat ik diep inga op de dingen in school etc., ik zou niet graag een betwetertje zijn. Het lijdt eigenlijk ook een beetje aan mijn instelling. Of aan die van de leerkracht (zie je wat ik bedoel met ‘mijn instelling’? ;) ).
    En nu maar hopen dat de fijne, brave, intelligente, goede, flinke en best wel aantrekkelijke jongens van AB deze reactie nét door de vingers zien… :P

    Login om te reageren
  60. Tombnolz zegt

    20 april 2009 om 23:17

    @ lincoln
    Belgische proffen verdienen behoorlijk hoor :) Maar goed, in de privé kán je (nog) meer verdienen. Tijd zal het vertellen hé. Laten we er over 10 jaar eens op terugkomen, hier op Autboblog ;)

    Login om te reageren
  61. Thomasvd zegt

    21 april 2009 om 01:21

    Heb het prototype nog in Death Valley gezien vorige zomer. toen was ie aangekleed als de huidige generatie XJ. als ik nu beter naar de foto’s kijk dan valt het eigenlijk wel op dat de kas niet helemaal juist op het chassis past.

    ik maar denken dat de nieuwe alleen een nieuw interieur ging hebben… stupid me

    Login om te reageren
  62. Arnoud zegt

    21 april 2009 om 10:53

    @ Tom:

    Als dat het uiteindelijke uiterlijk van de nieuwe XJ is, teken ik ervoor. Prachtige herinterpretering van deze klassieke über sedan. Modern en chique met een sportief sausje. Niet zo ondeugend als een Bentley, precies zoals een Jaguar hoort te zijn.

    Login om te reageren
  63. phantom zegt

    21 april 2009 om 20:43

    hij lijkt wat smal van achter, mmm zal wel aan mij liggen.

    Login om te reageren
  64. BananaFlip zegt

    21 april 2009 om 21:10

    Weut!?
    Achterlichtunits zien er wel een beetje niet-Jaggy uit.
    Ben benieuwd…
    Qua motorisering wel allemaal erg fijn, Jaguar kan zelfs de treehuggers misschien nog een leuk XJtje aansmeren.

    Login om te reageren
  65. Jipino zegt

    30 mei 2009 om 12:13

    Is er niet zoiets als ”filosoofblog’, filosofennieuws van de straat? Dan kan vla daarheen en lincoln ook…

    Niet dat ze hier weg moeten van mij ofzo…

    Login om te reageren
  66. Bas zegt

    8 juli 2009 om 17:07

    Jaguar is nog steeds sjiek….zoals sjiek hoort te zijn.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North