• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Techart pakt gefacelifte 911 aan

Auteur: robbie, gepost 27 september 2008 om 17:06 – 15 Reacties

Porsche 911 Facelift Techart


De gefacelifte 911 Carrera is nog maar koud op de markt of tunert Techart komt alweer met een aangepast exemplaar op de proppen. Voorlopig lijkt het alleen nog maar te gaan om wat optische aanpassingen zoals ander lichtmetaal en een wat spoilerwerk met de naam Aerokit I.

Voorlopig is Techart nog niet heel erg scheutig met informatie, maar op 28 november tijdens de Essen Motor Show zal Techart meer informatie de wereld in sturen. We zijn benieuwd.

Porsche 911 Facelift Techart

Porsche 911 Facelift Techart

Met dank aan S.A.B. voor de tip!

Ook interessant!

  • De Porsche 911 Targa politieauto is terug!
  • Video: Porsche 911 met hybride technologie gesnapt
    Video: Porsche 911 met hybride technologie gesnapt
  • Video: dronken vader en zoon slopen Porsche 911
    Video: dronken vader en zoon slopen Porsche 911
  • Porsche 911 documentaire nu gratis te zien
    Porsche 911 documentaire nu gratis te zien

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Steven Bergwijn in zijn Ferrari Purosangue
  • Video: Toch wel eng, zo’n auto op jouw weghelft
  • Stem op de Autoblog Auto van het Jaar 2025!
  • Goedkoopste 997 van Marktplaats is ook de opvallendste
FacebookTweetPinLinkedIn

911, 997, essen-2008, Porsche, techart, tuning

Vorig bericht: « Lekker dik! Ford Kuga Individual 2.5 Turbo
Volgend bericht: Video: Vader staat doodsangsten uit in getunede M3 »

Lees Interacties

Reacties

  1. bassz. zegt

    27 september 2008 om 17:10

    het is zo’n mooie auto he!!:D

    Login om te reageren
  2. PCCB zegt

    27 september 2008 om 17:11

    Laat maar zo. Ik vind de 911 niet te verbeteren wat uiterlijk betreft.

    Login om te reageren
  3. vwgolf zegt

    27 september 2008 om 17:16

    ziet er zo toch wel mooi uit, behalve dat ze het embleem eraf hebben gehaald. :D

    Login om te reageren
  4. Jules zegt

    27 september 2008 om 17:19

    Grote spoiler 10-spaaks velgen graag :)

    Login om te reageren
  5. laurens zegt

    27 september 2008 om 17:20

    hebben hebben prachtige schitterende auto.
    doet u maar!!!!!!!!!! dank U

    Login om te reageren
  6. deSignstein zegt

    27 september 2008 om 17:50

    ik vraag me af hoe de volgende generatie porsche er gaat uit zien, veel valt er niet te verbeteren buiten hier en daar een nieuwe technologie. Misschien moeten ze hem dan gelijk de vorige generatie effe lelijk maken om het daarna weer mooi te maken.

    Login om te reageren
  7. Quicknick1987 zegt

    27 september 2008 om 18:38

    Woow! dit ziet er veel beter uit als dat RUF CTR3 gedrocht!

    Login om te reageren
  8. Jordey zegt

    27 september 2008 om 20:04

    Prachtige auto! Tuner Techart maakt die Porsche’s als enige tuner: Mooi!

    Login om te reageren
  9. V-Spec zegt

    27 september 2008 om 20:19

    Ik vond de pre-facelift toch echt wat strakkere lichtunits hebben. Verder kan ik niets zeggen over de bodykit van Techart, word er noch warm noch koud van..

    Login om te reageren
  10. Jorden zegt

    27 september 2008 om 20:20

    embleempje mag er weer op hor! is toch niet iets om voor te schamen… een porsche of je heb last van je geweten! ;)

    Die velgen van tech art op het laatste plaatje vind ik altijd heel geslaagd!!! maar daar is weinig nieuws aan!

    Login om te reageren
  11. Citrofiel zegt

    27 september 2008 om 21:12

    Recht van opzij is niet het mooiste zicht op een 911, merk ik… Wat ziet hij er ineens vreemd uit.

    Login om te reageren
  12. rubenvdk zegt

    27 september 2008 om 22:19

    laat hem gewoon zoals hij is! die lelijke spoilers!
    (de 1e vind ik wel een verbetering!)

    Login om te reageren
  13. Laurens zegt

    28 september 2008 om 10:35

    Eens met Citrofiel, de overhangen voor en achter zijn wel heel extreem. Achter is dat nodig om ruimte voor het vooroorlogse Kever concept te kunnen blijven maken, maar voor?

    Heeft de technisch vrijwel identieke Cayman ook zo’n lange neus?

    Login om te reageren
  14. Laurens zegt

    28 september 2008 om 10:48

    Toch maar even wat gegevens:

    911 10 cm langer, wielbasis 7 cm korter dan Cayman. Spoorbreedtes voor/achter identiek, idem breedte/hoogte van auto’s. Zelfs de inhoud van de brandstoftank is gelijk!

    Dus om die Kever achterin te kunnen stoppen maken ze de wielbasis 7 cm korter, en om toch nog wat balans in het ontwerp te houden de overhang voor weer 10 cm langer?

    Kan me herinneren dat Porsche vroeger lood o.i.d. in de voorbumper stopte om de extreem slechte gewichtsverdeling nog een beetje in balans te krijgen, tegenwoordig zetten ze de bumper als geheel maar naar voren?

    Achterlijk ding, geweldig dat het zo goed rijdt!

    Login om te reageren
  15. erik zegt

    28 oktober 2008 om 23:44

    wel een heel verkeerd nummerbord op die foto op de homepage :) (bb-Q 997

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North