• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Tuner Amuse tilt Nissan GT-R naar 602 pk! [UPDATE]

Auteur: Dennis, gepost 23 september 2008 om 19:57 – 68 Reacties

Nissan GT-R Amuse


Had ik al eens een keer geroepen dat de Nissan GT-R een serieuze supercar is? Hadden we daar al eens een keer uitgebreid over gediscussieerd? Voor beiden vragen is het antwoord: Ja, al tig keer! Sommigen waren -of zijn nog steeds- GT-R moe, maar ik heb weer een berichtje voor je. Ditmaal van de Japanse tuner Amuse die goed weet hoe je je moet amuseren met een GT-R.

De in Tokyo gevestigde tuner tovert maar liefst 129 pk en 187 Nm een extra uit het standaard 3,8 liter twin-turbo V6 blok. Daarmee komt het vermogen uit op 602 pk en 774 Nm koppel. Geen kinderachtige ingreep dus waarbij een paar extra peekaatjes bij elkaar worden gesprokkeld, maar echt een forse toename.

Allereerst werd de kinderachtige snelheidsbegrenzer verwijderd. Door aanpassingen in het motormanagement werd vervolgens de turbodruk stevig verhoogd. Natuurlijk bleef ook het uitlaatsysteem niet onaangetast. Met een lichtere titanium uitlaat met forse dempers wordt het lawaai in de toom gehouden en de nodige kilo’s bespaard. Het extra vermogen wordt in goede banen geleidt door het onderstel te voorzien van stijvere in hoogte verstelbare vering. Om ervoor te zorgen dat de bestuurder onder al het geweld stevig in zijn stoel blijft zitten, werden de zitjes vervangen door Recaro carbon-Kevlar kuipjes, waarmee bovendien ook weer wat kilo’s bodyfat worden geloodst. Om het af te maken werd nog een verwijderbaar Momo stuurtje gemonteerd.

Helaas is onduidelijk wat in harde getallen het effect is op prestaties. Ik zou ‘m dolgraag eens een rondje Nürburgring willen zien doen. (via: autoweek.com)

Nissan GT-R Amuse

Nissan GT-R Amuse

UPDATE: Filmpje om je Japans een beetje op te halen.

Ook interessant!

  • Video: Nissan GT-R rijdt pionnen omver
  • Video: Nissan GT-R neemt drempel veel te hard
    Video: Nissan GT-R neemt drempel veel te hard
  • hightech Nissan GT-R
    Hightech Nissan GT-R wordt níet elektrisch
  • Nissan GT-R Nismo Special Edition, inbegrepen bij de NFT
    Nieuwe Nissan GT-R Nismo voegt echt wat toe

Nieuwste artikelen

  • Dit Italiaanse bedrijf is niet langer in handen van Audi
  • Aankoopadvies: elektrische stadsauto voor 15.000 euro
  • Geen hond koopt een Nissan Ariya, dus flinke prijsverlaging
  • Is de EV nu echt dood? Mensen kiezen aantoonbaar liever voor verbrandingsmotoren
FacebookTweetPinLinkedIn

gt-r, Nissan, tuning, Video

Vorig bericht: « Nog even over die Russische doelgroep…
Volgend bericht: Toyota A-BAT Concept stapje dichterbij productie »

Lees Interacties

Reacties

  1. RobertJ zegt

    23 september 2008 om 19:59

    Nice, ik zou em niet alleen graag een rondje zien doen, ik zou het rondje graag zelf doen ;)

    Login om te reageren
  2. iceman zegt

    23 september 2008 om 19:59

    dat ziet erg erg vet uit wow

    Login om te reageren
  3. Zoeleken zegt

    23 september 2008 om 20:01

    De spoiler vooraan lijkt mij een beetje overdreven, maar als het de auto ten goede komt, kan ik het begrijpen. En man, wat een uitlaten, die dingen zijn enorm.
    Nu ben ik toch ook benieuwd wat voor een prestaties dit betekent.

    Login om te reageren
  4. RenJie zegt

    23 september 2008 om 20:02

    “Allereerst werd de kinderachtige snelheidsbegrenzer verwijderd.” …. dan verwacht je als lezer: “Nou, hoe hard kan ie nu dan?” Maar die vraag blijft onbeantwoord in de tekst, kan je het net zo goed weglaten :P

    Maar ik ben nu wel fan van deze auto, al was dat eerst helemaal anders. Maar dit blok is – denk ik – zó sterk, dat er best 1000 paardjes uit te persen valt, zonder verdere problemen.

    Login om te reageren
  5. victor zegt

    23 september 2008 om 20:04

    Nissan = lelijk
    GT-R = lelijker
    GT-R amuse = lelijkt

    Login om te reageren
  6. The_Godfather zegt

    23 september 2008 om 20:06

    Dat verlagen van de GTR hoeft niet, dan lijkt ie te racy en oncomfortabel.
    En de uiterlijke veranderingen kunnen me niet echt bekoren, maar de peekaas mogen ze gerust installeren. Al vraag ik mij af of de turbo niet sneller verslijt wanneer men de turbodruk verhoogt. Als ik een GTR had zou ik het enkel houden bij het verwijderen van de begrenzer.

    Login om te reageren
  7. corrado vr6 slc zegt

    23 september 2008 om 20:07

    Serieus tuning is dit, super vet!
    Vind alleen die onderlip en die achterspoiler niet mooi.

    Login om te reageren
  8. ripjans zegt

    23 september 2008 om 20:08

    Dan heb je 602pk uit een 3.8L V6, nice!

    @RenJie; waarom denk je dat dat blok dat kan? (voor mij is het 1 grote gis, geen idee hoeveel je uit zo een blok kan halen)

    Login om te reageren
  9. The_Godfather zegt

    23 september 2008 om 20:09

    @Renjie
    Bij de vorige GTR kon je al gewoon 1000pk bekomen door slechts enkele aanpassingen, ik denk dus wel dat ze bij dit blok meer kunnen uithalen.

    Login om te reageren
  10. Svenska_Aeroplan_AB zegt

    23 september 2008 om 20:09

    Lekkere Amuse…
    Wat is het hoofdgerecht??

    :D

    Login om te reageren
  11. Tom zegt

    23 september 2008 om 20:12

    @victor
    lelijkSt

    nissan = idd lelijk
    GT-R is ubergeile legende en zeer snel
    GT-R Amuse kan alleen maar beter zijn

    mooie wagen, ben benieuwd hoe hij nu presteert tegen de porsche turbo

    Login om te reageren
  12. MATSS zegt

    23 september 2008 om 20:13

    vet!wat een uitlaten

    @victor bedoel je niet lelijkSt???

    Login om te reageren
  13. tommie zegt

    23 september 2008 om 20:13

    die gozer van amuse -oprichter en baas- is net deze week dood gegaan

    Login om te reageren
  14. GeoBem007 zegt

    23 september 2008 om 20:14

    Andere velgen, toch ietsje hoger zetten en dat voorste spoilerlipje weg. Ok? Nu nog even in het rood zetten en ja, doe er maar een strikje rond.

    Nu eens zien welke andere Japanse tuners er uit de hoek komen met hun GT-R!

    Login om te reageren
  15. RenJie zegt

    23 september 2008 om 20:17

    @ripjans & The_Godfather

    wat The_Godfather al zei.. de vorige generaties(mag ik van een generatie spreken?) stonden wel bekend om hun ijzersterke blokken die makkelijk 1000 paardjes aankonden… en ik neem aan dat zo’n sterk blok ook hier in zit.

    Login om te reageren
  16. Mark zegt

    23 september 2008 om 20:19

    wel mooi nu vooral de meer PK’s en hij is mooier alleen die super grote achterspoiler vindt ik niet echt nodig

    Login om te reageren
  17. Audiofreak zegt

    23 september 2008 om 20:19

    “maar liefst 129 pk en 187 Nm een extra” volgens mij is dat toch echt zonder die ‘een’
    ot: echt een brute bak, heeft hij nog hetzelfde rijgedrag? of is ie minder in de bochten? en die voorspoiler is inderdaadoverdreven

    Login om te reageren
  18. victor zegt

    23 september 2008 om 20:20

    voor iedere verbeter ik bedoel idd lelijkST dus hier het juiste rijtje

    Nissan = lelijk
    GT-R = lelijker
    GT-R amuse = lelijkt

    en ik bedoel ermee nouja moet ik dat nou nog echt uitleggen?

    Login om te reageren
  19. Dennis zegt

    23 september 2008 om 20:23

    @victor: Kom op! Bedtijd voor jou! Welterusten.

    Login om te reageren
  20. Benny1 zegt

    23 september 2008 om 20:23

    How low can you go.. ??

    Nu nog wachten op een aftermarket turbo en kijken hoeveel pk’s ze dan uit het blokje kunnen peuteren :D:D

    Login om te reageren
  21. ZwerverRoodbaard zegt

    23 september 2008 om 20:24

    Mmmmonsterlijk :)

    Ik heb het gevoel dat het binnenkort nog meer word maar dat horen we wel van een andere fabrikant :P

    @Saab-online
    Geloof je het zelf!

    Login om te reageren
  22. M-lover zegt

    23 september 2008 om 20:26

    blijft het ook een beetje heel?

    Login om te reageren
  23. lincoln zegt

    23 september 2008 om 20:28

    na het lezen van dit bericht .. ben ik echt toe aan een turbo-gen ..

    Login om te reageren
  24. Benny1 zegt

    23 september 2008 om 20:29

    Zag al dat er een filmpje bij was gepost, kwam deze ook nog tegen:

    http://www.youtube.com/watch?v=mbrPDPsUrhM

    Helaas is deze ook helemaal in het Japans. Beelden en geluid zegt soms meer dan woorden ;)

    Login om te reageren
  25. MATSS zegt

    23 september 2008 om 20:31

    ai in dat filmpje op 3:24 waar die voorspoiler tegen dat wit-rood spellement kwakt kan niet op het woord komen

    Login om te reageren
  26. Dennis zegt

    23 september 2008 om 20:36

    @Benny1: Thanks, ik heb ‘m erbij gezet.

    Login om te reageren
  27. MATSS zegt

    23 september 2008 om 20:39

    @mezelf boordsteen zkr???

    Login om te reageren
  28. Benny1 zegt

    23 september 2008 om 20:46

    Your welcome.

    Maar tijdens het kijkje van het eerste filmpje, had ik zelf nog niet gezien, vond ik ze wel erg veel op elkaar lijken. (sorry)

    -edit: Mooie ben jij. Als je nog eens wat weet…- ;)

    Login om te reageren
  29. STJ zegt

    23 september 2008 om 20:53

    RIP Hideki Tanabe.

    Login om te reageren
  30. GeoBem007 zegt

    23 september 2008 om 21:00

    Eerste filmpje & tweede zijn hetzelfde, ze vullen elkaar enkel wat aan..

    Ze spreken hier trouwens maar over ong 100pk extra, volgens Best Motoring’s testbank (ik neem toch aan dat het hier om BM gaat)

    Login om te reageren
  31. M Freak zegt

    23 september 2008 om 21:01

    Het eerste wat ik zei toen ik deze topic op de site zag staan is ‘Wauw wat is die mooi!’.

    Ik durf het haast niet te vragen, maar zou er van een van de 2 bovenstaande foto’s een wallpapert kunnen komen? :oops:

    Login om te reageren
  32. ikke zegt

    23 september 2008 om 21:08

    @MATSS

    :P Heerlijk dat Belgisch, boordsteen, wat een mooi woord.
    In de racerij staat het denk ik beter bekend onder de Engelse term curbstone ;)

    Login om te reageren
  33. autoblogger zegt

    23 september 2008 om 21:19

    LOl @ lincoln ;)

    Login om te reageren
  34. smeck zegt

    23 september 2008 om 21:19

    59sec is snel, maar de r34 van MINE deed het al sneller met vergelijkbaar aantal pk’s, valt me toch wel tegen.

    Maar ziet er wel nog beter uit dan originele GT-R :)

    Login om te reageren
  35. Svenska_Aeroplan_AB zegt

    23 september 2008 om 21:23

    Ik vind dit ook weer ouderwetsch dicht bij ‘het origineel’ komen! Zowel qua cijfers als qua looks.

    SKYLINE-powerrrrrr…

    http://www.metacafe.com/watch/139997/nissan_skyline/

    Dit is pas praat: Veilside met 1000 pk! Die Skylines werden altijd zo heerlijk Japans-ordi getuned…

    Login om te reageren
  36. Volvo_440_turbo zegt

    23 september 2008 om 21:32

    Bwa, ik heb ongeveer 40 pk meer als origineel (120pk) voor een 1.7 dan moet da blokske va die nissan dat zeker aankunnen!

    Login om te reageren
  37. Royboy zegt

    23 september 2008 om 21:40

    Ik zeg het nogmaals: de Nissan GTR wordt een auto om echt in de gaten te houden, echt……..!

    Login om te reageren
  38. w0o0dy zegt

    23 september 2008 om 21:47

    Probleem bij deze R35 GT-R is dat de versnellingsbak naar inschatting van de tuners vermogens ruim boven de 600pk niet langdurig aankan. Ze willen een auto die qua betrouwbaarheid vrijwel net zo “kogelvrij” is als het origineel. De versnellingsbak is dus een belangrijke remmende factor om de vermogens van de r34 Skylines te evenaren. Daarnaast zijn de moderne blokken van lichtmetaal en niet meer (grotendeels) van gietijzer… ook dat is een remmende factor omdat het lichtmetaal de krachten van een extreem opgevoerd blok minder goed aan kan.

    Een paar schattingen over wat 602 pk doet met de prestaties.
    Deze GT-R zou naar schatting binnen de 11 seconden de 1/4 mijl kunnen doen. 0-100 zou minder dan 3,2 seconden moeten kosten en 0-200 ongeveer 11 seconden. Topsnelheid zou 329 kunnen bedragen, maar dat is exclusief het (negatieve) effect van de extra spoilers…. dus ergens tussen 320km/u en 325km/u maximaal zou mij niet verbazen.

    Login om te reageren
  39. joeri zegt

    23 september 2008 om 21:53

    Ik blijf de GT-R echt heel lelijk vinden. Maar het is wel begrijpelijk dat het een tunercar is.

    Login om te reageren
  40. BoB zegt

    23 september 2008 om 21:56

    AMUSE POWERHOUSE OLEEEEE.

    idd de experts voorspellen donkeren dagen voor de duurzaamheid van de bak en het differentieel.

    Login om te reageren
  41. BoB zegt

    23 september 2008 om 21:59

    Geeezus dat filmpje, zo fuuukin snel schakeld dat ding

    Login om te reageren
  42. V-Spec zegt

    23 september 2008 om 22:07

    Een standaard GT-R doet volgens mij 1.02 over Tsukuba Circuit.
    Een licht getunde GT-R van MINE’S of MCR doet 1.01 op Tsukuba.
    Dan vind ik 0.59 erg snel en een zeer nette prestatie van PowerHouse Amuse. Overigens is het, net als Smeck zei, even snel als de MINE’S R34 GT-R, maar een snellere R34 dan die van MINE’S is volgens mij niet gebouwd. En ik denk dat de GT-R (R35) nog veel meer potentie heeft dan wat PowerHouse Amuse nu laat zien! :)

    Login om te reageren
  43. jamesBROWN zegt

    23 september 2008 om 22:09

    wordt in goede banen geleid

    Login om te reageren
  44. C70T5 zegt

    23 september 2008 om 22:10

    Ik zat er gewoon op te wachten!! Prachtig!! Niks M3/RS4/C63 te veel (€) voor te weinig (pk’s) dachten de jappaners.

    From Japan to EU and USA: SUCK MY FUCKIN exhaust pipes.

    Login om te reageren
  45. Appieflappie zegt

    23 september 2008 om 22:29

    Spoilerato :lol:

    Login om te reageren
  46. Golf Fan zegt

    23 september 2008 om 22:41

    Geweldig mooi die tuning,
    Die body parts lijken op die van de Corvette ZR-1..
    Echt mooi!!

    Login om te reageren
  47. MHR zegt

    23 september 2008 om 22:56

    Best Motoring blijft ownen, en ook Tsuchiya Keiichi, (diegene met het groene pak)

    Login om te reageren
  48. MLTB zegt

    23 september 2008 om 23:09

    Even ter aanvulling op het filmpje van Svenska Aeroplan AB.

    Wat kan je LOEIHARD en strak door de bochten met dat ding zeg :S !! Was me nooit zo opgevallen maar wat een auto dit. En nu is hij tenminste mooier als een standaard fabriek exemplaar.

    Login om te reageren
  49. donzobar zegt

    23 september 2008 om 23:39

    moshi moshiii

    Login om te reageren
  50. klaas jan zegt

    24 september 2008 om 00:23

    DIT IS HET BEGIN!

    Login om te reageren
  51. JPM zegt

    24 september 2008 om 00:30

    Het enige probleem van deze auto is zijn hoge Tamagotchi gehalte.

    Login om te reageren
  52. Soul2Reav zegt

    24 september 2008 om 00:39

    Ja dat de R34 van Mine’s een snellere tijd neerzet OK.. Maar wat we niet moeten vergeten is dat het gehele tunerprogramma van alle tuners nog in de kinderschoenen staat. De R35 is nog “vrij nieuw” dus de techniek en ontwikkeling is nog niet in volle gang. De R34 van Mine’s is natuurlijk al weer een aantal jaren oud als je dit vergelijkt met de eerste RB26DETT die op de markt kwam met de R32.

    Ik denk dat het nog een aantal jaren zal duren voordat ze precies weten wat ze met het blok kunnen bereiken. Dat ze misschien problemen gaan ondervinden met de versnellingsbak is een kwestie van tijd en natuurlijk geld.

    Login om te reageren
  53. guzmann zegt

    24 september 2008 om 01:16

    V-spec killerrrrrr. Is alleen wat zwaarder misschien. Ben benieuwd of Mines nog een concurrerend opvoerpakketje beschikbaar gaat stellen, naast hun huidige R35 pakket.

    Login om te reageren
  54. FabianVTR16V zegt

    24 september 2008 om 08:01

    Ik vindt dit dus echt zo’n gave bak !! 8)
    Heb hem zondag op de ring gespot (de Gran Turismo promo wagen) en dat ding maakt echt zoveel indruk.

    Login om te reageren
  55. Neal zegt

    24 september 2008 om 08:41

    De MINE’s R34 GTR was motorisch puur afgesteld op maximaal koppel, wegligging en bruikbaarheid op circuit. had dus niet het meeste pk’s maar wel superstrak en bruikbaar op circuit. Daarom zette die ook de beste tijden.

    Login om te reageren
  56. Jhonny zegt

    24 september 2008 om 09:04

    Dit is gewoon perfect , simpel, mooi en krachtige Super cat miaooo…..De rest van de peperdure en overdreven super auto’s wil zeggen HASTA LA VISTA BABY. Geef mij maar een zwart NISMO, Zwart leer jack ,zonnebril, en spierenballen die heb ik al…… I WIL BE BACK…

    Login om te reageren
  57. DockVenom zegt

    24 september 2008 om 10:36

    hééérlijke japanse tunert p0rn0. nu nog zo’n japanse vlag gepaint onde motorkap lol.

    Login om te reageren
  58. Simpson zegt

    24 september 2008 om 10:53

    Die chauffeur zegt dat het stuur aan de verkeerde kant zit.
    (of hij vraagt of dit snel kan, omdat ‘ie vanmiddag naar judo moet)

    Login om te reageren
  59. The 12oach zegt

    24 september 2008 om 11:47

    Dit is idd nog maar het begin,

    Top Secret gaat volgens mij een van de snelste versies maken die of dicht in de buurt of over de 1000PK gaat wezen.

    Die uitlaten zijn zo ganz jonguh kan me hele vuist erin verstoppen en heb zelf vrij forze vuisten.

    Login om te reageren
  60. Blitz zegt

    24 september 2008 om 12:15

    Amuse is dus eerst… nu nog Mine’s en Top Secret als ze niet aan die Nardo 400 Supra met die V12 zitten te sleutelen.. :)

    Login om te reageren
  61. Henne zegt

    24 september 2008 om 12:26

    Om de R34 niet helemaal op te hemelen kan ik melden dat de RB26DETT die daar in ligt met de standaard onderdelen er maximaal tussen de 600 en 700 pk uitperst. Meer is echt niet mogelijk met dit blok.
    Daarboven moeten er toch echt wat dingetjes vervangen worden.
    Zoals versterkte zuigers, kleppen, klepveren en ga zo maar door.
    Tevens hebben de meeste Skyline’s met 900pk en meer één mega grote turbo of twee iets kleinere turbo’s. Bij deze twinturbo setup hebben dan wel te maken met grotere exemplaren als standaard zoals de HKS GT3540.
    De twinturbo setup wordt bij de Skyline het meest gebruikt.

    Bij de 2JZ-GTE van Toyota wordt de twinturbo vaak omgebouwd naar een single turbo setup. Die is dan alleen twee keer zo groot!

    Login om te reageren
  62. jaja zegt

    24 september 2008 om 13:30

    wanneer komt dit ding nou is een x op de nederlandse markt? of nooit net zo als de skyline?

    Login om te reageren
  63. wotevajjjj zegt

    24 september 2008 om 14:05

    zalige auto alleen is de voorspoiler wat over
    p.s.
    wnr komt de eerste +1000 pk gt-r ?

    Login om te reageren
  64. Mies zegt

    24 september 2008 om 15:31

    In veel bladen staat dat ieder blok qua PK’s verschilt, omdat ze met de hand gemaakt zijn en hierdoor zijn er “standaard” exemplaren waarbij wordt gesproken van 510pk enz. Ik mag dus aannemen dat de tjoenert-versie ook per keer verschild gezien de basis iedere keer anders is???

    Login om te reageren
  65. RenJie zegt

    24 september 2008 om 15:55

    @wotevajjjj

    die kan je zelf maken, usb 2.0 kabel, een Bentley laptop, 3 tikken en you’re done.

    Login om te reageren
  66. GOD zegt

    24 september 2008 om 19:06

    zoveel mensen die denken dat je met een paar aanpassingkjes 1000pk uit zon blok kijgt.
    praat geen poep als je het niet weet.
    je wilt niet weten hoevel geld er in word gestoken om zon ding 1000pk te laten krijgen.
    en niet alle skyline en supra blokken van vroeger waren de beroemde sterke blokken.

    Wat ik wel eens zou willen weten is hoeveel pk’s die heeft zonder turbo’s
    ik denk zelf iets van rond de 380PK ofzo, wat denken jullie?

    Login om te reageren
  67. andrew zegt

    24 september 2008 om 20:59

    De 4G63 van Mitsubishi een 2.0l 4 cyl kan je ook zo 1000pk uit krijgen.

    Login om te reageren
  68. Lampuhkap zegt

    25 september 2008 om 13:56

    andrew: stop talking crap. Die 2 liter is dan echt ver van standaard. Dan spreken we over vol geblueprint/gebalanceerd blok, opgeboord hoogst waarschijnlijk, andere krukas, andere zuigers, andere lagers, full geflowde en maximaal bewerkte kop met kleppen, extreme nokkenassen,stalen koppakking, sterkere blokbouten/kopbouten, andere extreem grote turbo,wastegate,downpipe,intercooler,uitlaatsysteem,full geflowde inlaat en ga z maar door. Uit een 2 liter pers je echt niet zonder problemen even 1000pk. Ook een RB26DETT kan dat neit zomaar.Ook de 2JZ-GTE doet t niet zonder moeite. Vaak worden er bij de motoren die zo extreem zijn ook NOS toegepast en benzine met een hoger octaan. NOS is gewoon een mietjesmanier van Pk kweken. Anyway…de 602pk is een hele kunst. ik ben benieuwd naar wat MCR,MINE’s,Top Secret en Nismo zelf aan dingen gaan laten zien. Vooral van Mine’s heb ik vrij hoge verwachtingen. Ik heb vandaag de R35 van Mine’s gezien tegen de NSX Type R GT van Spoon, wat een prachtig iets was om te zien. Momenteel doet de Mine’s 550pk en daar zal vast nog wel meer van komen!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North