• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Tuning Top10: de BMW 5-Serie

Auteur: ricardo, gepost 6 december 2009 om 21:27 – 47 Reacties

M5 Touring Super Autobacs


De nieuwe Vijf is gearriveerd. Dit betekent dat de ‘oude’ 5-Series steeds aantrekkelijker worden voor het tuningspubliek. Hier alvast een overzicht van wat tuningsgeweld op Vijfseries. Kunnen we alvast wennen aan het toekomstige straatbeeld.

Nr 10: BMW 5-serie Touring volgens tuner Hamann
BMW 5-serie Touring volgens tuner Hamann
Huisvaders opgelet. Deze 5-Serie Touring werd in 2005 grondig aangepakt door Hamann. Zo’n beetje elke motorisering denkbaar werd door hun opgevoerd. Ook het uiterlijk werd flink beplakt met plastic. Helaas werd ‘ie er niet mooier op. Trekt op campings nog steeds veel bekijk.

Pagina's: Pagina1 Pagina2 Pagina3 Pagina4 Pagina5 Pagina6 Pagina7 Pagina8 Pagina9 Pagina10

Ook interessant!

  • Standaard BMW 5 Serie krijgt M5 power van AC Schnitzer
  • Dit is de eerste BMW M5 CS van Nederland
  • Gespot - Een BMW M5 van bijna €230k
  • Video: nieuwe BMW 7 Serie gesnapt
    Video: nieuwe BMW 7 Serie gesnapt

Nieuwste artikelen

  • Renault Clio 2025 test
    Renault flirt wederom met terugkeer van Renault Sport dankzij nieuwe Clio
  • Welke merken gaat Stellantis killen?
  • Ga niet met je supercar naar Londen…
  • Minister Robert Tieman: niet zuipen en rijden
FacebookTweetPinLinkedIn

5-serie, BMW, g-power, hamann, hartge, lijstjes, lumma, m5, mat, top10, tuning

Vorig bericht: « BMW M3 als ultieme game auto
Volgend bericht: Autoblog 2009 flashback: week 49 »

Lees Interacties

Reacties

  1. RippiN zegt

    6 december 2009 om 21:30

    Nr. 2
    Nr. 6
    en de vet kewle racer wil ik wel hebben

    Login om te reageren
  2. Camaro zegt

    6 december 2009 om 21:31

    De BMW 5 serie IS gewoon niet mooi,
    je kan eraan veranderen wat je wilt maar hij blijft LELIJK!

    Login om te reageren
  3. Klefdog zegt

    6 december 2009 om 21:33

    Nummer 4 en 6!!! Vooral vanwege de velgen! Nummer 9 kan denk ook wel

    Login om te reageren
  4. Thijsj zegt

    6 december 2009 om 21:33

    Focking niceee nr. 1-6 sowieso, nr. 9 ook en de anderen zou ik mij niet in schamen..

    Login om te reageren
  5. RenesisHP zegt

    6 december 2009 om 21:35

    Het enige mooie aan de M5 is het motorblok.

    Maar om de Nederlandse eer te verdedigen. Dood aan bovenstaande Tuners.

    Login om te reageren
    • michel 350z zegt

      7 december 2009 om 00:00

      @RenesisHP:
      Dankje ook dood aan jou.
      Nu zeg ik het nog een keer er zijn twee verschillende tuner’s. Strak netjes net iets anders dan stock. En je heb die straatrace styl mongoolen (extreem)

      Login om te reageren
      • RenesisHP zegt

        7 december 2009 om 00:06

        @michel 350z:

        He mede Japanner fan en rivaal.

        Herken jij geen sarcasme?

        Login om te reageren
  6. Anders zegt

    6 december 2009 om 21:38

    nr 2 staat in kop dat het 750 heeft, daarna 730*

    OT: nr 10 en nr 7. Toch vind ik station mooier staan dan sedan.. Het heeft wat robuusters.

    Login om te reageren
  7. BMW330Ci zegt

    6 december 2009 om 21:40

    Zet die Hurricane maar voor de deur, als dat niet mogelijk is neem ik ook prima genoegen met die door Hartge of evosport:D!

    Login om te reageren
  8. Ahura zegt

    6 december 2009 om 21:48

    “verbumpert, verzijskirt,”… huh? gewoon standaard M5 bumpers en sideskirts hoor. Alleen verlagen en andere velgen is toch geen bijzondere tuning?

    Login om te reageren
  9. meneersander zegt

    6 december 2009 om 21:54

    die nummer 7 vind ik het mooist!

    Login om te reageren
  10. Neluz zegt

    6 december 2009 om 22:06

    ls het moest dan maar nr 5. :P

    Login om te reageren
  11. Benny zegt

    6 december 2009 om 22:11

    die hurricane is een echt monster hebbe… hebbe…

    Login om te reageren
  12. jzaero zegt

    6 december 2009 om 22:23

    Die nr1, 4 en 5 zijn gewoonweg de gaafste van dit lijstje, take it or leave it. De rest is niet mijn smaak zal ik maar voor het gemak zeggen.

    Login om te reageren
  13. Scorso zegt

    6 december 2009 om 22:26

    nr8 (l)
    Hoe fout hij ook mag zijn :D

    Login om te reageren
  14. Vliegendemarco zegt

    6 december 2009 om 22:31

    Alpina? Of beschouwen jullie dat echt als een appart automerk (wat het officieel ook is).

    Login om te reageren
  15. Peter zegt

    6 december 2009 om 22:40

    Stuk voor stuk geslaagde pogingen…om een standaard 5er lelijker te maken.

    Login om te reageren
  16. Laus zegt

    6 december 2009 om 22:41

    brrr….stuk voor stuk afzichtelijk. Geef maar hier, vind ik vast wel een koper voor.

    Login om te reageren
  17. SHFT zegt

    6 december 2009 om 22:47

    Is nummer 7 niet wat overkill voor een sneeuwruimer ?

    Login om te reageren
  18. Keaven zegt

    6 december 2009 om 22:49

    @ ahura
    Motortuning is ook tuning

    Geen mij maar die hartge of de g-power

    Login om te reageren
    • Ahura zegt

      7 december 2009 om 11:45

      @Keaven: ja maar hier is geen motortuning van toepassing. Alleen verlaging en andere velgen. Dat kan iedereen wel doen

      Login om te reageren
  19. Flamingo zegt

    6 december 2009 om 22:56

    Die M5-Racer vind ik echt supervet!


    En volgens mij ben ik de enige tot nu toe die dat vindt..

    Login om te reageren
  20. Flamingo zegt

    6 december 2009 om 22:58

    Hurricane kan ook nog.

    Login om te reageren
  21. Keaven zegt

    6 december 2009 om 23:02

    @jzaero: Helemaal mee eens, eindelijk iemand die het begrijpt.

    @ Flamingo: Dit is een grapje? Of heb je dan echt nul komma nul smaak??

    Login om te reageren
  22. JeanJacque zegt

    6 december 2009 om 23:09

    Duidelijk de Hartge versie. De geplaatste foto is overigens niet het complete pakket, heeft namelijk bijvoorbeeld ook nog een spoilerlip.

    Login om te reageren
  23. Snickers zegt

    6 december 2009 om 23:18

    Hartge & G-power al de rest =sjonnie tjoening

    Login om te reageren
  24. integralechubasco zegt

    6 december 2009 om 23:45

    ik zou voor de hartge versie gaan…
    omdat ze de meest ervaring hebben(de rest zijn waarschijnlijk puberende prutsers) en omdat je met Hartge, Schnitzer of bijvoorbeeld Alpina nog wat restwaarde hebt aan je getjoende bmw…

    Login om te reageren
  25. Tombnolz zegt

    7 december 2009 om 00:46

    Terechte nummer één!

    Login om te reageren
  26. racerx zegt

    7 december 2009 om 08:04

    De ervaring leert me dat 5 series niet zo snel worden getuned. Het zijn meer de 3’tjes die eraan moeten geloven…

    Login om te reageren
  27. TehKill3r zegt

    7 december 2009 om 08:18

    Zo te zien heb ik wat gemist afgelopen weekend.

    Ziet er goed uit. (Behalve die wannabee M5)

    Login om te reageren
  28. Bimmerfahrer zegt

    7 december 2009 om 08:18

    Ik wacht met mijn oordeel tot de eerste tunings van de nieuwe 5.

    Login om te reageren
  29. Megakix zegt

    7 december 2009 om 08:45

    Gewoon de nr. 1…de rest is voor klootjesvolk met kermisgeld.

    Login om te reageren
  30. Treff zegt

    7 december 2009 om 09:40

    persoonlijk ga ik voor nr.5 en nr.6, die zijn niet te erg vern**kt. Maar als je kijkt naar de specs en het echte tuning-gevoel, dan steekt natuurlijk de nummer 1 er met kop en schouders boven uit!

    Login om te reageren
  31. Timmie zegt

    7 december 2009 om 09:54

    “Dit betekent dat de ‘oude’ 5-Series steeds aantrekkelijker worden voor het tuningspubliek.” Dat is kant en klare onzin. Ik zou net het omgekeerde verwachten: dat de tuners zich op de nieuweling richten!

    Login om te reageren
    • PantheraLeo205 zegt

      7 december 2009 om 10:48

      @Timmie: Het ligt eraan hoe je ’tuningspubliek’ interpreteert. Oude 5-series tonen aan dat dit publiek een goedkope wansmaak heeft en mss wel zelf een bodykit gieten in het schuurtje achterin de tuin.

      Login om te reageren
  32. R. zegt

    7 december 2009 om 11:20

    Gister bij Top Gear zag je de M5 CSL.
    Die was ook niet verkeerd.

    Login om te reageren
  33. creative zegt

    7 december 2009 om 11:23

    wut.. geen alpina? anyone?

    Login om te reageren
  34. Beetje Verward zegt

    7 december 2009 om 11:31

    Sjonnie, go your gang

    Login om te reageren
  35. robert zegt

    7 december 2009 om 11:45

    NR 1 heeft wel vette velgen

    Login om te reageren
  36. Benz.. zegt

    7 december 2009 om 13:16

    @creative: Alpina is nog altijd GEEN tuner..

    Login om te reageren
  37. Mr. Dj M. zegt

    7 december 2009 om 15:49

    Liever één en twee draaien. Beide zelfde techniek, maar nummer twee heeft de orginelere jas aan.

    Login om te reageren
  38. Maarten zegt

    7 december 2009 om 17:33

    NR.1 blijft gewoon het mooist :D

    Login om te reageren
  39. BmwMPower zegt

    7 december 2009 om 17:37

    Die oranje Lumma is gewoon supergaaf.

    Of iemand met smaak uit Amerika.
    Wit, zwarte velgen, smoked taillights..

    Login om te reageren
  40. Dennis21 zegt

    7 december 2009 om 18:20

    NR.1 en niet alleen dat ie de snelste is maar die is gewoon af!! kleur=goed velgen=goed styling=goed en geluid=goed :D duss….

    Login om te reageren
  41. Dennis21 zegt

    7 december 2009 om 18:22

    btw: en anders shadow-line helemaal zwart uitgevoerd :D incl gefacelifte smoke achterlichten..

    Login om te reageren
  42. Cantago zegt

    7 december 2009 om 20:38

    Doe die van nummer 1 maar;)

    Login om te reageren
  43. pdebie zegt

    7 december 2009 om 22:03

    nr. 6 is mijn nummer 1 :)

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North