• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Underground Racing maakt 1000+pk Audi R8 GT

Auteur: maru, gepost 3 november 2012 om 13:02 – 33 Reacties

Afbeelding Underground Racing maakt 1000+pk Audi R8 GTAfbeelding Underground Racing maakt 1000+pk Audi R8 GTAfbeelding Underground Racing maakt 1000+pk Audi R8 GTAfbeelding Underground Racing maakt 1000+pk Audi R8 GTAfbeelding Underground Racing maakt 1000+pk Audi R8 GTAfbeelding Underground Racing maakt 1000+pk Audi R8 GTAfbeelding Underground Racing maakt 1000+pk Audi R8 GTAfbeelding Underground Racing maakt 1000+pk Audi R8 GT

Underground Racing Audi R8 GT op de SEMA stand

Underground Racing pompte een Audi R8 GT op van 568 pk naar 1014 pk, en dat is dan nog maar het “basismodel”. Omdat snel nog altijd sneller kan.

Bekend om het tunen van zo’n beetje elke supercar die de motor achterin heeft liggen, gaat Underground Racing nu los op de Audi R8 GT. Je kunt kiezen uit vier pakketten om je auto een lekkere boost mee te geven. De Stage 1 kit is goed voor 710 pk op doorsnee brandstof en 1014 pk op het racedrankje. Ga je voor de Stage 2 kit, krijg je (omgerekend van de Amerikaanse horsepowers) 862 pk bij de locale benzinepomp en 1217 pk bij de pomp van het circuit. Zowel de Stage 3 als de Race Version kit poepen 1014 pk uit op het standaard goedje, maar de Stage 3 vindt zijn top bij de 1217 pk en het racebeest krijgt 1521 pk.

De Underground Racing R8 GT Stage 3 is in al zijn glorie op SEMA te bewonderen in een matrode kleur, ondersteund door zwarte 19-inch HRE performance velgen op Nitto Invo banden. Wat de pakketten mogen kosten is niet bekend, maar als je al tweeënhalve ton voor de “gewone” R8 GT neer kan leggen moet dat beetje extra ook niet zo veel uitmaken. (Via Autoblog.com)

Ook interessant!

  • Maakt een zeer gave versie van de Audi R8 een return?
  • Verduisterde Audi R8 opgespoord in Nederland
  • Meer Audi Sport dealers
    Meer Audi Sport dealers voor Nederland
  • Meer puristisch vermogen voor de R8 RWD

Nieuwste artikelen

  • Koop deze puike Aston Martin voordat het te laat is
  • Superschattig Kevertje heeft een geweldenaar onder de kap
  • Kijk, deze moderne auto heeft geen verblindende koplampen
  • Meest ongepaste auto voor vleugje F1 krijgt een vleugje F1
FacebookTweetPinLinkedIn

Audi, R8, r8-gt, sema, sema-2012, tuning, underground-racing

Vorig bericht: « Wit gevaarte veroorzaakt file op A28
Volgend bericht: Vintage roestbakken »

Lees Interacties

Reacties

  1. bofkont zegt

    3 november 2012 om 13:06

    Tja het blijft een saai ding zo’n R8 onder de supercars, hoeveel pk’s je er ook in stopt er veranderd niets aan.

    Login om te reageren
    • hollow zegt

      3 november 2012 om 13:10

      @bofkont: tjonge jonge. Hoor meneertje hier eens. Een R8 saai. LOL. Ooit al eens in eentje gezeten? Die cockpit is prachtig, het geluid van de v10 hemels en de prestaties navenant.

      Met wat spannends rijd jij dan?

      Login om te reageren
      • berlinetta zegt

        3 november 2012 om 13:15

        @hollow: het geluid hemels? Ik heb vorig jaar in frankrijk een oplegger vol met r8’s gezien, allemaal v10. Eentje was flink aan het revven en ik ben uit verveling weggelopen. Dus ga weg met je hemels.

        In de gallardo klinkt ie hemels ja, maar audi heeft die motor een prop in de mond gestopt.

        Login om te reageren
        • whoppie zegt

          3 november 2012 om 13:50

          @berlinetta: Vroeger toen kon je 1.2 nog als een v8 klinken. Ja vroeger was alles beter!

          Login om te reageren
        • heidi zegt

          4 november 2012 om 08:46

          @berlinetta:

          Je hebt gelijk. Een vriend en ik hadden een afspraak om met een rode R8 V10 met zwarte velgen te gaan proefrijden. Toen we de auto startte ben ik gewoon uitgestapt en weggelopen i.v.m. het tegenvallende geluid dat er uitkomt.

          Login om te reageren
      • ko3n zegt

        3 november 2012 om 15:35

        @hollow: de cockpit is inderdaad erg mooi

        Login om te reageren
      • bofkont zegt

        3 november 2012 om 21:57

        @hollow: Je moet het in perspectief zien, onder de supercars zoals ik al aangaf is het gewoon een saai ding.
        Een ferrari/masserati V12/V8 klinkt zoveel beter.
        Of een SLS amg.
        Ik zal niet ontkennen dat ik de R8 niet een mooie auto vind.
        Maar in deze prijs categorie is er leukers te vinden.
        Zelf heb ik een SLK voor uw informatie.
        In de prijs categorie R8 kan ik niet shoppen helaas.

        Login om te reageren
        • bartsmit zegt

          3 november 2012 om 23:47

          @bofkont:

          Wat een onzin kraam jij uit zeg.

          Login om te reageren
          • bofkont zegt

            4 november 2012 om 09:43

            @bartsmit: UIteraard mag jij dat vinden geen probleem :)

            Login om te reageren
  2. sebasjuhh zegt

    3 november 2012 om 13:08

    Lekker. Evenveel pk’s als kilo’s die je meezeult haha. Weer een lekker projectje van UGR!

    Login om te reageren
  3. Allroundnoise zegt

    3 november 2012 om 13:09

    Hoe dat ooit op de weg soepel moet worden overgebracht haha wel erg vet!!!

    Login om te reageren
    • gerbie zegt

      3 november 2012 om 13:10

      @allroundnoise: quattro kan hier wel mee over weg. 4 slippende banden in zijn 4 zit er wel aan te komen natuurlijk.

      Login om te reageren
  4. gerbie zegt

    3 november 2012 om 13:09

    In die geweldige baby blauwe kleur waar wouter in heeft gereden was al geweldig. Dit is een geweldige upgrade voor een reeds geweldige supercar! Helemaal jaloers.

    Login om te reageren
  5. ej20g zegt

    3 november 2012 om 13:18

    Waar zijn de mensen die roepen dat dit nooit lang heel blijft?

    Mooi project weer van Underground Racing. Alleen een R8, tsjah, blijf het een serieus lelijke auto vinden. Het geluid van de V10 is leuk maar niet zoals het hoort. Kan niet tippen aan het geluid van de Gallardo terwijl het blok vrijwel hetzelfde is. Maar het gegil van de turbo’s zullen in dit geval veel goedmaken!

    Login om te reageren
    • lamdi zegt

      3 november 2012 om 14:06

      @ej20g: die reactie bleef zon 28 minuten wachten na jou post

      Login om te reageren
      • ej20g zegt

        3 november 2012 om 15:55

        @lamdi: nog best lang. Meestal zijn dat de eerste…

        Login om te reageren
  6. Allroundnoise zegt

    3 november 2012 om 13:24

    Hoe zit het eigenlijk met die speciale benzine? Wat is daar anders aan aan normale? En zou ik het ook in mijn auto kunnen gooie bv ^^

    Login om te reageren
    • jrk68 zegt

      3 november 2012 om 13:42

      @allroundnoise:
      Tuurlijk, je kan er ook water in gooien….daar heb je ook niks aan….

      Login om te reageren
    • larsdeijsbeer zegt

      3 november 2012 om 13:49

      @allroundnoise:
      Naar het schijnt heeft een suikerklontje hetzelfde effect op de prestaties.

      Login om te reageren
    • lennyv87 zegt

      3 november 2012 om 16:45

      @allroundnoise: Is dat dan geen E85 waar ze het over hebben? Ik ga er vanuit dat dit bedoeld wordt

      Login om te reageren
    • bungabungastig zegt

      3 november 2012 om 17:41

      @allroundnoise: http://www.google.nl/search?q=VP-C16+117+octane

      Login om te reageren
  7. jrk68 zegt

    3 november 2012 om 13:46

    Klinkt leuk hoor het vermogen van een Veyron in een R8….
    Hoe zit het echter met de bandjes? Ook van een Veyron?
    En dan nog de transmissie en het gebruikte Quattro systeem.
    Twee keer vol weg en alles ligt aan gort….
    En nee dit is niet om VAG te bashen maar dit geldt voor alle auto’s, deze vermogenstoename ligt gewoon ver buiten de tolleranties.
    Leuk als poster boven een kinderbedje dus maar in de praktijk zinloos….

    Login om te reageren
    • ej20g zegt

      3 november 2012 om 15:58

      @jrk68: daar hoef je je bij Underground Racing geen zorgen om te maken hoor. Alles, maar dan ook echt ALLES, wordt verstevigd en aangepast om het vermogen te kunnen verwerken. De banden weet ik niet maar deze auto is ook vooral gemaakt voor acceleratie. Het is natuurlijk niet voor niks dat die kitjes in hun meest volledige versies richting de $200.000 gaan.

      Login om te reageren
    • anakiet zegt

      3 november 2012 om 16:05

      @jrk68:

      http://www.youtube.com/watch?v=H8K3Nk3PghU

      Lijkt me duidelijk……

      Login om te reageren
      • jrk68 zegt

        3 november 2012 om 17:42

        @anakiet:
        Hangt die ook boven je bedje…. Of heb je daar een dekbedhoes van….

        Login om te reageren
  8. whoppie zegt

    3 november 2012 om 13:49

    Wat is het verschil met een lambo? De motor is uiteindelijk toch hetzelfde

    Login om te reageren
  9. pimmp zegt

    3 november 2012 om 14:03

    Ziek!! Daar is een loodgieter flink bezig geweest gezien de buizen!!!

    Login om te reageren
    • norge zegt

      3 november 2012 om 14:24

      @pimmp: laat de loodgieters erbuiten zeg…

      Login om te reageren
  10. tubbel zegt

    3 november 2012 om 17:33

    Krijg je je achterbumper wel mee naar huis?

    Login om te reageren
  11. redneckdarian zegt

    3 november 2012 om 18:24

    ik neem aan dat dit de v10 is?

    Login om te reageren
  12. timmm zegt

    3 november 2012 om 20:05

    Weet iemand misschien de specs van dit beest ??

    Login om te reageren
  13. redbeams zegt

    3 november 2012 om 22:52

    Het wachten is tot ie weer eens in de fik vliegt.

    Login om te reageren
  14. holycrap zegt

    3 november 2012 om 22:59

    Ik heb onder de mijne akrapovic uitlaat laten zetten en dat klinkt meer dan goed genoeg

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North