• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Van welke auto is deze roestige deur?

Auteur: jaapiyo, gepost 24 augustus 2016 om 09:07 – 74 Reacties

Roest


Het heeft wat te maken met een recht stuk op het Circuit de la Sarthe…

Jazeker, dit is de deur van een Bentley Mulsanne. Nee, niet dat stokoude model dat stamt uit 1980, daarbij zou je het misschien wel verwachten. Dit is echter een veel nieuwer exemplaar uit 2011 (rustgevende rijtest) en de eigenaar deelt op Facebook dan ook zijn onvrede over dit stukje bros staal. Bovendien geeft hij aan dat er maar een schamele drie jaar garantie op zo’n Mulsanne zit tegen roesten en dat wil hij aan de kaak stellen.

De reacties op de foto zijn dan ook niet mals. Patrick Monaghan geeft aan dat hij zelf met verf gewerkt heeft en dat dit natuurlijk niet door de beugel kan.

“I was actually a paint chemist .. And that’s not good enough standard for anyone let alone RR!!!!”

Ian Course zegt dat het probleem is dat eigenaren van Bentleys en Rollers simpelweg niet genoeg klagen. Iets dat wij durven te betwijfelen, maar soit.

“Trouble is we dont complain enough.”

Rick Mallardi gaat voor de melodramatische benadering door zijn levenservaring aan te halen en te stellen dat hij een zwak punt van zo’n Engelse slee als persoonlijke teleurstelling beschouwt.

“Growing up I learned valuable lessons by studying the history of Rolls-Royce. The value of doing good work and using quality material and tools. And, no matter how good something is it can always be improved. Hence the motto ‘Strive for Perfection’. I see the weakness in a Rolls-Royce or Bentley as a personal disappointment. I certainly hope they are still good at putting mistakes right.”

Zo ver willen wij niet gaan. Desalniettemin is roest onder de ettelijke laklagen van zo’n peperdure bolide na amper vijf jaar niet wat je verwacht. Of zou jij wel net zo relaxed rondrijden als voorheen wanneer je wist dat de roestduivel ondertussen je bolide op aan het vreten is?

Ook interessant!

  • Nog iemand interesse in dé ultieme Bentley?
  • https://www.autoblog.nl/nieuws/twaalfcilinder-limousines-door-de-jaren-heen-894390
    Bentley Flying Spur Mulliner moet Mulsanne doen vergeten
  • Dit maakt de Bentley Flying Spur veel meer premium dan jouw auto!
    Dit maakt de Bentley Flying Spur veel meer premium dan jouw auto!
  • Bentley lanceert een betaalbare driewieler

Nieuwste artikelen

  • Deze iconische auto’s brachten dit weekend miljoenen op
  • Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Staat de toekomst van de eigen auto op het spel?
  • Max Verstappen staat er voortaan alleen voor
FacebookTweetPinLinkedIn

Bentley, garantie, mulsanne, roest

Vorig bericht: « Pizzabezorger in Waalwijk meters meegesleurd door auto
Volgend bericht: Jumbo Eindbaas: Max doet zijn neus niet omhoog »

Lees Interacties

Reacties

  1. gwnbmw zegt

    24 augustus 2016 om 09:10

    ik zie geen roest… of zijn die 2 ienimini krasjes opeens witte roest ofzo?

    Login om te reageren
    • sanderz28 zegt

      24 augustus 2016 om 10:39

      @gwnbmw: die bobbeltjes onder de deurtjes, roest van binnenuit

      Login om te reageren
      • heidekonijn zegt

        24 augustus 2016 om 11:47

        @sanderz28: Mogelijk. Maar zo ziet verf eruit die wordt afgestoten door de onderlaag, bv door niet goed ontvet te zijn.
        Betwijfel dat het om roest gaat. Meer waarschijnlijk een product dat geknoeid is bij assemblage van die klink.

        Snap trouwens ook niet goed what Rolls nog met Bentley te maken heeft, maar goed.

        Login om te reageren
        • sleepyj zegt

          24 augustus 2016 om 12:43

          @heidekonijn: phaeton had hier ook last van na de facelift, weet niet in hoeverre de materiaal leverancier hetzelfde is, maar het is niet wat je mag verwachten bij zulke auto’s eigenlijk bij geen enkele auto.

          Login om te reageren
        • blo3to3t zegt

          24 augustus 2016 om 15:33

          @heidekonijn: dit is wel degelijk roest, zo zag de lak er ook uit van diverse Opel modellen bij het achterspatbord, die werden ook al snel krokant.

          Login om te reageren
  2. s2khonda zegt

    24 augustus 2016 om 09:15

    Roest is en blijft altijd een probleem bij auto’s, alleen je zou verwachten dat ze het in 2011 wel redelijk onder controle zouden moeten hebben?

    Login om te reageren
    • sjaakjwt zegt

      24 augustus 2016 om 09:28

      @s2khonda:
      Je zou maar met je Bentley, een paar jaar geleden voor enkele tonnen aangeschaft, met een roestige deur bij de dealer staan en dan horen: “Roest is en blijft altijd een probleem bij een auto!”.

      Ik denk dat de beste meneer/mevrouw head first door de showroomruit vliegt.

      Login om te reageren
    • blo3to3t zegt

      24 augustus 2016 om 15:34

      @s2khonda: bel Alfa even, die kunnen het je haarfijn uitleggen ;)

      Login om te reageren
      • bofkont zegt

        24 augustus 2016 om 16:16

        @blo3to3t: E46/E39 anders ook volop roest mijn beste ;)

        Login om te reageren
  3. sunder94 zegt

    24 augustus 2016 om 09:15

    Ergens wel geruststellend dat ook de koning soms een scheet laat.

    Login om te reageren
  4. pinut187 zegt

    24 augustus 2016 om 09:16

    Moet eigenlijk niet kunnen maar ook bij Bentley maken ze weleens een foutje. Gewoon maar de dealer terug en kijken wat die er van zegt. Wie weet spuiten ze hem nog wel voor niks een beetje bij..

    Login om te reageren
  5. Edge zegt

    24 augustus 2016 om 09:22

    Ik vind het niet meer dan normaal dat deze eigenaar boos is. Na 5 jaar al roest op de wagen hebben is onder normale omstandigheden gewoon vreemd, of het nou een nieuwe Aygo of nieuwe Mulsanne is. Maar zeker bij Bentley, waar alles normaal gesproken kwalitatief toch een stukje beter is, mag je dat niet verwachten. Het zou ze sieren als ze dit probleem gewoon kosteloos verhelpen.

    Overigens, die mannen verwijzen wel erg vaak naar Rolls-Royce. Ze zijn toch wel op de hoogte dat de gedupeerde in kwestie een Bentley rijdt hè?

    Login om te reageren
    • jeroenwz zegt

      24 augustus 2016 om 09:33

      @edge: Precies! Bentley is al jaren onderdeel van het VAG-imperium. En daar staat kwaliteit centraal, toch?

      Login om te reageren
      • e1000bmw zegt

        24 augustus 2016 om 10:01

        @jeroenwz: Dan kop ik ‘m nog eens extra in:

        “VAG bezuinigt op verzinkproces”…

        Login om te reageren
        • xiran zegt

          24 augustus 2016 om 11:06

          @e1000bmw523i: verzinkingsgate slecht maar ik kom het niet laten.

          Login om te reageren
          • dawwg zegt

            24 augustus 2016 om 21:47

            @xiran: Tja, kun je meteen Fiat en Ford ook aanklagen, die kunnen er ook wat van met het veel te dunne (en inferieure) plaatstaal. Maar goed, op een auto van ruim meer dan een ton vind ik het toch een ander verhaal dan op een Ford Ka of Fiesta … die minder kosten dan 1 deur van een Bentley. Ik zeg aansprakelijk stellen; grote kans dat je dat gaat winnen voor een rechter (aannemende dat de autostealert niet meewerkt) voor die aanschafprijs; garantie of geen garantie …

            Login om te reageren
            • xiran zegt

              25 augustus 2016 om 15:05

              @dawwg: Mercedes kan er helaas ook wat van. (persoonlijk vind ik dat dit ook niet mag voor het geld)

              Login om te reageren
    • JanJansen zegt

      24 augustus 2016 om 10:43

      @Edge: bij een Rolls zijn minimaal 5 lagen verf aangebracht die met de hand worden gepolijst. Dat is wat anders dan de lakverwerking bij een Bentley.

      Login om te reageren
    • Ekrachess zegt

      24 augustus 2016 om 12:25

      @Edge: mijn broer rijdt in een Peugeot 306 uit ’94, voor €150 gekocht 4 jaar geleden en nog geen enkel plekje roest te bekennen ??, moet idd gewoon niet kunnen bij welke auto dan ook van die leeftijd

      Login om te reageren
  6. bluebear zegt

    24 augustus 2016 om 09:23

    Dit zou inderdaad niet moeten kunnen bij een moderne auto, zeker niet ééntje van deze klasse. Maar idd, ga naar een dealer en zie wat zij zeggen. Ik denk zo maar dat dit probleem heus, naar behoren, opgelost word. In de U.K. heeft PON immers niks met VAG auto’s te maken. Dat helpt ook…. ;-)

    Login om te reageren
    • Thomas20vt zegt

      24 augustus 2016 om 09:58

      @bluebear: bij mijn vorige Passat ook last van roest op de achterklep gehad. 12 jaar carrosserie garantie, dacht moet goedkomen,hij was toen 6 jaar oud. Reactie van Pon; de auto heeft inderdaad 12 jaar carrosserie garantie, maar de achterklep is een aangehangen onderdeel en valt niet onder de carrosserie… Je moet toch iets verzinnen om er onderuit te komen….

      Login om te reageren
      • Esprit_de_Flandre zegt

        24 augustus 2016 om 12:16

        @thomas20vt: Leuke reclame sticker voor op de zijkant van je Passat…

        Login om te reageren
      • marts54 zegt

        24 augustus 2016 om 21:47

        @thomas20vt: mijn Z4 M Coupe uit 2006 heeft ook 12 jaar garantie op roest. Laatst met roest bij de dichtnaad van de deur naar de dealer gegaan. Dit hebben ze gemaakt met een compleet nieuwe deur.

        Login om te reageren
        • Thomas20vt zegt

          24 augustus 2016 om 22:48

          @marts54: Rij nu een Grand Espace IV uit 2008. Zag vorig jaar kleine blaasjes op de aluminium deuren, net onder het raamrubber. Kwam door geleiding tussen een metalen klemmetje van het raamrubber de alu deur (kwaaltje). Naar de dealer gegaan en foto’s laten maken. Kreeg vervolgens een leen auto mee en netjes opgelost. Zelfs mensen met een Espace uit 2004 welke hem bij de buurtgarage in onderhoud hadden en dus niet bij de dealer werden gewoon netjes geholpen. Renault zegt gewoon dat heeft niks met onderhoud te maken dus u heeft gewoon recht op carrosserie garantie. Probeer dat maar eens bij Pon…

          Login om te reageren
  7. flik2punt0 zegt

    24 augustus 2016 om 09:29

    Roest op je auto uit 2011 gaat dat zosnel ik heb laatst 1 roest plekje bewerkt en mijn auto is uit 99 en dit was het eerste plekje, al is er zag ik gisteren eentje op het dat verschenen?

    Login om te reageren
    • MilleMiglia zegt

      24 augustus 2016 om 09:38

      @flik2punt0: probeer het nog eens

      Login om te reageren
    • davelepeef zegt

      24 augustus 2016 om 10:04

      @flik2punt0: haha :) Van wazig naar onbegrijpelijk in één zin… “That escalated quickly”

      Login om te reageren
  8. Onehp zegt

    24 augustus 2016 om 09:30

    Is ie al bij de dealer afgewezen voordat ie publiekelijk ging klagen? Kan me, voorlopig, niet voorstellen dat ze je hiermee naar huis sturen…

    Login om te reageren
    • Esprit_de_Flandre zegt

      24 augustus 2016 om 12:20

      @onehp: Vast niet. Dus meneer wil gewoon wat aandacht. Klaag klaag zaag bleit boehoe met fotootjes op SmoelBoek. Kort lontje gewoon…

      Login om te reageren
    • dracae zegt

      24 augustus 2016 om 17:49

      @onehp: Als ze bij Bentley slim zijn dan wordt dit netjes bijgewerkt zonder dat het de eigenaar een cent kost. Het doet er niet toe wat de reden is, of ze wel of niet verantwoordelijk zijn , gewoon een kleine investering in de goede naam van het merk

      Login om te reageren
  9. misterdrogba zegt

    24 augustus 2016 om 09:31

    Door het aantal keer dat ze Rolls Royce aanhalen zou je nog kunnen denken dat het een potje moddergooien is vanuit RR naar Bentley toe.

    Login om te reageren
    • Design_Driven zegt

      24 augustus 2016 om 09:54

      @misterdrogba: behalve dat ze RR over de zelfde kam scheren en er bij de haren bij trekken.

      Login om te reageren
      • misterdrogba zegt

        24 augustus 2016 om 09:57

        @sketcher: point taken.

        Login om te reageren
  10. erwh zegt

    24 augustus 2016 om 09:32

    Volgens mij snappen ze niet dat Rolls Royce en Bentley twee verschillende bedrijven zijn, behoorlijk storend.

    Login om te reageren
  11. jarnobakker zegt

    24 augustus 2016 om 09:32

    Dat heeft Mien Renault zelfs niet

    Login om te reageren
    • nasty zegt

      24 augustus 2016 om 12:19

      @jarnobakker: kijk nog ns wat beter?

      Login om te reageren
  12. matter zegt

    24 augustus 2016 om 09:33

    Misschien is ie wel tweede eigenaar en heeft de auto schade gehad…

    Login om te reageren
  13. mrrallycross zegt

    24 augustus 2016 om 09:33

    Toch die verdomde leveranciers. Hebben gewoon een trucje geflikt. Haha

    Login om te reageren
    • e1000bmw zegt

      24 augustus 2016 om 10:03

      @mrrallycross: Goedkoper staal hè… Als je het dan ook nog eens beknibbelt op het verzinken… :P

      Login om te reageren
  14. gaszitrechts zegt

    24 augustus 2016 om 09:34

    Fisker Karma heeft precies hetzelfde probleem!

    Login om te reageren
  15. kilum zegt

    24 augustus 2016 om 09:42

    Wel een beetje frappant dat van de 3 quotes die jullie plaatsten ze allemaal ook over Rolls Royce gaan. Terwijl het hier een Bentley betreft. Wat heeft RR hier mee te maken?

    Login om te reageren
  16. clarkson zegt

    24 augustus 2016 om 09:45

    Mulsanne is het plaatsje naast het circuit.

    Login om te reageren
    • jaapiyo zegt

      24 augustus 2016 om 16:01

      @clarkson: Dat klopt, maar het is tevens de benaming van het lange rechte stuk van de baan waar jaarlijks op gereden wordt.

      Login om te reageren
      • clarkson zegt

        26 augustus 2016 om 09:33

        @jaapiyo: Dat is ook waar ja.

        Login om te reageren
  17. escort77 zegt

    24 augustus 2016 om 09:48

    Nu is dit een heel zichtbare plek, als eigenaar zou ik me daarna toch ook wel een beetje zorgen gaan maken op roest op minder zichtbare plekken: dorpels, chassisbalken, asdoorgangen, dat soort dingen.

    Login om te reageren
    • davelepeef zegt

      24 augustus 2016 om 10:06

      @escort77: t is geen Escort hè ;)

      Login om te reageren
      • escort77 zegt

        24 augustus 2016 om 11:42

        @davelepeef: haha, old fords don’t die, they just rust away. Zoiets was het toch?
        Overigens mag ik over mijn Escortje niet klagen hoor.

        Login om te reageren
        • davelepeef zegt

          24 augustus 2016 om 12:34

          @escort77: mooi! Mijn Escortje heeft wél reden tot klagen, die hangt alweer maanden in de schuur op liefde te wachten…

          Login om te reageren
          • rhellema zegt

            24 augustus 2016 om 22:15

            @davelepeef: zo’n griet maanden in de schuur hangen moet toch handen vol geld kosten?

            Login om te reageren
            • davelepeef zegt

              24 augustus 2016 om 23:20

              @rhellema: nice one :)

              Login om te reageren
  18. LaLancia zegt

    24 augustus 2016 om 09:49

    Gaat het nou om Bentley of Rolls-Royce?

    Login om te reageren
  19. Svenska_Aeroplan_AB zegt

    24 augustus 2016 om 09:52

    VAG meuk…

    Login om te reageren
  20. mout zegt

    24 augustus 2016 om 10:09

    Het grappige is, dat het een klassiek RR probleem is. Klassiek genoeg om nog te stammen uit de tijd dat RR en Bentley wel uit een fabriek kwamen rollen.
    Decennia lang heeft RR/Bentley het gepresteerd om de auto’s te bouwen van plaatstaal, maar alles wat erop bevestigd is van RVS of aluminium te maken. Zo gauw die materialen contact maken (lees: haarscheurtje in lak, gevuld met druppie regen), vormen ze samen een soort kortgesloten batterij.
    Toch wel een mooie ‘heritage touch’ van VAG, om dat in deze modellen terug te laten komen :-)

    Login om te reageren
    • bassx zegt

      24 augustus 2016 om 10:20

      @mout: Dat noem je galvanische corrosie. Door het potentiaal verschil zal het minst edele metaal sneller roesten, in dit geval ijzer. Pekel is funest voor dit soort verbindingen. RR heeft trouwens voor het grootste gedeelte aluminium in de auto verwerkt en deze mogen niet roesten. Ik denk inderdaad dat de heren de Bentley’s en RR’s uit de vorige eeuw verwarren met de moderne versies.

      Login om te reageren
      • lekbak zegt

        24 augustus 2016 om 12:57

        @bassx: als er één metaal “roest” dan is dat wel aluminium. Een krasje in de verf en je krijgt allemaal bubbeltjes. Of een niet goed geïsoleerd stalen boutje en rondom die bout is het na een paar jaar gewoon weg geoxideerd.

        Login om te reageren
        • bassx zegt

          24 augustus 2016 om 15:21

          @lekbak: Oops, foutje. Aluminium heeft een beschermende oxidatielaag dat zuurstofcorrosie stopt, hierdoor lijkt het metaal edeler maar je hebt helemaal gelijk. 10 jaar niet meer in de automotive/werktuigbouw werkzaam te zijn geweest heeft ook bepaalde dingen bij mij gecorrodeerd blijkbaar.

          Login om te reageren
  21. kniesoor zegt

    24 augustus 2016 om 10:13

    Tenzij dit een vaker voorkomend probleem bij Mulsannes van dit type/bouwjaar is, valt aan te nemen, dat :
    – deze auto schade heeft gehad, die niet goed gerepareerd is OF.
    – degene, die dat portier in elkaar heeft geschroefd in de fabriek had een offday.

    Kortom : ’t zegt allemaal niet zoveel zonder de context te kennen.

    Login om te reageren
    • mcshine zegt

      24 augustus 2016 om 10:35

      @amghans: Het enige dat je kunt aannemen is dat de auto roest. De redenen waarom laten naar zich gissen.

      Login om te reageren
    • pomoek zegt

      24 augustus 2016 om 10:45

      @amghans: Niet met je eens. Als dit is gerepareerd had dit zodanig moeten worden gedaan dat er geen roest kan optreden. Vraag me af welke schade er gereden is zodat er roest ontstaat onder de deurgreep? Een off day van een medewerker is natuurlijk ook geen argument. Wellicht wel de reden van de roest, maar dan had deze auto niet door de kwaliteitscontrole mogen komen.

      Login om te reageren
      • kniesoor zegt

        24 augustus 2016 om 12:38

        @pomoek:
        Qua dat eerste : dat is de vraag, hangt ervanaf of de auto door/bij Bentley of elders gerepareerd zou zijn.
        Qua tweede ben ik ’t met je eens, al blijft het van belang om te weten of het in dat geval om een ‘isolated case’ danwel een structureel probleem zou gaan.

        Login om te reageren
  22. mercedesclk350 zegt

    24 augustus 2016 om 10:44

    Er was toch ook een nieuwe Phaeton die al begon te roesten? En VW heeft gezegd dat het aan hemzelf lag en niet aan de kudt kwaliteit van hun plaatwerk? Nou, die zaak mogen ze dan ook wel eens opnieuw gaan bekijken, of ze claimen dat dit ook de schuld is van meneer.

    Login om te reageren
  23. pomoek zegt

    24 augustus 2016 om 10:48

    Las van de week een geweldig stuk over Amerikaanse trucks die verroest de fabriek uitreden: http://truckyeah.jalopnik.com/discover-the-true-wackiness-of-this-forgotten-4×4-and-1783626654#_ga=1.48208231.1130051055.1416777815

    Login om te reageren
  24. E34M5Touring zegt

    24 augustus 2016 om 11:11

    Volgende keer gewoon een Merc Vito of Sprinter kopen. Dan heb je dat al na een jaar. Ruim binnen de garantie periode dus..

    Login om te reageren
    • lekkaah zegt

      24 augustus 2016 om 11:31

      @e34m5touring: naasten ooit den viano gehad, alles ging maar stuk wat stuk kon gaan

      Login om te reageren
  25. lekkaah zegt

    24 augustus 2016 om 11:32

    hij heeft gelijk, dat is net als die dude met die ferrari stoel..
    Zou me niks verbazen als elke ferrari 458 dit heeft..

    Login om te reageren
  26. mashell zegt

    24 augustus 2016 om 11:35

    De normale Mulsanne eigenaar denkt “Ach mijn chauffeur houdt gewoon de deur voor me open. Ik zie de buitenkant van die deur niet eens. Zolang de champi koel is dan is het goed”.

    Login om te reageren
  27. ej20g zegt

    24 augustus 2016 om 12:15

    Ik heb ook al eens een BMW X6 van nog geen 3 jaar oud op het dak en de deuren van dichtbij zien roesten, dus het lijkt bij bepaalde auto’s nog weleens voor te komen. Onacceptabel bij een auto van 30K maar werkelijk onvoorstelbaar bij een auto die minimaal 4 (X6) of 10 keer (Mulsanne) dat kost.

    Login om te reageren
  28. Hupke zegt

    24 augustus 2016 om 12:16

    Is zo’n mulsane tegenwoordig niet van allu?
    Kan je sowieso toch aantonen dat het een fabricage fout is, ga je automatisch toch vrij-uit moet de fabrikant altijd oplossen.

    Login om te reageren
  29. riri zegt

    24 augustus 2016 om 12:20

    Bouwjaar 2011 ?! Welke zelf respecterende kapitalist rijdt er nu in een auto van 2011 ?

    Login om te reageren
  30. realracing3 zegt

    24 augustus 2016 om 12:55

    Datzelfde probleem hadden wij na 3 jaar al bij onze volkswagen transporter

    Login om te reageren
  31. steff96 zegt

    24 augustus 2016 om 13:11

    Wij hebben dit ook op exact dezelfde plek bij onze Fisker Karma uit 2012.. Maar dat is dan ook geen Mulsanne..

    Login om te reageren
  32. rickie2811 zegt

    24 augustus 2016 om 17:00

    Roestaaagh

    Login om te reageren
  33. undifined1 zegt

    24 augustus 2016 om 19:07

    Wat heeft RR hier mee te maken?

    Login om te reageren
  34. autoblaag zegt

    25 augustus 2016 om 12:10

    Wat een verwaand gedoe… Wie zegt dat deze lak origineel is en het geen gevolg van een lakreparatie is? Kunnen siliconen in de onderlaag zijn. Wat een droeftoeter.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North