In deze video neemt Wouter ons mee in een bijzondere rijervaring met de BMW M330e van Edwin.
Kenners weten ook wel dat er geen M330e bestaat, maar Edwin heeft zijn auto zo omgebouwd dat het een dergelijk model moet voorstellen. In deze video gaat Edwin door de lange lijst met mods heen zodat jij aan het einde van het interview zelf mag bepalen of deze M330e de badge waardig is of niet.
Geef je ook op voor Mijn Auto door het formulier in te vullen.





hmm nee. Begrijp best dat zo’n hybride aandrijflijn snel aanvoelt maar ik vind de M opsmuk totaal niet passen bij deze auto. En die bandjes zullen het best flink op hun donder krijgen ja met zo’n gewicht op het circuit. En dan ook nog tussendoor laden. De 340i (ook zonder M tupperware svp) was hier dan de betere keuze geweest.
Tuurlijk niet. Leuk is het wel, maar een M is het niet #baaaaaadge
Mijn broer heeft vorige week zo’n 330e gekocht. Je krijgt wel veel waar voor je geld hoor. Nieuw waren ze bijna 90k, nu 4.5 jaar oud, net uit de lease, helft van het geld. Was serieus een opgave er 1 te kopen. Je zou denken als je met 45k zwaait zonder inruil dan heb je ze voor het uitkiezen, maar overal waar hij belde waren er al mensen voor hem voor een proefrit of hij was al verkocht.
Maar, mooi ding. Rijdt goed, ziet er goed uit. Interieur van hoge kwaliteit, knopjes voor je climate control enzo. Beter dan de huidige generatie.
Oh ik ben blind. 530e heeft ie gekocht. Niet zo1 als dit dus. Is het al weekend?
Hoezo is de huidige generatie niet goed,heb je er al eens mee gereden dan?
Nee ik niet. Maar als ik iedere reviewer hoor zeggen dat ze het interieur van de vorige generatie van hogere kwaliteit vinden, ikzelf en iedereen met mij vindt de vorige generatie mooier, en de M versie bijvoorbeeld is nu langzamer omdat ie loeizwaar is geworden, dan durf ik te stellen: de vorige gen is beter.
Ik heb een 530e (G31) gehad en heb nu een 530e (G61). Beide Touring en beide nieuw gekocht. Nu zo’n 26k op de teller van de G61 staan. Je moet niet alles geloven wat je in reviews leest. Het interieur is simpeler van opzet, maar de auto is qua afwerking zeker niet minder dan de G31. Ik vond de G31 een hele fijne auto, maar ik vind de G61 nog net iets fijner. Qua sturen, confort en wat betreft de aandrijving. Je merkt dat bij de G61 vanaf het begin rekening is gehouden met de hybride variant. De elektromotor is ook iets krachtiger en de batterij wat groter. Dat maakt dat je in de praktijk echt veel groter percentage elektrisch rijdt. Enige minpunt is dat de G61 nog weer iets groter is geworden. Dat is met manouvreren en parkeren soms wel onhandig. Meeste parkeervakken steekt de kont uit 😀
Ik heb de nieuwe generatie g21 (geen hybride heb niks met stekkerauto s),en ik kan je vertellen dat die super rijdt. En kom net van een auto trip door Europa dus kon even lekker trappen.
Zo zie je maar je moet niet alles geloven wat een ander zegt.
M330e.
“Maar hij moet nog getuned worden…”
Dat misschien eerst doen alvorens je er een M-opzwiert.
Natuurlijk niet. Met die ///M spulletjes trek je ///Mokkels of ietwat m waarschijnlijker ///Mannen aan, die tuning heb je alleen nodig als je snel wilt vluchten.
Altijd leuk als er iemand met veel passie over zijn auto(‘s) praat. Of je het nou wel of niet je smaak is, dat maakt niet veel uit. Mijn advies: tunen en dan ‘316i’ erop plakken. Altijd leuk!
Had Willeme wel. Bloedsnelle 325d met 316d of 318d badge erop. Kan ik erg waarderen.
Als je canards op je auto plakt ben je sowieso al af toch :P 330e is een wijs ding waar je trots op mag zijn, maar laat die Ali meuk achterwege…
Ik heb een F74 223 met M-sportpakket etc, eerste wat ik heb laten verwijderen is de M-badge op de zijkant. Verkoper vroeg nog waarom? Ik: omdat het geen M is.
Gast, wat heb je er mee gedaan!