Vergeet Black Friday. Scoor een deal bij auto.nl

Branded content, 23 Reacties

Toch lekker om je te oriënteren op een auto zonder dat je stikt in de eau de cologne van zo'n fanatieke verkoper.

Vergeet Black Friday. Scoor een deal bij auto.nl

Black Friday staat weer voor de deur. Normaliter was dat de dag dat je inkopen ging doen voor het kerstfeest. De prijzen zijn wat interessanter want lager. Tegenwoordig is Black Friday een periode waarbij men massaal de prijzen verlaagd en stunt met allerlei acties. En het geldt al lang niet meer alleen voor speelgoed, gadgets en parfums-setjes. Welnee: werkelijk elke partij die iets te verkopen heeft, doet mee aan deze zogenaamde Zwarte Vrijdag. Ja, ook als het aankomt op het kopen van auto’s. Zowel gebruikte als nieuwe auto’s worden enkele dagen massaal afgeprijsd.

Elk bedrijf? Nou, nee. Niet alle bedrijven. Een uitzondering is auto.nl. Dit is een online autodealer die altijd goede prijzen hanteert. Want 15% korting op een auto tijdens Black Friday is leuk, maar dat betekent dat je die andere 51 vrijdagen per jaar gewoonweg te veel betaalt? Daarom heeft auto.nl altijd goede deals.

Vergeet Black Friday. Scoor een deal bij auto.nl

Bij auto.nl hoef je niet naar een showroom te gaan om jezelf over te leveren aan de hongerige en enthousiaste verkopers. Verkopers die aandringen op een koop, terwijl je nog in een oriënterende fase bent. Je kan er beter gewoon rustig over nadenken. En waar kun je je beter op je gemak voelen dan thuis op je eigen bank met een kop koffie? Precies.

Uiteraard is het mogelijk dat je vragen hebt tijdens het oriëntatieproces. Hoe kun je dan informatie inwinnen zonder dat je het gevoel hebt dat je dan verplicht bent om wat te kopen? Simpel, bij auto.nl hebben ze twee auto experts voor je klaarstaan. Ze heten Nikki en Rosalie en staan klaar voor raad. Via de chatfunctie èn via de telefoon kan je elke vraag op ze afvuren.

In principe kun je elk type auto vinden op auto.nl. Of het nu gaat om een gebruikte kleine hatchback, een praktische stationwagon of een stoere SUV: bij auto.nl vind je ze allemaal. Maar het gaat veel verder dan dat. Want auto.nl heeft ook een enorme voorraad aan nieuwe auto’s. Je leest het goed, spiksplinternieuwe auto’s waar nog niet mee is gereden. Daar stopt het nog niet, want het is ook mogelijk om een auto bij auto.nl te private leasen, of te financieren.

Vergeet Black Friday. Scoor een deal bij auto.nl

Maar een auto kopen via het internet, is dat niet heel erg spannend? Jazeker, dat realiseren ze zich bij auto.nl. Want een auto ongezien kopen is voor velen nieuw. Nu kun je de auto uitgebreid bestuderen op de website. Nadat de koop rond is, wordt de auto thuis bij je afgeleverd. Vanaf dat moment gaat er een proefrit van 14 dagen in.

Mocht je om welke reden dan ook niet tevreden zijn, dan kan je de auto omruilen voor een andere auto. Stel dat je bijvoorbeeld toch een vijfdeurs nodig hebt in plaats van een sedan. Geld terug is ook gewoon mogelijk. Op alle gebruikte auto’s geldt een algemene BOVAG garantie van 12 maanden. Als je toch problemen ondervindt met de auto, dan kan je terecht bij de vestigingen van Louwman en Broekhuis, die gezamenlijk 138 vestigingen in Nederland hebben.

Vergeet Black Friday. Scoor een deal bij auto.nl

Geen druk van verkopers, alle service via Nikki en Rosalie, duidelijke voorwaarden en omdat auto.nl geen grote showroom heeft, krijg je altijd de laagste prijs. Altijd. Dus niet alleen tijdens Black Friday. Neem zelf een kijkje op de website van auto.nl .







23 reacties

Waarom de Opel Vivaro de ideale bus voor jou is, bekijk het hier!.
Was het maar zo’n feest dat je 15% korting krijgt op een auto bij auto.nl. Kijk deze Aygo:
https://www.auto.nl/auto/972363791/toyota-aygo-1-0-vvt-i-x-fun
Van 12589 voor 12210. Dat is 3% korting.
@grasvreter: precies, dat is ook ons punt. Wij doen niet aan gekke acties. Gewoon altijd een goede deal. Die 3% korting op de showroomprijs die krijg je bij ons gewoon het hele jaar door :)
@autonl: Bij een dealer praat ik nog wel wat meer dan dat van de prijs af.
Helemaal niemand:
Auto.nl: wAs HeT nOu Oto oF aUtO.nL?
@plopkoekje: zucht… niet hier ook al…
@plopkoekje: is dat niet waar je een auto als een pizza besteld?
@plopkoekje: ooto natuurlijk! Net als die dikke Oodi RS6 van laatst…
Hoe zit dat dan met die 14-dagen bedenktermijn? Kan mij voorstellen dat dat voor de autobedrijven een hoop gezeik kan opleveren.

De auto heeft een extra eigenaar op papier, er worden extra kilometers opgezet, wellicht komt die terug met nieuwe gebruikerssporen.

En als je daadwerkelijk je geld terugkrijgt, dan rijd ik vanaf nu iedere 2 weken een andere bak..
@pechweg: https://www.auto.nl/faq/category/retourneren-en-ruilen die vraag is vaker gesteld ;-) staat dus in de FAQ van auto.nl
@pechweg: we hebben geen showroom, geen verkopers en geen demo auto’s. Omdat we daar geld mee besparen kunnen we onze auto’s tegen unieke voorwaarden leveren. Bijvoorbeeld die 14 dagen bedenktermijn. Je krijgt daadwerkelijk je geld terug als ie niet bevalt. Dat levert voor ons inderdaad wat kosten op, maar zo weten we in ieder geval zeker dat niemand bij ons een miskoop doet. Wel zo fijn.
@pechweg: retourrecht is toch dertig dagen?
-edit: nutteloze bijdrage-
Black Friday:

Alleen vandaag van

557.000 km

naar

124.000 km

😂😂😂😂😂😂😂

Maar. Geen showroom, geen verkopers, geen demoautos. Dan bespaar je toch wel meer dan 3%? Dat betekent dan eigenlijk weer dat je dan weer te veel betaald tegenover een bedrijf die die kosten wel heeft? Ik zou echt geen auto willen kopen zonder eerst eens lekker te kunnen zitten voelen. En dat bij meerdere bedrijven en modellen. Maar dit zal de toekomst worden denk ik..
@rutger97: het is iets complexer dan dat, want wij bezorgen thuis en hebben natuurlijk wel kosten aan die 14 dagen bedenktermijn. Dat zitten en voelen kan ik mij voorstellen, maar wij vinden daarvoor juist de traditionele proefrit veel te kort. Last van je rug krijg je pas na een paar uur in een slechte stoel. Daarom hebben wij die proefrit over 14 dagen uitgesmeerd.
Op kleine autootjes als een Aygo zitten geen grote marges. Dat ome Henk op de kringverjaardag nu vertelt dat hij 10% korting kreeg is onzin. 3% er af is niet verkeerd.
@tazmania: ome Henk heeft wel vaker van die sterke verhalen ;)
@tazmania: of de dealer van ome Henk lacht zich dood omdat ‘die sukkel’ echt dacht een goede deal te hebben gescoord!
Wel karig om in een advertorial verkopers van autobedrijven als opdringerige en naar eau de cologne stinkende types neer te zetten. Om klanten vervolgens in geval van garantiekwesties toch naar….. de dealer te sturen. Auto.nl heeft in haar startfase begin jaren ‘10 bijzonder veel geleund op de kennis en expertise van verkopers. Beetje goedkoop.
Maargoed, dat claimt Auto.nl natuurlijk ook te zijn.
@renegade: anno ’19 leunen wij op data en de input van onze klanten ;)
@autonl: Viva de digitale revolutie. En de wet van de lange adem ;)
-edit: nutteloze bijdrage-

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).