• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Volkswagen Passat CC is gefacelift! [booooring]

Auteur: robbie, gepost 2 november 2011 om 23:28 – 104 Reacties

Volkswagen Passat CC 2012
We wisten ooit dat het er allemaal een keertje van moest komen. Ook de enige leuke Passat die Volkswagen te bieden heeft moest ooit een facelift krijgen. En zo te zien heeft Volkswagen precies gedaan waar ze goed in zijn: De Passat CC net zo saai maken als de rest van hun modellen. Een gemiste kans.

Gegevens over de nieuwe & aangepaste motoren zijn er ook. Zo komen er twee turbodiesels, allebei met een 2.0 TDI, de eerste heeft 140 pk en de tweede heeft 170 pk. De benzinemotoren zijn er met 160 pk, 210 pk en met 300 pk (die laatste is een 3.6 V6 met 4Motion).

Standaard hebben alle CC-versies nu bi-xenon koplampen, vermoeidheidsdetectie en een RCD 510 Radio/CD-speler. Optioneel is er ook Lane Keeping Assist, Dynamic Light Assist, Easy Open voor de kofferklep, Park Assist 2.0 en verkeersbordendetectie beschikbaar.

Binnenkort zal Volkswagen de gefacelifte Passat CC (AKA Volkswagen CC) onthullen tijdens de autoshow van LA, in januari staat de auto waarschijnlijk al bij de dealers.

Ook interessant!

  • Video: hoe komt deze Passat op zijn kant?
  • Volkswagen met 4 uitlaten
    Koop deze Volkswagen Passat W8 voor een schijntje
  • Passat sedan
    In memoriam: Volkswagen Passat Sedan
  • Passat Limited Edition
    Passat Limited Edition is een van de 1.973 laatste ooit

Nieuwste artikelen

  • Citroën komt met een eigenwijze, kleine versie van de ID Buzz
  • Kia EV4, GEWAAGD uiterlijk maakt het een gedurfde keuze #test
  • Bugatti krijgt een keiharde primeur van Rimac
  • Volvo XC60 Executive Edition
    Volvo maakt van de XC60 een heerlijke dikzak
FacebookTweetPinLinkedIn

la-2011, passat-cc, Volkswagen

Vorig bericht: « Mercedes SLK 250 CDI vs Mercedes C111 II D
Volgend bericht: Chevrolet bestaat vandaag exact 100 jaar! »

Lees Interacties

Reacties

  1. KD-Producties zegt

    2 november 2011 om 23:29

    Volkswagen Passat CC is gefacelift! [booooring] Je haald de woorden uit me mond :P~!

    Login om te reageren
    • rikkon zegt

      3 november 2011 om 13:46

      @ robbie @KD-Producties: BREAKING – het grote nieuws is niet de facelift maar de naam:
      Volkswagen CC (ipv VW Passat CC)

      still, booooring

      Login om te reageren
  2. gerard1710 zegt

    2 november 2011 om 23:30

    Ziet er wel beter uit dan de eerste, maar die was dan ook niet om aan te gluren..

    Login om te reageren
    • JaxDryke zegt

      2 november 2011 om 23:33

      @gerard1710: dat jij geen smaak had, wisten we ook al.

      ontopic: hébben ze eindelijk een übervette bak, verprutsen ze de sportiviteit … zucht. Volkswagen .. gelukkig is mijn [2010] Polo standaard wél sportief en gaan ze daar (vooralsnog) niet mee klooien :)

      Login om te reageren
      • utr1984 zegt

        2 november 2011 om 23:35

        @JaxDryke: wat is er sportief aan jouw Polo?

        Login om te reageren
        • Donstil zegt

          3 november 2011 om 00:18

          @utr1984: Helemaal niets maar hij doelt waarschijnlijk op het uiterlijk en dat is bij de huidige Polo dik inorde.

          Login om te reageren
          • Poll zegt

            3 november 2011 om 09:49

            @Donstil: Nee.

            Login om te reageren
      • gerard1710 zegt

        2 november 2011 om 23:36

        @JaxDryke: Ik vind toch echt deze veel mooier dan die andere, dan heb ik maar geen smaak, als ik dat al zou moeten aannemen van een autoblogger… Die oude zag eruit als hout dat vochtig geworden was: hij boog helemaal…

        Login om te reageren
      • vincenzooo zegt

        3 november 2011 om 08:57

        @JaxDryke: een polo sportief?? Wat heb je gedronken? Of is dit een typisch geval van cognitieve dissonantie?

        Login om te reageren
    • FredT zegt

      3 november 2011 om 11:32

      @gerard1710: Inderdaad, die achterlichten stoorden me het meeste. Dit hebben ze mooi gewijzigd. Maar dat brengt me niet bepaald in de wolken over deze auto.

      Login om te reageren
      • rickr zegt

        3 november 2011 om 23:18

        @FredT: Ik vond inderdaad ook de achterlichten van de vorige editie nogal lelijk, ze zijn er toch een stuk sportiever uit zo!

        Login om te reageren
  3. exotic zegt

    2 november 2011 om 23:31

    Boring? Verklaar?

    Ik vind hem zeer zeker geslaagd!

    Login om te reageren
  4. Vreddy_B zegt

    2 november 2011 om 23:32

    Jammer ik vind de ouder mooier. Dat vind ik sowieso een fantastische mooie auto. Mooier dan bijvoorbeeld de A5.

    Login om te reageren
    • screamer zegt

      3 november 2011 om 07:20

      @Vreddy_B: same here, de originele had gewoon stijl, een eigen stijl bijna.
      Ik had wel verwacht dat ze er een sportievere versie van de passat van zouden maken met de facelift, maar ze hebben em alles behalve sexy gemaakt.

      Login om te reageren
  5. utr1984 zegt

    2 november 2011 om 23:34

    Ik vind het een prima facelift. Het lelijkste vond ik altijd die enorme achterlichten. Die zijn nu (optisch?) kleiner.

    Login om te reageren
  6. rotarypowah zegt

    2 november 2011 om 23:36

    *gaap* ;)

    Login om te reageren
    • vale46 zegt

      3 november 2011 om 08:12

      @rotarypowah: Haha! :p

      Login om te reageren
  7. Tommy2 zegt

    2 november 2011 om 23:40

    Goed! Hij is mooier dan eerst, eindelijk zijn die lelijke Chinese ronde achterlichten weg. Dit ziet er veel strakker uit dan dat ‘hangende spul’ als je het mij vraagt.

    Login om te reageren
  8. Lucb zegt

    2 november 2011 om 23:40

    Ik had geen seconde langer naar die foto’s moeten kijken, anders lag ik nu te slapen. Vind het huidige model leuk ogend, design is ook in balans. Deze facelift maakt het een saai en gebalanceerd geheel. De gefacelifte vormen hangen niet samen met de lijnen van de auto. Een grote misser dit.

    Login om te reageren
  9. Jokkebrok zegt

    2 november 2011 om 23:41

    Hmmm aanvaardbaar, maar niet in vergelijking met de vorige

    Login om te reageren
  10. G-Ammo zegt

    2 november 2011 om 23:42

    Is toch mooi? Vond hem altijd al mooi…
    Maar ja, als autoblog het niet mooi vindt, mag niemand het mooi vinden, toch?

    Login om te reageren
    • mbfanatic zegt

      3 november 2011 om 08:04

      @G-Ammo: Haha, die zit!

      Login om te reageren
    • Lucb zegt

      3 november 2011 om 08:17

      @G-Ammo: Dat is onzin. Je moet onthouden dat Autoblog een blog is, zoals de naam al zegt. Dat houdt in dat er gewoon een eigen mening in berichten mag staan en ze niet recht toe recht aan zakelijk moeten zijn.

      Login om te reageren
      • G-Ammo zegt

        4 november 2011 om 02:55

        @Lucb: Ik vind vaak genoeg zinnen waarin staat: ”Hij is” i.p.v. ”Ik vind”… Net zoals bij Top Gear wordt een mening meteen gemanipuleerd, zonder er eerst zelf een te vormen.

        Login om te reageren
    • Poll zegt

      3 november 2011 om 09:51

      @G-Ammo: tja, jij vindt een Toyota logo ook mooi..

      Login om te reageren
      • mdemooistelettervanhetalfabet zegt

        3 november 2011 om 19:48

        @Poll: Zeg mij dan maar wat er lelijk aan het Toyota logo is.

        Login om te reageren
  11. mrbones zegt

    2 november 2011 om 23:46

    De achterlichten zijn echt een verbetering

    Login om te reageren
  12. phaedros zegt

    2 november 2011 om 23:47

    Ik moest even googlen om te weten hoe de huidige Passat CC er ook alweer uitziet… Zegt genoeg, lijkt me. De foeilelijke achterlichten hebben plaatsgemaakt voor wat strakker gelijnde, dat is positief te noemen. Dat wat er voor in de plaats gekomen is, is echter weinig sprankelend. Maar oke, het ziet er wel netjes uit.

    Login om te reageren
  13. rocky zegt

    2 november 2011 om 23:49

    Misschien een beetje raar (.. maar wel lekker… oh nee.. dit is een andere forum LOL) maar ik vond de Passat CC altijd wel mooi en nu nog mooier! En nu niet gelijk gooien met modder (of zo) heh? :-)

    Login om te reageren
  14. Dimglor zegt

    2 november 2011 om 23:50

    Ik vind het eigenlijk ook een verbetering…. Die vorige vond ik rare voor- en achterlichten hebben… En is dat nu net hetgene dat ze nu verandert hebben…

    Login om te reageren
  15. aptabak zegt

    2 november 2011 om 23:55

    mooi geworden,rijd sinds 5mnd (een tweedehands)2.0 TSI 155 kW
    deze is duidelijk veel strakker!!

    Login om te reageren
  16. jippie zegt

    3 november 2011 om 00:13

    Gaap…!!! Het minste wat ze hadden kunnen doen is het oppervlak van de achterlichten halveren. Maar goed, dan was ie gelijk ook minder saai geweest.

    Login om te reageren
  17. audi18 zegt

    3 november 2011 om 00:13

    gelukkig geen ingrijpende dingen, de punten die ze wel veranderd hebben vind ik alleen maar vooruitgang ;)

    Login om te reageren
  18. besaram zegt

    3 november 2011 om 00:16

    dikke auto geworden! r36 versie?

    Login om te reageren
  19. Freewarefreak zegt

    3 november 2011 om 00:19

    Jammer… en WEER een fabrikant die een prachtig model met een facelift verkl**t. Ja sorry hoor.. ik baal d’r echt van. Samen met de Scirocco zijn dit de enige twee echte mooie Volkswagens.

    Het gaat zo vaak mis. Wat te denken van de Twingo.. die nieuwe Laurens van den Acker versie.. barf.. doe mij maar de phase I. De Fiat Grande Punto.. weg Maserati neus.. welkom plastic klomp bumper.. en nu deze weer.. weg haviksogen.. weg losse grille, weg dikke verspringende bumpers.. weg mooie achterlichten.. welkom saaiheid.. nog één keer kwijlen.. Volkswagen shame on you!

    PS: Er is in mijn ogen maar één facelift gelukt. En dat was met de nieuwe Jaguar XF. Die is eindelijk zoals die vanaf het begin had moeten zijn. Daar hebben ze de kikker koplampen verwijderd. Super!

    Login om te reageren
    • blo3to3t zegt

      3 november 2011 om 07:27

      @Freewarefreak: dat plaatje dat jij post, dát is pas triest.
      weer een bevestiging dat sommige ’tuners’ achter slot en grendel horen.

      Login om te reageren
      • Freewarefreak zegt

        3 november 2011 om 10:56

        @blo3to3t: Er zit een ander setje wielen onder (en ook nog eens hele dure..) That’s it. Moet die daarvoor al achter slot en grendel? Er is niets aan deze auto verziekt. Op standaard rijhoogte (wel eens gehoord van air-ride) is het een CC op mooie wielen.

        Dat jij zo’n milde aanpassing al niet meer trekt vind ik pas triest.

        Login om te reageren
        • sjouveur zegt

          3 november 2011 om 11:15

          @Freewarefreak: Milde aanpassing?!

          Die velgen zien er in mijn mening uit als een mislukt gourmetstel.

          Login om te reageren
          • Freewarefreak zegt

            3 november 2011 om 11:26

            @sjouveur: Tsja.. dat moet je Bentley laten weten.. ik heb alleen het fotootje gemaakt.. niet die wielen.

            Login om te reageren
  20. Hupke zegt

    3 november 2011 om 00:23

    Hij is er niet lelijker op geworden maar het blijft gewoon een mooie leaseslet.

    Login om te reageren
  21. Ferdinand1 zegt

    3 november 2011 om 00:26

    Is gewoon mooi hoor.. Mooi vind ik niet boring.

    Login om te reageren
  22. calyyyy zegt

    3 november 2011 om 00:38

    Pfff strakke bak

    achterlichten
    – interieur design
    – die koplamp LEDS verlichting
    Wanabee audi Ziet er zo nep
    Uit :))

    Login om te reageren
    • quattroporte zegt

      3 november 2011 om 01:50

      @calyyyy: LOL wannabe audi ? VAG ‘Volkswagen Group’ is de vader van audi.

      Login om te reageren
  23. Flamingo zegt

    3 november 2011 om 00:45

    nou ja wel aardig, had niet gehoeven maar hij blijft (erg) mooi



    Login om te reageren
    • maxtuio zegt

      3 november 2011 om 01:55

      @Flamingo: kijk, hier hebben we wat aan. Vond het altijd al een stijlvolle auto, jammer dat vele dat niet vinden door het VW logo.

      Login om te reageren
    • jvthof zegt

      3 november 2011 om 10:40

      @Flamingo:

      Vooral de achterkant had een buttlift nodig… en hij is er wat dat betreft flink op vooruit gegaan in mijn ogen en mening ;)

      Login om te reageren
    • bigcar zegt

      3 november 2011 om 22:23

      @Flamingo: die ouwe blijft natuurlijk wel mooi, zonde van de grill en de achterlichten, maargoed, het interieur is anders wel netjes gelukt:
      oud:

      nieuw:

      afijn: ik zou toch liever het oude exterieur hebben :P

      Login om te reageren
      • agera zegt

        3 november 2011 om 23:31

        @bigcar: Een heerlijke auto de Passat CC enige minpuntje van deze nieuwe Psssat CC is de grill inderdaad. Maar de auto doet het in zijn geheel heel goed.

        Login om te reageren
  24. KaCh1ng zegt

    3 november 2011 om 00:46

    damn wat een lekkere wagen

    Login om te reageren
  25. E34M5Touring zegt

    3 november 2011 om 00:53

    Ze hebben er een gewone Passat van gemaakt.

    Login om te reageren
  26. GOD zegt

    3 november 2011 om 01:18

    Ik vind de Passat CC misschien wel de mooiste uit zijn klasse. Deze facelift moet eerst even op mij inwerken voordat ik met een oordeel kom.
    Op dit moment ga ik voor de pre facelift.

    Login om te reageren
  27. glennvdv911 zegt

    3 november 2011 om 01:22

    saaier geworden tegenover het vorig model.
    eenvoud en emotieloos net als de rest van VW’s (scirocco)hierbij uitgesloten.
    voor en achterkant vormt geen geheel met de rest van de duikboot.

    Login om te reageren
  28. quattroporte zegt

    3 november 2011 om 01:47

    Ziet er bangelijk uit ,gij zijd de “boooring”

    Login om te reageren
  29. Flatfour zegt

    3 november 2011 om 06:33

    Juist smaakvoller.

    Login om te reageren
  30. dufornee zegt

    3 november 2011 om 06:45

    Wij hebben thuis een CLS, het blijft mooi om die gasten in hun CC te zien kijken naar die CLS met een blik van: shit, wat rij ik toch een slechte kopie

    Login om te reageren
    • kraakensmaak zegt

      3 november 2011 om 07:27

      @dufornee: een slechte kopie? Kost de helft, is ook degelijk gebouwd en ook een vierdeurs coupe die er beiden strak uitzien. Wie laat zich dan neppen voor een Mercedes badge? Volgens mij moet je eens een proefrit gaan maken.

      Login om te reageren
      • dufornee zegt

        3 november 2011 om 09:16

        @kraakensmaak: niet mee eens dat beiden er strak uitzien. De CC haalt het bij lange na niet bij de CLS, daarnaast durf ik best mezelf af te vragen of de CC net zo lekker rijdt als een CLS, ik denk het niet. Zo is te CLS in alles net een stap verder dan de CC

        Login om te reageren
        • DennisS65B40 zegt

          3 november 2011 om 12:19

          @dufornee: helemaal mee eens, wij hebben ook een (vorig model)CLS thuis en die blikken die ken ik ook. De CLS is trendsetter geweest destijds en de lijn van de eerste vind ik errug mooi. Poenerig maar nog wel stijlvol.

          Login om te reageren
          • mdemooistelettervanhetalfabet zegt

            3 november 2011 om 19:50

            @audir8v10: Goeie keus (die cls)

            Login om te reageren
    • potjak zegt

      3 november 2011 om 07:51

      @dufornee: CLS is een mooie auto en ik denk dat er heel wat Passat rijders er eentje willen rijden. Echter het overgrote deel wil van zijn levensdagen niet in een Mercedes gezien worden.

      Login om te reageren
    • rechercheur zegt

      3 november 2011 om 08:04

      @dufornee:

      Liever een ster in m’n voorruit, dan in de grill …. :-)

      Login om te reageren
      • bodejodel zegt

        3 november 2011 om 09:11

        @rechercheur: Juist! maar toch wel liever een ster in mijn grille dan een grille in mijn … ;)

        Facelift geslaagd, die hadden alle VW’s van voor de facelift hard nodig, vond er geen een mooi…

        Login om te reageren
    • agera zegt

      3 november 2011 om 10:54

      @dufornee: Ik zou dom zijn als ik zou gaan beweren dat de CC en de CLS aan elkaar gewaagd zijn. De CLS is gewoon op elke vlak een stuk verder, maar de Passat CC vind ik wel een mooie auto!

      Login om te reageren
    • Hubert zegt

      3 november 2011 om 12:19

      @dufornee:
      En de cls is weer een copy van een 1997 Ford Taurus….

      Login om te reageren
    • kaasboerin zegt

      3 november 2011 om 12:29

      @dufornee: Haha, +1, VW’s enige mooie auto (oké, scirocco kan er mee door) is gewoon gejat van Mercedes. Klaar. Punt uit.

      Login om te reageren
  31. blo3to3t zegt

    3 november 2011 om 07:28

    ik vind ‘m best mooi hoor, helemaal in de lijn met z’n non CC variant.

    Login om te reageren
  32. The360box zegt

    3 november 2011 om 07:29

    Kmoet zeggen dat ik die Passat toch de mooiste VW in tijden vind, die rechte voorlichten doen t em.

    Login om te reageren
  33. potjak zegt

    3 november 2011 om 07:47

    De achterzijde is er behoorlijk op vooruit gegaan ziet er lekker strak uit. De rest van de auto is daarmee in lijn. In zijn geheel vind ik het een verbering.

    Login om te reageren
    • agera zegt

      3 november 2011 om 10:51

      @potjak: Alleen de voorkant van de vorige was een tikkeltje mooier :)

      Login om te reageren
  34. rechercheur zegt

    3 november 2011 om 07:50

    Erg mooie stijlvolle bak, mooiste VW van de laatste jaren !!

    Login om te reageren
    • taxman zegt

      3 november 2011 om 08:51

      @rechercheur: dat zegt eigenlijk niks

      Login om te reageren
      • rechercheur zegt

        3 november 2011 om 08:55

        @taxman:

        dus …..

        Login om te reageren
  35. vale46 zegt

    3 november 2011 om 08:15

    Waarom hebben ze nu de enigste mooie auto die ze hadden ook verneukt?
    Het blijft nog steeds hun mooiste auto(zegt iets over de andere modellen) maar ik vind hem lang zo mooi niet meer.

    Bravo Volkswagen, je bent met onderscheiding geslaagd in het ‘hoe maak ik een auto saai’ examen.

    Login om te reageren
  36. Treff zegt

    3 november 2011 om 08:32

    naar mijn mening is het wel een verbetering! Ik vind het al een hele mooie auto, maar dit nieuwe design spreekt mij heel erg aan!
    Wat het mest aanspreekt zijn de strakke lijnen, het maakt hem net iets stoerder.

    Login om te reageren
    • agera zegt

      3 november 2011 om 10:50

      @Treff: Klopt ben ik met je eens. De achterkant van de nieuwe is echt mooi geworden, alleen de voorkant van voor de facelift oogde net iegts stoerder vooral de koplampen en de motorkap.

      Login om te reageren
  37. Megakix zegt

    3 november 2011 om 08:38

    Blijft een VW, maar er is over nagedacht qua looks…dus een + 1/2

    Login om te reageren
  38. taxman zegt

    3 november 2011 om 08:52

    Er komt een moment dat zelfs de de diehard Vaggers afhaken. En dat moment lijkt mij tamelijk dichtbij.

    Login om te reageren
  39. alfamail zegt

    3 november 2011 om 09:04

    Natuurlijk wel mega efficient in deze kille crisistijden; je koopt nu nog maar 1 model koplamp, 1 model gril, en 1 model achterlicht en voila; een nieuw VW model is weer geboren!

    En je niks aantrekken van al die zeikerds die het niks vinden, laat ze de rambam krijgen, kopen ze maar een Audi (o nee, daar hebben we dezelfde eenheidstruc al uitgehaald, sjips) nou dan toch lekker een Skoda (oeps, ook daar hetzelfde, dit word lastiger!)
    Een Seat dan? (f… nee want dat zijn weer ouwe Audi’s en VW’s met andere koplampen en grillen van 1 maat…)

    HELLUP!!!

    Wie weet richten we een fonds op; hoe word VAG weer lekker Crea Bea?

    En nee; blijf met je tengels van Alfa af!

    Login om te reageren
  40. Svenska_Aeroplan_AB zegt

    3 november 2011 om 09:08

    Ah! De Gilette grille is een Wilkinson grille geworden… Nieuwe sponsor? ;)

    Login om te reageren
  41. alloallo zegt

    3 november 2011 om 09:22

    Blijft een mooie auto en k heb met plezier de 1e versie gereden. Helaas zijn de looks beter dan rijervaring. Het navigatiesysteem is niet zo mooi en handig als bij Audi en BMW en het weggedrag is onvergelijkbaar met een BMW 3-serie.

    Uit de specificaties begrijp ik dat men geen 20% versie heeft. De auto is hiermee kansloos. BMW, Audi en Mercedes hebben met hun >160 pk diesels veel betere aanbiedingen.

    Login om te reageren
  42. karreman zegt

    3 november 2011 om 09:30

    Is en blijft een ouwe lulle bak

    Login om te reageren
    • Svenska_Aeroplan_AB zegt

      3 november 2011 om 10:13

      @karreman: klopt, jonge lullen kunnen hem niet betalen…

      Login om te reageren
  43. kaasboerin zegt

    3 november 2011 om 09:34

    Gaan ze hem netter maken.. Pfff. Dan maar een Insignia.

    Login om te reageren
    • agera zegt

      3 november 2011 om 10:48

      @kaasboerin: Ik zou persoonlijk heel erg twijfelen tussen de Insignia en de Passat CC.

      Login om te reageren
      • euro95 zegt

        3 november 2011 om 11:39

        @agera: Ik niet, de insignia!

        Login om te reageren
  44. motherlover zegt

    3 november 2011 om 10:17

    Wat een zoutloze saaie vertoning is dit zeg (past wel weer goed bij het familie-imago)Ik vond de vorige tenminste nog wat speciaals hebben,alleen de achterlichten van het vorige model vond ik iets minder, maar ze hebben wel alle charme uit dit model weten te persen…

    Login om te reageren
  45. agera zegt

    3 november 2011 om 10:47

    Gewoon een hele mooie auto en een goed alternatief voor de duurdere CLS.

    Login om te reageren
  46. bempi zegt

    3 november 2011 om 10:53

    Zeer afgeslankt. Toch is het front niet helemaal geslaagd, maar de achterzijde is er wel op vooruit gegaan.
    Het interieur ziet er goed uit. Mooi in balans en niet teveel poespas.
    Jammer dat de bulge verdwenen is op de motorkap. Dat gaf hem toch net dat sportievere en agressievere look.

    Login om te reageren
  47. mazdarx8 zegt

    3 november 2011 om 11:19

    hij is misschien wat minder spannend dan de vorige passat cc,
    maar hij lijkt we meer te ”kloppen” qua uiterlijk.
    ik vond die koplampen altijd zo raar.

    Login om te reageren
  48. euro95 zegt

    3 november 2011 om 11:38

    Omg, dan trek ik die passat er nog uit (dieseluitvoering) met mijn seat ibiza 2002 (171 pk en een koppel van 400 :D)

    Login om te reageren
  49. alloallo zegt

    3 november 2011 om 12:03

    Vergelijking tussen Insignia & Passat CC slaat als een tang op een varken. Het inside & outside verslaat de passat de cc. Enige positieve aan de insignia is de 160pk 20% diesel.

    Login om te reageren
    • RobertJ zegt

      3 november 2011 om 12:05

      @alloallo: Verklaar u nader?

      Login om te reageren
  50. love4sportcars zegt

    3 november 2011 om 13:07

    Mag ik zeggen dat ik de pre-facelift mooier vindt?

    Login om te reageren
    • ralf zegt

      3 november 2011 om 13:19

      @love4sportcars:

      Ja dat mag u zeggen Mart Smeets.

      Login om te reageren
  51. ralf zegt

    3 november 2011 om 13:20

    De antenne hebben ze bij de facelift nu ook mooi weggewerkt.

    Login om te reageren
    • Flamingo zegt

      3 november 2011 om 17:29

      @ralf: idd hoewel ik dat vinnetje ook al best netjes vond

      Login om te reageren
  52. F1Tim zegt

    3 november 2011 om 14:06

    Vergeet niet dat gewaagde designstukjes niet aan de orde zijn in het zakelijke segment, en dit is nog steeds een zakelijke auto. Bij VW (en misschien algemener bij VAG) doen ze er dus goed aan om discreet te blijven! En velen denken daar ook zo over, want er rijden tegenwoordig veel grote VW’s rond!

    Login om te reageren
  53. mercedesfan zegt

    3 november 2011 om 14:55

    Lelijke is de nieuwe CC niet, het blijf een mooie auto. Wel is hij iets saaier geworden. Maar niet dat het erg wordt.
    Wat ik me wel afvraag is de Passat CC een verkoop succes? Want ik had in 2007, toe hij op de markt werd gebracht mijn bedenkingen.

    Login om te reageren
  54. alloallo zegt

    3 november 2011 om 14:59

    @robertj In 2008-2010 heb ik passat cc (140pk diesel twv 48K) gereden. Kwalitatief een mooie auto en tevens een mooi design. Tegenvallend was echter de sportiviteit. Deze auto heb ik vervolgens vervangen voor een BMW 320 EDE.

    Hoewel minder fraai was deze auto veel sportiever. Door de 20% regeling was deze auto 100 euro per maand goedkoper in de bijtelling.

    Momenteel orienteer ik me op een opvolger. Ik heb ook de Insignia bekeken. Mooi aanbod van 20% diesels. Premiumuitstraling is totaal niet aanwezig en de standaard stoelen zijn een drama.

    Login om te reageren
  55. mashell zegt

    3 november 2011 om 16:00

    Ik had gehoopt dat na de facelift het complete Passat motoraanbod beschikbaar zou komen in de CC.

    Login om te reageren
  56. kowalsk zegt

    3 november 2011 om 16:05

    Feestlift, echt een grote sprong vooruit.

    Login om te reageren
  57. ilovelamp zegt

    3 november 2011 om 19:32

    Altijd al een lelijk hok gevonden, en dat veranderd nu niet.

    Login om te reageren
  58. JNTHN zegt

    3 november 2011 om 19:47

    achterkant is veel verbeterd, zeer mooi gestroomlijnd.

    voorkant kon beter, LED puntjes vind ik altijd cheap, ze hadden er toch beter LED lines van gemaakt. De grille is misschien ook iets te uitgesproken.

    voor de rest best geslaagd!

    Login om te reageren
  59. gezondverstand zegt

    3 november 2011 om 22:33

    Het was niks en is nog steeds niks. Dom plat geslagen model.
    Dat verander je niet met een andere voor- en achterkant.
    En nogeens 4k duurder dan een Paszaad die al te duur verkocht wordt.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North