• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Voor kids met smaak: Auto Union Type C trapauto

Auteur: Wouter, gepost 4 augustus 2007 om 08:43 – 15 Reacties

Auto Union Type C

Waarschijnlijk was voor jullie het prijskaartje op de Auto Union Type D ook iets te heftig. Gelukkig snapt Audi dat dit een ware aanslag is op jullie levensgeluk en komt dus met een alternatief: de Type C trapauto. Exclusief wordt de trapauto zeker, want alleen het beste is immers goed genoeg voor je bloedeigen koters. Dus wordt er gebruik gemaakt van aluminium, het beste leer en staat de afwerking op een uitzonderlijk hoog niveau.

Wees er wel snel bij, want er worden slechts 999 stuks gefabriceerd en die zijn ongetwijfeld snel uitverkocht.

Nog even de specificaties:

Schaal: 1 op 2
Geschikt voor: chauffeurs/ chauffeuses tot 135 cm (lucky autoblogger)
Acceleratie naar 100 km/u: NVT
Prijs: reken op een eurootje of tienduizend

Auto Union Type C

Ook interessant!

  • Mijn Auto: Audi S6 Avant van Kelly
    Mijn Auto: Audi S6 Avant van Kelly
  • Mijn Auto: Audi RS4 B8 Avant van Ralf
    Mijn Auto: Audi RS4 B8 Avant van Ralf
  • Mijn Auto: Honda Civic Type R (FK8) van Mark
    Mijn Auto: Honda Civic Type R (FK8) van Mark
  • Mijn Auto: Audi S3 (420 pk) van Ruben
    Mijn Auto: Audi S3 (420 pk) van Ruben

Nieuwste artikelen

  • Koop deze puike Aston Martin voordat het te laat is
  • Superschattig Kevertje heeft een geweldenaar onder de kap
  • Kijk, deze moderne auto heeft geen verblindende koplampen
  • Meest ongepaste auto voor vleugje F1 krijgt een vleugje F1
FacebookTweetPinLinkedIn

Audi, auto-union, kinderen

Vorig bericht: « Vinci Sport: Ferrari Dino gaat in productie!
Volgend bericht: Column nu: we worden gefopt »

Lees Interacties

Reacties

  1. Pino143 zegt

    4 augustus 2007 om 08:53

    Kunnen ze ook ff een replica maken voor mensen met een lengte van 2,05 meter? Dan wil ik er ook wel een hebben.

    Login om te reageren
  2. Antoine zegt

    4 augustus 2007 om 09:24

    Jammer dat ik iets over die lengte zit en ik een hekel aan trappen heb anders zou ik er zo een bestellen.

    Login om te reageren
  3. Moritz zegt

    4 augustus 2007 om 09:31

    De echte type-d was toch niet verkocht geloof ik? Had bij de kapper even de Carros vluchtig doorgebladerd, was iets met fout chassisnummer ofzo.

    Login om te reageren
  4. m5 zegt

    4 augustus 2007 om 09:33

    ik denk dat je achterin wel een kreidlerblok kwijt kan

    Login om te reageren
  5. Klassiekerrally zegt

    4 augustus 2007 om 09:34

    Omdat je er toch als volwassene niet in past, koop het model van CMC. Kost nog steeds een paar honderd euro, maar is ook heel mooi.

    http://www.cmc-modelcars.de

    Login om te reageren
  6. Chief_S5 zegt

    4 augustus 2007 om 10:29

    Heel mooi, maar kan ik em buiten gebruiken zonder em te slopen en pas ik erin met m’n 1.80 en iets meer gewicht dan een 5 jarige? :)

    Login om te reageren
  7. Y. zegt

    4 augustus 2007 om 10:51

    Dit is pas echt een sportieve auto: er zitten trappers in.

    Login om te reageren
  8. Mr speed zegt

    4 augustus 2007 om 11:07

    ruimte genoeg achterin voor een leuk 125 cc blokje en mooi in de buurt van de achterwielen (achterwiel aandrijving)

    dat wordt vechten tussen mij en me broertje (18 en 6 jaar)

    Login om te reageren
  9. 3-Serie zegt

    4 augustus 2007 om 11:16

    Aufi Union type ZEV (Zero emisions auto)…..

    Login om te reageren
  10. mercedesfan zegt

    4 augustus 2007 om 11:57

    BMW heeft ook zo’n autotje voor kinderen, en dat kost ook in de tienduizend euro

    Login om te reageren
  11. ZOEF zegt

    4 augustus 2007 om 12:47

    Om helemaal in het autowezen te blijven zou een Smart 600 cc turbo driecylinder met 80 pk véél beter bij de stijl van deze creatie passen, ipv zo’n stinkende tweetakt kettingzaag annex grasmaaiermotoren.

    Login om te reageren
  12. Rick dos zegt

    4 augustus 2007 om 16:14

    Aaaah toen Audi nog echt een Audi was. En niet een hybride VW! Mooie en goede oude tijden…….

    Login om te reageren
  13. Berbertje zegt

    4 augustus 2007 om 17:48

    Doe mij er maar een met Uhhhhh 1000cc ?

    Login om te reageren
  14. Alwood zegt

    4 augustus 2007 om 19:05

    @ Rick dos… toen audi nog. uh… auto union was bedoel je waarschijnlijk? :P
    wel een grappig karretje, het vraagt alleen gewoon om een motortje, zo’n autotje. al helemaal mooi als ze er een werkende 16cyl voor maken, wordt het nog net dat beetje exclusiever ;)

    Login om te reageren
  15. Bernd Rosemeyer zegt

    7 augustus 2007 om 10:47

    Wel leuk zo’n trapauto van de Auto-Union type C,
    maar de echte blijft natuurlijk veel mooier !
    Heb de echte laatst gezien in Ingolstadt in het
    Museum Mobile http://www.museummobile.de

    DKW, heeft het mee
    DKW besser den je
    Audi voorsprong door techniek

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North